collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Wat verbaasde jullie vandaag ?  (gelezen 101659 keer)

Offline Loekie

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 58 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat verbaasde jullie vandaag ?
« Reactie #200 Gepost op: april 29, 2013, 19:06:52 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Ongelooflijk hé, het gaat ook over collega's en over een feest dat vergelijkbaar is met een trouwfeest.
En dan vragen we om 10€ per persoon samen te leggen, wat eigenlijk marginaal weinig is en dan nog zijn er die daar belachelijk over doen.
M'n collega die in die afdelingen rond gaat was echt over z'n toeren, hoe sommige mensen met zichzelf kunnen leven  :weetniet:

Goh héél eerlijk gezegd ik heb dat ook niet voor alle collega's over   :weetniet:

Offline TerriPoody

• *
  • 979 HV-Punten
  • Lives with, for & thanks to dogs
« Reactie #201 Gepost op: april 29, 2013, 19:09:22 »
Goh héél eerlijk gezegd ik heb dat ook niet voor alle collega's over   :weetniet:

Als je geen 10€ over hebt als cadeau voor iemand die je uitnodigt naar een feest van tussen de 75 en 100€ pp dan ga je toch ook gewoon niet  :weetniet:

Offline Sarah B

• *
  • 2051 HV-Punten
« Reactie #202 Gepost op: april 29, 2013, 19:09:51 »
Maar dan ga je ook niet naar het feestje waarschijnlijk? :wink:

Want zoals het voorbeeld van myriam, geen 10€ willen geven maar wel naar het feestje gaan, en eten & drinken daar... Dat vind ik dus echt profiteren.

Offline TerriPoody

• *
  • 979 HV-Punten
« Reactie #203 Gepost op: april 29, 2013, 19:10:28 »
Maar dan ga je ook niet naar het feestje waarschijnlijk? :wink:

Want zoals het voorbeeld van myriam, geen 10€ willen geven maar wel naar het feestje gaan, en eten & drinken daar... Dat vind ik dus echt profiteren.

:yes:

Offline Loekie

• *
  • 58 HV-Punten
« Reactie #204 Gepost op: april 29, 2013, 19:12:27 »
Als je geen 10€ over hebt als cadeau voor iemand die je uitnodigt naar een feest van tussen de 75 en 100€ pp dan ga je toch ook gewoon niet  :weetniet:

Aaaah neenee dan ga ik idd ook niet naar het feest  :mrgreen: de feesten waar wij wel gaan ist elk 25€ en dan nog iets kleins samen leggen voor ne kado  :cheeky:

Offline TerriPoody

• *
  • 979 HV-Punten
« Reactie #205 Gepost op: april 29, 2013, 19:13:54 »
Aaaah neenee dan ga ik idd ook niet naar het feest  :mrgreen: de feesten waar wij wel gaan ist elk 25€ en dan nog iets kleins samen leggen voor ne kado  :cheeky:

Awel, daar kan ik inkomen...
Maar bij ons is 't dus echt niet willen bijleggen, of minder willen bijleggen of eerst een half uur staan zagen en dan toch maar bijleggen maar wel naar het feest komen  :zot:
Allé, pas op, de grote meerderheid is zo niet hoor...

Offline Loekie

• *
  • 58 HV-Punten
« Reactie #206 Gepost op: april 29, 2013, 19:18:55 »
Awel, daar kan ik inkomen...
Maar bij ons is 't dus echt niet willen bijleggen, of minder willen bijleggen of eerst een half uur staan zagen en dan toch maar bijleggen maar wel naar het feest komen  :zot:
Allé, pas op, de grote meerderheid is zo niet hoor...

Oh nee zo hebben wij geen collega's  :bow: wij doen elk 10€ vant werk samen (kadotje, bloemen..) en dan hebben we beslist bv trouw of feesten met eten doen we 25€ nog in een envelop elk apart  :weetniet: vind ik het minste voor zo'n avond, kan ik dat niet missen of heb ik niks met die collega, blijf ik thuis  :weetniet:

Offline TerriPoody

• *
  • 979 HV-Punten
« Reactie #207 Gepost op: april 29, 2013, 19:21:44 »
Oh nee zo hebben wij geen collega's  :bow: wij doen elk 10€ vant werk samen (kadotje, bloemen..) en dan hebben we beslist bv trouw of feesten met eten doen we 25€ nog in een envelop elk apart  :weetniet: vind ik het minste voor zo'n avond, kan ik dat niet missen of heb ik niks met die collega, blijf ik thuis  :weetniet:

Waren ze allemaal maar zo  :vuistje:

Offline Shorty26

• warme hondenvriend
  • *
  • 178 HV-Punten
  • my golden dream is comin' true...
« Reactie #208 Gepost op: april 29, 2013, 20:06:41 »
Wat mij vandaag verbaasde...de reactie van een collega vandaag  :shock:

We waren in gesprek en het ging over kindjes...
Het kwam ter sprake dat mijne man eigenlijk wel nog graag een kindje zou willen.
(ze weet dat ik een dochter heb en dat mijn man ook een dochter heeft, samen hebben we geen kinderen).
Nu zijn wij beide realistisch genoeg om te weten dat een 3e kindje eigenlijk niet ideaal zou zijn. Financieel hebben we het al niet 'breed', ook praktisch gezien is het niet makkelijk (qua opvang als wij gaan werken bijvoorbeeld). En het belangrijkste van allemaal...ik wil eigenlijk helemaal geen kindjes meer.
Ik geniet van de 'vrijheid' die we nu hebben. Onze 2 kids worden al wat groter, je kan al eens sneller een weekendje weg...we hebben nu 2 honden, we gaan wandelen wanneer we willen, doen wat we willen...

En wat vond mijn collega ervan.
Zij vond mij een dikke egoïst omdat ik mijn man geen kind 'gun' van ons samen  :zot:
Sorry eh zeg...maar dees gaat er toch over..

Offline TerriPoody

• *
  • 979 HV-Punten
« Reactie #209 Gepost op: april 29, 2013, 21:03:49 »
Shorty26: los van gelijk welke mening iemand daar ook mag over hebben, is het nog altijd jullie en jouw beslissing en daar heeft zij geen zaken mee  :hmpf:
Ik vind het persoonlijk trouwens een goede houding van jou maar da's mijn persoonlijke mening...

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #210 Gepost op: april 29, 2013, 22:50:08 »
Dat een oven kan smelten...

De klantendienst van AEG electrolux heeft een mailtje ontvangen.  :zot:

Offline Marengo

• Global-Moderator
  • *
  • 3051 HV-Punten
  • For Eternity You're an Angel
« Reactie #211 Gepost op: april 30, 2013, 07:17:44 »
Dat een oven kan smelten...

De klantendienst van AEG electrolux heeft een mailtje ontvangen.  :zot:

Sorry hoor maar :whoea:
Hoe flikken ze dat? Toch een serieuze productiefout me dunkt.

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #212 Gepost op: april 30, 2013, 07:49:40 »
Ik snap het ook niet. En we gebruiken hem nu al een half jaar zonder problemen. Gisteren zetten we de grill op en de bovenkant van de deur smelt gewoon mee.  :shifty:

En het is echt geen flutoventje hoor, het is een deftige inbouwoven.

Offline loesje

• *
  • 3042 HV-Punten
  • Bailey, een droom dat werkelijkheid werd.Miss You!
« Reactie #213 Gepost op: april 30, 2013, 11:32:11 »
Pixel zijn reactie  :shock:

-- Do not make the mistake of treating your dogs like humans or they will treat you like dogs.--

Offline lore

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #214 Gepost op: mei 07, 2013, 11:15:03 »
vandaag eens geen hond of uil of whatever gevonden onderweg naar de dierenarts...
nee, vandaag was het voor ne keer ne shetlandpony die op straat liep  :doh:

...Repetition does not transform a lie into a truth...

Online Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #215 Gepost op: mei 07, 2013, 11:47:14 »
vandaag eens geen hond of uil of whatever gevonden onderweg naar de dierenarts...
nee, vandaag was het voor ne keer ne shetlandpony die op straat liep  :doh:
die beesten zijn allemaal op zoek naar u zeker  :lol: 

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline lore

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #216 Gepost op: mei 07, 2013, 13:43:34 »
die beesten zijn allemaal op zoek naar u zeker  :lol:

geen idee hoe het komt dat wij er zoveel vinden  :weetniet: onze dierenarts verschoot er al niet meer van  :lol:

deze pony liep op straat, was een doodlopend zijstraatje van een toch wel drukke baan. ik zag een paar mensen in een auto naar iets wijzen en lachen, dus vertraagde ik om ook ff te kijken  :shifty: (de ramptoerist was ff sterker dan mezelf  :shifty:) en ja, daar staat dan ne shetlander opt straat  :doh: het is toch maar een kleine moeite om dan met je auto die straat te blokkeren, beestje te vangen met een hondenleiband en terug in de enige weide te zetten die op die straat is, waarvan het poortje open stond :weetniet: kan nog zijn dat het hun pony niet is, maar die is alvast niet meer op straat.

hoe het komt dat anderen nooit een dier vinden  :weetniet: misschien letten wij er iets meer op  :weetniet: ik moet wel zeggen dat wij bij élke hond stoppen en al dikwijls een boer hebben ontmoet wiens hond wij aan het vangen waren of zelfs al in de auto zat  :vuistje: die mannen kunnen er nog wel mee lachen meestal, maar soms hoort ge toch ook iets ze  :silenced:
ik hoor dikwijls mensen die afkomen van ja, toen zagen wij nen hond langst straat wandelen maar ja, stel dat hij zou bijten, of we hadden juist propere kleren aan en hij zag er vies uit, ik moest nog naar de winkel,.... foei, simpelweg foei!
ik heb zo onderweg naar een sollicitatiegesprek 2 honden uit een gracht gehaald. ik zal maar niet zeggen in welke staat ik op dat gesprek ben toegekomen zeker  :vuistje:

...Repetition does not transform a lie into a truth...

Offline sportinggirl

• *
  • 248 HV-Punten
« Reactie #217 Gepost op: mei 07, 2013, 14:53:48 »
geen idee hoe het komt dat wij er zoveel vinden  :weetniet: onze dierenarts verschoot er al niet meer van  :lol:

deze pony liep op straat, was een doodlopend zijstraatje van een toch wel drukke baan. ik zag een paar mensen in een auto naar iets wijzen en lachen, dus vertraagde ik om ook ff te kijken  :shifty: (de ramptoerist was ff sterker dan mezelf  :shifty:) en ja, daar staat dan ne shetlander opt straat  :doh: het is toch maar een kleine moeite om dan met je auto die straat te blokkeren, beestje te vangen met een hondenleiband en terug in de enige weide te zetten die op die straat is, waarvan het poortje open stond :weetniet: kan nog zijn dat het hun pony niet is, maar die is alvast niet meer op straat.

hoe het komt dat anderen nooit een dier vinden  :weetniet: misschien letten wij er iets meer op  :weetniet: ik moet wel zeggen dat wij bij élke hond stoppen en al dikwijls een boer hebben ontmoet wiens hond wij aan het vangen waren of zelfs al in de auto zat  :vuistje: die mannen kunnen er nog wel mee lachen meestal, maar soms hoort ge toch ook iets ze  :silenced:
ik hoor dikwijls mensen die afkomen van ja, toen zagen wij nen hond langst straat wandelen maar ja, stel dat hij zou bijten, of we hadden juist propere kleren aan en hij zag er vies uit, ik moest nog naar de winkel,.... foei, simpelweg foei!
ik heb zo onderweg naar een sollicitatiegesprek 2 honden uit een gracht gehaald. ik zal maar niet zeggen in welke staat ik op dat gesprek ben toegekomen zeker  :vuistje:

Ik heb dit weekend ook een malteser in de auto gezet die eerst op een verlaten parking liep en dan richting een drukke straat waar het zich een breuk verschoot van een camion. toen we wouden gaan bellen bij het enigste huis zagen we nog 2 hondjes zitten waarvan de omheining  niet lang genoeg was dus hadden ze daar een potje tussen de muur en de omheining gezet...  :doh:

Offline Karo

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #218 Gepost op: mei 14, 2013, 15:31:54 »
Een bejaarde dame die 5 rijvakken te voet (niet aan lichten of zebrapad) wilde oversteken  :shock:

Offline TerriPoody

• *
  • 979 HV-Punten
« Reactie #219 Gepost op: mei 14, 2013, 16:39:00 »
Hoe ver sommige collega's zich riskeren  :shock:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal