collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Re: Wat vond je irritant vandaag?  (gelezen 92963 keer)

Offline Guan

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 68 HV-Punten
Re: Re: Wat vond je irritant vandaag?
« Reactie #200 Gepost op: oktober 01, 2013, 20:58:57 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
dak moe ben en nie veel kan verdragen vdg

Online Liekeuh

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 796 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • ...
« Reactie #201 Gepost op: oktober 01, 2013, 21:09:24 »
het gevoel van genegeerd te worden en precies "overlast" zijn  :weetniet:

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #202 Gepost op: oktober 01, 2013, 21:14:41 »

oei, toch niet op 't werk?

Online Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #203 Gepost op: oktober 01, 2013, 21:21:21 »
oei, toch niet op 't werk?

Gelukkig niet ! Als't keer professioneel goed gaat, gaat het privé wat minder zeker? (T'es ook niet van thuis uit ze, t'es vriendschappelijk :) )

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #204 Gepost op: oktober 01, 2013, 21:31:19 »
Gelukkig niet ! Als't keer professioneel goed gaat, gaat het privé wat minder zeker? (T'es ook niet van thuis uit ze, t'es vriendschappelijk :) )

:huggg:

Offline wendy hostyn

• *
  • 23532 HV-Punten
« Reactie #205 Gepost op: oktober 01, 2013, 21:35:23 »
leugens
bepaalde egoïstische chauffeurs
betweters
hypocrieten
en ben waarschijnlijk nog één en ander vergeten

soit, heb gewoon mijn dagje niet en ben extreem snel geïrriteerd vandaag omdat ik vorige nacht amper heb geslapen  :mrgreen:
we geven honden ons huis, onze tijd en onze liefde. Als dank geven zij ons alles...

Offline Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #206 Gepost op: oktober 01, 2013, 21:46:31 »
leugens
bepaalde egoïstische chauffeurs
betweters
hypocrieten
en ben waarschijnlijk nog één en ander vergeten

soit, heb gewoon mijn dagje niet en ben extreem snel geïrriteerd vandaag omdat ik vorige nacht amper heb geslapen  :mrgreen:
allé hup u bed in

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline wendy hostyn

• *
  • 23532 HV-Punten
« Reactie #207 Gepost op: oktober 01, 2013, 22:15:29 »
we geven honden ons huis, onze tijd en onze liefde. Als dank geven zij ons alles...

Offline fieke0509

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 251 HV-Punten
« Reactie #208 Gepost op: oktober 02, 2013, 08:58:58 »

Idem hier, en dan daarbij het verwijt te krijgen dat ik negatief ingesteld ben.  Maar mij wel buitensluiten, negeren, teveel vinden.

En dat moet dan je naaste familie voorstellen?

Offline Sloeber_Onyx

• *
  • 820 HV-Punten
  • My dogs, my proud
« Reactie #209 Gepost op: oktober 02, 2013, 10:41:50 »
Amai, de families doen het hier goed precies..

Hier ook, ik kom om 10 uur op mijn gemak uit mijn bedje (ik heb geen lessen vandaag, dus dan mag dat eens), is de pa van mijne vriend hier alweer.. Oke zeer leuk dat ze hier komen helpen, want er is nog veel werk aan ons huisje, maar dat mogen ze minstens toch laten weten zeker? Ze komen ook gewoon binnen, ze weten de code van de poort.. VOOR IN NOODGEVALLEN! Dan heeft hij nog commentaar dat k maar om 10u uit mijn bed kom... Ook denkt hij te weten hoe hij onze pup moet opvoeden, diene mens heeft nog nooit nen hond gehad! Maarja we moeten hem goe kort houden, want tis nen gevaarlijke ze! Zo had Onyx vanmorgen toevallig nog nekeer in huis geplast (mijn schuld, ik lag te lang in bed), en meneer heeft m gewoon met zne neus der nekeer goed ingewreven. 'Anders leren ze da nooit'..  :bla:

Ik sta echt op ontploffen!

Offline Sloeber_Onyx

• *
  • 820 HV-Punten
  • My dogs, my proud
« Reactie #210 Gepost op: oktober 02, 2013, 10:47:02 »
Amai, de families doen het hier goed precies..

Hier ook, ik kom om 10 uur op mijn gemak uit mijn bedje (ik heb geen lessen vandaag, dus dan mag dat eens), is de pa van mijne vriend hier alweer.. Oke zeer leuk dat ze hier komen helpen, want er is nog veel werk aan ons huisje, maar dat mogen ze minstens toch laten weten zeker? Ze komen ook gewoon binnen, ze weten de code van de poort.. VOOR IN NOODGEVALLEN! Dan heeft hij nog commentaar dat k maar om 10u uit mijn bed kom... Ook denkt hij te weten hoe hij onze pup moet opvoeden, diene mens heeft nog nooit nen hond gehad! Maarja we moeten hem goe kort houden, want tis nen gevaarlijke ze! Zo had Onyx vanmorgen toevallig nog nekeer in huis geplast (mijn schuld, ik lag te lang in bed), en meneer heeft m gewoon met zne neus der nekeer goed ingewreven. 'Anders leren ze da nooit'..  :bla:

Ik sta echt op ontploffen!

't is misschien meer voor 'wat maakte je boos vandaag'.. Ook niet gegeneerd om gewoon in onze koekenkast een koekske te pakken, zonder eerst te vragen of het stoort..

Offline Sarah B

• *
  • 2051 HV-Punten
« Reactie #211 Gepost op: oktober 02, 2013, 11:31:09 »
Mijn nieuwe studentenkaart is nog niet toegekomen en dus kan ik mijn Macbook nog niet gaan halen :muur:

Ik hoop dat ze vandaag of morgen toekomt, normaal gezien wel :pray:

Online runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #212 Gepost op: oktober 02, 2013, 22:05:50 »
Maanden op een hondenschool trainen (en me er goed voelen) met het oog om misschien eens een wedstrijdje te kunnen spelen. Vandaag eens info vragen over hoe ik daar eigenlijk moet aan beginnen, wat er allemaal in orde moet gebracht worden en als antwoord krijgen "ah maar wedstrijden doen wij hier niet meer en omdat we niet meer bij de KKUSH zitten kan het zijn dat je hier niet meer mag trainen  als je wedstrijd speelt". Ik kan de school niks verwijten maar toch  :muur:

Offline noorra

• hondenvriend pro
  • *
  • 177 HV-Punten
« Reactie #213 Gepost op: oktober 02, 2013, 22:21:01 »
Dat er op de hondenschool een andere hond op Quiro vloog...
Niet serieus, geen gewonden of zo, maar Quiro was wel heel bang voor de rest van de les.
En dat 2 weken voor het brevet.  :muur:

Offline Calana

• hondenvriend pro
  • *
  • 1607 HV-Punten
« Reactie #214 Gepost op: oktober 03, 2013, 08:38:45 »
Dat er op de hondenschool een andere hond op Quiro vloog...
Niet serieus, geen gewonden of zo, maar Quiro was wel heel bang voor de rest van de les.
En dat 2 weken voor het brevet.  :muur:
Dat is wel heel erg vervelend! Hopelijk zijn die twee weken voldoende om over haar angst heen te komen...

Ik ga hiermee waarschijnlijk wel mensen op hun tenen trappen, maar dat ze dat soort uitvallende honden eens zouden weren uit de gewone groepen hé, 't zou veel leed besparen. En er dan aparte groepen voor inrichten of hen doorverwijzen naar gedragstherapeuten.
Bij ons op de hondenschool loopt er ook zo ene rond, echt een ongeleid projectiel en die baasjes (twee jonge gasten, anderstalig, broers) doen er dus niets aan en laten die dan tijdens den blijf ook nog los, altijd bang afwachten welke hond eruit gekozen wordt als slachtoffer... Nu hebben ze wel vorige week eindelijk nijg onder hun voeten gehad en heb ze sindsdien niet meer gezien, hoop echt dat ze wegblijven :oops:

Misschien nog een voetnoot: de Mechel van mijn ouders valt ook uit en daar zijn we ook mee naar de hondenschool geweest, maar wij bleven aan de andere kant van het plein en lieten haar niet los werken en had ik toen geweten wat ik nu weet waren we er waarschijnlijk niet meer mee naar school geweest. Beestje kreeg er alleen maar meer stress en uitvalneiging van...

Maanden op een hondenschool trainen (en me er goed voelen) met het oog om misschien eens een wedstrijdje te kunnen spelen. Vandaag eens info vragen over hoe ik daar eigenlijk moet aan beginnen, wat er allemaal in orde moet gebracht worden en als antwoord krijgen "ah maar wedstrijden doen wij hier niet meer en omdat we niet meer bij de KKUSH zitten kan het zijn dat je hier niet meer mag trainen  als je wedstrijd speelt". Ik kan de school niks verwijten maar toch  :muur:

Hoe stom!

Hier eentje waarvan ik niet goed weet of het hier of bij "wat maakt je aan het lachen" thuis hoort.
Gisteren een koppel met een staf, echt braaf beestje, die aan het uitleggen waren dat ze met hun hond niet mochten spelen, want dan ging hij toch altijd winnen en over hen proberen groeien.
Ik zat daar :zot: :roll: :vuistje:
Toen de rest van het verhaal kwam, lag ik daar bijna :rolf:
Dus, ze mogen we met hun hond spelen door hem aan een touw rond te zwieren, zoals in een molen, maar zodra hij met zijn poten op de grond komt, laten zij los, zodat de hond niet kan winnen. Maar hun redenering volgend wint de hond dan net wel toch :vuistje:
Alleszins, wat een zever, 't is een hond gelijk een ander, braver dan veel mini's, maar omdat het een staf is, spelen zij er niet mee :zot:
En dan dien andere mens dat hen gelijk gaf, gevolgd door die vrouw die op mijn vriend aan het afgeven was dat hij teveel snoep in dien hond zijn strot duwde :weetniet: 't was weer de moeite :vuistje:

Offline Lins

• *
  • 321 HV-Punten
« Reactie #215 Gepost op: oktober 03, 2013, 09:01:48 »
dak moe ben en nie veel kan verdragen vdg

Bij mij is dat vandaag van toepassing  :boos:
*Dierenrijk...Mensdom...*

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
    • Van de Hereheide Teckels
« Reactie #216 Gepost op: oktober 03, 2013, 21:47:51 »
Pupkoper schrijft hond in op show in Frankrijk, toegangskaart en ringnummer komt hier toe. Ik stuur een beleefd mailtje om te vragen om de juiste persoon alsnog de nummer en toegangskaart te bezorgen, krijg ne korte mail terug, niks bonjour of met vriendelijke groeten, nope, gewoon, 'aangezien jij ze kent, bezorg jij haar dat maar'.  :denk:

Offline mira

• *
  • 1349 HV-Punten
Re: Wat vond je irritant vandaag?
« Reactie #217 Gepost op: oktober 04, 2013, 08:27:58 »
Kenia haar geknoep als ze mag starten  :doh:

Offline sportinggirl

• *
  • 248 HV-Punten
« Reactie #218 Gepost op: oktober 04, 2013, 08:46:13 »
medisch onderzoek op het werk  :roll:

Offline loesje

• *
  • 3042 HV-Punten
  • Bailey, een droom dat werkelijkheid werd.Miss You!
« Reactie #219 Gepost op: oktober 04, 2013, 09:24:24 »
Behandelt worden als secretaresse...

-- Do not make the mistake of treating your dogs like humans or they will treat you like dogs.--

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal