collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Wat verbaasde jullie vandaag ?  (gelezen 101655 keer)

Offline Lieze

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 256 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • There's no I in team.
Re: Wat verbaasde jullie vandaag ?
« Reactie #300 Gepost op: juli 02, 2013, 15:07:57 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
mijn rekening bij de kapper. :shock: Wassen met verzorging, kort laten knippen (was vrij lang), los drogen, wax erin, wax en shampoo gekocht en maar 41 EUR betaald. :mrgreen: Is dat nu mijn gedacht of heb ik veel te weinig betaald?

Iemand die niet weet hoe zeep smaakt, heeft nog nooit een hond gewassen.

Online Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #301 Gepost op: juli 02, 2013, 15:11:24 »
Hoe inventief de scammers zijn, de dag van vandaag ....  :shifty:

Online luigi

• *
  • 242 HV-Punten
« Reactie #302 Gepost op: juli 02, 2013, 15:31:01 »
Dat er mensen bestaan die het niet erg vinden om stilletjes aan blind te worden  :shock:
Terwijl ze met een kleine ingreep verholpen zijn.  :roll:

Offline orinake

• *
  • 5968 HV-Punten
« Reactie #303 Gepost op: juli 02, 2013, 15:44:50 »
Ma t'es erover  :doh: :doh:

T'zit constant zielig te doen ...

Ok t'es pijnlijk ik geloof dat best... Maar hier is zijn nagel er helemaal al af, geen DA aan te pas gekomen, en dat ding staat nu wat rood eh ja  :weetniet:

Maar hij mankt wel bij het stappen, staat wankel op zijn pootje als hij plast en vanaf dat we stoppen met wandelen (voor ne zit bv. ) steekt'm zijn pootje in de lucht  :cry:

En ik probeer er niet op te reageren, want hij is misschien oerdom (:p ) voor zoiets heeft'm wel héél vlug door dat vrouwtje hem gaat troosten door wat extra lekkers of extra veel toe te laten of te doen voor hem (zoals hem in de zetel heffen ipv dat'm zelf moet springen  :doh: )

Tis dat hij Trisje nooit gezien heeft he, anders had ik gezegd dat hij van hem geleerd had...
Tristan heeft (na een gevecht met Jabba) ook een nagel kwijt geweest en had 2 tandgaatjes op diezelfde poot. Op zich geen ramp dus, maar amai zijn wereld verging.
Zelfs jaren nadien kon je vragen: Trisje waar is pijnpoot? en dan tilde hij zijn pootje op, keek er zelf naar precies om te zeggen van: kijk daar wast  :)

Offline DarrenRastaKaité

• *
  • 709 HV-Punten
    • AppyLeash
« Reactie #304 Gepost op: juli 02, 2013, 16:18:58 »
Dat ik in een topic zo mooi kan zwijgen  :fuu: :mrgreen:

Online luigi

• *
  • 242 HV-Punten
« Reactie #305 Gepost op: juli 02, 2013, 16:24:56 »
Dat ik in een topic zo mooi kan zwijgen  :fuu: :mrgreen:

In welk topic?  :fuu:

Offline aykidoodle

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Man
« Reactie #306 Gepost op: juli 02, 2013, 17:14:17 »
Die leugens waren nu eenmaal lang openbaar gemaakt (regelmatig zelfs; tot vervelens toe  :roll:); in tegenstelling tot sommige andere leugens die doodverzwegen worden :shhh: :shhh:

hoezo?

Offline lore

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #307 Gepost op: juli 02, 2013, 19:18:11 »
het zou mij niet meer mogen verbazen, maar weer ne kweker van kust men botten op hv ze  :roll:

...Repetition does not transform a lie into a truth...

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
    • Van de Hereheide Teckels
« Reactie #308 Gepost op: juli 03, 2013, 18:11:10 »
's werelds meest onzindelijke puppy woont hier!  :shock: my god... nog nooit mee gemaakt...

Offline cherish

• *
  • 2266 HV-Punten
  • Angels in the outfield
« Reactie #309 Gepost op: juli 03, 2013, 21:48:20 »
De hond dat niet blafte... Heb die video nu al 10 maal gezien en wat Maart ermee heeft gedaan.
Het blijft me verbazen. Bewijst toch dat ze een topwijf is met dieren!

Offline maart

• *
  • 519 HV-Punten
« Reactie #310 Gepost op: juli 03, 2013, 21:51:58 »
De hond dat niet blafte... Heb die video nu al 10 maal gezien en wat Maart ermee heeft gedaan.
Het blijft me verbazen. Bewijst toch dat ze een topwijf is met dieren!

maar zeg  :oops: :oops: :oops: :oops:  alle eer naar mijn trainer hoor... wat ik al van die geleerd heb, wauw  :bow:
Heb hem de video ook doorgestuurd, kreeg terug dat ik goed bezig was even onnozel als hem te worden  :lol:

Offline orinake

• *
  • 5968 HV-Punten
« Reactie #311 Gepost op: juli 03, 2013, 23:29:01 »
maar zeg  :oops: :oops: :oops: :oops:  alle eer naar mijn trainer hoor... wat ik al van die geleerd heb, wauw  :bow:
Heb hem de video ook doorgestuurd, kreeg terug dat ik goed bezig was even onnozel als hem te worden  :lol:

snap ik da nu goed? gij kunt een hond die weigert te blaffen op commando wel zo ver????
Ik ga Isack bij u komen zetten!!!!!
Kaios en Illa blaffen op commando (Kaios nog wat hulp maar soit) maar isack die bekijkt u alsof je van mars komt!

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
« Reactie #312 Gepost op: juli 10, 2013, 10:50:25 »
Gisteren eigenlijk! En eigenlijk had het me niet moeten verbazen, maar toch! MUFFIN! Zo zot als een deur! Ze heeft thuis in de 'vijver' al wel wat rond geploeterd (stond zo weinig water in dat er van zwemmen geen sprake was), ook door de kinderzwembadjes was ze al wel eens door gegaan hier MAAR, gisteren dus 'echt' zwemmen! 7x bijna een hartaanval gekregen, mevrouw wou dus stante pede achter Benz en Timo aan... Klein speeltje interesseerde haar niet, neeeee, ze moest de 'Duck-Dummy' hebben (is dus op ware grootte en gewicht van een eend!!! Muffin is een hondje van 3 kg...). DUS, ze springt van op de kant gelijk ne raastige in 't water, gaat volledig onder, komt boven en gaat gelijk een speer achter Benz aan (mijn hart stond dus stil...). Hare techniek was bijlange niet wat het moest zijn, geen staartje boven water te zien... MAAR, niet afgeven hè, kweenie hoe dikwijls die grote eend gaan halen, mee op de kant getrokken en maar proberen om ze te verstoppen... Muffin is dus klaar voor de 'Watertest'! Niet bijster veel Kaninchens die erin slagen omwille van hond te klein, eend te groot, maar ben er vrij zeker van dat die kleine heldin dat klusje gaat proberen te klaren! Dat dingske is echt niet normaal! Een SUPER leuk hondje!

Online Ien

• *
  • 845 HV-Punten
« Reactie #313 Gepost op: juli 10, 2013, 10:56:56 »
Dat veel mensen nog steeds niet weten dat het vaak allemaal een kwestie van de juiste motivatie te vinden en vol te houden.  :weetniet:

♥♥♥Basko♥Angel♥Kane♥♥♥

Offline TerriPoody

• *
  • 979 HV-Punten
  • Lives with, for & thanks to dogs
« Reactie #314 Gepost op: juli 10, 2013, 11:05:48 »
Hoe sommige mensen redeneren  :zot:  :lol:

Offline Loekie

• *
  • 58 HV-Punten
« Reactie #315 Gepost op: juli 10, 2013, 12:00:34 »
Awel nooit gedacht dit te zeggen maar wat een geweldige collega's heb ik toch  :bow: :bow: :bow: had mij van post vergist morgen en lupa komt leveren, onmiddellijk alles geregeld zodat ik om 13h thuis ben  :bow:

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #316 Gepost op: juli 10, 2013, 12:37:32 »
Gisteren eigenlijk! En eigenlijk had het me niet moeten verbazen, maar toch! MUFFIN! Zo zot als een deur! Ze heeft thuis in de 'vijver' al wel wat rond geploeterd (stond zo weinig water in dat er van zwemmen geen sprake was), ook door de kinderzwembadjes was ze al wel eens door gegaan hier MAAR, gisteren dus 'echt' zwemmen! 7x bijna een hartaanval gekregen, mevrouw wou dus stante pede achter Benz en Timo aan... Klein speeltje interesseerde haar niet, neeeee, ze moest de 'Duck-Dummy' hebben (is dus op ware grootte en gewicht van een eend!!! Muffin is een hondje van 3 kg...). DUS, ze springt van op de kant gelijk ne raastige in 't water, gaat volledig onder, komt boven en gaat gelijk een speer achter Benz aan (mijn hart stond dus stil...). Hare techniek was bijlange niet wat het moest zijn, geen staartje boven water te zien... MAAR, niet afgeven hè, kweenie hoe dikwijls die grote eend gaan halen, mee op de kant getrokken en maar proberen om ze te verstoppen... Muffin is dus klaar voor de 'Watertest'! Niet bijster veel Kaninchens die erin slagen omwille van hond te klein, eend te groot, maar ben er vrij zeker van dat die kleine heldin dat klusje gaat proberen te klaren! Dat dingske is echt niet normaal! Een SUPER leuk hondje!

Tof , en hoe grappig om te lezen  :thumbs:

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
« Reactie #317 Gepost op: juli 10, 2013, 13:08:23 »
Tof , en hoe grappig om te lezen  :thumbs:

:thumbs: Ben daar zo ongelofelijk tevreden van hè... Ne crème van een hondje!

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #318 Gepost op: juli 10, 2013, 13:13:04 »
:thumbs: Ben daar zo ongelofelijk tevreden van hè... Ne crème van een hondje!

Zo te lezen eentje om trots op te zijn  :yes:

Online Ien

• *
  • 845 HV-Punten
« Reactie #319 Gepost op: juli 10, 2013, 13:14:02 »

Overheen gelezen. Top zeg, zo'n pittig dingetje !  :vuistje:

♥♥♥Basko♥Angel♥Kane♥♥♥

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal