collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Wat maakt je boos vandaag?  (gelezen 128097 keer)

Offline Mehado

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 3347 HV-Punten
Re: Wat maakt je boos vandaag?
« Reactie #1700 Gepost op: juli 24, 2013, 21:33:05 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
moet vreselijk zijn om te zien.. :cry: :huggg:
op autostrade dan? Vrees dat die daar dan sowieso heel weinig kans op overleven hadden, maar toch.. :cry:

ik gisteren nog gestopt voor eendjes, auto in tegengestelde richting ook! Was zo mooi om zien.. gelukkig kan het zo ook nog! :yes:

Ja twas autostrade maar het was echt niet druk en ze waren al op het 2e rijvak geraakt. Moest iedereen nu een beetje moeite doen hadden ze mss veilig de overkant gehaald  :cry:

"Life is what happens between all the things you plan"

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #1701 Gepost op: juli 24, 2013, 21:34:44 »
op een niet zo druk moment zou dat idd wel moeten lukken maarja.. kan mij wel voorstellen dat dat niet altijd simpel is en dat het soms snel gaat :cry:
en 't is ook gevaarlijk als ge als reflex hebt om u remmen toe te smijten natuurlijk.. dus dan moet ge eerst al gaan kijken dat er niemand achter u afkomt en tegen dan.. :cry:

Offline DarrenRastaKaité

• *
  • 709 HV-Punten
    • AppyLeash
« Reactie #1702 Gepost op: juli 26, 2013, 09:10:34 »
Iemand op het werk eet papier  :twistedevil: En ik kan op zoek naar mijn papieren

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • Geslacht: Man
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #1703 Gepost op: juli 26, 2013, 09:15:29 »
Ik ben kwaad en verdrietig om die f*cking onnozelaar die deze ochtend zonder verpinken over 3 jonge eendjes reed  :puke: :cryblue: :bla: :cryblue: :cryblue: :cryblue: :cryblue:
Ik zeg niet dat je moet tegen een boom rijden om eendjes te ontwijken maar hij kon echt gewoon naar het derde vak. Hij heeft nog niet eens geprobeerd ze te ontwijken.
Ik reed achter hem en heb hem er zien over rijden, ik ben nog uitgeweken maar die beestjes lagen daar te creperen. Ik zag dat ene eendje kwaken en spartelen  :cryblue: En ik kon niks doen e  :cryblue:

Man ik ben er nog altijd niet goed van  :cry:

djeezes... daar zou ik ook niet goed van zijn.  :muur:

Offline zwtmoni

• *
  • 87 HV-Punten
« Reactie #1704 Gepost op: juli 26, 2013, 14:11:19 »
Ik ben kwaad en verdrietig om die f*cking onnozelaar die deze ochtend zonder verpinken over 3 jonge eendjes reed  :puke: :cryblue: :bla: :cryblue: :cryblue: :cryblue: :cryblue:
Ik zeg niet dat je moet tegen een boom rijden om eendjes te ontwijken maar hij kon echt gewoon naar het derde vak. Hij heeft nog niet eens geprobeerd ze te ontwijken.
Ik reed achter hem en heb hem er zien over rijden, ik ben nog uitgeweken maar die beestjes lagen daar te creperen. Ik zag dat ene eendje kwaken en spartelen  :cryblue: En ik kon niks doen e  :cryblue:

Man ik ben er nog altijd niet goed van  :cry:

:shock: :shock:

Offline zwtmoni

• *
  • 87 HV-Punten
« Reactie #1705 Gepost op: juli 26, 2013, 14:12:39 »
Iemand op het werk eet papier  :twistedevil: En ik kan op zoek naar mijn papieren

papier eten  :shock:moet wel grote honger hebben  :zot:

Offline witte duivels

• *
  • 2343 HV-Punten
    • Witte Duivels Domein
« Reactie #1706 Gepost op: juli 26, 2013, 15:30:06 »
I kill him!

of leer hem een badkamer te poetsen...  :bla:

(->kijk het verbaasde topic)

Offline sportinggirl

• *
  • 248 HV-Punten
« Reactie #1707 Gepost op: juli 26, 2013, 15:30:38 »
I kill him!

:vuistje: :vuistje:

Offline Loeki

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 4537 HV-Punten
  • a true friend is the greatest of all blessings
« Reactie #1708 Gepost op: juli 26, 2013, 15:35:48 »
I kill him!

Sorry maar:  :vuistje:

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #1709 Gepost op: juli 26, 2013, 15:36:00 »
I kill him!

ge hebt nu tenminste een propere kat rondlopen... :mrgreen:

Offline witte duivels

• *
  • 2343 HV-Punten
    • Witte Duivels Domein
« Reactie #1710 Gepost op: juli 26, 2013, 15:43:57 »
ge hebt nu tenminste een propere kat rondlopen... :mrgreen:

Ja, die naar perzikenshampoo ruikt...want shampoo voor witte honden was zeker niet goed voor een gestreepte kat  :roll:

Ik heb net die natte ellendeling ook van mijn bed kunnen afzwieren....

Wanneer begint t'school weer?
 :fuu:

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #1711 Gepost op: juli 26, 2013, 15:45:28 »
Ja, die naar perzikenshampoo ruikt...want shampoo voor witte honden was zeker niet goed voor een gestreepte kat  :roll:

:whoea: :whoea:

Offline Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #1712 Gepost op: juli 26, 2013, 16:31:10 »

:lol: 'k heb hier net Jitse nog kunnen onderscheppen, hij ging z'n pluchen hond in bad steken  :doh:  'ja maar mama hij is wel vuil hè'

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline Pascale68

• warme hondenvriend
  • *
  • 191 HV-Punten
« Reactie #1713 Gepost op: juli 26, 2013, 16:44:25 »
Grrrr en wij maar wachten op ons besteld hondenzwembad! Had er gisteren of vandaag moeten zijn  :twistedevil:

--- "Without my PETS my house would be clean and my wallet would be full but my heart would be EMPTY!" ---

Offline Liesel

• *
  • 63 HV-Punten
« Reactie #1714 Gepost op: juli 26, 2013, 23:31:50 »
Een man in een café vandaag.  (geen idee zelfs of het de baas was, hij zat daar gewoon in een hoekje aan een tafeltje aan de ingang)
Ik keek telkens als ik ergens binnenging of er een sticker hing met 'geen honden', en indien niet ging ik gewoon binnen.
(Amsterdam, en in Nederland mogen hulphonden nog gewoon geweigerd worden, maar de meesten doen dat niet omdat het fenomeen redelijk goed 'ingeburgerd' is)
Ik zet 4 stappen binnen omdat ik op een kaart wilde kijken wat ze te drinken aanboden (er lagen geen kaarten op hun terras).
Roept die man van achter mij: "EY! NO DOGS!"
 :roll: 't Is niet omdat ik een hond bij heb, dat ik afgeblaft moet worden hé, hij had evengoed kunnen zeggen: "I'm sorry, but dogs are not allowed here." en dan had ik zelfs m'n excuses aangeboden.
Maar ik laat mij echt niet zo afblaffen. 
We zijn gewoon weggegaan en ergens anders iets gaan drinken.  :hmpf:

Offline Tinne1990

• *
  • 3519 HV-Punten
« Reactie #1715 Gepost op: juli 27, 2013, 21:47:06 »
Is boos op een onverantwoorde moeder van 2 kids!

Ik stap met Bailey en Tupac van de bus en ben net enkele meters van de halte weg gewandeld, toen een kind naast mij kwam lopen. Joelend op de honden om een reactie van hun uit te lokken. Ik jaag het kind weg want ik heb géén zin om mijn training met de honden in rook te zien opgaan. Beiden waren immers bang van kids en Tupac (de uitvaller) vertrouw ik nog niet met kleine kinderen. Ik weet heel goed dat de kans er in zit dat hij bijt, uit angst. En ze waren net zo mooi mee aan het wandelen, het kind negerend  :dance:

Vervolgens loop ik door. Nog geen 2 seconden later roept er iemand "he stoppen" en neemt mijn schouder vast. Ik draai mij dus om:

- "jij moet zo nie roepen tegen kind"

"sorry maar 1 van mijn honden zou durven bijten"

- "ja ze deed da alleen om te spele, je moet zo ni doen"

dus ik herhaal nog eens "ik deed het enkel om te voorkomen dat ze gebeten zou worden. daarnaast vinden niet alle honden kinderen leuk!"

- "t was maar om te spele ze, jij moogt ni zo roepen, ze deed niks verkeerd"

"jawel want ze mag dat niet zomaar doen. voor hetzelfde geld was ze gebeten en wat dan?"

Ik heb haar verder genegeerd en ben een stuk door gelopen. De omstaanders die het gezien hadden gaven mij gelijk. Het zijn mijn honden, dus ik weet hoe ze reageren in bepaalde situaties. Wat moet ik dan doen? In het vervolg zo'n onopgevoed kind gewoon laten? En dan een boze ouder achter mij krijgen omdat zijn/haar kleine gebeten is? Ik dacht het niet  :hmpf:

Offline Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #1716 Gepost op: juli 27, 2013, 23:39:06 »
pijn, pijn en nog eens pijn  :boos:

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline ankef

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 3493 HV-Punten
« Reactie #1717 Gepost op: juli 27, 2013, 23:39:53 »
pijn, pijn en nog eens pijn  :boos:

:huggg: :huggg: :huggg:

Hier: Dat ik qua eetgedrag maar niet uit vakantiemodus geraak.  :doh:

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #1718 Gepost op: juli 27, 2013, 23:52:16 »

Ik stap met Bailey en Tupac van de bus en ben net enkele meters van de halte weg gewandeld, toen een kind naast mij kwam lopen. Joelend op de honden om een reactie van hun uit te lokken. Ik jaag het kind weg want ik heb géén zin om mijn training met de honden in rook te zien opgaan. Beiden waren immers bang van kids en Tupac (de uitvaller) vertrouw ik nog niet met kleine kinderen. Ik weet heel goed dat de kans er in zit dat hij bijt, uit angst. En ze waren net zo mooi mee aan het wandelen, het kind negerend  :dance:

Vervolgens loop ik door. Nog geen 2 seconden later roept er iemand "he stoppen" en neemt mijn schouder vast. Ik draai mij dus om:

dus ik herhaal nog eens "ik deed het enkel om te voorkomen dat ze gebeten zou worden. daarnaast vinden niet alle honden kinderen leuk!"

"jawel want ze mag dat niet zomaar doen. voor hetzelfde geld was ze gebeten en wat dan?"

Ik heb haar verder genegeerd en ben een stuk door gelopen. De omstaanders die het gezien hadden gaven mij gelijk. Het zijn mijn honden, dus ik weet hoe ze reageren in bepaalde situaties. Wat moet ik dan doen? In het vervolg zo'n onopgevoed kind gewoon laten? En dan een boze ouder achter mij krijgen omdat zijn/haar kleine gebeten is? Ik dacht het niet  :hmpf:

Jeezzz, en niet willen snappen dat mens? ongelooflijk! mensen met zo'n gebrek aan verstand zouden zich beter niet voortplanten maarkom.
“Until one has loved an animal a part of one's soul remains unawakened.”

Offline ankef

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 3493 HV-Punten
« Reactie #1719 Gepost op: juli 27, 2013, 23:55:57 »

Mijn kinderen zouden zo'n gedrag nooit mogen vertonen en moest het toch ooit gebeuren (het blijven nu eenmaal kinderen) en ik zou het niet gezien hebben, zou ik blij zijn dat het baasje van de honden hen op hun plaats zet. :yes:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal