collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Wat verbaasde jullie vandaag ?  (gelezen 101637 keer)

Offline EmKe

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 287 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat verbaasde jullie vandaag ?
« Reactie #100 Gepost op: maart 29, 2013, 14:46:25 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Hoeveel mensen nog mee doen met Pasen. Het is blijkbaar goede vrijdag.

Oei! Grat vergeten! En ik ging vanavond overschot van moussaka eten  :oops:
Raar dat ik mij daar niet goed bij voel...

Offline Neverever

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 440 HV-Punten
  • Just me and the dog
« Reactie #101 Gepost op: april 03, 2013, 11:50:51 »
Gisteren bij wijze van test eens iets van rauw meegenomen : Rodi diepvries. Madam hier werd bijna zot en was gewoon aan het janken toen ze dat rook.
Ik denk dat ik heel erg overtuigd ben. :shock:

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • Geslacht: Man
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #102 Gepost op: april 03, 2013, 14:11:24 »
Maandag tijdens het shoppen wou ik bij Karen Millen een super kleedje in tijgerprint passen toen mijn compagnon zei: niet doen, vrouwen in dierenprints zien er goedkoop uit (om het dan nog deftig uit te drukken) :shock: het kleedje kwam tot onder de knie en helemaal niet gedecolleteerd.
Gisteren kwam iemand kleding binnen brengen waaronder enkele prachtige ongedragen stuks, toen ik vroeg waarom ze die wegdeed zei ze dat haar man niet naast haar wou gezien worden in de kleding wegens 'te vrouwelijk'. Ik vertelde haar wat ik maandag meemaakte en ze zei dat zij dat ook graag zag maar haar man haar verbood dierenprints te dragen wegens de 'hoerige' uitstraling  :shock:
Is dat nu toeval of denken veel mannen er zo over? Schrik daar eigenlijk wel van.  :weetniet:

belange niet, als ik vanuit mijn eigen gevoel als man mag spreken... hangt er allemaal vanaf hoe je het draagt hee zeg, je kan je zonder dierenprints ook vulgair kleden he. zo'n kledij moet je wel staan natuurlijk, voor hetzelfde geld staat het je absoluut niet maar bij iemand anders net wel.

dit gezegd zijnde... is er één iets dat mij toch tegen de borst stoot in deze: "ze zei dat haar man niet naast haar wou gezien worden in die kleding en haar zelfs verbood om dierenprints te dragen" dat snap ik anno 2013 toch niet zulle, enfin, in onze westerse maatschappij waar de vrouwen toch "vrijgevochten" zijn... het zou ten eerste al niet in mij op komen om mijn vrouw -om-het-even-wat- te verbieden van kledij, ze draagt graag uggs en heeft een paar extreem lompe Miss Sixty botten die ik écht niet graag zie, maar kzou haar reactie graag eens zien moest ik haar straks vertellen dat ik het haar verbied om dat te dragen!  :shock: :fuu:
ne vent heeft toch niet te verbieden of te verplichten wat zijn vrouw draagt zeker, en vice versa, wa is da nu?!
(behalve als de vent in kwestie witte tennis-sokken in sandalen draagt, dat is een uitzondering, dat zou wel mogen verboden worden)  :happywink:
« Laatst bewerkt op: april 03, 2013, 14:24:06 door Maddock »

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #103 Gepost op: april 03, 2013, 14:23:21 »
De mijne denkt daar net zo over.
Zelfs lingerie met wat dierenprint vind hij 'no go'. Had een heel leuk gezien in Londen, maar mocht het niet meepakken, was nochtans ubersexy  :mrgreen:
Nochtans is het terug in he, en ik zie dat wel graag (maar niet te overdreven, schoenen bvb zijn altijd wel leuk)

sorry, maar -en neem het ajb niet persoonlijk op hoor, ik maak jouw rekening niet en ken noch je vent, noch jou- maar dat vind ik zelf een 'no go' om als partner aan elkaar zulke dingen te gaan verbieden he... enfin, toch op gebied van expressie door kledij. okay dat je je verzet tegen de extremen, moest mijn schat morgen toekomen in een Boratstring met een hanenkam en een joekel van een piercing door haar oogbal ofzo (trek het in het extreme he) maar enfin,... je kan het duidelijk maken dat iets je smaak niet is, of zelfs -zoals ik wanneer ernaar gevraagd wordt- recht voor de raap zonder om de pot te draaien zegt dat je iets niet mooi vind om die en die reden, maar om daarom dingen te gaan verbieden/verplichten... kzeg het: ik zou het echt eens moeten proberen om vriendin te verbieden van bvb. haar Uggs te dragen... ben eens benieuwd!  :shock:

nu weet ik niet hoe ze staat in dierenprints, het is niet haar ding, en niet persé het mijne, maar wie weet... staat het wel sexy...  :denk:

btw: wanneer vriendin een lingeriesetje ziet hangen in een winkel die ze sexy vind zou ik de eerste zijn om haar aan te moedigen!! dierenprint of niet!  8)
« Laatst bewerkt op: april 03, 2013, 14:27:03 door Maddock »

Offline Karo

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #104 Gepost op: april 03, 2013, 14:49:08 »
sorry, maar -en neem het ajb niet persoonlijk op hoor, ik maak jouw rekening niet en ken noch je vent, noch jou- maar dat vind ik zelf een 'no go' om als partner aan elkaar zulke dingen te gaan verbieden he... enfin, toch op gebied van expressie door kledij. okay dat je je verzet tegen de extremen, moest mijn schat morgen toekomen in een Boratstring met een hanenkam en een joekel van een piercing door haar oogbal ofzo (trek het in het extreme he) maar enfin,... je kan het duidelijk maken dat iets je smaak niet is, of zelfs -zoals ik wanneer ernaar gevraagd wordt- recht voor de raap zonder om de pot te draaien zegt dat je iets niet mooi vind om die en die reden, maar om daarom dingen te gaan verbieden/verplichten... kzeg het: ik zou het echt eens moeten proberen om vriendin te verbieden van bvb. haar Uggs te dragen... ben eens benieuwd!  :shock:

nu weet ik niet hoe ze staat in dierenprints, het is niet haar ding, en niet persé het mijne, maar wie weet... staat het wel sexy...  :denk:

btw: wanneer vriendin een lingeriesetje ziet hangen in een winkel die ze sexy vind zou ik de eerste zijn om haar aan te moedigen!! dierenprint of niet!  8)

Hij verbiedt mij dat toch niet?  :denk:
Ik hou rekening met zijn mening. Als ik lingerie koop (die ik enkel voor hem draag, heb het niet over mijn dagdagelijkse dingen) dan ga ik niet iets kopen waarvan ik weet dat hij het een afknapper vindt.  :weetniet:

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #105 Gepost op: april 03, 2013, 15:45:14 »
Hij verbiedt mij dat toch niet?  :denk:
Ik hou rekening met zijn mening. Als ik lingerie koop (die ik enkel voor hem draag, heb het niet over mijn dagdagelijkse dingen) dan ga ik niet iets kopen waarvan ik weet dat hij het een afknapper vindt.  :weetniet:

ahja, liep weer wat hard van stapel... zat nog met dat verbieden in mijn hoofd.  :fuu:
ieder zijn ding he...

Offline TerriPoody

• *
  • 979 HV-Punten
  • Lives with, for & thanks to dogs
« Reactie #106 Gepost op: april 04, 2013, 21:52:12 »
Dat er toch weer zoveel volk was op 't schooltje  :yes:

Offline Neverever

• *
  • 440 HV-Punten
  • Just me and the dog
« Reactie #107 Gepost op: april 05, 2013, 11:52:27 »
Ik plaatste gisteren in de late namiddag een bestelling bij huisdierplein, stonden ze hier zonet al aan de deur met de volledige bestelling :shock:
Die Nederlanders zijn ferm snel!

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #108 Gepost op: april 05, 2013, 12:11:34 »
Ik plaatste gisteren in de late namiddag een bestelling bij huisdierplein, stonden ze hier zonet al aan de deur met de volledige bestelling :shock:
Die Nederlanders zijn ferm snel!

is de moeite he! kan toeval zijn maar betwijfel het, het is mij ook al vaak opgevallen dat men in NL veel efficiënter is op dat (en veel ander) gebied... ik bestel vrij vaak online (vooral elektronica wegens een pak goedkoper daar; specifieke batterijen die niet standaardformaat hebben of vervangstukken voor apparaten bvb...) komt altijd perfect in de vooraf gestelde maximumlimiet toe en 9 op de 10 keer zelfs op de eerste dag van de voorgestelde aankomstperiode.  :thumbs:
én de service na verkoop is -wellicht afhankelijk van bedrijf tot bedrijf- maar toch ook iets waar ik alleen nog maar goeie ervaringen heb mee gehad...

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
    • Van de Hereheide Teckels
« Reactie #109 Gepost op: april 05, 2013, 19:42:34 »
Mezelf! Al zeker 10 keer een antwoord getypt vandaag en netjes terug gewist!  :dance: :mrgreen:

Offline elliot

• *
  • 949 HV-Punten
« Reactie #110 Gepost op: april 05, 2013, 19:43:51 »
Mezelf! Al zeker 10 keer een antwoord getypt vandaag en netjes terug gewist!  :dance: :mrgreen:

Ik twijfel tss 2 topics  :lol:
NO OUTFIT IS COMPLETE WITHOUT A FEW DOG HAIRS

Offline DarrenRastaKaité

• *
  • 709 HV-Punten
    • AppyLeash
« Reactie #111 Gepost op: april 05, 2013, 19:44:36 »
Is het een quiz? :mrgreen:

Offline cherish

• *
  • 2266 HV-Punten
  • Angels in the outfield
« Reactie #112 Gepost op: april 05, 2013, 19:46:00 »

Ik kan maar één bedenken?  :mrgreen:

Offline elliot

• *
  • 949 HV-Punten
« Reactie #113 Gepost op: april 05, 2013, 19:46:12 »
NO OUTFIT IS COMPLETE WITHOUT A FEW DOG HAIRS

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
« Reactie #114 Gepost op: april 05, 2013, 19:50:54 »

niet twijfelen! Het zijn ze... tromgeroffel... ALLEBEI!  :dance:

Offline maart

• *
  • 519 HV-Punten
« Reactie #115 Gepost op: april 05, 2013, 19:53:29 »

ik heb er nu toch eens eentje getypt hoor.
Het andere vermoed ik te weten, maar ik zal daar maar zwijgen.

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
« Reactie #116 Gepost op: april 05, 2013, 19:55:20 »
ik heb er nu toch eens eentje getypt hoor.
Het andere vermoed ik te weten, maar ik zal daar maar zwijgen.

en ik vond u al zo flink en dapper! EN dan TOCH nog...  :lol:

Offline maart

• *
  • 519 HV-Punten
« Reactie #117 Gepost op: april 05, 2013, 19:57:18 »
en ik vond u al zo flink en dapper! EN dan TOCH nog...  :lol:

die opmerking gaat toch even te ver hoor  :silenced:  (niet die van u hé  :mrgreen: )

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
« Reactie #118 Gepost op: april 05, 2013, 19:59:13 »
die opmerking gaat toch even te ver hoor  :silenced:  (niet die van u hé  :mrgreen: )

:mrgreen:
 LOS derover... En heey! Zo zijn we gelijk weer on topic en al!

Offline maart

• *
  • 519 HV-Punten
« Reactie #119 Gepost op: april 05, 2013, 20:03:02 »
:mrgreen:
 LOS derover... En heey! Zo zijn we gelijk weer on topic en al!

:irma:

ik ben verre van heilig, maar amai, zo'n uitspraken zou ik toch nooit durven doen hoor.
(en nee, ik beschuldig de ts daar helemaal niet van die extreme praktijken, verre van, want dat verwijt zal ik daar wel te horen krijgen dan. Maar daar ga ik niet meer kijken, zou iets aan mijn hart krijgen vrees ik  )

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal