collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Wat verbaasde jullie vandaag ?  (gelezen 101690 keer)

Offline Yoicka

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 1023 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat verbaasde jullie vandaag ?
« Reactie #180 Gepost op: april 17, 2013, 17:33:10 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
hahahaha! :mrgreen:

Yenko is vandaag ook tot zijn buik in't water gestapt (vrij propere gracht) :dance: amai, ik was trots! :mrgreen: :vuistje:

Offline runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #181 Gepost op: april 17, 2013, 17:37:59 »
Vandaag waren we hier aan de vijvers, beetje apporteren in het water, komt er een zwaan voorbij gezwommen, gaat ze erachteraan. Ze heeft gewoon drie kwartier achter die zwaan zitten zwemmen  :shock: En het had niet veel gescheeld of ik was haar daar in die vijver gaan halen.  :shock: Ik kreeg haar pas overtuigd toen ik stokken in het water begon te smijten.  :shock: :shock: :shock: Ben er nog niet goed van. Dat heb je dan als je je hond leert  zwemmen  :shock:
Let op dat ze zich niet oververmoeid. Honden kunnen pas te laat beseffen dat ze niet meer kunnen en niet meer naar de kant geraken. Dus in het vervolg goed opletten en evt enkel aan een lange lijn laten zwemmen. (Fala is om die reden aan de zwemput ook aan de lange lijn verbannen)

Offline Neverever

• *
  • 440 HV-Punten
  • Just me and the dog
« Reactie #182 Gepost op: april 17, 2013, 17:45:41 »
Let op dat ze zich niet oververmoeid. Honden kunnen pas te laat beseffen dat ze niet meer kunnen en niet meer naar de kant geraken. Dus in het vervolg goed opletten en evt enkel aan een lange lijn laten zwemmen. (Fala is om die reden aan de zwemput ook aan de lange lijn verbannen)

Daar had ik schrik voor amai! Niks meer vrij zwemmen in een vijver met eendjes en zwanen  :shock:
Ik kreeg pas haar aandacht toen ik met stokken begon smijten, zo gefixeerd was ze op die zwaan.

Offline runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #183 Gepost op: april 17, 2013, 17:48:17 »
Daar had ik schrik voor amai! Niks meer vrij zwemmen in een vijver met eendjes en zwanen  :shock:
Ik kreeg pas haar aandacht toen ik met stokken begon smijten, zo gefixeerd was ze op die zwaan.
Dat zijn bange momenten hé  :huggg:

Offline elliot

• *
  • 949 HV-Punten
« Reactie #184 Gepost op: april 17, 2013, 19:05:32 »
Na mijn slaatje ( :mrgreen:) was ik lekker beginnen lepelen aan een pot van 500gr roomrijst. Halverwege kijk ik eens naar het kaloriegehalte: 538/100gr.  :shock: :shock: :shock: Dus heb ik de rest maar snel braafjes in de frigo gezet!
NO OUTFIT IS COMPLETE WITHOUT A FEW DOG HAIRS

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #185 Gepost op: april 17, 2013, 19:25:26 »
 :whoea:

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #186 Gepost op: april 17, 2013, 19:29:19 »
Na mijn slaatje ( :mrgreen:) was ik lekker beginnen lepelen aan een pot van 500gr roomrijst. Halverwege kijk ik eens naar het kaloriegehalte: 538/100gr.  :shock: :shock: :shock: Dus heb ik de rest maar snel braafjes in de frigo gezet!

da's de moeite, zal aan de room liggen :mrgreen:

Offline evie

• *
  • 3455 HV-Punten
  • waasland
« Reactie #187 Gepost op: april 17, 2013, 19:40:08 »

vandaar dat slaatjes niet gezond zijn  :mrgreen:

Offline TerriPoody

• *
  • 979 HV-Punten
  • Lives with, for & thanks to dogs
« Reactie #188 Gepost op: april 17, 2013, 21:08:07 »

:vuistje:

Offline elliot

• *
  • 949 HV-Punten
« Reactie #189 Gepost op: april 17, 2013, 21:08:59 »
Ja,  :vuistje:
NO OUTFIT IS COMPLETE WITHOUT A FEW DOG HAIRS

Offline ankef

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 3493 HV-Punten
« Reactie #190 Gepost op: april 18, 2013, 18:01:37 »
Dat ik deze middag in Antwerpen reed terwijl het school net uit was en dat er 2 bewakers (zo echt van een bewakingsfirma) aan de schoolpoort stonden.
Ale joh, in Belgie  :weetniet: leek me dan nog een deftige school ook

Erg toch eigenlijk, hé....

Offline runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #191 Gepost op: april 18, 2013, 18:45:33 »
De jack russell van wat verder uit de straat was deze morgen (weer) ontsnapt en stond aan mijn brievenbus te snuffelen. Het is zo'n veel te dik monstertje dat blaffend naar je toe komt om dat angstig weg te lopen bij de kleinste beweging die je maakt, hij is écht bang van mensen (en vaak ook van zijn eigen baasjes, zegt al genoeg zeker? :()
Maar ik kan dat niet zien dat een hond zomaar op straat loopt dus ik ging er rustig langs en lokte hem mee met mijn stem. Ik bleef heel vrolijk tegen hem babbelen en hij volgde me gewoonweg mee tot aan de voordeur van zijn huis en bleef daar naast mij staan wachten tot hij naar binnen mocht. Normaal kan ik dus echt niet dichter dan 5 meter bij dat hondje komen of het moet zijn als hij blaffend naar mij toe komt, nu liep hij ontspannen naast mij en wandelde tot een halve meter van mij.  :shock:

Offline loesje

• *
  • 3042 HV-Punten
  • Bailey, een droom dat werkelijkheid werd.Miss You!
« Reactie #192 Gepost op: april 29, 2013, 16:02:24 »
Iemand die zijn ongelijk toegeeft en er iets wil aan doen.
Dat het een jaar na dato is zullen we maar vergeten zeker...

-- Do not make the mistake of treating your dogs like humans or they will treat you like dogs.--

Offline lore

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #193 Gepost op: april 29, 2013, 18:43:04 »
dat er mensen zijn die hier omt minste komen janken tot en met, maar miljaar wat een harteloze, vuile teef is me dat seg  :shock: :puke:
verdomme seg, en daar moet dat zo oud voor geworden zijn  :puke:
lang geleden dat ik nog zo gedegouteerd was van iemand seg  :puke:

...Repetition does not transform a lie into a truth...

Offline TerriPoody

• *
  • 979 HV-Punten
« Reactie #194 Gepost op: april 29, 2013, 18:44:02 »
Hoe gierig sommige mensen toch kunnen zijn als je wil samenleggen voor een cadeau om nota bene af te geven op een feest  :zot:

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #195 Gepost op: april 29, 2013, 18:48:25 »
Hoe gierig sommige mensen toch kunnen zijn als je wil samenleggen voor een cadeau om nota bene af te geven op een feest  :zot:

herken ik , is precies een "moeilijk" iets voor sommigen ..

Zo ging mijn collega met pensioen; ik ging rond met een omslag , mensen mochten vrij iets geven (of niet) kreeg ik daar commentaar op, geloofde m'n oren niet , maar heb ze een deftig antwoord terug gegeven hoor .. :mrgreen:

Offline TerriPoody

• *
  • 979 HV-Punten
« Reactie #196 Gepost op: april 29, 2013, 18:52:59 »
herken ik , is precies een "moeilijk" iets voor sommigen ..

Zo ging mijn collega met pensioen; ik ging rond met een omslag , mensen mochten vrij iets geven (of niet) kreeg ik daar commentaar op, geloofde m'n oren niet , maar heb ze een deftig antwoord terug gegeven hoor .. :mrgreen:

Ongelooflijk hé, het gaat ook over collega's en over een feest dat vergelijkbaar is met een trouwfeest.
En dan vragen we om 10€ per persoon samen te leggen, wat eigenlijk marginaal weinig is en dan nog zijn er die daar belachelijk over doen.
M'n collega die in die afdelingen rond gaat was echt over z'n toeren, hoe sommige mensen met zichzelf kunnen leven  :weetniet:
« Laatst bewerkt op: april 29, 2013, 18:55:59 door TerriPoody »

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #197 Gepost op: april 29, 2013, 18:57:17 »
Je kan je dat niet voorstellen, het gaat ook over collega's en over een feest dat vergelijkbaar is met een trouwfeest.
En dan vragen we om 10€ per persoon samen te leggen, wat eigenlijk marginaal weinig is en dan nog zijn er die daar belachelijk over doen.
M'n collega die in die afdelingen rond gaat was echt over z'n toeren, hoe sommige mensen met zichzelf kunnen leven  :weetniet:

Kan je collega begrijpen (ik was trouwens toen ook effe van mijn melk, duurt nooit lang) straffe vond ik nog , die bewuste collega die daar een litanie van woorden en kritiek op me afstak, zat toch lekker mee te smullen en vooral veel te drinken op het afscheidsfeestje van mijn collega ...

Offline TerriPoody

• *
  • 979 HV-Punten
« Reactie #198 Gepost op: april 29, 2013, 18:59:04 »
Kan je collega begrijpen (ik was trouwens toen ook effe van mijn melk, duurt nooit lang) straffe vond ik nog , die bewuste collega die daar een litanie van woorden en kritiek op me afstak, zat toch lekker mee te smullen en vooral veel te drinken op het afscheidsfeestje van mijn collega ...

Ik had de 'je kan je dat niet voorstellen' ondertussen veranderd want je kan het je dus wel voorstellen  :vuistje:
En inderdaad, dat zijn dan vaak de grootste profiteurs als het er op aan komt.
Maar we zullen maar weer 't zelfde denken als altijd: blij dat we zelf zo niet zijn...

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #199 Gepost op: april 29, 2013, 19:06:15 »
Ik had de 'je kan je dat niet voorstellen' ondertussen veranderd want je kan het je dus wel voorstellen  :vuistje:
En inderdaad, dat zijn dan vaak de grootste profiteurs als het er op aan komt.
Maar we zullen maar weer 't zelfde denken als altijd: blij dat we zelf zo niet zijn...

:lol:idd.

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal