collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Wat maakt je boos vandaag?  (gelezen 128031 keer)

Offline runa

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 2765 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
    • De Hansbeekse hoeve
Re: Wat maakt je boos vandaag?
« Reactie #1860 Gepost op: augustus 09, 2013, 07:26:32 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
de rekkenvulster in de plaatselijke carrefour :twistedevil: is aan het klagen tegen haar collega ( ik passeerde en normaal luister ik ni af  :fuu: )over haar kat , het beestje had nog maar net ne nest gehad en nu was die toch terug zwanger zeker!! Collega vroeg of ze wist van welke kater, nee natuurlijk ni, kat loopt buiten en ja, tis weeral zover  :silenced:
ik was mij nogal aan het druk maken maar denk bij mezelf ni reageren, da helpt toch ni, en dan hoor ik ze zeggen "das nu potverdekke al de 4de keer"...

kheb ferm mijn gedacht gezegd, ik kon het ni laten  :oops:
Ze had nog nooit van steriliseren gehoord zeker?  :muur:

Offline witte duivels

• *
  • 2343 HV-Punten
    • Witte Duivels Domein
« Reactie #1861 Gepost op: augustus 09, 2013, 15:38:12 »
Dat Magick, een metalen hek, met pluggen en vijzen uit de muur getrokken heeft, omdat ze dacht dat er nog eten stond in Mitch zijn bench (hij heeft gisteren zalm gehad, zal nog ruiken zeker?)

Offline Karo

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #1862 Gepost op: augustus 09, 2013, 17:51:38 »
De (altijd kressende/gillende) klein mannen van hiernaast hebben nieuw speelgoed..

Een vals fluitje

Jeeej dolletjes!
Mijn honden gek en hun eigen honden gek (die hond die altijd panisch blaft voor uren aan een stuk)
Hip hoi hip hoi

Offline Tinne1990

• *
  • 3519 HV-Punten
« Reactie #1863 Gepost op: augustus 11, 2013, 09:15:25 »
2 mannen van één of ander bedrijf die het nodig vinden om gisteren en vandaag om 8u 's ochtends te beginnen schuren, boren,... in het appartement boven ons  :bla: :bla: :bla: :bla: :bla: :bla: :bla: :bla:

Hallo, wij wonen hier ook nog hoor! Ze hadden ons op z'n minst kunnen verwittigen op voorhand. Daarnaast mogen ze helemaal niet beginnen tussen 8 en 10u omdat het geen privé werken zijn, het appartement is niet van hen. En uiteindelijk doen zij het 'in opdracht van', dus het is die boer van een huisbaas waar we boos op moeten zijn. Het is niet omdat hij dat appartement niet verkocht krijgt en dan maar te huur heeft gezet, en het hem niet lukt om bepaalde dingen gedaan te krijgen van ons (de profiteur), dat hij dan lastig moet doen  :bla:

Mijn eerste vrije weekend sinds een maand en dan kom je zoiets tegen  :roll:

Offline Bandolero

• *
  • 3421 HV-Punten
« Reactie #1864 Gepost op: augustus 11, 2013, 09:20:12 »
Leugens. Niet da'k er was ingetrapt, maar toch.  :roll:
En dat ze maar niet willen inzien waar ze echt mee bezig zijn, maar hun eigen iets anders wijsmaken en hun eigen excuses geloven.

Offline wesp

• *
  • 486 HV-Punten
« Reactie #1865 Gepost op: augustus 11, 2013, 09:22:33 »
De (altijd kressende/gillende) klein mannen van hiernaast hebben nieuw speelgoed..

Een vals fluitje

Jeeej dolletjes!
Mijn honden gek en hun eigen honden gek (die hond die altijd panisch blaft voor uren aan een stuk)
Hip hoi hip hoi

:lol: hier had enkele dagen geleden er eentje zo een mondharmonica, keivals! De hele dag door  :doh:

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #1866 Gepost op: augustus 11, 2013, 10:42:53 »
Mensen en de wereld. Ik wou dat ik geen mens was, maar ik zal er maar mee leven zeker  :shifty:

Gelukkig zijn er nog diertjes  :wub:
“Until one has loved an animal a part of one's soul remains unawakened.”

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #1867 Gepost op: augustus 11, 2013, 11:42:04 »
Mensen en de wereld. Ik wou dat ik geen mens was, maar ik zal er maar mee leven zeker  :shifty:

:huggg:

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #1868 Gepost op: augustus 11, 2013, 11:45:18 »
:huggg:

Geen schrik, ik ben supergelukkig want de mensen in mijn omgeving zijn wel leuk hoor  :thumbs:

Offline nalake

• *
  • 596 HV-Punten
« Reactie #1869 Gepost op: augustus 11, 2013, 12:03:47 »

Herkenbaar.   :huggg:

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #1870 Gepost op: augustus 11, 2013, 12:06:45 »
Geen schrik, ik ben supergelukkig want de mensen in mijn omgeving zijn wel leuk hoor  :thumbs:

:thumbs: :mrgreen:

ik heb tegenwoordig dat gevoel ook wel. Vroeger was het altijd zo dat ik mij zoveel inzette, maar daar precies minder voor terugkreeg, bijna alles van mijn kant kwam,.. maar nu, denk ik eens aan mijzelf! En geniet ik gewoon van de wandelingen, nieuwe mensen die ik leer kennen, heb tegenwoordig geen enkele dag meer waarin ik niks te doen heb. Nu snak ik eens naar een dagje-niks-doen ipv vroeger naar "ik wil iets doen..". jup, ik ben behoorlijk happy momenteel! :mrgreen:

Offline Sieglinde

• *
  • 101 HV-Punten
« Reactie #1871 Gepost op: augustus 11, 2013, 12:27:28 »
2 mannen van één of ander bedrijf die het nodig vinden om gisteren en vandaag om 8u 's ochtends te beginnen schuren, boren,... in het appartement boven ons  :bla: :bla: :bla: :bla: :bla: :bla: :bla: :bla:

Hallo, wij wonen hier ook nog hoor! Ze hadden ons op z'n minst kunnen verwittigen op voorhand. Daarnaast mogen ze helemaal niet beginnen tussen 8 en 10u omdat het geen privé werken zijn, het appartement is niet van hen. En uiteindelijk doen zij het 'in opdracht van', dus het is die boer van een huisbaas waar we boos op moeten zijn. Het is niet omdat hij dat appartement niet verkocht krijgt en dan maar te huur heeft gezet, en het hem niet lukt om bepaalde dingen gedaan te krijgen van ons (de profiteur), dat hij dan lastig moet doen  :bla:

Mijn eerste vrije weekend sinds een maand en dan kom je zoiets tegen  :roll:
Op zondag? Flikken bellen?

Offline wennie

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 4 HV-Punten
  • Carpe Diem
« Reactie #1872 Gepost op: augustus 11, 2013, 12:54:55 »
Wat maakt me boos vandaag?

Laat het me maar zo stellen, ik heb een Angry-Bird-Dagje    :fuu:
“If a dog will not come to you after having looked you in the face, you should go home and examine your conscience.”
― Woodrow Wilson

Offline Tinne1990

• *
  • 3519 HV-Punten
« Reactie #1873 Gepost op: augustus 11, 2013, 17:43:45 »
Op zondag? Flikken bellen?

Jups, mijn vriend is naar 't kantoor geweest waar ze permanentie hadden en die hebben ingegrepen. Het is hier heerlijk rustig nu  :mrgreen: Onze buren van de blok naast ons vroegen ook al wat dat kabaal te betekenen had. Die mannen waren al van voor 8u bezig  :zot: Idem voor gisteren. Tof ze, om van niets te weten en dan wakker te schieten van een schuurmachine + een aantal waakse hondjes die niet begrijpen waar dat lawaai plots vandaan komt.

Offline DarrenRastaKaité

• *
  • 709 HV-Punten
    • AppyLeash
« Reactie #1874 Gepost op: augustus 11, 2013, 19:41:58 »
Mijn vriend. Ik was al een hele dag aan het knutselen op de salontafel. Alles klaargelegd, ineen gepuzzeld voor te lijmen. Hij komt thuis en wilt zijn voeten op de salontafel leggen... Schuift de laptop opzij (waar ik de aanwijzingen aan het leggen was) en gooit alles door elkaar  :x :x :x

En dan is hij kwaad omdat ik daarvoor woest ben  :x :x

Offline Sieglinde

• *
  • 101 HV-Punten
« Reactie #1875 Gepost op: augustus 12, 2013, 10:42:07 »
In't asiel zit een EB die van zodra je bij haar in de buurt komt agressief reageert. Angstagressie vermoeden we!

Omdat we bij stamboomhonden altijd de fokker verwittigen had ze dat nu ook gedaan. Antwoord de fokker met de vraag om een foto van haar kop door te sturen. Zo gezegd zo gedaan. Mailtje die volgt van die o zo goed aangeschreven fokker: kan ik haar komen halen? Ik zou er graag nog eens een nestje mee fokken. :twistedevil:

Offline Loekie

• *
  • 58 HV-Punten
« Reactie #1876 Gepost op: augustus 12, 2013, 12:57:44 »
Alle leugens die nu uitkomen  :boos: ik ben echt niet iemand dat wraak neemt maar deze kans laat ik niet liggen en het is nog niet eens wraak nemen, gewoon de waarheid naar buiten brengen!

Offline Illeke

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 364 HV-Punten
« Reactie #1877 Gepost op: augustus 12, 2013, 13:07:33 »
In't asiel zit een EB die van zodra je bij haar in de buurt komt agressief reageert. Angstagressie vermoeden we!

Omdat we bij stamboomhonden altijd de fokker verwittigen had ze dat nu ook gedaan. Antwoord de fokker met de vraag om een foto van haar kop door te sturen. Zo gezegd zo gedaan. Mailtje die volgt van die o zo goed aangeschreven fokker: kan ik haar komen halen? Ik zou er graag nog eens een nestje mee fokken. :twistedevil:

Echt rottig zoiets hè.
Een tijdje geleden een volwassen reu die door de fokker herplaatst was. Na 2 weken in het nieuwe gezin op 1 van de gezinsleden gevlogen, omdat de aanval zo ernstig was (naar spoed gemoeten met toch meerdere wonden) en de hond in die 2 weken nogal agressie had laten zien + kindjes in het gezin terug naar de fokker gedaan. Nu staat hij aangeboden bij de fokker als dekreu.  :zot:

Offline Karo

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #1878 Gepost op: augustus 12, 2013, 13:10:43 »
Onredelijk en tegendraads gedoe  :roll:
Ik zal meneigen wel in 1000 bochten plooien, mij afjagen en mij in de spits vastzetten.. blijft gij maar rustig thuis waar ge al heel den dag rustig zit  :roll:

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #1879 Gepost op: augustus 12, 2013, 16:55:21 »
:thumbs: :mrgreen:

ik heb tegenwoordig dat gevoel ook wel. Vroeger was het altijd zo dat ik mij zoveel inzette, maar daar precies minder voor terugkreeg, bijna alles van mijn kant kwam,.. maar nu, denk ik eens aan mijzelf! En geniet ik gewoon van de wandelingen, nieuwe mensen die ik leer kennen, heb tegenwoordig geen enkele dag meer waarin ik niks te doen heb. Nu snak ik eens naar een dagje-niks-doen ipv vroeger naar "ik wil iets doen..". jup, ik ben behoorlijk happy momenteel! :mrgreen:

Zo moet dat! Maar ge zit wel in't verkeerde topic eh  :fuu: :mrgreen:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal