collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Re: Wat maakte je aan het lachen vandaag?  (gelezen 101163 keer)

Offline dober

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 337 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat maakte je aan het lachen vandaag?
« Reactie #600 Gepost op: augustus 30, 2013, 11:41:33 »

Offline Lizzz

• warme hondenvriend
  • *
  • 127 HV-Punten
« Reactie #601 Gepost op: augustus 30, 2013, 11:46:30 »
Jij behoort tot 'de kliek van HV', dus ik defriend jou op fb, want ik ben boos op HV...  :doh: :doh:

1. Volwassen reactie van die persoon. Da's toch het eerste wat je doet? :p
2. Oooeeeh... Stoer, want van defrienden ga je dood!

Man man... Wat een rare gedachten kunnen mensen toch hebben? ;)

Offline Lizzz

• warme hondenvriend
  • *
  • 127 HV-Punten
« Reactie #602 Gepost op: augustus 30, 2013, 11:52:08 »
Hoe ge-wel-dig fijn het is om bij gatplakkers met opzet trager te rijden dan de toegestane snelheid, op... jawel... plaatsen waar ze je absoluut niet kunnen inhalen. :D Heerlijk om die hun gezicht dan te zien in de achteruitkijkspiege l.

30 per uur? Bwa... 25 zal ook wel goed zijn! 70 per uur? Ah, dan rijden we toch wel zeker de volle 65 per uur! ;)

These things just make my day. :D Moeten ze maar niet komen plakken als ik wél de toegestane snelheid (of 10/u meer) rij...

Offline Loekie

• *
  • 58 HV-Punten
« Reactie #603 Gepost op: augustus 30, 2013, 12:16:28 »
Dayos gisteren op de kermis, was bijna een attractie op zich, zo vaak mensen gestopt om over hem te babbelen en onder hunne bezig waren over hem, één kindje sloeg zelfs in paniek toen Dayos hem negeerde en schreeuwde 'mamaaaaa die is blind want die komt niet'  :vuistje:

Offline Neverever

• *
  • 440 HV-Punten
  • Just me and the dog
« Reactie #604 Gepost op: augustus 30, 2013, 12:24:11 »
Hoe ge-wel-dig fijn het is om bij gatplakkers met opzet trager te rijden dan de toegestane snelheid, op... jawel... plaatsen waar ze je absoluut niet kunnen inhalen. :D Heerlijk om die hun gezicht dan te zien in de achteruitkijkspiege l.

30 per uur? Bwa... 25 zal ook wel goed zijn! 70 per uur? Ah, dan rijden we toch wel zeker de volle 65 per uur! ;)

These things just make my day. :D Moeten ze maar niet komen plakken als ik wél de toegestane snelheid (of 10/u meer) rij...
Deed ik dus in Frankrijk, ik wou zo snel niet door die bochten vliegen (die mensen zijn niet wijs hoe die daar rijden),  wat doen die fransen dan: ze steken je voorbij en komen heel traag voor je hangen  :twistedevil: :lol:

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • Geslacht: Man
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #605 Gepost op: augustus 30, 2013, 12:53:38 »

"de-watte?!"
 :happywink:

Offline Lizzz

• warme hondenvriend
  • *
  • 127 HV-Punten
« Reactie #606 Gepost op: augustus 30, 2013, 14:10:30 »
Deed ik dus in Frankrijk, ik wou zo snel niet door die bochten vliegen (die mensen zijn niet wijs hoe die daar rijden),  wat doen die fransen dan: ze steken je voorbij en komen heel traag voor je hangen  :twistedevil: :lol:

Ge moet dat alleen doen op stukken waar ze u niet kunnen inhalen he. ;)

Maar wel loos dat die dan zelf traag voor u komen rijden. Pesten ze alleen zichzelf mee. :D

Offline sportinggirl

• *
  • 248 HV-Punten
« Reactie #607 Gepost op: augustus 30, 2013, 14:36:18 »
Ge moet dat alleen doen op stukken waar ze u niet kunnen inhalen he. ;)

Maar wel loos dat die dan zelf traag voor u komen rijden. Pesten ze alleen zichzelf mee. :D

ma in Frankrijk steken ze u voorbij op stukken waar da ne normale mens nooit zou inhalen  :lol:

Offline Karo

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #608 Gepost op: augustus 30, 2013, 14:49:07 »

Tot ze is ge-wel-dig fijn 'oep a bakkes slagen' ... gewoon normale snelheid aanhouden en laten passeren en niet beginnen treiteren.
Ge zult het maar is bij de verkeerde doen.

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • Geslacht: Man
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #609 Gepost op: augustus 30, 2013, 15:04:28 »
Tot ze is ge-wel-dig fijn 'oep a bakkes slagen' ... gewoon normale snelheid aanhouden en laten passeren en niet beginnen treiteren.

:yes:

so true... het is iets dat ik al vaak tegen vriendin gezegd heb, ze kan zich ook niet inhouden om... soms terecht... soms belachelijk steeds de mensen op het kleinste foutje te moeten wijzen... heeft het zo al aan de stok gekregen met een procureur des konings, ambras gehad met wielertoeristen, bedreigingen gekregen van een ouwe vent die "op haar bakkes ging slaan" en ze houdt zich dus niet in he, het kleinste is genoeg om te claxonneren, en het ergste van al is: wanneer ik rijd, en ver voor mij is er ene die uit een parking komt zonder te pinken waardoor ik een béétje moet remmen... gaat zij als passagier op mijn klaxon beginnen meppen en krijg ik de verwensingen van mijnheer die zijn pinkers niet weet staan!  :zot:
dit heeft ze ondertussen wel afgeleerd want de laatste keer -een paar jaar geleden al- ben ik eens in een vlammenste colère geschoten toen ze me dat al verschillende keer gelapt had en ik al meermaals aangegeven had dat niet te appreciëren...

er zijn manoeuvres waarbij ik ook claxonneer of met mijn faren knipper, maar niet voor het minste he... en zeker nu ze zwanger is zou ze het dringend moeten afleren...

en bumperklevers zijn matig irritant ja... voor hen vind ik bumperstickers effectiever: "haal maar in, de brandweer knipt je er wel uit" vind ik een mooie!
en zo zeg je hetzelfde, zonder dat je jezelf of anderen in gevaar brengt.

verder laat ik die idioten ook doen... ben alle dagen lang op de baan en de helft van mijn kilometers doe ik in BXL... moest ik me voor élke overtreding of idioot moeten ergeren ik zou alle dagen stijf van de zenuwen staan!  :shock:

Offline Lizzz

• warme hondenvriend
  • *
  • 127 HV-Punten
« Reactie #610 Gepost op: augustus 30, 2013, 15:14:29 »

Ik doe dat weliswaar niet heel de weg/heel de afstand. ;) Gewoon heel even duidelijk maken dat ze te dicht hangen en ze houden nadien toch altijd meer afstand.

En diegene die in uw kont kleven, halen u meestal net niet in, maar zijn wel geïrriteerd dat ge geen 20 per uur sneller rijdt dan toegelaten. Daar word ik zelf ook onnozel van ze. Dan heb ik inderdaad liever dat ze me inhalen en anders moeten ze maar afstand houden.

Ik kijk daar trouwens ook niet naar om te tonen dat ik dat met opzet doe of ik maak ook geen obscene gebaren naar de auto achter mij ofzo. Ik vertraag gewoon eventjes 'alsof ik op dat stukje altijd zo rij'. Als ze me daarvoor al zouden komen slaan...

Maar laat het even duidelijk zijn dat ik wel begrijp wat je bedoelt. :) Sommige mensen zitten snel op hun paard, dus beter voorkomen dan genezen. Daar heb je wel volledig gelijk in.
Maar ik heb ook niet constant gatplakkers achter mij hangen, dus als ik dit 4x op een jaar doe, zal het al veel zijn. Laat dat ook duidelijk zijn. ;)

Offline Liesel

• *
  • 63 HV-Punten
« Reactie #611 Gepost op: augustus 30, 2013, 18:43:36 »

:denk: :denk: :denk:

't Is toevallig een persoon die al meer dan eens haar hart komen uitstorten is bij mij (online wel, want we wonen nogal ver van elkaar), en ik heb altijd geprobeerd om te luisteren en haar te bemoedigen.  En nu gewoon: boef, dit.... En als je dan naar de reden vraagt is het: omdat jij 'bij de bende van HV hoort en ik heb die allemaal gedefriend'.
Euh, ik hoor helemaal bij geen bende...  :weetniet:
Beetje een mes in m'n rug, maar ja... nu weet ik tenminste hoe oprecht haar vriendelijkheid gedurende al die jaren geweest was.  Loze woorden, meer niet.

Offline Lizzz

• warme hondenvriend
  • *
  • 127 HV-Punten
« Reactie #612 Gepost op: augustus 30, 2013, 18:57:19 »
:denk: :denk: :denk:

't Is toevallig een persoon die al meer dan eens haar hart komen uitstorten is bij mij (online wel, want we wonen nogal ver van elkaar), en ik heb altijd geprobeerd om te luisteren en haar te bemoedigen.  En nu gewoon: boef, dit.... En als je dan naar de reden vraagt is het: omdat jij 'bij de bende van HV hoort en ik heb die allemaal gedefriend'.
Euh, ik hoor helemaal bij geen bende...  :weetniet:
Beetje een mes in m'n rug, maar ja... nu weet ik tenminste hoe oprecht haar vriendelijkheid gedurende al die jaren geweest was.  Loze woorden, meer niet.

Ik kan het me voorstellen. Ik reageerde gewoon zelf zo overdreven omdat veel mensen tegenwoordig 'defrienden' als een dreigement gebruiken. En ik kan het daarvan krijgen.
Precies alsof 'die andere mensen' dan plots niet meer bestaan. En alsof dat zo belangrijk is wie je op fb hebt en wie niet...

Maar ik wist in jouw geval wel niet dat alles/het meeste puur online verliep.

En ik vind het ook belachelijk als mensen niet meer tegen anderen praten omdat ze vb ook bevriend zijn met die of die. Iedereen kiest zijn eigen leven.

Vandaar mijn reactie... Was niet op jou bedoeld ofzo. :)

Offline maart

• *
  • 519 HV-Punten
« Reactie #613 Gepost op: augustus 30, 2013, 19:11:20 »
mijn neefjes die meegingen naar de paarden.  Maar ze mochten zich niet vuil maken want ze moesten erna nog weg.

Ze hebben zich geweldig geamuseerd met balletjes in het water te gooien voor Runar en die ene vooral door zich telkens naast runar te zetten de moment dat hij uit water kwam en zich uitschudde... Zeiknat was hij  :whoea:  Maar geen spoortje vuil  :hmpf:

Offline poeseline

• *
  • 3552 HV-Punten
« Reactie #614 Gepost op: augustus 30, 2013, 19:40:39 »
Ik kan het me voorstellen. Ik reageerde gewoon zelf zo overdreven omdat veel mensen tegenwoordig 'defrienden' als een dreigement gebruiken. En ik kan het daarvan krijgen.
Precies alsof 'die andere mensen' dan plots niet meer bestaan. En alsof dat zo belangrijk is wie je op fb hebt en wie niet...

Maar ik wist in jouw geval wel niet dat alles/het meeste puur online verliep.

En ik vind het ook belachelijk als mensen niet meer tegen anderen praten omdat ze vb ook bevriend zijn met die of die. Iedereen kiest zijn eigen leven.

Vandaar mijn reactie... Was niet op jou bedoeld ofzo. :)

Soms wil je nu eenmaal echt NIX meer te maken hebben met iemand en dan blokkeer je die op FB omdat die anders maar blijft op je nieuwsoverzicht komen. En soms moet je zelfs mensen verwijderen omdat je anders nog altijd verwijzingen ziet. Ik kan daar wel inkomen  :weetniet:

Offline runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #615 Gepost op: augustus 30, 2013, 22:22:05 »
Feestje!!!
Een wij-gaan-NIET-trouwen-feestje?  :mrgreen:

Offline DarkWolf

• *
  • 1205 HV-Punten
« Reactie #616 Gepost op: augustus 30, 2013, 23:16:18 »
Helse bruiden, echt OH MY GOD! :shock: :vuistje:

Offline Lizzz

• warme hondenvriend
  • *
  • 127 HV-Punten
« Reactie #617 Gepost op: augustus 31, 2013, 00:45:57 »
Soms wil je nu eenmaal echt NIX meer te maken hebben met iemand en dan blokkeer je die op FB omdat die anders maar blijft op je nieuwsoverzicht komen. En soms moet je zelfs mensen verwijderen omdat je anders nog altijd verwijzingen ziet. Ik kan daar wel inkomen  :weetniet:

Ja, daar kan ik ook wel inkomen. Anders blijf je er alleen maar mee geconfronteerd worden. Maar ik had het vooral over mensen die dit als dreigement gebruiken. En ik vind ook niet dat je dat hoeft te zeggen als je iemand van je fb gooit/gaat gooien. Als je daar behoefte toe hebt, doe je dat gewoon.

'Vroeger' stuurde je iemand toch ook geen brief om te zeggen dat je zijn adres uit je adresboekje gehaald had vb?

Kzal me hier online wel gewoon fout uitgedrukt hebben, want soms is 't nogal moeilijk om iets volledig correct te verwoorden als je niet meteen iets kan verduidelijken. :)

Offline poeseline

• *
  • 3552 HV-Punten
« Reactie #618 Gepost op: augustus 31, 2013, 01:06:04 »
Ja, daar kan ik ook wel inkomen. Anders blijf je er alleen maar mee geconfronteerd worden. Maar ik had het vooral over mensen die dit als dreigement gebruiken. En ik vind ook niet dat je dat hoeft te zeggen als je iemand van je fb gooit/gaat gooien. Als je daar behoefte toe hebt, doe je dat gewoon.

'Vroeger' stuurde je iemand toch ook geen brief om te zeggen dat je zijn adres uit je adresboekje gehaald had vb?

Kzal me hier online wel gewoon fout uitgedrukt hebben, want soms is 't nogal moeilijk om iets volledig correct te verwoorden als je niet meteen iets kan verduidelijken. :)

Ik ging er van uit dat je dat niet bedoelde omdat het als reactie op Liesel was en daar was dat niet het geval  :mrgreen:

Offline Liesel

• *
  • 63 HV-Punten
« Reactie #619 Gepost op: augustus 31, 2013, 08:35:17 »

Tuurlijk, maar als 1 meningsverschil waarop niet eens harde woorden gevallen zijn, al genoeg is?
(ik had gezegd in een topic hier dat ik vond dat haar uitspraken nogal grof waren, blijkbaar is dat genoeg om iemand te defrienden en te blokkeren)

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal