collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Re: Wat maakte je droef vandaag?  (gelezen 96962 keer)

Offline vivtje

• hondenvriend pro
  • *
  • 488 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • ons chekepeeke
Re: Wat maakte je droef vandaag?
« Reactie #1520 Gepost op: oktober 07, 2013, 19:09:24 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Aan iedereen een dikke dikke knuffel en veel sterkte toe gewenst  :huggg: :huggg: :huggg: :huggg: :huggg: :huggg: :huggg: :huggg:
Das mir mein hund viel lieber sei, Sagst du o mensch sei sunde
Der hund blieb mir im sturme treu, Der mensch nicht mal im winde, Groetjes van mij en een poot van Che

Online DarrenRastaKaité

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 709 HV-Punten
    • AppyLeash
« Reactie #1521 Gepost op: oktober 07, 2013, 22:00:42 »
ow :(

:huggg: :huggg: :huggg:
Haar beestjes zijn er ook aangedaan van :(

Letje, haar dober, is haar blijkbaar verschillende keren komen porren met zijn poot. Ze heeft krabben op haar bovenarm. En Twister, de kat, is enkele keren bij haar komen zitten en op haar borst komen staan.

Met de kat is het al beter. Maar Letje heeft de hele nacht zitten piepen. Zijn broer, Tilla, kon hem niet troosten :(
Beestjes beseffen meer dan de mensen denken...

Offline Loekie

• *
  • 58 HV-Punten
« Reactie #1522 Gepost op: oktober 07, 2013, 22:42:57 »
Bijna non stop met de late aant werken de laatste 3-4 weken en gewoon op zijn, volgende week toch een beetje rust  :bow: (hoop ik) en hierdoor ook gemist wat met Dayos gaande is, alé wel gemerkt mr kan niet zeggen wat scheelt, jammert al dagen, vind amper rust, eet bijna niet  :weetniet:

Offline Tinne1990

• *
  • 3519 HV-Punten
« Reactie #1523 Gepost op: oktober 07, 2013, 23:33:06 »
Misschien heeft hij pijn?  :denk:

Offline Evil Lien

• *
  • 585 HV-Punten
« Reactie #1524 Gepost op: oktober 07, 2013, 23:36:35 »
Bijna non stop met de late aant werken de laatste 3-4 weken en gewoon op zijn, volgende week toch een beetje rust  :bow: (hoop ik) en hierdoor ook gemist wat met Dayos gaande is, alé wel gemerkt mr kan niet zeggen wat scheelt, jammert al dagen, vind amper rust, eet bijna niet  :weetniet:

Is hij gecastreerd? Misschien een loopse teef in de buurt? Als het dat niet is, zou ik het toch eens laten nakijken bij de dierenarts, want dan klopt er toch iets anders niet.

Offline Loekie

• *
  • 58 HV-Punten
« Reactie #1525 Gepost op: oktober 07, 2013, 23:42:31 »
Misschien heeft hij pijn?  :denk:

Dayos gromt vaak (is over-gevoelig) maar mag overal aankomen, huid is niet ontstoken, oren ok, ogen beetje geirriteerd mr niet meer als normaal  :weetniet:

Is hij gecastreerd? Misschien een loopse teef in de buurt? Als het dat niet is, zou ik het toch eens laten nakijken bij de dierenarts, want dan klopt er toch iets anders niet.

Half  :lol: heeft nog één teelbal, was het ookal aant denken maar dacht dat hier alleen reuen zaten  :denk: nuja niet heel zeker natuurlijk en ja morgen zijn favo eten uitgehaald (vandaag levering gehad) dus eens zien wat hij dan doet, nu is hij wel stil vanavond  :weetniet: ben de laatste paar weken ook  wel extreem veel weg voort werk en zij zien mij véél minder dus mss dat het dat ook kan zijn  :weetniet: als het morgen nog is woensdag nr de kliniek

Online fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
  • Don't mind the dog, beware of the owner
« Reactie #1526 Gepost op: oktober 08, 2013, 07:24:02 »
Haar beestjes zijn er ook aangedaan van :(

Letje, haar dober, is haar blijkbaar verschillende keren komen porren met zijn poot. Ze heeft krabben op haar bovenarm. En Twister, de kat, is enkele keren bij haar komen zitten en op haar borst komen staan.

Met de kat is het al beter. Maar Letje heeft de hele nacht zitten piepen. Zijn broer, Tilla, kon hem niet troosten :(
Beestjes beseffen meer dan de mensen denken...

ooo :(
ocharme :(

4ever... HERA...Please be our guardian angel...

Offline manuela

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 30 HV-Punten
« Reactie #1527 Gepost op: oktober 09, 2013, 19:28:54 »
weeral maar eens afgewezen bij een sollicitatie  :cry: :cry: - ik word er gewoonweg moedeloos van - aan de ene kant hoor je dat er zoveel openstaande vacaturen zijn die niet ingevuld geraken maar aan de andere kant willen ze een mens ook geen kans geven om zich te bewijzen
eens een bull, altijd een bull

Online Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #1528 Gepost op: oktober 09, 2013, 20:33:20 »
weeral maar eens afgewezen bij een sollicitatie  :cry: :cry: - ik word er gewoonweg moedeloos van - aan de ene kant hoor je dat er zoveel openstaande vacaturen zijn die niet ingevuld geraken maar aan de andere kant willen ze een mens ook geen kans geven om zich te bewijzen

:huggg: ik ken het gevoel, maar er komt echt wel een leuke job op uw pad! :thumbs:

Online fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
  • Don't mind the dog, beware of the owner
« Reactie #1529 Gepost op: oktober 09, 2013, 20:49:50 »

:huggg: :huggg:

4ever... HERA...Please be our guardian angel...

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #1530 Gepost op: oktober 09, 2013, 22:42:55 »

:huggg:

Offline fieke0509

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 251 HV-Punten
« Reactie #1531 Gepost op: oktober 10, 2013, 09:28:05 »
Dat mijn broer eindelijk, na maanden, gezegd heeft waar het voor hem op staat.  Letterlijk: 'Ik moet u vier (mijn ouder, mijn man en ik) niet meer in mijn huis.  Ik heb jullie niet meer nodig want het is af.

(wij hebben daar lange tijd helpen verbouwen, zelfs op onze trouwdag stonden we muren te plamuren tussendoor zodat hij zo snel mogelijk een proper en afgewerkt huisje had)

Hij gaf ook aan 'nooit zo'n familieman geweest te zijn' en ons niet meer in zijn leven wil.

En dat na alles wat ik héél mijn leven van hem heb moeten slikken.

Hij heeft autisme, gilles-de-la-tourette en ADHD dus het is nooit makkelijk met hem geweest en mijn ouders hebben mij onbewust altijd laten compenseren door te verwachten van mij dat ik niet moeilijk deed.  En ik deed dat.

Ik dacht eindelijk na al die jaren een broer te hebben want halverwege vorig jaar ging het goed, hij kwam uit zichzelf bij ons thuis.  We deden dingen samen met ons vieren (hij en zijn vrouw en mijn man en ik) maar nadat zijn huis af was werd dat minder en minder en minder en nu zet hij er gewoon een put achter terwijl wij al van januari proberen contact te houden.

Over dat contact houden zegt hij vlakaf: 'snappen jullie niet dat ik jullie niet moet, dat ik geen contact met jullie wil?'

Ze hadden mij gevraagd om meter te worden van hun eerste kindje dat in november geboren wordt, maar nu geeft hij al aan dat wij haar nooit zullen mogen zien.  En te denken dat mijn ouders haar een/twee dagen in de week zouden opvangen zodat ze kosten van opvang konden uitsparen. 

Sorry voor de lange tekst, maar ik ben hier kapot van.  Ik heb meer dan 25 jaar geslikt, mij weggecijferd, gegeven en nu zet hij ons zonder pardon buiten spel.

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #1532 Gepost op: oktober 10, 2013, 09:33:32 »
Dat mijn broer eindelijk, na maanden, gezegd heeft waar het voor hem op staat.  Letterlijk: 'Ik moet u vier (mijn ouder, mijn man en ik) niet meer in mijn huis.  Ik heb jullie niet meer nodig want het is af.

(wij hebben daar lange tijd helpen verbouwen, zelfs op onze trouwdag stonden we muren te plamuren tussendoor zodat hij zo snel mogelijk een proper en afgewerkt huisje had)

Hij gaf ook aan 'nooit zo'n familieman geweest te zijn' en ons niet meer in zijn leven wil.

En dat na alles wat ik héél mijn leven van hem heb moeten slikken.

Hij heeft autisme, gilles-de-la-tourette en ADHD dus het is nooit makkelijk met hem geweest en mijn ouders hebben mij onbewust altijd laten compenseren door te verwachten van mij dat ik niet moeilijk deed.  En ik deed dat.

Ik dacht eindelijk na al die jaren een broer te hebben want halverwege vorig jaar ging het goed, hij kwam uit zichzelf bij ons thuis.  We deden dingen samen met ons vieren (hij en zijn vrouw en mijn man en ik) maar nadat zijn huis af was werd dat minder en minder en minder en nu zet hij er gewoon een put achter terwijl wij al van januari proberen contact te houden.

Over dat contact houden zegt hij vlakaf: 'snappen jullie niet dat ik jullie niet moet, dat ik geen contact met jullie wil?'

Ze hadden mij gevraagd om meter te worden van hun eerste kindje dat in november geboren wordt, maar nu geeft hij al aan dat wij haar nooit zullen mogen zien.  En te denken dat mijn ouders haar een/twee dagen in de week zouden opvangen zodat ze kosten van opvang konden uitsparen. 

Sorry voor de lange tekst, maar ik ben hier kapot van.  Ik heb meer dan 25 jaar geslikt, mij weggecijferd, gegeven en nu zet hij ons zonder pardon buiten spel.

fiekeO509  :huggg: :huggg:

Offline julie

• *
  • 1431 HV-Punten
  • Liefhebber van paarden,honden en het moederschap
« Reactie #1533 Gepost op: oktober 10, 2013, 10:31:38 »
Fieke volgens mij weet die niet wat hij doet. :huggg:
Ik zou inderdaad alle contact mijden nu en er geen woorden aan vuil maken,de bal ligt dan in zijn kamp.

Offline fieke0509

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 251 HV-Punten
« Reactie #1534 Gepost op: oktober 10, 2013, 10:41:19 »
Fieke volgens mij weet die niet wat hij doet. :huggg:
Ik zou inderdaad alle contact mijden nu en er geen woorden aan vuil maken,de bal ligt dan in zijn kamp.

Weet dat de bal in zijn kamp ligt, maar we proberen al maanden (van vorig jaar al) om het contact niet te verliezen omdat ik bang ben dat eens we het contact laten verbreken, we hem nooit meer terug zien.  Wat met zich meebrengt dat we hun kindje ook nooit zullen zien.

Hij zet mijn neefjes en nichtjes tegen mij op terwijl ik nergens de kans krijg mij te verdedigen.   Gezamelijke vrienden stookt hij op om niet meer bij ons te komen door leugens te vertellen.  En ook daar kan ik niks aan doen omdat ik de eer aan mezelf wil houden. 

Maar ik zie meer en meer mensen bij ons wegblijven, en dat maakt het zo wrang. 

Ik hoop dat hij ooit tot het besef komt wat hij allemaal opgeeft, maar op dit moment denk ik niet dat dat ooit zal gebeuren. 

Het kon zo fijn zijn.  Ik vraag niet meer dan een broer, gewoon een broer zoals iedereen heeft.

Offline julie

• *
  • 1431 HV-Punten
  • Liefhebber van paarden,honden en het moederschap
« Reactie #1535 Gepost op: oktober 10, 2013, 10:55:53 »
 :huggg:

Offline Lien

• *
  • 1179 HV-Punten
« Reactie #1536 Gepost op: oktober 10, 2013, 16:10:27 »
@Fieke0509: Probeer te stoppen met jezelf in bochten te plooien en jezelf weg te cijferen voor iemand die zich voorgenomen heeft je niet te begrijpen en je weg te duwen.
Het is erg dat jou zo lang gevraagd is dat wel te doen - of dat de situatie dat miss vroeg, maar begin aan je eigen leven i.p.v. vergeefs te proberen deel uit te maken van het zijne. Zo lang hij dat niet wil zal het alleen maar botsen.
Stop je energie, je moeite, je kracht, je emoties in positieve dingen, in je eigen weg. In je eigen groei en bloei.

Het doet extra pijn omdat het je broer is. Omdat je zo graag een echte broer wil, maar hij blijkt die rol niet te willen opnemen en zal dat miss ook nooit doen.

Denk aan jezelf, want miss komt wordt hij nooit waar je zo op hoopt en dan is er alleen maar ellende geweest.
Miss komt hij terug op een dag, miss niet, maar dat is zijn beslissing en daar heb jij met alle moeite en liefde van de wereld nu geen vat op.
Je kan nu geen eventuele beslissing beïnvloeden die al dan niet, misschien, op een onbepaald punt in de toekomst ligt.
En van de tijd die erover gaat kan je evengoed iets maken dan dat je die ongelukkig doorbrengt.

Er is alleen het nu om in te leven beste Fieke, verdwijn niet mee in die negatieve golf waardoor jouw leven passeert zonder dat je het ten volle beleeft.
Sterkte :huggg: :huggg:
« Laatst bewerkt op: oktober 10, 2013, 16:16:58 door Lien »
When you do things from your soul, you feel a river moving in you; a joy. - Rumi

Offline Loekie

• *
  • 58 HV-Punten
« Reactie #1537 Gepost op: oktober 10, 2013, 21:41:03 »
Is het nu gewoon omdat ik zo rotslecht slaap (weeral) en zo moe ben of wat is het maar ik wil huilen  :weetniet: alleen doe ik dit al zolang niet meer  :weetniet: de laatste x kon ik terecht in zijn armen, nu is er niemand waar ik me "veilig" genoeg voel om dit te doen en dat is een verdomd eenzaam gevoel  :cry:

Offline AD1988

• *
  • 687 HV-Punten
« Reactie #1538 Gepost op: oktober 10, 2013, 22:01:32 »
Hoeveel mensen op de Facebookpagina van Pinup pup broodfok verdedigen..  :weetniet:

Offline Linsay

• *
  • 282 HV-Punten
« Reactie #1539 Gepost op: oktober 11, 2013, 05:42:14 »
Hoeveel mensen op de Facebookpagina van Pinup pup broodfok verdedigen..  :weetniet:
ik schrik er niet van... Heb lang genoeg in een dierenwinkel gewerkt om de domheid van de mensen aan te horen  :silenced:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal