collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Wat verbaasde jullie vandaag ?  (gelezen 101654 keer)

Offline lore

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 4 HV-Punten
Re: Wat verbaasde jullie vandaag ?
« Reactie #120 Gepost op: april 05, 2013, 20:04:29 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
gisteren zat hier ineens een uil op onze omheining  :shock:
deze ochtend zat hij er weer  :dance:
toch maar eens zoeken of ze speciaal voer nodig hebben of dat ze toekomen met het gewone buitenvoer dat ik nu het ganse jaar door geef  :denk:

...Repetition does not transform a lie into a truth...

Offline maart

• *
  • 519 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #121 Gepost op: april 05, 2013, 20:14:34 »

toch maar eens zoeken of ze speciaal voer nodig hebben of dat ze toekomen met het gewone buitenvoer dat ik nu het ganse jaar door geef  :denk:

strooi jij het ganse jaar muizen en dergelijke in je tuin  :shock:

Offline lore

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #122 Gepost op: april 05, 2013, 20:45:21 »
nee, dat doet onze buurman de groentenboer voor ons en voor de ganse buurt al  :doh:

...Repetition does not transform a lie into a truth...

Offline maart

• *
  • 519 HV-Punten
« Reactie #123 Gepost op: april 05, 2013, 21:14:27 »
nee, dat doet onze buurman de groentenboer voor ons en voor de ganse buurt al  :doh:

slimme uil heb je dan  :lol:
Wij hebben hier weer een roofvogel dood gevonden, zal wel weer vergif zijn :( was nu een nieuw koppeltje... de helft is alweer dood  :cry:

Offline Happy

• hondenvriend pro
  • *
  • 502 HV-Punten
« Reactie #124 Gepost op: april 06, 2013, 08:52:21 »
Dat een vader zijn nieuwe(allé in feite is ze niet zo nieuw  :roll:)  vriendin boven zijn 3 zonen (13 , 14 en 16) verkiest  :puke: :puke: :puke:

Dan moet hij binnen kort ook niet verschieten dat de zonen hem hun rug toe keren :silenced:

Al blijf ik het jammer vinden , tis en blijft hun vader hé ook al gedraagt hij er zich niet naar :cry:
« Laatst bewerkt op: april 06, 2013, 08:54:05 door Happy »

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #125 Gepost op: april 06, 2013, 09:39:18 »
go op de weide waar ik dagelijks wandel liggen dode duiven, merels onthoofd !

Offline wesp

• *
  • 486 HV-Punten
« Reactie #126 Gepost op: april 06, 2013, 09:42:33 »
Een man van 85 die een code vroeg voor wifi,  om met zijn I pad te kunnen surfen op het net  :thumbs:

Offline Happy

• hondenvriend pro
  • *
  • 502 HV-Punten
« Reactie #127 Gepost op: april 06, 2013, 11:01:49 »
Een man van 85 die een code vroeg voor wifi,  om met zijn I pad te kunnen surfen op het net  :thumbs:

Cool  :mrgreen:

Offline loesje

• *
  • 3042 HV-Punten
  • Bailey, een droom dat werkelijkheid werd.Miss You!
« Reactie #128 Gepost op: april 06, 2013, 11:20:40 »
ik bel net naar telenet. En ik krijg te horen dat de klantendienst gesloten is. Ze zijn open van maandag tot vrijdag van Xu tot Xu en op zaterdag van 9u tot 18u  :eh:
Had er iemand geen zin vandaag om de klantendienst te openen?  :vuistje:

-- Do not make the mistake of treating your dogs like humans or they will treat you like dogs.--

Offline EmKe

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 287 HV-Punten
« Reactie #129 Gepost op: april 06, 2013, 12:44:49 »
Hij verbiedt mij dat toch niet?  :denk:
Ik hou rekening met zijn mening. Als ik lingerie koop (die ik enkel voor hem draag, heb het niet over mijn dagdagelijkse dingen) dan ga ik niet iets kopen waarvan ik weet dat hij het een afknapper vindt.  :weetniet:
Inderdaad. Al vond ik het kleedje nog zo mooi en overweeg ik nog om er voor naar antwerpen terug te rijden, ik ga dat dan zeker niet aandoen als we samen op pad zijn nu ik weet hoe ie erover denkt.

Offline zwtmoni

• *
  • 87 HV-Punten
« Reactie #130 Gepost op: april 06, 2013, 13:41:33 »
de onverschiligheid van bepaalde   :doh:

Offline evie

• *
  • 3455 HV-Punten
  • waasland
« Reactie #131 Gepost op: april 07, 2013, 20:39:22 »
Dat blijkbaar zalmkleurige broeken mode is voor de mannen deze zomer. Twee zo zien lopen en bij de ene liep er naast hem dan zijn madam met een zalmkleurig vestje.
Ale joh, stelt u voor, u vent met een zalmkleurige broek  :mrgreen:

Offline DarrenRastaKaité

• *
  • 709 HV-Punten
    • AppyLeash
« Reactie #132 Gepost op: april 07, 2013, 20:42:38 »
Rasta die spontaan zwom!

Online Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #133 Gepost op: april 07, 2013, 20:53:31 »
Rasta die spontaan zwom!

Idem, maar dan met Saint! Hij zat plots in het water  :shock:

Offline DarrenRastaKaité

• *
  • 709 HV-Punten
    • AppyLeash
« Reactie #134 Gepost op: april 07, 2013, 20:55:51 »
Idem, maar dan met Saint! Hij zat plots in het water  :shock:
Rasta ook (zie blij-topic!)  :mrgreen: Ik denk dat ze vorig jaar een beetje een overdosis heeft gehad en nu wel denkt dat ze het leuk vindt  :vuistje:

Offline runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #135 Gepost op: april 08, 2013, 01:20:33 »
Dat blijkbaar zalmkleurige broeken mode is voor de mannen deze zomer. Twee zo zien lopen en bij de ene liep er naast hem dan zijn madam met een zalmkleurig vestje.
Ale joh, stelt u voor, u vent met een zalmkleurige broek  :mrgreen:
Ik heb vandaag een (zwarte) man in een knalroze broek gezien  :shock: Ik weet dat veel Afrikanen graag felle kleuren dragen maar felroze voor een man?

Offline mira

• *
  • 1349 HV-Punten
« Reactie #136 Gepost op: april 08, 2013, 07:59:40 »
Dat Mira nog super gelopen heeft op 3km!

Offline Liesel

• *
  • 63 HV-Punten
« Reactie #137 Gepost op: april 08, 2013, 09:26:16 »
Zaterdagavond mijn schoonma.
Even schetsen: mijn schoonma is geen hondenmens.  Ze heeft altijd respect gehad voor het feit dat wij honden hebben en de honden zijn ook altijd welkom bij hen thuis, maar toch had ze er moeite mee.  Bang dat ze binnen gingen plassen, haar zetel vuil zouden maken,...  Niet weten hoe te reageren als een hond aan haar hand likt of voor haar voeten loopt,...
Enfin ja, gewoon geen hondenmens.  Maar ze deed wel moeite om ermee om te gaan (wat ik overigens super vind van haar  :thumbs: ) en beetje bij beetje ging dat beter.
De ommekeer kwam er zo'n twee jaar geleden toen we zonder verwarming zaten en het min 10 was buiten.  We gingen daar een weekendje logeren met 3 honden mee.  (Liesel, Erynn en puppy Feta)  De honden hebben zich super gedragen en ik heb netjes gekuist toen we weer weggingen.  En vanaf dat moment was m'n schoonma ervan overtuigd dat honden zich best wel kunnen gedragen binnenshuis.
Intussen is ze ook helemaal fan van onze hulphonden in opleiding en volgt enthousiast m'n blogs.

Maar zaterdag was het toppunt.  Toen we wilden vertrekken, lag Kaimook te slapen en ik zei om te lachen: "Ga je hier blijven Mookje?"
Waarop m'n schoonma: "Oh, die zou hier wel mogen blijven hoor.  Ze mag boven bij ons op het matje naast ons bed slapen.  Of nee... eigenlijk... laat die maar op bend aan ons voeteneinde slapen."
 :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Ik denk dat de schoonmama een boon heeft voor Kaimook....  :vuistje: :vuistje: :mrgreen:

Offline Karo

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #138 Gepost op: april 08, 2013, 10:10:40 »
Ik hang vol glitterkes  :denk:
Geen idee waar dat vandaan komt  :weetniet:

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • Geslacht: Man
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #139 Gepost op: april 08, 2013, 11:21:07 »
Zaterdagavond mijn schoonma.
Even schetsen: mijn schoonma is geen hondenmens.  Ze heeft altijd respect gehad voor het feit dat wij honden hebben en de honden zijn ook altijd welkom bij hen thuis, maar toch had ze er moeite mee.  Bang dat ze binnen gingen plassen, haar zetel vuil zouden maken,...  Niet weten hoe te reageren als een hond aan haar hand likt of voor haar voeten loopt,...
Enfin ja, gewoon geen hondenmens.  Maar ze deed wel moeite om ermee om te gaan (wat ik overigens super vind van haar  :thumbs: ) en beetje bij beetje ging dat beter.
De ommekeer kwam er zo'n twee jaar geleden toen we zonder verwarming zaten en het min 10 was buiten.  We gingen daar een weekendje logeren met 3 honden mee.  (Liesel, Erynn en puppy Feta)  De honden hebben zich super gedragen en ik heb netjes gekuist toen we weer weggingen.  En vanaf dat moment was m'n schoonma ervan overtuigd dat honden zich best wel kunnen gedragen binnenshuis.
Intussen is ze ook helemaal fan van onze hulphonden in opleiding en volgt enthousiast m'n blogs.

Maar zaterdag was het toppunt.  Toen we wilden vertrekken, lag Kaimook te slapen en ik zei om te lachen: "Ga je hier blijven Mookje?"
Waarop m'n schoonma: "Oh, die zou hier wel mogen blijven hoor.  Ze mag boven bij ons op het matje naast ons bed slapen.  Of nee... eigenlijk... laat die maar op bend aan ons voeteneinde slapen."
 :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Ik denk dat de schoonmama een boon heeft voor Kaimook....  :vuistje: :vuistje: :mrgreen:

was bij ons drie jaar geleden ietwat van hetzelfde, alhoewel het om m'n eigen ma ging, en zij eigenlijk wel een hondenmadam is, maar het gewoon heel lang geleden was dat ze nog een hond had.
ze raadde ons altijd een hond af omdat "je gaat je daar veel te nijg aan hechten en het leeft gewoon niet lang"
enfin, puntje bij paaltje: de dag dat we onze Maks hadden, enfin, 's anderendaags, gingen we op bezoek en hoorde ik haar nog verontwaardigd zeggen vanop het terras: "o neen ge hebt toch geen hond in huis gehaald of is het maar tijdelijk?!"

...maar het heeft niet lang geduurd voordat ze "hare Maks" overal bij haar wil hebben en zelfs vaak vraagt om hem daar te laten, vooral wanneer mijn pa nog eens op 'motorweekend' is, voelt ze haar veiliger thuis dan alleen en kan ze nog eens iemand in de watten leggen nu mijn zus en ik al lang het huis uit zijn!  :lol:

soms moeten we echt zeggen van, "neen ma, hij blijft nu niet hier, maar volgende week zal ik hem s'ochtends vóór mijn werk komen brengen zodat we hem 's avonds weer kunnen meenemen en hij hier toch een dagje is geweest  :vuistje:

zij was zelfs diegene die ervoor gezorgd heeft dat ik toch de knoop heb doorgehakt dat hij mocht blijven -lang verhaal kort: ik wou niet zo graag een huisdier (los van hond of kat of ander) maar vriendin wou al jaren een hond(je), toen maks -voor mij onverwacht- op bezoek kwam was het in principe tijdelijk (bedoeling om voor hem een goeie thuis te zoeken) en mijn moeder heeft mij die eerste week apart geroepen in de keuken en gezegd "als je dan tóch ooit een hond zou in huis halen, je weet dat het Vero -vriendin- een groot plezier zou doen, zou je beter Maks houden, zo'n hond ga je niet nog eens vinden"
et voila... zo geschiedde...  :dance:
« Laatst bewerkt op: april 08, 2013, 11:25:43 door Maddock »

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal