collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Wat maakt je boos vandaag?  (gelezen 128044 keer)

Online Ien

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 845 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat maakt je boos vandaag?
« Reactie #1680 Gepost op: juli 16, 2013, 15:44:11 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Lees mijn vorig bericht nog eens, DAAROM wil ik nie stoppen!  :mrgreen: Mijn troost in donkere tijden...

:vuistje:

♥♥♥Basko♥Angel♥Kane♥♥♥

Offline Joska

• hondenvriend pro
  • *
  • 361 HV-Punten
« Reactie #1681 Gepost op: juli 16, 2013, 16:15:24 »
Lees mijn vorig bericht nog eens, DAAROM wil ik nie stoppen!  :mrgreen: Mijn troost in donkere tijden...
Oei, is vakantie voor u een donkere tijd?

Offline loesje

• *
  • 3042 HV-Punten
  • Bailey, een droom dat werkelijkheid werd.Miss You!
« Reactie #1682 Gepost op: juli 16, 2013, 16:44:22 »
Gisteren:

dan probeer ik eens te ontspannen op een rustig terras in Genk met Jason naast mij op de grond. Opeens begint Jason fel te blaffen en toen ik keek zag ik dat er een Newfoundlander aan hem stond.
Hond was wel aangelijnd, maar aan een flexi met aan de andere kant zo'n alternatieve tr*t die haar hond niet kon houden.
Ik vraag vriendelijk, maar echt geschrokken: "mevrouw, zou je uw hond willen bijhouden aub"?
Zij: "ik ben bezig!!!"
Na een minuut of 2 had ze hem nog steeds niet terug bij haar dus ik zeg nogmaals, maar nu iets minder vriendelijk: "mevrouw, hou u hond bij u aub; als je hem niet onder controle hebt moet je er niet mee buiten komen hé!"
Zij: "ja zeg hey, koopt u dan ook nen hond ipv een kat hé"
Ik: "pardon??? Ik kan mijn hond tenminste houden hé!"
Enfin, ondertussen had de hond zijn interesse verloren en sleurde hij die troela verder, want anders had dat echt niet goed gekomen denk ik...
Ik heb nog 15 min. zitten bibberen op men stoel van schrik en woede...
Gij hebt 2min kunnen wachten?  :shock:

-- Do not make the mistake of treating your dogs like humans or they will treat you like dogs.--

Offline orinake

• *
  • 5968 HV-Punten
« Reactie #1683 Gepost op: juli 16, 2013, 17:49:01 »
Lykaios!!!!!!
Hij heeft zo goed als de hele dag buiten gelopen, maar vijver moest bijgevuld worden dus moest hij in zijn bench zodat de tuinslang kon gelegd worden (hij vind het anders te leuk om er gaatjes in te bijten).
Het was duidelijk tegen meneer zijn zin.
Een klein uurtje nadien ga ik kijken hoever de vijver staat en of de tuinslang dus weg mocht.
Ik ben dus hoop en al 2min naar de tuin en als ik terug kom komt er een irritante stank me tegemoet!
Meneer vond het nodig om uit colere (omdat hij niet mee naar achter mocht) in zijn bench te :drol:.
Hij zit in de stal opgesloten nu se (stal met metalen gaasdeur dus hij kan netjes alles volgen buiten), kannem daar wat gaan koppen tot de tuinslang weg kan, idioot!

Offline runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1684 Gepost op: juli 16, 2013, 18:13:22 »
Gisteren:

dan probeer ik eens te ontspannen op een rustig terras in Genk met Jason naast mij op de grond. Opeens begint Jason fel te blaffen en toen ik keek zag ik dat er een Newfoundlander aan hem stond.
Hond was wel aangelijnd, maar aan een flexi met aan de andere kant zo'n alternatieve tr*t die haar hond niet kon houden.
Ik vraag vriendelijk, maar echt geschrokken: "mevrouw, zou je uw hond willen bijhouden aub"?
Zij: "ik ben bezig!!!"
Na een minuut of 2 had ze hem nog steeds niet terug bij haar dus ik zeg nogmaals, maar nu iets minder vriendelijk: "mevrouw, hou u hond bij u aub; als je hem niet onder controle hebt moet je er niet mee buiten komen hé!"
Zij: "ja zeg hey, koopt u dan ook nen hond ipv een kat hé"
Ik: "pardon??? Ik kan mijn hond tenminste houden hé!"
Enfin, ondertussen had de hond zijn interesse verloren en sleurde hij die troela verder, want anders had dat echt niet goed gekomen denk ik...
Ik heb nog 15 min. zitten bibberen op men stoel van schrik en woede...
Ze willen allemaal een grote hond maar die onder controle houden is te moeilijk want ja, het is wel een grote hond hé :roll:

Offline saartje39

• *
  • 288 HV-Punten
« Reactie #1685 Gepost op: juli 17, 2013, 07:00:54 »
Rot muggen deze nacht!!
Meer dan een uur wakker gelegen van de jeuk!
Had natuurlijk geen zalf in huis  :doh:

Offline Calana

• hondenvriend pro
  • *
  • 1607 HV-Punten
« Reactie #1686 Gepost op: juli 17, 2013, 09:59:30 »
Even getwijfeld of ik er boos of droevig van werd, alle twee dus! Maar plaats het toch maar hier.
Onze architect! Echt, wat nen dwaas is dat! :doh:
Komt begin mei bij ons om de papieren voor de bouwvergunningsaanv raag in orde te maken en hij belooft ze nog diezelfde week bij de stad in te dienen. Sinds die dag elke week gebeld, papieren pas begin juni ingediend! Na veel aandringen dan nog wel! Merken wij zelf op dat er een fout in de aanvraag zit en vragen dat recht te zetten bij de stad, vandaag aangetekende zending: dossier onvolledig! Wij hebben die bouwvergunning dus wel dringend nodig voor onze lening. Dat wordt zo meteen een héél boos telefoontje! :twistedevil:

Offline Natas-bliss

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 568 HV-Punten
    • From Shepherds stars
« Reactie #1687 Gepost op: juli 17, 2013, 10:14:38 »
Even getwijfeld of ik er boos of droevig van werd, alle twee dus! Maar plaats het toch maar hier.
Onze architect! Echt, wat nen dwaas is dat! :doh:
Komt begin mei bij ons om de papieren voor de bouwvergunningsaanv raag in orde te maken en hij belooft ze nog diezelfde week bij de stad in te dienen. Sinds die dag elke week gebeld, papieren pas begin juni ingediend! Na veel aandringen dan nog wel! Merken wij zelf op dat er een fout in de aanvraag zit en vragen dat recht te zetten bij de stad, vandaag aangetekende zending: dossier onvolledig! Wij hebben die bouwvergunning dus wel dringend nodig voor onze lening. Dat wordt zo meteen een héél boos telefoontje! :twistedevil:

:( dat is echt wel balen :(

Offline Calana

• hondenvriend pro
  • *
  • 1607 HV-Punten
« Reactie #1688 Gepost op: juli 17, 2013, 10:47:49 »
:( dat is echt wel balen :(
Ben echt zo boos en teleurgesteld :cry:

Offline Natas-bliss

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 568 HV-Punten
    • From Shepherds stars
« Reactie #1689 Gepost op: juli 17, 2013, 11:41:29 »
kan ik me heel goed voorstellen, je kijkt er zo naar uit dat er aan begonnen kan worden

Offline Calana

• hondenvriend pro
  • *
  • 1607 HV-Punten
« Reactie #1690 Gepost op: juli 17, 2013, 11:49:53 »
kan ik me heel goed voorstellen, je kijkt er zo naar uit dat er aan begonnen kan worden
Dat nog niet persé, 't is dat onze lening vastligt en die pas door de notaris kan bekrachtigd worden als we de bouwvergunning hebben. In september verloopt die termijn en dat geeft problemen... Echt stom!

Offline Tinne1990

• *
  • 3519 HV-Punten
« Reactie #1691 Gepost op: juli 22, 2013, 00:01:35 »
Dat die trut van een chi teef kans heeft gezien om op bed te plassen! Grmbl

Offline Liesel

• *
  • 63 HV-Punten
« Reactie #1692 Gepost op: juli 23, 2013, 08:32:45 »
De buren 2 huizen verder weer.
De draad staat er, dus hun hond kan niet meer in de tuin naast de onze.
Maar nu zit hun hond de hele dag buiten.  Van zodra hij hoort dat de onze ook eens buiten zijn (achteraan is de plasweide in onze tuin), komt hij hen uitdagen.  Blaffen, in de draad bijten,.... (maw, de onze kunnen geen seconde meer buiten in de zomer zonder dat er een blafconcert volgt)

Gisterenavond hadden ze (weer maar eens) een luidruchtig tuinfeestje en hun hond zat uiteraard ook buiten.  Maar die van mij wilden ook graag nog ff van de avond in hun tuin genieten + moesten hun behoefte doen.
Dus ik dacht: ze gaan hun hond nu toch wel een halfuurke op de koer of binnen willen houden (waar ze elkaar niet kunnen zien en dus niet kunnen ophitsen)?  Ik bedoel maar: als je honden niet overeenkomen, voeg dan een beurtrol in of zo?  :weetniet:   (zo'n doek willen we niet, we staan op punt om te verhuizen en we willen daar dus geen kosten meer aan hangen)
Ik laat de onze dus ff buiten blaffen, in de hoop dat ze hun hond dus ff bij hen gaan houden op het terras (''t was toen al 22u30), maar niks hoor.  Integendeel: ze begonnen lekker te frisbeeën met hun hond om de onze nog wat meer uit te dagen.
Gevolg: frisbee vliegt door hun tuin, hun hond loopt erachter, brengt die halvelings terug en gaat in de draad hangen en blaft uitdagend naar de onze, frisbee vliegt weer door de tuin,....
Mijn honden dus razend van colère en omdat ik geen oververhitte honden wil, heb ik dan maar wéér moeten toegeven en mijn honden moeten binnensteken.

Het tuinfeestje is trouwens nog doorgegaan tot 1u30 's morgens, maar ja, da's elke zomer meerdere keer per week zo.   :silenced: :silenced:

Straks gaat m'n ventje es aanbellen en een klapke met hen doen.  Ik ga niet meegaan, ben te colèrig en ga lelijke dingen zeggen vrees ik.....  :oops:

Offline Nigra

• Global-Moderator
  • *
  • 260 HV-Punten
  • di Amici Eterna...
    • lagotto romagnolo
« Reactie #1693 Gepost op: juli 23, 2013, 08:59:43 »
onze personeelsdienst  :boos: :boos:
hoe moeilijk kan het nu zijn om de einddatum van een bruggepensioneerde te berekenen  :weetniet: het klopt nog steeds niet  :bla:

Offline loesje

• *
  • 3042 HV-Punten
  • Bailey, een droom dat werkelijkheid werd.Miss You!
« Reactie #1694 Gepost op: juli 23, 2013, 12:42:57 »
(zo'n doek willen we niet, we staan op punt om te verhuizen en we willen daar dus geen kosten meer aan hangen)
Is het een Bekaertdraad? Anders een oud laken vasthangen met wasknijpers?
Dat is niet echt een kost hé

-- Do not make the mistake of treating your dogs like humans or they will treat you like dogs.--

Offline Liesel

• *
  • 63 HV-Punten
« Reactie #1695 Gepost op: juli 23, 2013, 13:20:48 »
Is het een Bekaertdraad? Anders een oud laken vasthangen met wasknijpers?
Dat is niet echt een kost hé

Ja, is stevige bekaertdraad met onderaan van die betonplaten.
Zal het es proberen!  Merci voor de tip!  :thumbs: :thumbs:

Offline zwtmoni

• *
  • 87 HV-Punten
« Reactie #1696 Gepost op: juli 23, 2013, 13:59:23 »
Dat die trut van een chi teef kans heeft gezien om op bed te plassen! Grmbl

:lol: :lol:

Offline antje

• *
  • 2057 HV-Punten
« Reactie #1697 Gepost op: juli 23, 2013, 23:46:42 »
Veel en hoe meer 'k vind hoe bozer 'k word, 't is zelfs op het randje van ronduit razend  :silenced: . Als 'k ooit ook maar een ietsje kans zie om dat excuus voor "mens" een loer te draaien, dan zal het gvd niet mals zijn.

Offline Mehado

• *
  • 3347 HV-Punten
« Reactie #1698 Gepost op: juli 24, 2013, 21:07:22 »
Ik ben kwaad en verdrietig om die f*cking onnozelaar die deze ochtend zonder verpinken over 3 jonge eendjes reed  :puke: :cryblue: :bla: :cryblue: :cryblue: :cryblue: :cryblue:
Ik zeg niet dat je moet tegen een boom rijden om eendjes te ontwijken maar hij kon echt gewoon naar het derde vak. Hij heeft nog niet eens geprobeerd ze te ontwijken.
Ik reed achter hem en heb hem er zien over rijden, ik ben nog uitgeweken maar die beestjes lagen daar te creperen. Ik zag dat ene eendje kwaken en spartelen  :cryblue: En ik kon niks doen e  :cryblue:

Man ik ben er nog altijd niet goed van  :cry:

"Life is what happens between all the things you plan"

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #1699 Gepost op: juli 24, 2013, 21:31:28 »
Ik ben kwaad en verdrietig om die f*cking onnozelaar die deze ochtend zonder verpinken over 3 jonge eendjes reed  :puke: :cryblue: :bla: :cryblue: :cryblue: :cryblue: :cryblue:
Ik zeg niet dat je moet tegen een boom rijden om eendjes te ontwijken maar hij kon echt gewoon naar het derde vak. Hij heeft nog niet eens geprobeerd ze te ontwijken.
Ik reed achter hem en heb hem er zien over rijden, ik ben nog uitgeweken maar die beestjes lagen daar te creperen. Ik zag dat ene eendje kwaken en spartelen  :cryblue: En ik kon niks doen e  :cryblue:

Man ik ben er nog altijd niet goed van  :cry:

moet vreselijk zijn om te zien.. :cry: :huggg:
op autostrade dan? Vrees dat die daar dan sowieso heel weinig kans op overleven hadden, maar toch.. :cry:

ik gisteren nog gestopt voor eendjes, auto in tegengestelde richting ook! Was zo mooi om zien.. gelukkig kan het zo ook nog! :yes:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal