collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Wat maakt je boos vandaag?  (gelezen 128066 keer)

Offline Erik en Pascale

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 582 HV-Punten
Re: Wat maakt je boos vandaag?
« Reactie #140 Gepost op: oktober 20, 2012, 13:43:24 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Rotdag. Eerst een mail dat onze keuken een week later komt, dan een dochter die geen zin heeft om op haar broertje te letten voor een uurtje (terwijl dat wel vooraf was afgesproken) en dan de ketel die nog maar eens uitvalt.
Dju toch. Daar kan ik best pissig van worden.
Verbeter de wereld, begin bij jezelf

Offline Liesel

• *
  • 63 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #141 Gepost op: oktober 21, 2012, 12:02:26 »
Feta.   :evil:
Echt man, ik ben razend op dat monster.  Uitdager!  :evil:
Mor niet met mij zenne!  :hmpf:

Dus wat doet dat mormel nu: zogezegd steun zoeken bij Erynn.  (terwijl dat zever is, want hij weet ook dat Erynn geen stabiele hond is)
En nu is Erynn dus aan het flippen omdat er 'iets' aan de hand is...  :roll:

Offline stropertje

• hondenvriend pro
  • *
  • 378 HV-Punten
« Reactie #142 Gepost op: oktober 21, 2012, 15:59:05 »
M'n man die zegt 'Kijk, daar rijdt *** met zijn fiets' (een vriendje van Niel). Om een paar seconden later te zien dat hij achtervolgd werd door een twee chi's. Die lopen hier regelmatig los in de wijk (ze zijn niet van iemand hier, wellicht van een huis hier in de buurt afkomstig). 't Vriendje van Niel is echt doodsbang van honden, en reed weg van die keffende honden. 't Jongetje was echt in paniek. 'k Heb er mij achter geschoten en die chi's even een lesje geleerd.  :mrgreen: Bleek dat er toch nog iemand schrik heeft van mij, wanneer ik m'n stem verhef. Hij kwam maar al te graag schuilen bij ons. Die honden is hij al vergeten.

De honden hun baasje hebben we nog nooit gezien. De honden zelf daarentegen lopen hier regelmatig in andermans tuin rond. Onze tuin is goed omheind, daar kunnen ze niet in. Maar ze staan wel regelmatig bij onze buren, te blaffen naar onze honden. Ik ben ze zo beu, ze jagen de kindjes in de wijk echt schrik aan en hebben al meer dan eens bijna onder een wagen gezeten. 'k Ga het poortje nog eens open zetten tot ze in onze tuin zitten. Dan een benchke in, en afzetten bij de politie als 'loslopende honden'. Achterhalen wie hun baasje is en daar een gesprek mee starten, is niet mogelijk want die zien we nooit.

Offline stropertje

• hondenvriend pro
  • *
  • 378 HV-Punten
« Reactie #143 Gepost op: oktober 21, 2012, 23:17:44 »
En de eigenaars zijn gevonden... Iemand uit onze wijk. Volgens de buren doen ze gewoon de deur open, laten de honden vrij rondlopen door onze wijk en de omliggende straten (levensgevaarlijk!). En ze komen vanzelf terug. Wat doe je er aan? Het heeft geen nut om die mensen aan te spreken. Langs de ene kant vind ik het een beetje hypocriet: ik heb zelf 3 honden. Het grootste aantal honden wat hier iemand in de wijk heeft. Wie ben ik om te gaan klagen? Langs de andere kant denk ik niet dat ze over mij kunnen klagen. Op een blafje 's avonds als ze hun laatste pieske doen na (wat ik niet graag heb... maar ja, als er net iemand passeert. Hou ze maar eens stil als ze op 50m afstand zijn). Ik hou er absoluut niet van, dat die twee keffers kindjes in de wijk najagen. 't Zijn echt asociale mormels. Niets tegen chi's hé, maar dit kan echt niet. Dat vriendje van Niel was deze namiddag op de vlucht met z'n fietske voor die honden, wat ze uiteraard nog aanmoedigde om hem achterna te zitten. Stel dat hij in paniek de baan over stak, terwijl er een auto van achter de bocht kwam? Hier fietsen zoveel kindjes in de wijk. Dit is gevaarlijk.

Offline evie

• *
  • 3455 HV-Punten
  • waasland
« Reactie #144 Gepost op: oktober 21, 2012, 23:18:25 »
M'n man die zegt 'Kijk, daar rijdt *** met zijn fiets' (een vriendje van Niel). Om een paar seconden later te zien dat hij achtervolgd werd door een twee chi's. Die lopen hier regelmatig los in de wijk (ze zijn niet van iemand hier, wellicht van een huis hier in de buurt afkomstig). 't Vriendje van Niel is echt doodsbang van honden, en reed weg van die keffende honden. 't Jongetje was echt in paniek. 'k Heb er mij achter geschoten en die chi's even een lesje geleerd.  :mrgreen: Bleek dat er toch nog iemand schrik heeft van mij, wanneer ik m'n stem verhef. Hij kwam maar al te graag schuilen bij ons. Die honden is hij al vergeten.

De honden hun baasje hebben we nog nooit gezien. De honden zelf daarentegen lopen hier regelmatig in andermans tuin rond. Onze tuin is goed omheind, daar kunnen ze niet in. Maar ze staan wel regelmatig bij onze buren, te blaffen naar onze honden. Ik ben ze zo beu, ze jagen de kindjes in de wijk echt schrik aan en hebben al meer dan eens bijna onder een wagen gezeten. 'k Ga het poortje nog eens open zetten tot ze in onze tuin zitten. Dan een benchke in, en afzetten bij de politie als 'loslopende honden'. Achterhalen wie hun baasje is en daar een gesprek mee starten, is niet mogelijk want die zien we nooit.

Oh men meter wilt een chi, zal er daar eentje komen oppikken voor haar kerst  :mrgreen:

(onlangs daar aan u stuk ook een alleenlopende yorkshire terrier tegengekomen, ik kreeg hem niet te pakken )

Offline stropertje

• hondenvriend pro
  • *
  • 378 HV-Punten
« Reactie #145 Gepost op: oktober 21, 2012, 23:22:54 »
Oh men meter wilt een chi, zal er daar eentje komen oppikken voor haar kerst  :mrgreen:
Tegen een kleine vergoeding kan daar voor gezorgd worden. Wie moet ze hebben, de arrogante of de meeloper? :mrgreen:

Offline lore

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #146 Gepost op: oktober 22, 2012, 04:06:05 »
En de eigenaars zijn gevonden... Iemand uit onze wijk. Volgens de buren doen ze gewoon de deur open, laten de honden vrij rondlopen door onze wijk en de omliggende straten (levensgevaarlijk!). En ze komen vanzelf terug. Wat doe je er aan? Het heeft geen nut om die mensen aan te spreken. Langs de ene kant vind ik het een beetje hypocriet: ik heb zelf 3 honden. Het grootste aantal honden wat hier iemand in de wijk heeft. Wie ben ik om te gaan klagen? Langs de andere kant denk ik niet dat ze over mij kunnen klagen. Op een blafje 's avonds als ze hun laatste pieske doen na (wat ik niet graag heb... maar ja, als er net iemand passeert. Hou ze maar eens stil als ze op 50m afstand zijn). Ik hou er absoluut niet van, dat die twee keffers kindjes in de wijk najagen. 't Zijn echt asociale mormels. Niets tegen chi's hé, maar dit kan echt niet. Dat vriendje van Niel was deze namiddag op de vlucht met z'n fietske voor die honden, wat ze uiteraard nog aanmoedigde om hem achterna te zitten. Stel dat hij in paniek de baan over stak, terwijl er een auto van achter de bocht kwam? Hier fietsen zoveel kindjes in de wijk. Dit is gevaarlijk.

wat ge kunt doen? ehm simpel toch  :weetniet: ofwel haalt ge die honden zelf élke keer vant straat en brengt ge ze zelf élke keer naar het asiel, of ge belt er élke keer de hondenvanger voor  :weetniet:
sorry maar die honden gewoon laten lopen vind ik zelf totaal not-done  :silenced: die honden moeten niet de dupe zijn van eigenaars die hun totaal niet waard zijn en dan zijn ze in mijn ogen in een asiel beter af. plus, de eigenaars moeten élke keer opnieuw betalen voor hun honden te gaan halen  :mrgreen:

...Repetition does not transform a lie into a truth...

Offline mira

• *
  • 1349 HV-Punten
« Reactie #147 Gepost op: oktober 22, 2012, 08:39:11 »
men eigen :doh:

khad zaterdag beter wel klacht neergelegd!!!

Online Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #148 Gepost op: oktober 22, 2012, 08:39:36 »
alles en iedereen

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline Karo

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #149 Gepost op: oktober 22, 2012, 10:34:36 »
Een vraag stellen en een belachelijk antwoord terug krijgen... awel foert se! Ik heb ineens genen tijd meer om dat te doen vandaag se!

Offline magicalterriers

• warme hondenvriend
  • *
  • 144 HV-Punten
« Reactie #150 Gepost op: oktober 22, 2012, 11:31:58 »
men eigen :doh:

khad zaterdag beter wel klacht neergelegd!!!
Oei? waarom?

Offline zwtmoni

• *
  • 87 HV-Punten
« Reactie #151 Gepost op: oktober 22, 2012, 11:49:37 »
Mijne halven trouwboek   :muur: :muur:

Offline stropertje

• hondenvriend pro
  • *
  • 378 HV-Punten
« Reactie #152 Gepost op: oktober 22, 2012, 13:08:55 »
wat ge kunt doen? ehm simpel toch  :weetniet: ofwel haalt ge die honden zelf élke keer vant straat en brengt ge ze zelf élke keer naar het asiel, of ge belt er élke keer de hondenvanger voor  :weetniet:
sorry maar die honden gewoon laten lopen vind ik zelf totaal not-done  :silenced: die honden moeten niet de dupe zijn van eigenaars die hun totaal niet waard zijn en dan zijn ze in mijn ogen in een asiel beter af. plus, de eigenaars moeten élke keer opnieuw betalen voor hun honden te gaan halen  :mrgreen:
dat idee was ondertussen ook al m'n gedachten gepasseerd. En komen ze hen niet halen (of zijn ze niet gechipt), dan kan het asiel hen toch aan een goeie thuis helpen.

Online Artan

• *
  • 667 HV-Punten
« Reactie #153 Gepost op: oktober 22, 2012, 19:27:44 »
Artan!!!  :zeep: :evil: :bla: :silenced:

Walgelijke degoutante vieze vettige hond toch  :doh:

Note to myself : ga nooit lopen/wandelen/biken met Artan waar n boer net z'n veld aan't bemesten is :puke:

Offline lore

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #154 Gepost op: oktober 22, 2012, 20:38:59 »
dat idee was ondertussen ook al m'n gedachten gepasseerd. En komen ze hen niet halen (of zijn ze niet gechipt), dan kan het asiel hen toch aan een goeie thuis helpen.
idd  :wink:
wij gingen vroeger ook altijd met gevonden honden naar de dierenarts, zoeken naar een chip of tattoo, hopeloos proberen de baasjes te bellen om dan 9 van de 10 ne magere "steekt hem maar terug in den hof" te horen...
nu brengen wij élke hond die we vinden regelrecht naar het asiel :yes: we laten altijd onze gegevens achter, voor als de baasjes ons willen bereiken. als niemand de hond komt halen, kunnen ze hem tenminste wel een nieuwe thuis bezorgen, zit hij veilig en krijgt hij zijn verzorging ondertussen  :wink:
alleen met pupjes maken wij nog een uitzondering  :wink:

Offline dober

• *
  • 337 HV-Punten
« Reactie #155 Gepost op: oktober 22, 2012, 21:54:07 »
Diva die zo de lijn uit men handen trok en bijna de straat op liep..
Gelukkig vertraagde de afkomende  auto, die had alles zien gebeuren en had er wel plezier in..
Maar ik heb weer de schrik van men leven gehad!
Die honden hé, de nagels van mijn doodskist zijn ze!  :hmpf:

Offline lore

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #156 Gepost op: oktober 22, 2012, 23:50:59 »
manneke paul  :puke:
2 honden met vetzucht stimuleren om te dekken op tv, zonder ook maar de minste vermelding van testen, stamboom of whatever  :puke:
dat hij niet nadenkt voor hij iets zegt, tot daar aan toe. ma gebruikt toch uw verstand en ga daar niet een ras promoten wat sowieso al naar de botten is verdomme  :muur:

Offline EmKe

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 287 HV-Punten
« Reactie #157 Gepost op: oktober 23, 2012, 07:19:06 »
Artan!!!  :zeep: :evil: :bla: :silenced:

Walgelijke degoutante vieze vettige hond toch  :doh:

Note to myself : ga nooit lopen/wandelen/biken met Artan waar n boer net z'n veld aan't bemesten is :puke:
:vuistje:

Offline Svenvl

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 16 HV-Punten
« Reactie #158 Gepost op: oktober 23, 2012, 22:08:12 »
mezelf :|

Offline manuela

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 30 HV-Punten
« Reactie #159 Gepost op: oktober 23, 2012, 22:19:18 »
op mijn werk worden degene die een ganse dag geen kl*ten doen op handen gedragen - degene die er van 's morgens tot 's avonds zitten worden behandeld als str*nt - ik ben het na 6 jaar grondig beu - ik denk dat het tijd wordt dat ik een andere job ga zoeken maar waar ... het is crisis  :?
eens een bull, altijd een bull

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal