collapse

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

ZOOBIO.BE

Flexadin by Vetoquinol.

Auteur Topic: Wat maakt je boos vandaag?  (gelezen 144347 keer)

Offline Yoicka

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat maakt je boos vandaag?
« Reactie #1840 Gepost op: augustus 05, 2013, 16:01:50 »
Ik stond daarnet in de Colruyt aan de kassa te wachten.
De vrouw naast mij dacht er plots aan dat ze wat vergeten was en wou de rij verlaten.  Intussen was ze aan het babbelen met de persoon voor haar en nonchalant duwde ze de kar naar achter, zonder kijken.  Ik kon nog just op tijd ingrijpen en die kar tegenhouden, terwijl ik "pas op, pas op voor haar staart' riep, of ze had recht over Kaimook's staart gereden.
De vrouw keek es naar mij, toen naar Kaimook, keek toen terug naar haar gesprekspartner en rolde veelzeggend met haar ogen, terwijl ze minachtend in mijn richting knikte, met een air van: "Sjonge, waar maakt die zich druk om."
Heb dan maar gereageerd met een: "Een sorry had hier wel op z'n plaats geweest mevrouw."
Ze draaide haar rug en ging weg.
Toen ze terugkwam, glimlachte ze liefjes naar mij, ze kreeg een dodelijke blik terug.  :hmpf:

Iedereen kan verstrooid zijn hé, maar gewoon ff sorry zeggen ipv met zo'n air te reageren, is dan mss wel zo sympathiek....

jawadde, sommige mensen.. :roll: ze zouden beter wat meer respect hebben, wie weet hebben ze ooit zelf wel zo'n hond nodig.. :hmpf:

Offline Calana

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1841 Gepost op: augustus 06, 2013, 11:39:26 »
Mezelf :muur:

Offline lore

• *
« Reactie #1842 Gepost op: augustus 06, 2013, 18:02:54 »
daarnet in de winkel tanden in mijn zij gevoeld van ne hond die eigenlijk op Nanosh wou bijten  :silenced:

en dan kreeg ik nog rollende oogjes van die 2 tamzakken van "eigenaars" omdat ik Nanosh had opgepakt om te kunnen passeren door de gang die zij zelf blokkeerden met hun 2 ongecontroleerde, fixerende projectielen  :silenced:

hij heeft mij nog maar geraakt, had hij mij gebeten gehad, het kot was te klein geweest  :silenced:

Offline Obi

• *
« Reactie #1843 Gepost op: augustus 06, 2013, 18:29:31 »
Gaïko, net terug van de DA...
Ik had een mierenlokdoos gekocht en hij dacht van 'mmmmm, kga dat eens proeven'  :roll:
Zo dus heeft hij heel het terras van de DA mogen onderkotsen  :doh:

Offline myriam.e

• *
« Reactie #1844 Gepost op: augustus 06, 2013, 18:37:21 »
Gaïko, net terug van de DA...
Ik had een mierenlokdoos gekocht en hij dacht van 'mmmmm, kga dat eens proeven'  :roll:
Zo dus heeft hij heel het terras van de DA mogen onderkotsen  :doh:

oei is Gaiko terug oké nu Obi ? :huggg:

Offline Obi

• *
« Reactie #1845 Gepost op: augustus 06, 2013, 19:29:40 »
oei is Gaiko terug oké nu Obi ? :huggg:

jaja, hij is nog wat sufjes maar dat komt wel in orde...  ben blij dat ik het direct gezien had, het zou wel geen kwaad kunnen maar de DA zei ook dat het niet gezond is om zoiets binnen te krijgen en aangezien ik er op tijd bij was, kon het nog uitgebraakt worden..

Offline myriam.e

• *
« Reactie #1846 Gepost op: augustus 06, 2013, 19:32:24 »
jaja, hij is nog wat sufjes maar dat komt wel in orde...  ben blij dat ik het direct gezien had, het zou wel geen kwaad kunnen maar de DA zei ook dat het niet gezond is om zoiets binnen te krijgen en aangezien ik er op tijd bij was, kon het nog uitgebraakt worden..

gelukkig maar lijkt me toch ook niet gezond

Offline Auryn

• warme hondenvriend
  • *
  • love my animals! <3
« Reactie #1847 Gepost op: augustus 06, 2013, 19:57:16 »
vorige week donderdag mij kwaad gemaakt op collega (ene die'k verre van nog kan verdragen, al van voor die dag ze, maar dit maakte het nog wat erger)

alez soit, bbq opt werk, ma het was dus de hele dag superwarm geweest.

komtem me zijn zatte kloten naar mij (ik had al de hele dag niet tegen hem gesproken), "wil je mij een plezier doen, en eens naar ons hondje komen kijken?"  (hij had da beestje dus het weekend ervoor geadopteerd, de reden van de adoptie ben ik ook niet echt voor te vinden, ma soit)

ik zeg zit da in den auto of wa??? "ja, maar de ruiten staan open en der staat water bij"

ik was echt razend hé!  ik zeg kunde nekeer maken dat ge dien hond daar uit haalt!  en wa duidelijk gemaakt dat het mij nie aanstond, en waarom niet.

alez dan mee naar dien auto, ik zeg kom haalt die er maar uit, en neem die mee  "aah ma wa gaat mr xxx (baas) dan wel denken?" ik zeg da trek ik mij nie aan, xalkik der wel mee naar daar gaan, ma da beest moest dus echt uit dien auto hé.  stond "gelukkig" wel in de schaduw, ma da was dus 34gr geweest die dag, dus was nog steeds drukkend warm.

echt hé dieje kerel GRRRRRR

Offline Liesel

• *
« Reactie #1848 Gepost op: augustus 07, 2013, 10:06:14 »
Hoe noemt die 'ziekte' weer als mensen hun kind ziek maken zodat ze er aandacht bij andere mensen en bij artsen mee kunnen krijgen?
Awel, 't begint er verdomme veel op te lijken.
RAZEND ben ik....  :boos: :boos: :boos:

Offline Sofieketje

• *
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #1849 Gepost op: augustus 07, 2013, 10:13:46 »
Hoe noemt die 'ziekte' weer als mensen hun kind ziek maken zodat ze er aandacht bij andere mensen en bij artsen mee kunnen krijgen?

Münchhausen by proxy?  :shifty:

Offline Liesel

• *
« Reactie #1850 Gepost op: augustus 07, 2013, 10:17:49 »
Münchhausen by proxy?  :shifty:

Dat dus....  :silenced:

Offline witte duivels

• *
    • Witte Duivels Domein
« Reactie #1851 Gepost op: augustus 07, 2013, 10:22:08 »

ho zeg...  :?

Offline wesp

• *
« Reactie #1852 Gepost op: augustus 07, 2013, 10:22:56 »

:shock:

Offline Tequila

• *
    • FromSmilingLotus
« Reactie #1853 Gepost op: augustus 07, 2013, 10:53:42 »
:zot:

Offline Calana

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1854 Gepost op: augustus 07, 2013, 10:56:43 »
vorige week donderdag mij kwaad gemaakt op collega (ene die'k verre van nog kan verdragen, al van voor die dag ze, maar dit maakte het nog wat erger)

alez soit, bbq opt werk, ma het was dus de hele dag superwarm geweest.

komtem me zijn zatte kloten naar mij (ik had al de hele dag niet tegen hem gesproken), "wil je mij een plezier doen, en eens naar ons hondje komen kijken?"  (hij had da beestje dus het weekend ervoor geadopteerd, de reden van de adoptie ben ik ook niet echt voor te vinden, ma soit)

ik zeg zit da in den auto of wa??? "ja, maar de ruiten staan open en der staat water bij"

ik was echt razend hé!  ik zeg kunde nekeer maken dat ge dien hond daar uit haalt!  en wa duidelijk gemaakt dat het mij nie aanstond, en waarom niet.

alez dan mee naar dien auto, ik zeg kom haalt die er maar uit, en neem die mee  "aah ma wa gaat mr xxx (baas) dan wel denken?" ik zeg da trek ik mij nie aan, xalkik der wel mee naar daar gaan, ma da beest moest dus echt uit dien auto hé.  stond "gelukkig" wel in de schaduw, ma da was dus 34gr geweest die dag, dus was nog steeds drukkend warm.

echt hé dieje kerel GRRRRRR

Op zich, als de zon onder was, zal het in die auto niet warmer geweest zijn dan buiten hé.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik het goedkeur, maar ik begrijp het wel.

Offline DarrenRastaKaité

• *
« Reactie #1855 Gepost op: augustus 07, 2013, 18:08:30 »
Een deel van de familie  :bla: :bla: We spreken in grote lijnen af voor iets samen te doen... Ik stuur een sms om te bevestigen, ik krijg geen antwoord. Ik kan niet blijven wachten en leg alles vast. Nu ineens, ja, neen. We kunnen niet  :bla:

Offline ankef

• VIP-Hondenvriend
  • *
« Reactie #1856 Gepost op: augustus 07, 2013, 18:56:33 »
Diene chipolata van daarnet...  Ontploft diene toch wel niet zeker.  Mooie brandwonde op m'n arm.  :twistedevil:  Als straf heb ik hem opgegeten se, dat zal hem leren!  :hmpf: :mrgreen:

Offline Auryn

• warme hondenvriend
  • *
  • love my animals! <3
« Reactie #1857 Gepost op: augustus 07, 2013, 21:53:40 »
Op zich, als de zon onder was, zal het in die auto niet warmer geweest zijn dan buiten hé.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik het goedkeur, maar ik begrijp het wel.

de zon zat nog uit ze, en geloof mij, was zotwarm in de zon.  alleen de auto stond in de schaduw van het gebouw, beestje was aant hijgen dant gene naam had :(

en ze zijn een uur of 3 gebleven, dus ge moet nie vragen hoe lang da beestje anders in die warme auto zou moeten gezeten hebben hé :-/

Offline Fay-Heathcliff

• hondenvriend pro
  • *
    • SchapendrijvenWestVlaanderen
« Reactie #1858 Gepost op: augustus 08, 2013, 23:10:29 »
Mijne vent en pups ... geen goede combinatie blijkbaar.
Heeft die 3,5 u onder zijn hoede bij de schapen, komt hij thuis en ik veronderstel dat ze toch al wel zullen geplast hebben ... niks is minder waar.  :roll:
Geef ik die beesten eten en tegen dat de grote ook eten hebben gekregen is hun kennel al ondergeplast en -gekakt.   :boos:
Dat weten we dus ook al weer voor een volgende keer :zelf eerst nog eens uitlaten en dan pas eten geven.

Offline borderlove

• geavanceerde hondenvriend
  • *
« Reactie #1859 Gepost op: augustus 08, 2013, 23:46:54 »
de rekkenvulster in de plaatselijke carrefour :twistedevil: is aan het klagen tegen haar collega ( ik passeerde en normaal luister ik ni af  :fuu: )over haar kat , het beestje had nog maar net ne nest gehad en nu was die toch terug zwanger zeker!! Collega vroeg of ze wist van welke kater, nee natuurlijk ni, kat loopt buiten en ja, tis weeral zover  :silenced:
ik was mij nogal aan het druk maken maar denk bij mezelf ni reageren, da helpt toch ni, en dan hoor ik ze zeggen "das nu potverdekke al de 4de keer"...

kheb ferm mijn gedacht gezegd, ik kon het ni laten  :oops:

Hondenvrienden.be

« Reactie #1859 Gepost op: augustus 08, 2013, 23:46:54 »
Dier algemeen

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal