collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Wat maakt je boos vandaag?  (gelezen 128040 keer)

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • Geslacht: Man
  • 7 op 7 een hondenleven
Re: Wat maakt je boos vandaag?
« Reactie #1740 Gepost op: juli 30, 2013, 16:05:14 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
het is niet van hetzelfde soort ergernis als hierboven maar het maakte me toch ook boos...

weet je, ik ga er niet te diep op ingaan maar ik werk in Schaarbeek en ik ben het al meer dan 10 jaar kotsbeu om te moeten zien dat er veel, veel te veel mensen zijn die ook maar de basisverkeersregels aan hun laarzen, sloffertjes, sandalen, schoenen, bottinnen, etc.. lappen... "regeltjes en regeltjes, regels zijn er om overtreden te worden" hoor ik mezelf nog zeggen in mijn zotte jaren en ik ben ook niet akkoord met àlle regels die worden opgelegd... maar ik maak een uitzondering voor regels die rechtstreeks met de veiligheid te maken hebben.... zoals het overgrote deel van de verkeersregels, die regels bestaan voor een reden, om chaos, ongevallen, ruzie, verdriet, leed, de dood te voorkomen... regels die zelfs kinderen in school moeten leren, zoals de verschillende verkeersborden, oversteken aan een zebrapad, wachten op groen licht, stoppen bij rood....