collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Wat verbaasde jullie vandaag ?  (gelezen 101696 keer)

Offline Tequila

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 3336 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
    • FromSmilingLotus
Re: Wat verbaasde jullie vandaag ?
« Reactie #140 Gepost op: april 09, 2013, 19:18:17 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Hoe inventief sommige broodfokkers hun advertentie soms opstellen, geen wonder dat er nog zoveel mensen nog intrappen  :eh:

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #141 Gepost op: april 09, 2013, 19:32:34 »
de mensen op een begrafenis , man,man was beschaamd in hun plaats  :shock:

Online runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #142 Gepost op: april 09, 2013, 19:59:35 »
2 lopers die mij bedankten omdat ik met Fala aan de kant gaan staan was  :shock: :thumbs:

Offline evie

• *
  • 3455 HV-Punten
  • waasland
« Reactie #143 Gepost op: april 09, 2013, 20:03:42 »
2 lopers die mij bedankten omdat ik met Fala aan de kant gaan staan was  :shock: :thumbs:

ik word ik eigenlijk heel vaak bedankt, dagelijks (tja dat is omdat ik er zo vriendelijk uitzie zelf zeker dat iedereen vriendelijk wilt terugdoen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: sorry ik wou dat gewoon eens zeggen)

daarnet van een madam te paard, ik roep men 2 en zet ze in de berm en die madam was zwaar onder de indruk over mijn zo flinke woefjes  :mrgreen: volgens mij komen die mensen toch wel af en toe wat tegen denk ik dan

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #144 Gepost op: april 09, 2013, 20:05:26 »
OMG Evie.  :zeep:

Online runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #145 Gepost op: april 09, 2013, 20:07:13 »
ik word ik eigenlijk heel vaak bedankt, dagelijks (tja dat is omdat ik er zo vriendelijk uitzie zelf zeker dat iedereen vriendelijk wilt terugdoen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: sorry ik wou dat gewoon eens zeggen)

daarnet van een madam te paard, ik roep men 2 en zet ze in de berm en die madam was zwaar onder de indruk over mijn zo flinke woefjes  :mrgreen: volgens mij komen die mensen toch wel af en toe wat tegen denk ik dan
tgoh, heel soms hoor ik eens een fietser een "merci" zeggen maar dat gebeurt ook niet vaak. Langs de andere kant zoek ik altijd de rustige plekjes uit en kom ik meestal niet zoveel mensen tegen.

Offline evie

• *
  • 3455 HV-Punten
  • waasland
« Reactie #146 Gepost op: april 09, 2013, 20:16:25 »
OMG Evie.  :zeep:

de waarheid is soms verbazingwekkend he  :mrgreen:

Offline evie

• *
  • 3455 HV-Punten
  • waasland
« Reactie #147 Gepost op: april 09, 2013, 21:04:58 »
maar wat mij eigenlijk verbaasd:
21u, ik mail 2 collega's (ale ja baas en collega) om te vragen of zij nog iets kunnen doen/aanpassen voor 10u morgenvroeg. En alle 2 zijn ze zonet binnen de 5minuten eraan begonnen (ik zie ze inloggen); de strevers  :mrgreen:
Dan ga ik maar wat relaxen  :mrgreen:

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #148 Gepost op: april 09, 2013, 23:09:12 »
tgoh, heel soms hoor ik eens een fietser een "merci" zeggen maar dat gebeurt ook niet vaak. Langs de andere kant zoek ik altijd de rustige plekjes uit en kom ik meestal niet zoveel mensen tegen.

De normale fietsers die laten weten dat ze er aan komen (bellen) bedanken wij zelf, en zij ons ook wel als we opzij gaan. Maar meestal lopen wij de wielrenners vierkant uit te schelden omdat ze niet gebeld hebben en wij nu eenmaal geen ogen op ons achterhoofd hebben, die hoor je niet aankomen en ineens verschiet ge u te pletter!
“Until one has loved an animal a part of one's soul remains unawakened.”

Offline evie

• *
  • 3455 HV-Punten
  • waasland
« Reactie #149 Gepost op: april 09, 2013, 23:20:55 »
De normale fietsers die laten weten dat ze er aan komen (bellen) bedanken wij zelf, en zij ons ook wel als we opzij gaan. Maar meestal lopen wij de wielrenners vierkant uit te schelden omdat ze niet gebeld hebben en wij nu eenmaal geen ogen op ons achterhoofd hebben, die hoor je niet aankomen en ineens verschiet ge u te pletter!

hier in het bos heb je zondagmorgen behoorlijk veel fietsers en ik heb echt nog nooit last gehad en echt wel heel vaak dat ze knikken of dank u zeggen terwijl ik nog niet kijk (kijk dan naar men honden)
Ze zijn hier opgevoed  :mrgreen:  (maar als ik op dat tijdstip ga wandelen dan kijk ik ook wel heel regelmatig achter me om geen verrrasingen tegen te komen)

Ik heb nog maar 1 keer lastige mensen gehad eigenlijk en toen heb ik wel een opmerking teruggegeven. Van die 65-ers op de fiets op een smal pad met in de zomer in de berm allemaal netels. Ik wandel dus zoveel mogelijk aan de zijkant op de berm maar ik ga mijn honden echt wel niet met hun gat in de netels laten zitten. Die duwden me dus ver omver omdat zij met 2 naast elkaar wouden blijven fietsen. Hallo kroket, die hebben het ook wel geweten dat de gepensioneerden van tegenwoordig geen elementaire beleefdheid meer kenden  :mrgreen:

Online runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #150 Gepost op: april 09, 2013, 23:24:09 »
inderdaad  :doh: op plaatsen waar veel fietsers komen kijk ik regelmatig achterom maar dan nog zie ik niet alles. Dan heb je er ook die pas bellen als ze vlak achter u zijn en ge geen tijd meer hebt om uw hond te roepen. Gelukkig reageert Fala niet meer op fietsers maar als er een vlak langs haar passeert verschiet ze ook wel dus ik ben ook altijd blij als er een op tijd van zich laat horen.

Offline Stessel

• *
  • 2818 HV-Punten
    • denoestewerkers
« Reactie #151 Gepost op: april 10, 2013, 08:31:42 »
Thuisgekomen gisteren en merken dat Fates de helft van dat rundersbeen heeft opgegeten. Het is steenhard en de andere hadden er zelfs nog geen splinter af. Ik heb zijn bijtkracht precies wat onderschat

Offline Liesel

• *
  • 63 HV-Punten
« Reactie #152 Gepost op: april 10, 2013, 09:13:27 »
hier in het bos heb je zondagmorgen behoorlijk veel fietsers en ik heb echt nog nooit last gehad en echt wel heel vaak dat ze knikken of dank u zeggen terwijl ik nog niet kijk (kijk dan naar men honden)
Ze zijn hier opgevoed  :mrgreen:  (maar als ik op dat tijdstip ga wandelen dan kijk ik ook wel heel regelmatig achter me om geen verrrasingen tegen te komen)

Ik heb nog maar 1 keer lastige mensen gehad eigenlijk en toen heb ik wel een opmerking teruggegeven. Van die 65-ers op de fiets op een smal pad met in de zomer in de berm allemaal netels. Ik wandel dus zoveel mogelijk aan de zijkant op de berm maar ik ga mijn honden echt wel niet met hun gat in de netels laten zitten. Die duwden me dus ver omver omdat zij met 2 naast elkaar wouden blijven fietsen. Hallo kroket, die hebben het ook wel geweten dat de gepensioneerden van tegenwoordig geen elementaire beleefdheid meer kenden  :mrgreen:

Vorige week was ik op wandel met Erynn en Liesel op een supersmal voetpad.  (kon ik met moeite alleen op met mijn 2 meisjes, dus die moesten voor of achter mij lopen)  Kwam daar in tegengestelde richting een oudere man aangefietst op het voetpad en die verwachtte dat ik op de straat zou gaan wandelen.  Mooi niet....
Hij heeft niks gezegd, maar z'n blik sprak boekdelen.   :roll:

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #153 Gepost op: april 10, 2013, 10:44:11 »
soms toch wreed hé! Hier valt het gelukkig wel mee, veel mensen die es vriendelijk knikken ofzo als ik opzij ga staan :)
Maar ik haat het ook zo hard als fietsers niet eens bellen en u ineens doen verschieten als ze voorbij komen.. Zeker die mountainbikers enal, hebben vaak niet eens een bel :roll:

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #154 Gepost op: april 10, 2013, 13:08:00 »
Idd, van de gewone fietsende mensen heb ik niet echt last. 't Is van die wielrenners en mountainbikers, die bellen niet en komen echt aan hoge snelheid,  wij kijken ook vaak achterom, maar op onzen dijk zijn er echt vaak die ineens uit het niets komen opduiken. Ik vind dat toch egoïstisch, den dijk is voor wandelaars én fietsers. Ik snap dat het een ideaal wielrennertrainings stuk is, maar den dijk is niet van hen alleen hé, dan moeten ze om 4u 's ochtends gaan fietsen  :hmpf: Ik laat mijn hond ook niet los of lang aan de flexi op dat stuk. Ze moeten hun snelheid matigen als ze mensen passeren vind ik, maar weinigen doen dat effectief...

Wij zeggen altijd 'eens bellen in het vervolg aub' of iets in die aard, en we krijgen soms gewoon de middenvinger in de plaats terug!  :shock: (Dan kan bert hem niet houden en scheld hij die vent gewoon uit, ik begrijp het wel, ik kan mijn boosheid beter controleren, maar ik ben er ook van gefrustreerd.)

Jammergenoeg is het anders wandelen langs de straten, en dan verkies ik toch den dijk!

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #155 Gepost op: april 10, 2013, 13:09:42 »
Thuisgekomen gisteren en merken dat Fates de helft van dat rundersbeen heeft opgegeten. Het is steenhard en de andere hadden er zelfs nog geen splinter af. Ik heb zijn bijtkracht precies wat onderschat

:shock: het klinkt alleszins heel ferm (maarja ik heb 2 kleintjes hé)

Offline mira

• *
  • 1349 HV-Punten
« Reactie #156 Gepost op: april 15, 2013, 08:57:12 »
Jojo!!!

Tijdens het canicrossen vroeg ik dicht, madam kwam mooi naast mij lopen   :braaf:
Zelfs als er snellere voorbij kwamen bleef ze bij mij, had ik nooit verwacht eigenlijk  :shifty:

Offline Stessel

• *
  • 2818 HV-Punten
    • denoestewerkers
« Reactie #157 Gepost op: april 15, 2013, 09:00:57 »
Jojo!!!

Tijdens het canicrossen vroeg ik dicht, madam kwam mooi naast mij lopen   :braaf:
Zelfs als er snellere voorbij kwamen bleef ze bij mij, had ik nooit verwacht eigenlijk  :shifty:

ze deed het super

Offline Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #158 Gepost op: april 15, 2013, 11:16:39 »
Wat een impact 1 pup heeft of de kids   :shock:

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline Liesel

• *
  • 63 HV-Punten
« Reactie #159 Gepost op: april 15, 2013, 11:56:21 »
Dat een mama kan staan lachen terwijl haar peuter doet alsof het een pup doodschiet, zal slaan en zal schoppen....

Enfin, 'k heb die kleine getoond hoe hij wél met dieren moet omgaan en hij vond knuffelen eigenlijk stiekem véél leuker dan een pup uitschelden.   :hmpf:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal