collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Wat maakt je boos vandaag?  (gelezen 128081 keer)

Offline Tinne1990

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 3519 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat maakt je boos vandaag?
« Reactie #1720 Gepost op: juli 28, 2013, 00:09:34 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Mijn kinderen zouden zo'n gedrag nooit mogen vertonen en moest het toch ooit gebeuren (het blijven nu eenmaal kinderen) en ik zou het niet gezien hebben, zou ik blij zijn dat het baasje van de honden hen op hun plaats zet. :yes:

Zo denk ik er ook over. Als ouder zou je net blij moeten zijn dat een hondenbaas zijn/haar verantwoordelijkhei d neemt  :weetniet:

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #1721 Gepost op: juli 28, 2013, 00:18:00 »
Zo denk ik er ook over. Als ouder zou je net blij moeten zijn dat een hondenbaas zijn/haar verantwoordelijkhei d neemt  :weetniet:

:yes: inderdaad.

Ik ben dan ook meestal rechtstreeks kwaad om de ouders als het kind nog niet te dichtbij is. Is het wel al te dicht dan jaag ik ook eerst het kind weg als de ouders het niet weghouden. Vaak zeggen die ouders gewoon niets terug hier dus geen idee of ze het dan gesnapt hebben :denk:
“Until one has loved an animal a part of one's soul remains unawakened.”

Offline Lizzz

• warme hondenvriend
  • *
  • 127 HV-Punten
« Reactie #1722 Gepost op: juli 28, 2013, 08:30:03 »

Echt he... Ik heb zelf nog geen kinderen (maar wel voldoende nichtjes en een -ondertussen al iets minder kleine- zus) en ik vind het toch ook maar niet meer dan normaal dat de hondenbaas op zijn strepen staat. Ook naar kinderen toe. Zij zijn vaak nog onwetend, dus iemand moet het hen leren he. ;)

Offline Bandolero

• *
  • 3421 HV-Punten
« Reactie #1723 Gepost op: juli 29, 2013, 20:52:49 »
Borgi's  :puke: :puke: :puke:
Der zijn al Borders, en Corgi's... laat beiden dan aub in hun waarde, en maak er geen mislukte mix van  :muur:

Offline Lieze

• *
  • 256 HV-Punten
  • There's no I in team.
« Reactie #1724 Gepost op: juli 29, 2013, 22:56:45 »
Sheltie van 18 maanden die drachtig is, bewust gedaan, en dan zeggen dat het niet te jong is. :muur:
Mijn handen kietelen om er iets over te zeggen op haar facebookstatus, maar dan zal't spel en miserie zijn...

Iemand die niet weet hoe zeep smaakt, heeft nog nooit een hond gewassen.

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #1725 Gepost op: juli 29, 2013, 22:59:06 »
Borgi's  :puke: :puke: :puke:
Der zijn al Borders, en Corgi's... laat beiden dan aub in hun waarde, en maak er geen mislukte mix van  :muur:

:shock:

gisteren op NPDN liep er ook een sheltie, nuja, ben dus niet zeker of het een zuivere was. Dat was precies kruising met Corgi, zo korter en dikker, da was echt ne lelijkaard! :shock: :hmpf:

Offline lore

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #1726 Gepost op: juli 30, 2013, 12:06:32 »
dit weekend naar een trouwfeest geweest...
en weer maar eens met de neus op de feiten geduwd dat u dj echt wel u feest maakt of kraakt...

laat ons rustig stellen dat dat stukske poging tot dj op ons trouwfeest, ons feest zwaar naar de botten heeft geholpen. ik krijg er tot op vandaag nog altijd commentaar op van vrienden...
dan had hij nog niet eens het fatsoen om ff goeiendag te komen zeggen op het feest zelf, of voor het begon  :silenced: is ook vertrokken zonder iets te zeggen ook  :silenced: dit weekend daar ook een heel ander voorbeeld van gezien ze...
alles wat we gevraagd hadden om af te roepen, werd dit weekend ook afgeroepen...

ik heb tot op vandaag spijt dat we die gasten betaald hebben  :silenced:

...Repetition does not transform a lie into a truth...

Online Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #1727 Gepost op: juli 30, 2013, 12:10:13 »
veel héél veel  :boos:

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #1728 Gepost op: juli 30, 2013, 12:21:07 »
dit weekend naar een trouwfeest geweest...
en weer maar eens met de neus op de feiten geduwd dat u dj echt wel u feest maakt of kraakt...

laat ons rustig stellen dat dat stukske poging tot dj op ons trouwfeest, ons feest zwaar naar de botten heeft geholpen. ik krijg er tot op vandaag nog altijd commentaar op van vrienden...
dan had hij nog niet eens het fatsoen om ff goeiendag te komen zeggen op het feest zelf, of voor het begon  :silenced: is ook vertrokken zonder iets te zeggen ook  :silenced: dit weekend daar ook een heel ander voorbeeld van gezien ze...
alles wat we gevraagd hadden om af te roepen, werd dit weekend ook afgeroepen...

ik heb tot op vandaag spijt dat we die gasten betaald hebben  :silenced:

:huggg:

Online Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #1729 Gepost op: juli 30, 2013, 12:28:22 »
dat'k nog altijd niet kan eten, dat de weegschaal maar blijft zakken en dat'k honger en vooral GOESTING heb in ne verdomde goede spaghetti of hamburger of gewoon frieten van de frituur!

*frustraties eruit*

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #1730 Gepost op: juli 30, 2013, 12:38:28 »
dat'k nog altijd niet kan eten, dat de weegschaal maar blijft zakken en dat'k honger en vooral GOESTING heb in ne verdomde goede spaghetti of hamburger of gewoon frieten van de frituur!

*frustraties eruit*

nog efkes volhouden... en dan kunt ge u es goed laten gaan! :happywink: er mag dan toch bij, dus dan kan het zeker geen kwaad om es lekker vettig te eten! :mrgreen:

Online Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #1731 Gepost op: juli 30, 2013, 12:43:32 »
K'peis dat een hele week vol pitta, pizza, frieten, en alle mogelijke variaties zal zijn  :hmpf: :hmpf:

Offline zwtmoni

• *
  • 87 HV-Punten
« Reactie #1732 Gepost op: juli 30, 2013, 13:59:48 »

Offline Toba

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 201 HV-Punten
« Reactie #1733 Gepost op: juli 30, 2013, 14:38:47 »
hetzelfde wat me droef maakt.
Ze konden dat toch wel van de eerste keer gezegd hebben dat ze geen hond met modderpoten in het huis willen.
Precies of zij zouden moeten komen kuisen  :bla:

Offline Calana

• hondenvriend pro
  • *
  • 1607 HV-Punten
« Reactie #1734 Gepost op: juli 30, 2013, 15:22:42 »
Is boos op een onverantwoorde moeder van 2 kids!

Ik stap met Bailey en Tupac van de bus en ben net enkele meters van de halte weg gewandeld, toen een kind naast mij kwam lopen. Joelend op de honden om een reactie van hun uit te lokken. Ik jaag het kind weg want ik heb géén zin om mijn training met de honden in rook te zien opgaan. Beiden waren immers bang van kids en Tupac (de uitvaller) vertrouw ik nog niet met kleine kinderen. Ik weet heel goed dat de kans er in zit dat hij bijt, uit angst. En ze waren net zo mooi mee aan het wandelen, het kind negerend  :dance:

Vervolgens loop ik door. Nog geen 2 seconden later roept er iemand "he stoppen" en neemt mijn schouder vast. Ik draai mij dus om:

- "jij moet zo nie roepen tegen kind"

"sorry maar 1 van mijn honden zou durven bijten"

- "ja ze deed da alleen om te spele, je moet zo ni doen"

dus ik herhaal nog eens "ik deed het enkel om te voorkomen dat ze gebeten zou worden. daarnaast vinden niet alle honden kinderen leuk!"

- "t was maar om te spele ze, jij moogt ni zo roepen, ze deed niks verkeerd"

"jawel want ze mag dat niet zomaar doen. voor hetzelfde geld was ze gebeten en wat dan?"

Ik heb haar verder genegeerd en ben een stuk door gelopen. De omstaanders die het gezien hadden gaven mij gelijk. Het zijn mijn honden, dus ik weet hoe ze reageren in bepaalde situaties. Wat moet ik dan doen? In het vervolg zo'n onopgevoed kind gewoon laten? En dan een boze ouder achter mij krijgen omdat zijn/haar kleine gebeten is? Ik dacht het niet  :hmpf:

Ongelofelijk! :zot: Dat mensen hun kinderen dan op zijn minst leren dat ze van andermans spullen én dieren moeten afblijven of vriendelijk moeten vragen of ze eraan mogen komen.
Die van ons reageert gelukkig niet op kinderen, is er niet bang van, ook niet te uitbundig, maar ik hou kinderen wél steeds tegen als ze er zomaar naartoe komen en dan zeg ik dat ze dat eerst mogen vragen, kunnen ze het niet beleefd vragen, dan kunnen ze terug vertrekken...

Ben nog maar één keer een kind tegengekomen die zomaar uit zichzelf vroeg of hij de hond mocht wrijven, dat was voor mij echt een :wub: momentje, was zo een lief en welopgevoed manneke!

Offline DarrenRastaKaité

• *
  • 709 HV-Punten
    • AppyLeash
« Reactie #1735 Gepost op: juli 30, 2013, 15:31:54 »
Dé oplossing: geen aaibare honden nemen :mrgreen: Rasta wordt nooit zomaar geaait, kindjes blijven eraf en ouders sturen hun kinderen niet :fuu:

Er heeft trouwens nog maar 1 kindje ooit Rasta geaait... Vroeg aan zijn mama of hij de hond mocht aaien, ik hoor de mama zeggen dat het niet mocht omdat het een reddingshond is (had toen haar tuig aan van reddingshond). Toen ik vroeg of hij Rasta wou aaien, knikte hij en mocht haar aaien.
Het kind was dolgelukkig, want hij had een reddingshond geaait :vuistje:

Offline Calana

• hondenvriend pro
  • *
  • 1607 HV-Punten
« Reactie #1736 Gepost op: juli 30, 2013, 15:34:54 »
Dé oplossing: geen aaibare honden nemen :mrgreen: Rasta wordt nooit zomaar geaait, kindjes blijven eraf en ouders sturen hun kinderen niet :fuu:

Er heeft trouwens nog maar 1 kindje ooit Rasta geaait... Vroeg aan zijn mama of hij de hond mocht aaien, ik hoor de mama zeggen dat het niet mocht omdat het een reddingshond is (had toen haar tuig aan van reddingshond). Toen ik vroeg of hij Rasta wou aaien, knikte hij en mocht haar aaien.
Het kind was dolgelukkig, want hij had een reddingshond geaait :vuistje:

Ghoh, als we met de Mechelaar van mijn ouders gaan wandelen hebben we toch ook last van kinderen, dus vrees dat het ras niet altijd een oplossing is...

Offline DarrenRastaKaité

• *
  • 709 HV-Punten
    • AppyLeash
« Reactie #1737 Gepost op: juli 30, 2013, 15:42:29 »
Ghoh, als we met de Mechelaar van mijn ouders gaan wandelen hebben we toch ook last van kinderen, dus vrees dat het ras niet altijd een oplossing is...
Dan zal het aan mij liggen :mrgreen:

Offline Calana

• hondenvriend pro
  • *
  • 1607 HV-Punten
« Reactie #1738 Gepost op: juli 30, 2013, 15:44:36 »
Dan zal het aan mij liggen :mrgreen:

Of miss eerder aan ons, wij zien er nu niet bepaald volwassen en/of streng uit, worden regelmatig als twee tieners geschat, VL gisteren nog 16 geschat, hij is toch echt wel bijna 24 hoor :vuistje:
En ik ben nog erger, dus...

Offline witte duivels

• *
  • 2343 HV-Punten
    • Witte Duivels Domein
« Reactie #1739 Gepost op: juli 30, 2013, 15:46:25 »

*frustraties eruit*

Das toch gemakkelijk, je kunt uw goesting doen, je haalt spaghetti, een hamburger en frieten van de frituur, alles de mixer in, en hop!

Smakkelijk!
 :fuu:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal