collapse

Auteur Topic: Re: Wat vond je irritant vandaag?  (gelezen 140309 keer)

Offline loesje

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • Bailey, een droom dat werkelijkheid werd.Miss You!
Re: Wat vond je irritant vandaag?
« Reactie #1720 Gepost op: juli 02, 2019, 15:31:18 »
Zo heb ik gelukkig ook een mama! Zodat ik besef dat ze niet allemaal zo zijn. Mama is in zwangerschapsverlof sinds woensdag (morgen uitgerekend) en haar dochtertje blijft gewoon doorkomen (Om mij men inkomen niet af te nemen vooral en ik ben ook oppas als het zo ver is dus dat  vliegen in een klap dan :) ) Maar deze morgen zei ze ook: ik voel mij zo schuldig dat ik ze breng terwijl ik thuis ben, maar ja dan kan ik thuis alles rustig voorbereiden en eventjes op mijn positieven komen.
Ja daar voelde ik me toen ookschuldig om al was dat het enige moment dat ik echt heb kunnen rusten en genieten van de zwangerschap. Na een hectische werkperiode had ik dat toen echt nodig

Online orinake

• *
« Reactie #1721 Gepost op: juli 02, 2019, 15:59:48 »
Dat ontbijt is idd voor de vroege kindjes. Uiteraard. Ik heb ook wel eens gehad dat een kleintje niet had gegeten om 9u. En at alsof haar leven er van af hing. Maar dat kwam door de thuissituatie en die mensen hebben wel hulp gekregen.
Maar zo hardleers zijn in het te laat afhalen heb ik (gelukkig) nooit meegemaakt.
Wel zieke kindjes. Dat was schering en inslag. Tot er eentje met spoed opgenomen werd. Mama was toevallig niet te bereiken (zat ergens ver weg, ik weet al nimeer waar) en dat kind had stuipen. Mama zei me nochtans dat de dokter bevestigd had dat hij naar de opvang mocht want er was niks mis. Perdolanneke en hup naar de opvang. Ik heb toen erik.van zijn werk naar huis laten komen want dat kind moest NU naar het ziekenhuis. 's Avonds om 18.30u kwam de mama erdoor...in het ziekenhuis waar ik nog steeds zat. Hetgeen mij heel kwaad heeft gemaakt toen, was dat ze ondanks het bericht dat haar aoontje werd opgenomen, eerst naar huis is gereden om te wisselen van auto. Ze kon nu toch moeilijk met haar oude fiatje naar een ziekenhuis gaan rijden he. Nee. Dat moest met de mercedes. Ik was woést.
Gelukkig vonden de andere ouders het absoluut geen probleem dat Erik bij de kindjes was gebleven. Ze waren zelfs dankbaar (iedereen kende hem ook wel).
Maar die historie in combi met ouder wordende eigen kinderen, hebben mij doen beslissen te stoppen.

Zo'n ouders verpesten het inderdaad voor de anderen...
k heb toen bij die 2 kindjes een officiële klacht ingediend bij onze dienst, zij hebben op hun beurt een klacht ingediend bij kind en gezin en gezin werd nadien van kortbij gevolgd...

Ja daar voelde ik me toen ookschuldig om al was dat het enige moment dat ik echt heb kunnen rusten en genieten van de zwangerschap. Na een hectische werkperiode had ik dat toen echt nodig

Veel rusten zat er voor de mama niet meer in... Deze morgen om 5u uit mijn bed gebeld of ik het nog zag zitten C. op te vangen. Kben in men kleren gesprongen en aan het werk gegaan. Deze morgen rond 8u werd C grote zus van een broertje :) Papa komt ze rond 17u halen vandaag dat ze straks nog even kan kennismaken met broer en morgen komt ze dan terug een extra dagje hierheen (normaal nooit op woensdag).
Dit leuke nieuws maakte dat mijn dag vandaag toch niet zo erg was...

Deze middag om 14u eentje laten ophalen omdat hij alweer ziek was (koorts/diarree/hoest) en ze zitten er nu mee op spoed.... Na 3 weken aanmodderen met een ziek kind schrik ik hier helaas niet meer van.
En dan vragen ze aan mij waarom ik zo aftel naar mijn verlof....

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1722 Gepost op: juli 10, 2019, 15:35:31 »
Volgens de track & trace heeft B-post hier vanmorgen 2 pakketten afgeleverd maar er zijn hier geen pakketten te bespeuren. Nochtans was ik wel thuis op dat uur  :roll:

Offline Linda G.

• *
« Reactie #1723 Gepost op: juli 10, 2019, 21:19:04 »
Ziek moeten gaan werken en nog twee keer de grote mond van de baas moeten verdragen.
Ik heb een ziektebriefje tot het eind van de week, maar er is teveel werk dus ben ik enkel gisteren kunnen thuisblijven.
Het was dan ook niet mijn idee om vandaag al terug aan het werk te gaan.

Offline Happy

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1724 Gepost op: juli 10, 2019, 21:39:06 »
Ziek moeten gaan werken en nog twee keer de grote mond van de baas moeten verdragen.
Ik heb een ziektebriefje tot het eind van de week, maar er is teveel werk dus ben ik enkel gisteren kunnen thuisblijven.

Mag dat dan on de voedingssector   :denk:

Ziek is ziek  :hmpf:

Offline antje

• *
« Reactie #1725 Gepost op: juli 10, 2019, 21:57:21 »

Dat er teveel werk is is jou probleem niet, dat ze daar zelf een oplossing voor zoeken. Jij bent legitiem afwezig en gaan werken al je nog thuis moet blijven is ook niet zonder risico.

Offline Linda G.

• *
« Reactie #1726 Gepost op: juli 10, 2019, 22:00:28 »
Tja, het is gelukt, en het is niets besmettelijk. Enkel de koorts is afmattend.
Maar na de tweede uitbrander die ik kreeg, zonder reden, want het was ik niet die dat werk had gedaan. Dan had ik wel even zoiets van, ik ga terug naar de dokter en zorg ervoor dat ik twee weken thuis zit. Maar daar pest ik enkel mijn collega's mee, en dat kan ik niet maken.

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1727 Gepost op: juli 10, 2019, 22:59:57 »
Tja, het is gelukt, en het is niets besmettelijk. Enkel de koorts is afmattend.
Maar na de tweede uitbrander die ik kreeg, zonder reden, want het was ik niet die dat werk had gedaan. Dan had ik wel even zoiets van, ik ga terug naar de dokter en zorg ervoor dat ik twee weken thuis zit. Maar daar pest ik enkel mijn collega's mee, en dat kan ik niet maken.
Jammer voor je collega's maar het is je baas die maar een oplossing moet vinden. Als je ziek bent en je hebt een ziektebriefje dan blijf je thuis, ongeacht hoeveel werk er is  :weetniet:

Offline maart

• *
« Reactie #1728 Gepost op: juli 11, 2019, 07:37:48 »
Feestdag, wekker afgezet...  Begint Runar om 4.15u te blaffen  :doh:

Offline Erik en Pascale

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1729 Gepost op: juli 11, 2019, 12:44:36 »
Jammer voor je collega's maar het is je baas die maar een oplossing moet vinden. Als je ziek bent en je hebt een ziektebriefje dan blijf je thuis, ongeacht hoeveel werk er is  :weetniet:

Vind ik ook! Wat heb je daaraan? Vriendelijke collega's. Maar dat is dan ook al. Afgeblaft worden terwijl je ziek gaat werken? Met koorts? Bye bye zou ik zeggen! Dat altijd proberen goed te doen voor een ander gaat je ooit héél erg zuur opbreken Linda...

Offline Tequila

• *
    • FromSmilingLotus
« Reactie #1730 Gepost op: juli 11, 2019, 21:18:09 »
Hielkloven ondanks het veelvuldig insmeren  :muur:

Offline noorra

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1731 Gepost op: juli 12, 2019, 21:49:27 »
Mijn droomsalon vinden, maar dan beginnen twijfelen over de kleur, of die niet te licht is (mintgroen) in combinatie met een hond :muur:

Offline Neverever

• *
  • Be nice or fuck off.
    • Quincy's Website
« Reactie #1732 Gepost op: juli 12, 2019, 22:07:19 »
Mijn droomsalon vinden, maar dan beginnen twijfelen over de kleur, of die niet te licht is (mintgroen) in combinatie met een hond :muur:

Die vind ik ook heel mooi!

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1733 Gepost op: juli 12, 2019, 23:15:46 »
Hangt er van af. Mag de hond in de zetel? Hoe vaak zie je het zitten de zetel af te kuisen? Wil je er evt een dekentje in leggen en de hond leren om enkel op het dekentje te liggen?

Offline noorra

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1734 Gepost op: juli 13, 2019, 09:37:09 »
Hangt er van af. Mag de hond in de zetel? Hoe vaak zie je het zitten de zetel af te kuisen? Wil je er evt een dekentje in leggen en de hond leren om enkel op het dekentje te liggen?

Momenteel mag hij in de zetel. Bij mijn ouders hebben ze het hem afgeleerd toen ze een nieuw (lederen) salon kochten, al weet hij goed dat te omzeilen.
Als er niemand in de zetel zit zal hij er niet in gaan liggen, maar zit er wel iemand in de zetel, dan komt hij er naast zitten, of half liggend op je benen en half op de zetel of op schoot.
Nu liggen er bij mij dekentjes in, en meestal ligt hij wel op een dekentje of op de grond. Soms gaat hij wel eens op mijn plaats liggen, maar zeker niet elke dag.
Zetel afkuisen? Het gaat een stoffen zetel worden, dus echt afkuisen zal niet gaan...  :denk:

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1735 Gepost op: juli 17, 2019, 20:37:41 »
Pijn. Dat die antibiotica maar snel zijn werk doet  :boos:

Online orinake

• *
« Reactie #1736 Gepost op: juli 18, 2019, 14:39:57 »
Niet verwittigde afwezigheden en last minute afwezigheden....
Dag inkomen, volgende keer als ik aanvragen krijg voor vervanging zeg ik ze verdorie gewoon allemaal toe!
6 kinderen op de planning... 1tje afwezig met attest dus daarop zeg ik niks, 1tje kwam later, 1tje van deze morgen = 3 en 3 kinderen die of gewoon hun kat stuurden of last minute afbelde....  Maar verdorie daarvoor heb ik dus een 3ling geweigerd he!!!!

Offline Erik en Pascale

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1737 Gepost op: juli 18, 2019, 22:28:59 »
Niet verwittigde afwezigheden en last minute afwezigheden....
Dag inkomen, volgende keer als ik aanvragen krijg voor vervanging zeg ik ze verdorie gewoon allemaal toe!
6 kinderen op de planning... 1tje afwezig met attest dus daarop zeg ik niks, 1tje kwam later, 1tje van deze morgen = 3 en 3 kinderen die of gewoon hun kat stuurden of last minute afbelde....  Maar verdorie daarvoor heb ik dus een 3ling geweigerd he!!!!

Adem in. Adem uit.  :wink:

Online orinake

• *
« Reactie #1738 Gepost op: juli 18, 2019, 23:04:38 »
Adem in. Adem uit.  :wink:
Ja awel :) Het zure: diegene die niet verwittigden betalen wel de volle pot aan de dienst, maar ik kon mijn eten wel wegsmijten...
Och ja morgen nog een dagje en dan weekend, batterijtjes opladen. Volgende week start de 3ling wel. Wordt pittig aangezien het kindjes uit de pleegzorg zijn.

Offline RustlingRose

• *
« Reactie #1739 Gepost op: juli 19, 2019, 08:50:25 »
Django kon gisteren plots niet meer recht (heeft al eens een lumbago gehad). Bel ik deze ochtend naar onze dierenarts "we zijn volzet" "ja maar mevrouw het is echt dringend", "kom anders maandag"  :roll: :silenced: bedankt nutteloze vrouw aan de receptie. Gelukkig mag ik straks toch langskomen.

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal