collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Wat maakt je boos vandaag?  (gelezen 128050 keer)

Online fleureke

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 999 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • Don't mind the dog, beware of the owner
Re: Wat maakt je boos vandaag?
« Reactie #1820 Gepost op: augustus 02, 2013, 18:08:54 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
deze middag om 13u iemand zien fietsen met zijn hond (zwarte lab)  :zot: :silenced:

ik zag gisteren zo eentje in het dorp, met nen bouvier
het dichtstbijzijnde bos (of gracht, of iets soortgelijks), is daar 2 km vandaan...

4ever... HERA...Please be our guardian angel...

Online saartje39

• *
  • 288 HV-Punten
« Reactie #1821 Gepost op: augustus 02, 2013, 22:29:35 »
Die steeds terugkomende misselijkheid & maagpijn :muur:

Heb daar 2 dagen serieus hard van afgezien!
En daarbovenop al 2weken een zware verkoudheid  :muur:

Offline lore

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #1822 Gepost op: augustus 03, 2013, 00:51:30 »
dat iemand in de bos gaat wandelen, tot daar aan toe. daar loopt ge wat, 99% in de schaduw? als ge dan niet lang in de auto moet -in de veronderstelling dat die ook niet om te braden is natuurlijk - cava nog...

maar vandaag ook eentje gezien die aan het fietsen was met haar staffje, 1u smiddags... fijn op de asfalt uiteraard  :thumbs: beeske zen tong kwam net niet aan de grond, zen pootjes zo hoog mogelijk heffen bij elke stap... ma serieus, wa voor een mierenverstand hebt ge dan????
en binnenkort janken dat de hond "plots" doodvalt tijdens een wandeling zeker  :roll:

...Repetition does not transform a lie into a truth...

Offline borderlove

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 386 HV-Punten
« Reactie #1823 Gepost op: augustus 03, 2013, 16:03:29 »
de overbuurvrouw  :roll: heeft een mopske, en laat da beestje continu loslopen (maar het luister voor geen fluit), kom ik met mn 2 honden uit de voordeur (aangelijnd), ik draai mij om zodat ik de deur op slot kan draaien, staat ineens hare mops voor mij, loopt recht naar darco en springt naar zn kopke...Darco snauwt hem af want is daar (uiteraard) niet mee gediend, komt ze ineens aangelopen "ze gaan hem toch ni bijten he !!!!!"

ge had het moeten zien, 2 beledigde borders (ze worden niet graag besprongen uit het niets...), mopske da rond mij croste, dus mn leibanden met mezelf bijna in de knoop  :doh:, dus mn humeur was ni schitterend...heb nogal kort gezegd da ze beter is ne leiband zou kopen voor haren hond, en da ze idd wel is kunnen bijten ja ... Nu is ze slecht gezind op mij  :roll:en heb ik volgens haar 2 heel agressieve borders  :doh:

zal wel overwaaien zeker??

Online DarrenRastaKaité

• *
  • 709 HV-Punten
    • AppyLeash
« Reactie #1824 Gepost op: augustus 03, 2013, 16:11:15 »
de overbuurvrouw  :roll: heeft een mopske, en laat da beestje continu loslopen (maar het luister voor geen fluit), kom ik met mn 2 honden uit de voordeur (aangelijnd), ik draai mij om zodat ik de deur op slot kan draaien, staat ineens hare mops voor mij, loopt recht naar darco en springt naar zn kopke...Darco snauwt hem af want is daar (uiteraard) niet mee gediend, komt ze ineens aangelopen "ze gaan hem toch ni bijten he !!!!!"

ge had het moeten zien, 2 beledigde borders (ze worden niet graag besprongen uit het niets...), mopske da rond mij croste, dus mn leibanden met mezelf bijna in de knoop  :doh:, dus mn humeur was ni schitterend...heb nogal kort gezegd da ze beter is ne leiband zou kopen voor haren hond, en da ze idd wel is kunnen bijten ja ... Nu is ze slecht gezind op mij  :roll:en heb ik volgens haar 2 heel agressieve borders  :doh:

Troost je voor buren is het nooit goed  :mrgreen:

Offline Bandolero

• *
  • 3421 HV-Punten
« Reactie #1825 Gepost op: augustus 04, 2013, 07:54:16 »
Een maand later, en nog steeds geen mail gekregen van Standaard Boekhandel dat het boek dat ik gaan bestellen ben, binnen gekomen is.
Is ook de laatste keer geweest dat ik daar een boek bestel  :muur:

Offline zwtmoni

• *
  • 87 HV-Punten
« Reactie #1826 Gepost op: augustus 04, 2013, 13:56:26 »

:zot: :zot:

Offline wendy hostyn

• *
  • 23532 HV-Punten
« Reactie #1827 Gepost op: augustus 04, 2013, 21:48:32 »
een hond die heel waarschijnlijk ingeslapen zal moeten worden wegens totaal verkl¨¨t door de eigenaar  :silenced:
we geven honden ons huis, onze tijd en onze liefde. Als dank geven zij ons alles...

Offline spast

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 146 HV-Punten
« Reactie #1828 Gepost op: augustus 04, 2013, 23:03:39 »
dat ik
deze middag om 13u iemand zien fietsen met zijn hond (zwarte lab)  :zot: :silenced:
Ik durf dat ook doen met die van ons  :oops:
maar dan fietsen we wel super-duper traag en altijd naar het water zodat ze zeker goed kunnen afkoelen op het einde van de rit
Een maand later, en nog steeds geen mail gekregen van Standaard Boekhandel dat het boek dat ik gaan bestellen ben, binnen gekomen is.
Is ook de laatste keer geweest dat ik daar een boek bestel  :muur:
bol.com  :fuu:
laten we lekker link gaan doen!

Offline antje

• *
  • 2057 HV-Punten
« Reactie #1829 Gepost op: augustus 05, 2013, 13:53:01 »
Zaterdag met de honden op een terras, eerst geen vuiltje aan de lucht: wat belangstelling van de andere gasten, wat vragen over de honden.

Komt er daar een vrouw een praatje maken en Dante een aai geven, Dasso durfde ze niet want die zag er toch wel wat gevaarlijk uit ('t beestje lag gewoon rustig neer). Zij wist wel wat een gevaarlijke, valse hond was, herkende ze meteen; ze had vroeger nog gehoorzaamheid gegeven en nam honden bij haar thuis op om opnieuw op te voeden.
Vol trots vertelde ze hoe ze er 13 van de 14 weer helemaal mak had gekregen, die ene werd ingeslapen: zo'n vals en gevaarlijk beest. Ze had een heel efficiënte methode: ze ranselde ze af met de zweep zodra ze niet deden wat ze van hen verwachte  :silenced:

'k Had veel goesting om die troela zelf met een zweep te bewerken  :twistedevil: en 't is dat de eigenaar gezien had dat het uit de hand ging lopen en haar verzocht om ons gerust te laten, of 't had daar serieuze vonken gegeven.

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • Geslacht: Man
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #1830 Gepost op: augustus 05, 2013, 14:00:24 »
Zaterdag met de honden op een terras, eerst geen vuiltje aan de lucht: wat belangstelling van de andere gasten, wat vragen over de honden.

Komt er daar een vrouw een praatje maken en Dante een aai geven, Dasso durfde ze niet want die zag er toch wel wat gevaarlijk uit ('t beestje lag gewoon rustig neer). Zij wist wel wat een gevaarlijke, valse hond was, herkende ze meteen; ze had vroeger nog gehoorzaamheid gegeven en nam honden bij haar thuis op om opnieuw op te voeden.
Vol trots vertelde ze hoe ze er 13 van de 14 weer helemaal mak had gekregen, die ene werd ingeslapen: zo'n vals en gevaarlijk beest. Ze had een heel efficiënte methode: ze ranselde ze af met de zweep zodra ze niet deden wat ze van hen verwachte  :silenced:

'k Had veel goesting om die troela zelf met een zweep te bewerken  :twistedevil: en 't is dat de eigenaar gezien had dat het uit de hand ging lopen en haar verzocht om ons gerust te laten, of 't had daar serieuze vonken gegeven.

WTF?! met de zweep... hoooooman (allez, 'vrouw') ge zijt nog rustig gebleven... chapeau!  :respect:

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #1831 Gepost op: augustus 05, 2013, 14:13:20 »
zo heeft mijn vriendin onlangs blijkbaar ook een hele litanie ontketend... ze vertelde me het vantweekend... was eigenlijk blij dat ik er niet bij was.  :vuistje:

door haar zwangerschapsverlof is ze al een tijd thuis... met Maks... maar vriendin kàn niet gewoon thuisblijven, ze moet 'onder de mensen zijn' dus was ze onlangs naar haar werk gegaan om collega's eens te komen begroeten, Maks meegenomen (airco in auto dus geen probleem) en op haar werk mag hij mee binnen, op 'den bureau' kennen ze hem ook al... het zijn daar allemaal vrouwen en Maks is nu eenmaal een échte vrouwenzot he...  :vuistje: die komt bij iedereen "goeiendag zeggen" noemen ze dat dan, maar eigenlijk is het om zijn koekskes gaan dat hij doet.  :roll:

nu komt daar ne mens (in het kort; het is het sociaal bureau van een thuiszorginstelling, dus komen af en toe oudere mensen vragen stellen) aan het secretariaat, die ziet Maks en begint ook te zeggen dat hij zelf honden heeft en "veel van honden weet" etc. etc. etc...
op een gegeven moment vraagt hij: is het een manneke of een vrouwke, vriendin antwoordt: "het is een gecastreerd mannetje"

tja, dàt had ze blijkbaar niet moeten zeggen, die mens begon hem kwaad te maken "en dat doe je toch niet en ditte en datte, da is toch ongelooflijk, zo een foltering, dat moesten ze verbieden, ze moesten het bij uwe man ook doen, wat zou die daarvan denken?!" en nog een heleboel verwensingen... vriendin moest zich serieus kalm houden en heeft het nog op een diplomatische manier kunnenn afhandelen maar het was op het nippertje!

kheb haar gezegd dat ze de volgende keer, om gezever te vermijden, gewoon beter zegt "het is een mannetje" en daarmee is de kous af...

ieder heeft daar zijn gedacht over natuurlijk maar daarom moet ge u nie kwaad maken tegen wildvreemden he... wij hebben een aantal goeie redenen gehad om het te doen waaronder een paar medische redenen, dus niemand heeft zich daarmee te bemoeien, zeker geen buitenstaanders die ons of onze hond van geen kant kennen.  :hmpf:

Offline zwtmoni

• *
  • 87 HV-Punten
« Reactie #1832 Gepost op: augustus 05, 2013, 14:14:19 »
 :lol: :lol:

Offline wendy hostyn

• *
  • 23532 HV-Punten
« Reactie #1833 Gepost op: augustus 05, 2013, 14:47:32 »

omg  :silenced: ik hoop dat er een hiernamaals bestaat waar al die honden haar gaan opwachten met de zweep.... wat een KUTmens
we geven honden ons huis, onze tijd en onze liefde. Als dank geven zij ons alles...

Offline antje

• *
  • 2057 HV-Punten
« Reactie #1834 Gepost op: augustus 05, 2013, 15:40:16 »
WTF?! met de zweep... hoooooman (allez, 'vrouw') ge zijt nog rustig gebleven... chapeau!  :respect:

Had dat onmens daar nog een halve minuut langer blijven staan, had 'k ongelukken begaan zenne  :oops: , zo rustig was 'k niet en als de Spaanse furie in mij in een Franse colère schiet is dat niet min  :oops:
Dat respect is dus nergens voor nodig; 't komt eerder de uitbater van die zaak toe, die tijdig zag/hoorde dat ze op zere tenen aan het trappen was en zijn (blijkbaar vaste) klant op haar plaats zette  :thumbs:.

omg  :silenced: ik hoop dat er een hiernamaals bestaat waar al die honden haar gaan opwachten met de zweep.... wat een KUTmens

Awel, dat is exact wat ik ook dacht.

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #1835 Gepost op: augustus 05, 2013, 15:46:17 »

en als de Spaanse furie in mij in een Franse colère schiet is dat niet min  :oops:

:eh:
eeuhm... hallo schat, ben jij dat?!  :shifty: kom jij hier ook ofwat?!  :shock: ik ben niet zo vaak op dit forum hoor, is maar heel toevallig, per ongeluk eigenlijk! allez, ik kom naar huis hee, kzallekik de patatjes wel schillen, tot zo!  :shifty:

:happywink:  :happywink:

Offline witte duivels

• *
  • 2343 HV-Punten
    • Witte Duivels Domein
« Reactie #1836 Gepost op: augustus 05, 2013, 15:49:08 »
dat ik Ik durf dat ook doen met die van ons  :oops:
maar dan fietsen we wel super-duper traag en altijd naar het water zodat ze zeker goed kunnen afkoelen op het einde van de ritbol.com  :fuu:

het gaat niet enkel om het af koelen, maar dat tijdens de dag de asfalt super heet is.

Offline Liesel

• *
  • 63 HV-Punten
« Reactie #1837 Gepost op: augustus 05, 2013, 15:52:07 »
Ik stond daarnet in de Colruyt aan de kassa te wachten.
De vrouw naast mij dacht er plots aan dat ze wat vergeten was en wou de rij verlaten.  Intussen was ze aan het babbelen met de persoon voor haar en nonchalant duwde ze de kar naar achter, zonder kijken.  Ik kon nog just op tijd ingrijpen en die kar tegenhouden, terwijl ik "pas op, pas op voor haar staart' riep, of ze had recht over Kaimook's staart gereden.
De vrouw keek es naar mij, toen naar Kaimook, keek toen terug naar haar gesprekspartner en rolde veelzeggend met haar ogen, terwijl ze minachtend in mijn richting knikte, met een air van: "Sjonge, waar maakt die zich druk om."
Heb dan maar gereageerd met een: "Een sorry had hier wel op z'n plaats geweest mevrouw."
Ze draaide haar rug en ging weg.
Toen ze terugkwam, glimlachte ze liefjes naar mij, ze kreeg een dodelijke blik terug.  :hmpf:

Iedereen kan verstrooid zijn hé, maar gewoon ff sorry zeggen ipv met zo'n air te reageren, is dan mss wel zo sympathiek....

Offline Liesel

• *
  • 63 HV-Punten
« Reactie #1838 Gepost op: augustus 05, 2013, 15:53:03 »

:yes: :yes: :yes: :twistedevil: :twistedevil: :twistedevil: :twistedevil:

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #1839 Gepost op: augustus 05, 2013, 16:01:05 »

het is misschien een superfan van Ceasar Millan... die het net ietsje té enthousiast aanpakt.

kom zeg... met de zweep.  :zot:
en als ze niet bibberend van de schrik braaf worden krijgen ze een spuitje zoals die "éne van de 14".... ocharme

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal