collapse

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

ZOOBIO.BE

Flexadin by Vetoquinol.

Auteur Topic: Re: Wat vroeg jij je af vandaag?  (gelezen 78477 keer)

Offline silviexeros

• begonnen hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • Based on my wardrobe my favorite color is dog hair
Re: Wat vroeg jij je af vandaag?
« Reactie #1780 Gepost op: april 03, 2017, 10:51:36 »
Mijn herder en Duitse staande hebben dus geleerd dat graven op de gazon niét mag, maar achteraan in de zandstrook en in de oude plantenbak wel. Maakt de DSK heel graag gebruik van  :vuistje: iets dat echt in de genen zit kan je immers niet altijd zomaar 'afleren'.
alleen als we weg zijn - uit verveling of frustratie dus.
Vroeger had hij ook zo'n zandbak - hij graafde in zijn zijn park - maar nooit interesse dan om nog te graven. Als we dan onze tuin heraangelegd hebben, hebben we dat er dan maar uit gelaten. We hebben er al aan gedacht om dit weer te introduceren...

Offline TerriPoody

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • Lives with, for & thanks to dogs
« Reactie #1781 Gepost op: april 03, 2017, 12:23:44 »
Of ik nu misschien toch nog een haalbare totaalopleiding gevonden heb met een deftig niveau  :denk:
En of ik die feitelijk wel nog wil volgen, gaat er niet veel herhaling bij zitten?

Offline Ilsey

• *
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #1782 Gepost op: april 03, 2017, 16:42:49 »
In welke mate we het verzamelde bewijsmateriaal zouden kunnen inzetten indien nodig, morgen langs de advocaat. Ben benieuwd.

Offline Yoicka

• *
« Reactie #1783 Gepost op: april 03, 2017, 18:17:11 »
In welke mate we het verzamelde bewijsmateriaal zouden kunnen inzetten indien nodig, morgen langs de advocaat. Ben benieuwd.

oei :? :huggg:

Offline Neverever

• *
  • Just me and the dog
« Reactie #1784 Gepost op: april 04, 2017, 09:42:24 »
De politie van Sint-Martens-Voeren heeft naar mijn ma gebeld. Iemand had daar een sd-kaartje binnengebracht (mijn reservekaartje dat normaal in mijn tasje van mijn camera steekt).
Vermoedelijk gevonden aan mijn auto , want ze wisten dat ik met een nemo reed en ze kenden mijn adres, dat zullen ze wel hebben opgezocht aan de hand van mijn nummerplaat.
Maar hoe weet de politie het telefoonnummer van mijn ouders te vinden? Er zijn wel een aantal mensen met mijn achternaam hier.
Hebben die nu gegokt, of staat dat ook ergens in een dossier?  :denk: In ieder geval: ze wilden het kaartje opsturen naar mijn adres.

Wel heel tof van de politie dat ze die moeite willen doen! :bow:

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1785 Gepost op: april 04, 2017, 10:56:37 »
Waarom het zo moeilijk is om een afspraak vast te krijgen voor loopbaanbegeleiding?  :muur: :muur: :muur:

Offline Yoicka

• *
« Reactie #1786 Gepost op: april 04, 2017, 12:08:36 »
De politie van Sint-Martens-Voeren heeft naar mijn ma gebeld. Iemand had daar een sd-kaartje binnengebracht (mijn reservekaartje dat normaal in mijn tasje van mijn camera steekt).
Vermoedelijk gevonden aan mijn auto , want ze wisten dat ik met een nemo reed en ze kenden mijn adres, dat zullen ze wel hebben opgezocht aan de hand van mijn nummerplaat.
Maar hoe weet de politie het telefoonnummer van mijn ouders te vinden? Er zijn wel een aantal mensen met mijn achternaam hier.
Hebben die nu gegokt, of staat dat ook ergens in een dossier?  :denk: In ieder geval: ze wilden het kaartje opsturen naar mijn adres.

Wel heel tof van de politie dat ze die moeite willen doen! :bow:

Ze weten sowieso wie jouw ouders zijn, dus dan is dat maar een kwestie van de telefoonnummer op te zoeken :wink: Wel leuk idd dat ze die moeite doen en dat die persoon het heeft binnengebracht! :thumbs:

Offline Liesel

• *
« Reactie #1787 Gepost op: april 04, 2017, 12:38:08 »
Of het onbeleefd is om naar een asiel te bellen buiten de bezoekuren.  Asiel is te bezoeken maandag, woensdag en vrijdag, telkens in de namiddag.  Maar wil dat dan zeggen dat je ook enkel dan mag bellen?
Mailen heb ik al gedaan, maar ze zetten zelf op hun site dat het een tijd kan duren vooraleer ze antwoorden en dat mails ook vaak verloren gaan.

Offline Yoicka

• *
« Reactie #1788 Gepost op: april 04, 2017, 13:10:42 »
Of het onbeleefd is om naar een asiel te bellen buiten de bezoekuren.  Asiel is te bezoeken maandag, woensdag en vrijdag, telkens in de namiddag.  Maar wil dat dan zeggen dat je ook enkel dan mag bellen?
Mailen heb ik al gedaan, maar ze zetten zelf op hun site dat het een tijd kan duren vooraleer ze antwoorden en dat mails ook vaak verloren gaan.

goh, ik zou gewoon proberen bellen. Die uren zullen waarschijnlijk ook zijn voor mensen die willen komen wandelen ofzo? En zal wellicht wel niet hun privé-nummer zijn denk ik dan? dus je zal wel zien of ze opnemen of niet :yes:

Offline silviexeros

• begonnen hondenvriend
  • *
« Reactie #1789 Gepost op: april 04, 2017, 13:21:17 »
hoeveel stippels er nog zullen meewandelen met cruella in de heksenstoet in beselare?  :wub:

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1790 Gepost op: april 04, 2017, 13:22:42 »
Als er een apart nummer is voor het asiel dan zou ik het wel proberen. Als het iemand zijn prive gsmnummer is dan is het misschien wel onbeleefd.

Offline Liesel

• *
« Reactie #1791 Gepost op: april 04, 2017, 13:23:02 »
goh, ik zou gewoon proberen bellen. Die uren zullen waarschijnlijk ook zijn voor mensen die willen komen wandelen ofzo? En zal wellicht wel niet hun privé-nummer zijn denk ik dan? dus je zal wel zien of ze opnemen of niet :yes:

Wandeluren zijn dezelfde dagen, maar in de voormiddag.
Maar is vast nummer, dus zal wel antwoordapparaat zijn zeker als ze gesloten zouden zijn?   :shifty:

Offline Liesel

• *
« Reactie #1792 Gepost op: april 04, 2017, 13:25:35 »
Als er een apart nummer is voor het asiel dan zou ik het wel proberen. Als het iemand zijn prive gsmnummer is dan is het misschien wel onbeleefd.

Tis een gewoon vast telefoonnummer.

Offline Neverever

• *
  • Just me and the dog
« Reactie #1793 Gepost op: april 04, 2017, 13:27:39 »
Tis een gewoon vast telefoonnummer.

Je kan dat proberen, maar kans is groot dat je dan gewoon een bandje te horen krijgt met de openingsuren.

Ik had allang gebeld om het te achterhalen  :vuistje:

Offline Liesel

• *
« Reactie #1794 Gepost op: april 04, 2017, 13:31:23 »
Je kan dat proberen, maar kans is groot dat je dan gewoon een bandje te horen krijgt met de openingsuren.

Ik had allang gebeld om het te achterhalen  :vuistje:

Telefoneren en ik, das zoals water en vuur.   :oops:

Online Tequila

• *
    • FromSmilingLotus
« Reactie #1795 Gepost op: april 05, 2017, 20:30:00 »
Waar we onze dekreu uiteindelijk gaan moeten gaan ophalen  :fuu: Vorige maand zat hij in Engeland, met Crufts is hij mee naar Litouwen gereisd, vorig weekend is hij dan richting Slovakije gegaan... De vraag is gaat hij in de komende maand nog terug in Engeland landen, of is t de bedoeling dat wij hem meepakken of of of ach ja we zien wel zeker   :mrgreen:

Offline poeseline

• *
« Reactie #1796 Gepost op: april 05, 2017, 20:31:50 »
Hoe je je hond nog dichter bij je kan houden dan aan de voet  :weetniet:

Ik was vanmiddag op weg terug naar huis met Roran en zie een vrouw met haar dochtertje uit de auto komen. Zoals altijd vraag ik Roran dus aan de voet zodat ik hem tussen mij en de huizen kan houden (niet dat hij iets doet maar dan hoeft niemand zich af te vragen of ze aangevallen gaan worden). Springt die een paar meter voor mij plots het voetpad op, pakt haar dochter op en zet ze op een vensterbank. Het was daar nogal een smal voetpad en ik kon Roran op die paar seconden niet plots van kant wisselen dus ik ben maar gewoon gepasseerd. Hij is daar dus gewoon voorbij gestapt, tegen mijn been en heeft ochot zijn hoofd niet eens gedraaid. Krijg ik daar plots "hey trut hou u hond s bij u" achter mij geslingerd. En de goeie reacties komen dan maar een straat later e.  :shifty:

Offline Yoicka

• *
« Reactie #1797 Gepost op: april 05, 2017, 21:01:32 »
Hoe je je hond nog dichter bij je kan houden dan aan de voet  :weetniet:

Ik was vanmiddag op weg terug naar huis met Roran en zie een vrouw met haar dochtertje uit de auto komen. Zoals altijd vraag ik Roran dus aan de voet zodat ik hem tussen mij en de huizen kan houden (niet dat hij iets doet maar dan hoeft niemand zich af te vragen of ze aangevallen gaan worden). Springt die een paar meter voor mij plots het voetpad op, pakt haar dochter op en zet ze op een vensterbank. Het was daar nogal een smal voetpad en ik kon Roran op die paar seconden niet plots van kant wisselen dus ik ben maar gewoon gepasseerd. Hij is daar dus gewoon voorbij gestapt, tegen mijn been en heeft ochot zijn hoofd niet eens gedraaid. Krijg ik daar plots "hey trut hou u hond s bij u" achter mij geslingerd. En de goeie reacties komen dan maar een straat later e.  :shifty:

meende da? :shock: pff, sommige mensen zijn toch echt niet te doen ze! :doh:

Offline silviexeros

• begonnen hondenvriend
  • *
« Reactie #1798 Gepost op: april 06, 2017, 09:19:14 »
of mijn viervoeter zijn graafbak zal gebruiken :denk:
en niet in het gras zal graven...
zitten alvast lekkere dingen, kauwbotjes en speeltjes in verstopt  :thumbs:

en of hij de tweede schildpad ook met rust zal laten?

Offline dober

• *
« Reactie #1799 Gepost op: april 06, 2017, 14:05:08 »
Of er nog zijn die miserie hebben met facebook via de pc.
Zelf via verschillende browsers loopt het heel de tijd vast, kan geen foto's meer doorsturen zelf de chat loopt constant vast.
Echt irritant..

Hondenvrienden.be

« Reactie #1799 Gepost op: april 06, 2017, 14:05:08 »
Dier algemeen

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal