collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Wat maakt je boos vandaag?  (gelezen 128071 keer)

Offline Blackwings88

• hondenvriend pro
  • *
  • 1122 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat maakt je boos vandaag?
« Reactie #100 Gepost op: oktober 12, 2012, 11:58:11 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
u collega's en baas duidelijk maken dat je het werk maar amper rond krijgt en aan het einde van u latijn zit om dan nog meer op uwe boterham te krijgen inclusief nog wat commentaar.
ik hou dit niet lang meer vol hoor!  :muur:

Offline zwtmoni

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 87 HV-Punten
« Reactie #101 Gepost op: oktober 12, 2012, 17:05:57 »
u collega's en baas duidelijk maken dat je het werk maar amper rond krijgt en aan het einde van u latijn zit om dan nog meer op uwe boterham te krijgen inclusief nog wat commentaar.

:huggg: :huggg: :huggg:

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #102 Gepost op: oktober 12, 2012, 17:59:07 »
Men ex!! :silenced:   Nu is em voor mij toch écht te ver gegaan hoor!! :silenced:

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #103 Gepost op: oktober 12, 2012, 18:06:34 »
Men ex!! :silenced:   Nu is em voor mij toch écht te ver gegaan hoor!! :silenced:

:huggg: komaan, u niet opjagen voor zo'n mensen  :zot: :huggg:

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
« Reactie #104 Gepost op: oktober 12, 2012, 18:31:03 »

:huggg: komaan, u niet opjagen voor zo'n mensen  :zot: :huggg:

Njah, hij heeft er net nog een schepje bovenop gegeven!!!!!  :silenced:

NU is meneer zelfs toevallig in mijn stad (wonen op 3kwartier rijden van elkaar), en wilt hij ineens 'zijn' Ipod (2e hands, samen gekregen bij een 2e hands Iphone die hij had gekocht) en zijn pc-boxen terug komen halen.. Wat hij mij allebei dus eerst GEGEVEN had he!!!  :zot: :silenced:
En toen ik zei dat da nie paste, want dat ik moet gaan werken, en dat hij morgen maar beter terug kwam daarvoor, begint em te zagen dat da zo vervelend is want dan moet hij wéér heel die rit doen!!  :shock: Terwijl IK thans deze voormiddag nog daar ben geweest om Fieke de slang en haar terra te gaan halen he!! :shock:  Had ie dus wel eerder aan kunnen denken he  :denk:

Enneuh, hoe kwader ik ervan wordt, hoe minder geneigd ik überhaupt ben om hem da alsnog terug te geven zenne  :silenced:  Sorry hoor, maar ik heb altijd geleerd "gegeven = gegeven"!!  :thumbs:

Offline Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #105 Gepost op: oktober 12, 2012, 18:38:44 »
Wat een kinderachtig gedoe zeg ... En idd kon hij dat niet zeggen als je deze morgen ging  :silenced: :silenced: Of denkt'm geen paar uur verder ?  :silenced:

Laat hem maar lekker nog eens die rit doen, om te zeggen dat gegeven gegeven is  :mrgreen: :hmpf:  :vuistje:

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
« Reactie #106 Gepost op: oktober 12, 2012, 18:42:58 »
Wat een kinderachtig gedoe zeg ... En idd kon hij dat niet zeggen als je deze morgen ging  :silenced: :silenced: Of denkt'm geen paar uur verder ?  :silenced:

Laat hem maar lekker nog eens die rit doen, om te zeggen dat gegeven gegeven is  :mrgreen: :hmpf:  :vuistje:

Ben eerder van plan om hem voor een gesloten deur te laten staan  :mrgreen:
En als hij sms't, krijgt hij hetzelfde antwoord terug als wat hij laatst antwoordde toen ik hem per sms iets vroeg:  "Ken ik u?  :weetniet:"    :hmpf:

Dees is nu echt wel de druppel voor mij zenne!!!  :silenced:

(Hij had trouwens zelfs de slang haar waterbakje en de thermometer, beide al van de goedkoopste soort, uit het terra gehaald !! :shock:  Kmag precies al blij zijn dat de lamp er tenminste wél nog in zat zeker?  :roll:)

Offline Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #107 Gepost op: oktober 12, 2012, 18:50:44 »
Ben eerder van plan om hem voor een gesloten deur te laten staan  :mrgreen:
En als hij sms't, krijgt hij hetzelfde antwoord terug als wat hij laatst antwoordde toen ik hem per sms iets vroeg:  "Ken ik u?  :weetniet:"    :hmpf:

Dees is nu echt wel de druppel voor mij zenne!!!  :silenced:

(Hij had trouwens zelfs de slang haar waterbakje en de thermometer, beide al van de goedkoopste soort, uit het terra gehaald !! :shock:  Kmag precies al blij zijn dat de lamp er tenminste wél nog in zat zeker?  :roll:)

Doe maar de "Ken ik u" ...  :bow: :bow: Some people don't deserve better  :vuistje:

En k'vrees dat je al blij mag zijn dat je de terra erbij kreeg en Fieke niet in een doos meekreeg (Hij kon de terra verkopen alleen eh  :silenced: )

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #108 Gepost op: oktober 12, 2012, 18:53:54 »

:huggg:

Offline lore

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #109 Gepost op: oktober 12, 2012, 19:01:57 »
Saga die gisteren een epilepsie aanval deed op de stoep toen ze met Niko ging wandelen na 2 eerdere aanvallen. 32!!! auto's die Niko & Saga voorbijrijden en wel uitvoerig keken en zelfs vertragen om ne keer goed te kunnen zien wat er gebeurd, en maar 1 iemand die stopte om te vragen of ze kon helpen!

...Repetition does not transform a lie into a truth...

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
« Reactie #110 Gepost op: oktober 12, 2012, 19:02:56 »
Doe maar de "Ken ik u" ...  :bow: :bow: Some people don't deserve better  :vuistje:

En k'vrees dat je al blij mag zijn dat je de terra erbij kreeg en Fieke niet in een doos meekreeg (Hij kon de terra verkopen alleen eh  :silenced: )

Dat zou dan ontzettend jammer zijn geweest, maar zonder terra had ik haar sowieso niet kunnen weghalen hoor, want ik heb niks wat daarvoor kan dienen..   :wink: (al is zoiets desnoods wel snel geregeld, mja voor tzelfde geld zou hij dan tegen als ik iets heb kunnen regelen alweer van gedacht verandert zijn  :roll:)

Maar kdenk toch dat het moeilijk ging worden om t terra apart te verkopen aangezien bij thuiskomst bleek dat een groot stuk glas gewoon gebroken was  :silenced: Voor tzelfde geld was ze dus gewoon in de auto ontsnapt he ocharme!! :yeek:

Hij wist nog nieens meer wanneer ze laatst gegeten had... Zijn woorden: "Toch zeker al een week of 2 geleden denk ik.."  Mja, toen heb ik tegen men kameraad maar gezegd dat we zo snel mogelijk moesten vertrekken want ik werd razend  :oops: (en dan sta ik niet in voor de gevolgen  :shifty:)

Mja, na zo'n lange autorit is zo'n beestje nog te gestresseerd om te kunnen eten he... Dus kdacht dat het mss best was om morgen pas een muisje aan te bieden als ze (hopelijk) terug wa meer op haar gemak is.. :(

Offline lydhan

• Global-Moderator
  • *
  • 1083 HV-Punten
« Reactie #111 Gepost op: oktober 12, 2012, 20:38:55 »
Snotneuzen die alles hebben, maar toch denken dat het gras groener is aan de overkant  :doh: :evil:

Offline sissi

• *
  • 66 HV-Punten
« Reactie #112 Gepost op: oktober 12, 2012, 20:41:27 »
Snotneuzen die alles hebben, maar toch denken dat het gras groener is aan de overkant  :doh: :evil:

tja daar kan je toch niets aan veranderen, laat die snotneuzen hun eigen fouten maken meid, daar leren ze uit :huggg:

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #113 Gepost op: oktober 13, 2012, 19:06:42 »
Saga die gisteren een epilepsie aanval deed op de stoep toen ze met Niko ging wandelen na 2 eerdere aanvallen. 32!!! auto's die Niko & Saga voorbijrijden en wel uitvoerig keken en zelfs vertragen om ne keer goed te kunnen zien wat er gebeurd, en maar 1 iemand die stopte om te vragen of ze kon helpen!

Ach toch , hoe is het nu met Saga ? :huggg:

Offline LotusEliseLune

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 100 HV-Punten
« Reactie #114 Gepost op: oktober 13, 2012, 22:21:28 »
2 kinderen die me even het bloed van onder mijn nagels halen.

Offline lore

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #115 Gepost op: oktober 13, 2012, 23:16:32 »
Ach toch , hoe is het nu met Saga ? :huggg:
niet zo geweldig, maar ze heeft dan ook 4 aanvallen in totaal gedaan eergisteren  :muur:
dat wordt dus weer een aanpassing van haar medicatie  :muur: :muur: :muur: :muur: :muur: :muur:

...Repetition does not transform a lie into a truth...

Offline tina1978

• *
  • 718 HV-Punten
« Reactie #116 Gepost op: oktober 14, 2012, 07:02:44 »

Ik heb ook zo eens iets gehad, met oude knar Fenriz. Hij was tijdens een blokje om wandeling, door z'n acterhand gezakt en ik kreeg hem niet meer recht. Veel mensen stonden erop te kijken (met kwade blik), ééntje riep zelfs "dierenmishandelaar" :roll: Mensen zijn stom.

Offline Liesel

• *
  • 63 HV-Punten
« Reactie #117 Gepost op: oktober 14, 2012, 07:49:22 »
Mijne vent!  :evil:

Laat z'n wekker 3 keer afgaan deze ochtend (snooze), geeft mij dan nog een stamp omdat ie weer véél te veel plaats nodig heeft in bed, en raad eens wie er intussen al op is en wie nog ligt te slapen?  :bla: :bla:

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #118 Gepost op: oktober 14, 2012, 09:10:03 »
niet zo geweldig, maar ze heeft dan ook 4 aanvallen in totaal gedaan eergisteren  :muur:
dat wordt dus weer een aanpassing van haar medicatie  :muur: :muur: :muur: :muur: :muur: :muur:

Veel beterschap voor Saga en veel sterkte voor jou lore  :huggg:

Offline zwtmoni

• *
  • 87 HV-Punten
« Reactie #119 Gepost op: oktober 14, 2012, 14:21:20 »

Oei veel beterschap en sterkte  :huggg:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal