collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Re: Wat maakte je droef vandaag?  (gelezen 96938 keer)

Offline Loekie

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 58 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat maakte je droef vandaag?
« Reactie #220 Gepost op: juni 25, 2013, 13:09:54 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
merci  :huggg:
het gaat dus om mobic, de humane tegenhanger voor metacam (allé, tzelfde dus,  andere merknaam)... moek aan denken als den DA da ooit aan mijn hond wil voorschrijven...
weer iets van medicamenten dak ni kan verdragen dus  :muur:

Vraag inspuitingen  :cheeky: heb ik ook gedaan met diclofenac

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
  • Don't mind the dog, beware of the owner
« Reactie #221 Gepost op: juni 25, 2013, 13:35:02 »

Aiaiai mie toch  :huggg:
Ken het volledig.. 2de keer AB hier voor amandelabces en gisteren ook maagcrisis..

Toch fijn zo'n maag :muur:
Hopelijk ben je rap volledig van je scheenbeenvliesonts teking af...

das toch om te rotten (en om eigenlijk bij stil te staan) hoe slecht die medicatie is voor een maag e... door den duur krijgt een mens schrik van medicijnen, terwijl het soms echt wel nodig is :s
is uw maag al wa beter? en nog zoveel last van die abces?  dacht da ge der van verlost ging zijn ondertussen :(    :huggg:

Beterschap gewenst weet er van mee te spreken  :huggg: :huggg:
medicatie voor pijn en maagpijn als gevolg pff

ak mag kiezen, ga ik voor de pijn aan mijn schenen  :shifty:  Dan maar ff niet lopen :(  (en ik had zelf ni verwacht dat ik het daar zo lastig mee ging hebben, dak ni mag (en ook ff ni kan) lopen... ik loop nu een goed half jaar, en verdekke, ik begon het graag te doen  :shifty: )

Vraag inspuitingen  :cheeky: heb ik ook gedaan met diclofenac

zou het ni overgaan met gewoon te rusten en/of oefeningen of zo?  :shifty:
ik laat mij zelfs al nimeer inenten, ben geen fan meer van inspuitingen ook ni  :shifty:  (kheb geen probleem met naalden e, tattoo nummer 4 is in de maak  :mrgreen:)

4ever... HERA...Please be our guardian angel...

Offline Liesel

• *
  • 63 HV-Punten
« Reactie #222 Gepost op: juni 25, 2013, 14:01:05 »
da mijn dokter mij een ontstekingsremmer voorschrijft van jewelste, omdat ze vaststelt dat de pijn aan mijn scheen een beenvleesontsteking is... antwoordt de apotheker heel droog: gij pakt toch al middelkes voor uw maag e, want dit medicijn is enorm agressief en kan het maagslijmvlies aantasten... en daar pak ik nu just al jaren medicatie voor  :muur: mijn maag is mijn zwakke plek... ik kan enorm veel pijn verdragen, maar als mijn maag ni in orde is, word ik zot...
toch 4 keer een half pilleke ingepakt met het idee dat mijn huisarts mij niks zal voorschrijven waar ik ni tegen kan... gevolg: vanmorgen jankend van de maagpijn wakker geworden, en daarop ne paniekaanval natuurlijk...
weg met dien brol, kzal wel stretchen en oefeningen doen en langer rust houden...
 :muur: rotlijf  :muur:

Ai zeg...  :?
Moet ook wel vervelend zijn als je met zo'n zwakke maag medicatie moet nemen. 

Is het al wat beter?  :huggg:

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
« Reactie #223 Gepost op: juni 25, 2013, 14:04:07 »
Ai zeg...  :?
Moet ook wel vervelend zijn als je met zo'n zwakke maag medicatie moet nemen. 

Is het al wat beter?  :huggg:

de aanval is over, ma zo nu en dan speelt mijn maag nog fkes op... da ben ik ondertussen gewoon (ik zal ze moeten slijten, die rotmaag), ma nen aanval gelijk vandaag, was meer dan een jaar geleden... het blijft verschietelijk, ook na ondertussen 17 jaar..
tzal een klein wandelingske worden met de woefkes vandaag  :doh:

Offline cherish

• *
  • 2266 HV-Punten
  • Angels in the outfield
« Reactie #224 Gepost op: juni 25, 2013, 14:06:19 »
da mijn dokter mij een ontstekingsremmer voorschrijft van jewelste, omdat ze vaststelt dat de pijn aan mijn scheen een beenvleesontsteking is... antwoordt de apotheker heel droog: gij pakt toch al middelkes voor uw maag e, want dit medicijn is enorm agressief en kan het maagslijmvlies aantasten... en daar pak ik nu just al jaren medicatie voor  :muur: mijn maag is mijn zwakke plek... ik kan enorm veel pijn verdragen, maar als mijn maag ni in orde is, word ik zot...
toch 4 keer een half pilleke ingepakt met het idee dat mijn huisarts mij niks zal voorschrijven waar ik ni tegen kan... gevolg: vanmorgen jankend van de maagpijn wakker geworden, en daarop ne paniekaanval natuurlijk...
weg met dien brol, kzal wel stretchen en oefeningen doen en langer rust houden...

Veel frictie doen met ijsblokjes. En als je opnieuw wilt beginnen lopen eerst starten met aquagym.
En er goed met opletten, ik heb er een fractuur aan overgehouden door niet te willen luisteren.  :fuu:
Ik nam er homeopathische producten bij, die zijn wss niet zo belastend voor de maag?

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
« Reactie #225 Gepost op: juni 25, 2013, 14:09:15 »
Veel frictie doen met ijsblokjes. En als je opnieuw wilt beginnen lopen eerst starten met aquagym.
En er goed met opletten, ik heb er een fractuur aan overgehouden door niet te willen luisteren.  :fuu:
Ik nam er homeopathische producten bij, die zijn wss niet zo belastend voor de maag?

da van die ijsblokjes had iemand mij laatst verteld, dat dat bij hem goe geholpen heeft  :yes:
en oefeningen, vb op een trede, en de hiel laten doorhangen...
en ik dacht gewoon te gaan zwemmen om de conditie wat in ere te houden (da klein beetje conditie dat ik had  :mrgreen:), maar aquagym klinkt precies ook leuk :)
qua homeopathie ga ik es informeren se (ik ga al bij een homeopaat, voor mijn zonne allergie... kzegget, als de haken en ogen het houden, mankeer ik ni veel zenne  :mrgreen: )

Offline Liesel

• *
  • 63 HV-Punten
« Reactie #226 Gepost op: juni 25, 2013, 14:11:16 »
da van die ijsblokjes had iemand mij laatst verteld, dat dat bij hem goe geholpen heeft  :yes:
en oefeningen, vb op een trede, en de hiel laten doorhangen...
en ik dacht gewoon te gaan zwemmen om de conditie wat in ere te houden (da klein beetje conditie dat ik had  :mrgreen:), maar aquagym klinkt precies ook leuk :)
qua homeopathie ga ik es informeren se (ik ga al bij een homeopaat, voor mijn zonne allergie... kzegget, als de haken en ogen het houden, mankeer ik ni veel zenn:mrgreen: )

Ah, troost u, er is zo'n spreekwoord dat zegt: 'krakende wagens, lopen het langst'  :mrgreen:
Ik trek mij daar ook altijd aan op.   :vuistje:
 :huggg: :huggg:

Offline Lien

• *
  • 1179 HV-Punten
« Reactie #227 Gepost op: juni 25, 2013, 14:33:53 »
Alé, droef is veel gezegd, eerder ongerust.  Mijn kinderen zijn vanmorgen op schoolreis vertrokken, zoon naar De Valkenier en dochter naar Bobbejaanland.  Ik gun hen alle plezier van de wereld, maar voor mij mag het vlug avond zijn.   :?
When you do things from your soul, you feel a river moving in you; a joy. - Rumi

Offline Lien

• *
  • 1179 HV-Punten
« Reactie #228 Gepost op: juni 25, 2013, 14:36:27 »
Hopelijk gaat het snel beter met je.  :huggg: :huggg: :huggg: :huggg:

I.v.m. homeopatische middelen die iemand hier suggereerde: Kies voor producten op basis van olie, niet van alcohol want dat laatste is een ramp voor een ontstoken maag. :wink:
When you do things from your soul, you feel a river moving in you; a joy. - Rumi

Offline nalake

• *
  • 596 HV-Punten
« Reactie #229 Gepost op: juni 25, 2013, 15:26:41 »

Bedankt!   :huggg:

Nog twee uurtjes... 

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
« Reactie #230 Gepost op: juni 25, 2013, 16:37:02 »
Ah, troost u, er is zo'n spreekwoord dat zegt: 'krakende wagens, lopen het langst'  :mrgreen:
Ik trek mij daar ook altijd aan op.   :vuistje:

:rofl:

Offline Loekie

• *
  • 58 HV-Punten
« Reactie #231 Gepost op: juni 25, 2013, 16:49:08 »
zou het ni overgaan met gewoon te rusten en/of oefeningen of zo?  :shifty:
ik laat mij zelfs al nimeer inenten, ben geen fan meer van inspuitingen ook ni  :shifty:  (kheb geen probleem met naalden e, tattoo nummer 4 is in de maak  :mrgreen:)

Same here maar toen ik niet meer kon lopen heb ik er toch voor gekozen 2 weken terug  :cheeky: heeft snel "geholpen" heb nog dagelijks pijn maar het is te doen! Ik zou het eventjes doen en het ergste overbruggen  :cheeky:

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
« Reactie #232 Gepost op: juni 25, 2013, 17:12:42 »
Same here maar toen ik niet meer kon lopen heb ik er toch voor gekozen 2 weken terug  :cheeky: heeft snel "geholpen" heb nog dagelijks pijn maar het is te doen! Ik zou het eventjes doen en het ergste overbruggen  :cheeky:

ik hou het in mijn achterhoofd alleszins, merci!
wandelen gaat voorlopig nog goed, en ik heb gene pijn als ik gewoon zit of lig, ma tis gewoon het joggen, het minste dat er schokken (kleintjes in mijn geval, echt hard ga ik nu ni e), steken ze met messen in mijn onderbenen (vooral rechts doet genen deugd)... maar merkte vandeweek dat mijn rechtervoet veel meer naar binnen kantelt dan links...
als ik terug mag lopen, es advies gaan vragen over hoe ik mijn voet beter kan laten neerkomen, want anders gaat dat om de zoveel tijd terugkeren vrees ik...

Offline orinake

• *
  • 5968 HV-Punten
« Reactie #233 Gepost op: juni 26, 2013, 09:49:13 »
3 maanden zonder mijn steun, 3 maanden zonder mijn smurfke, mijn ouwke, mijn bompatje.
3 verdomde maanden zonder mijnen toerist.
pffff wat mis ik mijn knuffelbeerke

Dit was je laatste keer op school.
De kindjes missen je ook enorm daar!

Online Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #234 Gepost op: juni 26, 2013, 09:51:30 »
Brogie  :cry:

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline dober

• *
  • 337 HV-Punten
« Reactie #235 Gepost op: juni 26, 2013, 10:13:38 »

Offline fieke0509

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 251 HV-Punten
« Reactie #236 Gepost op: juni 26, 2013, 10:17:27 »
3 maanden zonder mijn steun, 3 maanden zonder mijn smurfke, mijn ouwke, mijn bompatje.
3 verdomde maanden zonder mijnen toerist.
pffff wat mis ik mijn knuffelbeerke

Dit was je laatste keer op school.
De kindjes missen je ook enorm daar!

Ik vind het heel erg voor je maar wil je ook een kleine waarschuwing meegeven: ik werk binnen de bijzondere jeugdzorg en weet van daaruit dat het niet toegestaan is foto's van herkenbare minderjarigen op internet te posten of openbaar te maken zonder schriftelijke toestemming van de ouders, en zelfs dan.  Dus ik zou hier wel mee oppassen.  Zou niet willen dat je hier problemen mee krijgt.

Offline loesje

• *
  • 3042 HV-Punten
  • Bailey, een droom dat werkelijkheid werd.Miss You!
« Reactie #237 Gepost op: juni 26, 2013, 10:27:03 »

-- Do not make the mistake of treating your dogs like humans or they will treat you like dogs.--

Offline RustlingRose

• *
  • 385 HV-Punten
« Reactie #238 Gepost op: juni 26, 2013, 10:32:45 »

Offline orinake

• *
  • 5968 HV-Punten
« Reactie #239 Gepost op: juni 26, 2013, 10:38:49 »
Ik vind het heel erg voor je maar wil je ook een kleine waarschuwing meegeven: ik werk binnen de bijzondere jeugdzorg en weet van daaruit dat het niet toegestaan is foto's van herkenbare minderjarigen op internet te posten of openbaar te maken zonder schriftelijke toestemming van de ouders, en zelfs dan.  Dus ik zou hier wel mee oppassen.  Zou niet willen dat je hier problemen mee krijgt.

die foto staat openlijk op de schoolsite!
Elke ouders moet in het begin een papier ondertekenen of het mag of niet.
Dus zo'n ramp zal het niet zijn

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal