collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Wat maakt je boos vandaag?  (gelezen 128067 keer)

Offline loesje

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 3042 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • Bailey, een droom dat werkelijkheid werd.Miss You!
Re: Wat maakt je boos vandaag?
« Reactie #1780 Gepost op: juli 31, 2013, 12:32:26 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
 :huggg:

-- Do not make the mistake of treating your dogs like humans or they will treat you like dogs.--

Offline Karo

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #1781 Gepost op: juli 31, 2013, 13:19:16 »
ja, tis net een zwijn, daarvoor heb ik mij maanden ingezet, haar terug deftig krijgen, 2 weken en ik kan herbeginnen  :cry:

dat probleem heb ik ook, pas op, ik ben heel blij dat ze op de honden wil passen he maar ze snapt niet dat de 2 Fransjes echt niet te zwaar mogen worden omwille van rugproblemen.
Ze heeft altijd compassie met de bulletjes omdat die altijd zo staan ze schooien (hebben ze geleerd van mijn vriend  :roll:)
Toppunt was wel dat ze vorige week ook kloeg dat het opvangadres haar hond te vet had gemest. :lol:

soit.. ni leuk

Offline Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #1782 Gepost op: juli 31, 2013, 14:15:50 »
 :huggg: :huggg: :huggg: Als't klikt mag Kena hier komen  :hmpf:

Ze stond zo mooi op de cc in Oudenaarde  :drool:

Offline Epona

• *
  • 1348 HV-Punten
  • R*I*P Kena I, ik vergeet je nooit!
« Reactie #1783 Gepost op: juli 31, 2013, 14:35:37 »
:huggg: :huggg: :huggg: Als't klikt mag Kena hier komen  :hmpf:

oh das lief :)

Ze stond zo mooi op de cc in Oudenaarde  :drool:

uhu :(

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #1784 Gepost op: juli 31, 2013, 19:13:09 »
ja, tis net een zwijn, daarvoor heb ik mij maanden ingezet, haar terug deftig krijgen, 2 weken en ik kan herbeginnen  :cry:

:huggg: :huggg: das echt rot!

Offline ankef

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 3493 HV-Punten
« Reactie #1785 Gepost op: juli 31, 2013, 22:46:28 »
Epona, dat is echt niet fijn seg!  :huggg:

Offline orinake

• *
  • 5968 HV-Punten
« Reactie #1786 Gepost op: juli 31, 2013, 23:20:50 »
Pfff Ilse je zou denken dat je mama toch wel weet wat en hoe :s
Als ik hier een logeertje heb dan zorg ik er altijd voor dat de baasjes laten weten wat ze mogen eten.
Alleen ons Yara das een ander geval. Die eet thuis tafelresten en dat krijgt ze bij ons niet :s

Offline lore

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #1787 Gepost op: augustus 01, 2013, 09:20:36 »
pff :-S
Die van ons heeft onze lijst volledig gedraaid. Goed dat wij ons inleidend gesprek hebben gehad, want hij kende "enter Sandman" niet  :doh: Maar hij had al "onze" liedjes bij en ze werden gespeeld.  :thumbs:
Waarom wou hij die niet aankondigen?  :zot:
Onze DJ zat mee in de complotten...
Zo moest hij ons aankondigen, maar we kwamen niet en toen moest hij aankondigen dat er een probleem was want "de bruid was de bruidegom kwijt" waarop een filmpje werd gestart.
Bij onze openingsdans ging onze slow verkeerd waarop onze crazy weddingdance begon. Maar toen onze slow (bewust) kraakte en afbrak, ging ik onze DJ (gespeeld) onder zijn voeten geven. Dus onze DJ zat echt wel mee in het complot. Die had niet moeten denken een eigen willetje te hebben  :hmpf:  :mrgreen:

tja, als ge weet dat de vriendin van 1 van de "dj's" mij de dag voor onze trouw zei "ne trouw organiseren, dat is geen kunst. een kind baren, dąt is pas een kunst"...

daar staat ge dan, bovenop ne ladder bezig met de voorbereidingen, met uwe mond vol tanden, met langs u u getuige die pas bevallen is van u jongste petekind waardoor ge nog niet u gedacht kunt geven want ik wou mijn vriendin niet kwetsen (al kent ze mijn mening over kinderen en zei ze mij achteraf ook dat ze dat nooit persoonlijk had opgenomen maar toch)... alle geluk dat ik dat pas een paar dagen na de trouw tegen Niko had gezegd, die was om te schieten  :silenced:
toen had mijne frang al moeten vallen misschien...

...Repetition does not transform a lie into a truth...

Offline zwtmoni

• *
  • 87 HV-Punten
« Reactie #1788 Gepost op: augustus 01, 2013, 14:26:45 »
moe moe en niet kunnen slapen :sleep:

Offline Obi

• *
  • 467 HV-Punten
« Reactie #1789 Gepost op: augustus 01, 2013, 15:44:45 »
zever, roddelen etc in de familie, dat mensen eerst eens hun hand op hun hoofd leggen voor ze over mij iets te zeggen hebben!!!! :x :x

Offline wesp

• *
  • 486 HV-Punten
« Reactie #1790 Gepost op: augustus 01, 2013, 16:53:49 »

Ai  :?

Offline dober

• *
  • 337 HV-Punten
« Reactie #1791 Gepost op: augustus 01, 2013, 22:05:53 »
Onze hogedrukreiniger, het ding is 2 jaar, nog maar een paar keer gebruikt en al kapot.  :roll:
En de dazen hier die mij zo graag aanvallen!  :twistedevil:

Offline loesje

• *
  • 3042 HV-Punten
  • Bailey, een droom dat werkelijkheid werd.Miss You!
« Reactie #1792 Gepost op: augustus 01, 2013, 22:58:05 »
tja, als ge weet dat de vriendin van 1 van de "dj's" mij de dag voor onze trouw zei "ne trouw organiseren, dat is geen kunst. een kind baren, dąt is pas een kunst"...

daar staat ge dan, bovenop ne ladder bezig met de voorbereidingen, met uwe mond vol tanden, met langs u u getuige die pas bevallen is van u jongste petekind waardoor ge nog niet u gedacht kunt geven want ik wou mijn vriendin niet kwetsen (al kent ze mijn mening over kinderen en zei ze mij achteraf ook dat ze dat nooit persoonlijk had opgenomen maar toch)... alle geluk dat ik dat pas een paar dagen na de trouw tegen Niko had gezegd, die was om te schieten  :silenced:
toen had mijne frang al moeten vallen misschien...
goh ik ga nu ook niet zeggen dat een trouw organiseren kunst is  :lol: Maar er kruipt verdikke veel tijd in om elk detail te krijgen zoals jij het wenst en het is gewoon superstom van haar om zo'n uitspraak te doen de dag voor je trouw. (wat brn ikblij dat ik toen in de welness zat  :mrgreen: )
Ik heb achteraf ook uitspraken gehoord van mensen die zij opgevangen hadden waarvan mijn mond ook even open valt ze. Achja, als zijhun daarbij beter voelen  :weetniet: hunware aard kwam boven en ik... ik heb de dag van mijn leven gehad  :mrgreen:

-- Do not make the mistake of treating your dogs like humans or they will treat you like dogs.--

Offline lore

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #1793 Gepost op: augustus 01, 2013, 23:43:06 »
een kunst is het niet nee, maar gelijk wij het wilden doen, was het een serieus pakske zweten en zwoegen ze  :lol:
ik ken niet veel bruiden die de dag voor hunne trouw met een sloophamer piketten in de grond aan het slaan waren, dan lampen aan het ophangen waren, bij de politie slijmen, vloer aan het leggen en weet ik veel wat ik nog allemaal heb mogen doen  :doh: :lol: de dag van de trouw zelf heb ik nog staan werken zelfs  :lol:
alle geluk hebben onze vrienden ons enorm geholpen of het was ons nooit gelukt!

maar idd, haar ware aard is toen bovengekomen  :silenced:
onze vrienden komen mij dat gewoon in mijn gezicht zeggen als er iets scheelt  :lol: dus ja, van de muziek -ale ja, een miserabele poging tot van de dj dan toch- heb ik wreed wat mogen horen... en die weten ook wel beter dan ooit zo een stomme uitspraak te doen ze, want ze kennen mijn antwoord daarop  :mrgreen: maarja, dat kon ik nu dus niet doen aangezien mijn getuige en kersverse mams langs mij stond...

Offline Buster

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #1794 Gepost op: augustus 02, 2013, 09:21:22 »
Er kruipt idd heel wat organisatie in dat valt niet te ontkennen.  :mrgreen: En ik heb ook ondervonden, hoe goed het ook allemaal in orde is, hoe goed 99 % van de mensen zich ook amuseren, er zitten altijd wel 1% neuters bij.  Den boom in met de neuters, I had a ball en de rest ook. Ik weet zeker dat alles in orde was. De partypoopers heb ik ondertussen wel in mijn zak en ik verzeker je, dat het de laatste keer geweest is dat ik die nog op een feestje van mij vraag en dat die hun beentjes bij ons onder tafel mogen komen steken.  :happywink: :mrgreen:

Offline lore

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #1795 Gepost op: augustus 02, 2013, 11:26:36 »
goh, die echt hun ware aard hebben laten zien, moeten ook niet meer afkomen ze  :wink:
maar over de muziek viel niet te twijfelen, buiten dat groepke, was het rampzalig  :yes:

en gisteren was ik om te schieten... bloedheet en om 1u smiddags toch 2 mensen gezien die op straat en op de stoep met hun hond gingen wandelen  :zot: 1 van die hondjes kon amper stappen van de hitte, was een poging tot chihuahua  :zot:

Offline Tinne1990

• *
  • 3519 HV-Punten
« Reactie #1796 Gepost op: augustus 02, 2013, 12:23:26 »
en gisteren was ik om te schieten... bloedheet en om 1u smiddags toch 2 mensen gezien die op straat en op de stoep met hun hond gingen wandelen  :zot: 1 van die hondjes kon amper stappen van de hitte, was een poging tot chihuahua  :zot:

:bla: domme mensen! ik ga ook wel met de honden buiten als ze aangeven dat ze moeten plassen, maar dat is dan een kort toertje in de schaduw. echt wandelen doe ik 's avonds pas. lijkt mij logisch  :weetniet:

Offline Calana

• hondenvriend pro
  • *
  • 1607 HV-Punten
« Reactie #1797 Gepost op: augustus 02, 2013, 13:33:34 »
Je hebt toch mensen ze :zot: Wie doet dat nu?! Merken die dan zelf niet dat het voor de hond te warm is?
Die van ons komt met dit weer niet buiten tussen 10 en 22. Rond 12 en 18 mag hij is gaan plassen op terras. Is wel een hele uitdaging om ons bazeke met dit weer mentaal moe te krijgen, maar we worden creatief :wink:

Wat mij boos maakt? Iets proberen vertellen aan iemand waarvan die iemand weet dat het geen makkelijk onderwerp voor mij is - in tegendeel - en dat die ander dan gewoon over iets anders begint :twistedevil:

Offline Loekie

• *
  • 58 HV-Punten
« Reactie #1798 Gepost op: augustus 02, 2013, 13:39:38 »
Net ook een koppel gezien met kruising staff-mastiff  :doh: op een zwarte baan  :doh: hier kunnen ze een hele dag binnen of buiten  :weetniet: Sky lag buiten tot een uurtje terug!

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • Geslacht: Man
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #1799 Gepost op: augustus 02, 2013, 13:45:22 »
ongelooflijk, als ik zo'n mensen tegenkom, en in de wijk ben ik er al tegengekomen, zeg ik dat ze zelf hun schoenen eens moeten uitdoen en met hun blote voeten op dat asvalt/voetpad verderstappen als ze willen weten waarom ik met mijn ogen draai als ik ze zie afkomen met hun zwaar hijgende hond en dan met een groen lachje domweg zeggen "ja hij heeft ewwa last van de warmte he".
denken die nu écht niet verder na?! en dan zijn wij het "intelligente" ras op deze aardkloot.  :zot:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal