collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Re: Wat maakte je aan het lachen vandaag?  (gelezen 101221 keer)

Offline mira

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 1349 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat maakte je aan het lachen vandaag?
« Reactie #160 Gepost op: juni 24, 2013, 11:01:36 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
U verbazing en achteruit kijken 3 keer om te zien of het wel klopte was hilarisch!!!   :mrgreen:

Awel ben me plezier in de bramen gaan liggen (Artan iet minder  :mrgreen: ) gezien in den bike al verpest had  :doh: stomme boom...

Ja had juist daarvoor ook naar achter gekeken ma toen ni beseft peis ik  :vuistje:

Haha ik ben eens niet tegen nen boom gevlogen :rolf:

Offline mira

• *
  • 1349 HV-Punten
« Reactie #161 Gepost op: juni 24, 2013, 11:02:59 »
Bibi ging fotograferen op de canicross gisteren....
4,5u verdwenen , met een resultaat van 1249 foto's...  :shifty:
ik weet wat ik een hele dag ga doen vandaag  :doh:

Algoe da janus opt laatste moment toch naar rechts sloeg bij u  :vuistje:

Me lopen hebbek u eigenlijk ni gezien, allee ni opgelet peissek :lol:

Offline orinake

• *
  • 5968 HV-Punten
« Reactie #162 Gepost op: juni 24, 2013, 19:14:18 »
Yara die in de zetel ligt en elke keer als ik rechtsta uit de zetel kijkt ze met een blik: mag ik blijven liggen? ik ga niet bewegen, ik ga braaf zijn...
Och ja tis verlof ook voor haar!
Haar baasje zal weer lachen als ze van vakantie terug komen!

Offline loesje

• *
  • 3042 HV-Punten
  • Bailey, een droom dat werkelijkheid werd.Miss You!
« Reactie #163 Gepost op: juni 24, 2013, 20:44:31 »
dat de spreekwoorden van Nico blijkbaar echt bestaan  :shock:
Wie neemt nu de uitspraak 'schijten als een reiger' op in een woordenboek?  :vuistje:

-- Do not make the mistake of treating your dogs like humans or they will treat you like dogs.--

Offline witte duivels

• *
  • 2343 HV-Punten
    • Witte Duivels Domein
« Reactie #164 Gepost op: juni 24, 2013, 20:47:43 »
Neal gaat op zolder en neust in een achtergebleven kast.
Roept hij: mama kijkt wat een rare vaas...

heuh Neal t'is geen vaas maar een pisfles.... :fuu:

Offline maart

• *
  • 519 HV-Punten
« Reactie #165 Gepost op: juni 24, 2013, 20:53:40 »
Daarnet met Ds nog eens op bezoek geweest bij haar ouderlijke thuis  :mrgreen:
Draaide nog maar het straatje in, of madam sprong al recht omdat ze het herkende.

Daar aangekomen heeft ze uiteraard meteen haar stempel gezet om nog maar eens te bevestigen dat het wel HAAR thuis is  :hmpf:
De mensen werden ook met een herkenningspiepje begroet :wub:

Moest ook wel lachen toen er uiteraard weer gevraagd werd of het Daisy was :rofl: :rofl:

Offline doglover0147

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 326 HV-Punten
« Reactie #166 Gepost op: juni 24, 2013, 21:29:00 »
elke keer ik hik, geen ons teckelmeneertje een blafje ..  :zot: :zot:  :whoea: :whoea:
..A home without a dog is just a house..

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
  • Don't mind the dog, beware of the owner
« Reactie #167 Gepost op: juni 26, 2013, 08:01:56 »
mijn ma haar zieke redenering  :lol:
canicross is dierenmishandeling, want geen enkele hond kan van nature 20km per uur lopen

:whoea:

ze aanziet de opwinding van de honden aan de start als schrik dat ze geslagen gaan worden  :rofl:

paar weken terug wou ze met fleur gaan lopen (de 2 groten trekken haar omver... ja, zelfs marie  :mrgreen:)... en dien dweizen terriėr ging in draf  :mrgreen:  Vond ze ni geestig, dus conclusie: lopen met de hond is niet normaal, en ook sledehonden worden daar niet voor gefokt!!!

ik lig ie plat  :mrgreen:  (ma kweet ni ofdak nu eerst moet gaan kotsen of blijven strike liggen vant lachen  :muur: )

4ever... HERA...Please be our guardian angel...

Offline mira

• *
  • 1349 HV-Punten
« Reactie #168 Gepost op: juni 26, 2013, 08:08:37 »
Mira die gisteren 3km alleen mocht meelopen, ze zette soms nogal nen sprint in!
Int begin moest ze haar behoeftes doen dus moest ze altijd spurten om terug bij mij te geraken.
Daarna spurte ze gewoon weg van mij en in elke bocht stond ze te wachten, zo van zeg kunde gij nu echt ni rapper  :vuistje:

Voor bijna 11jaar te zijn is ze nog super vinnig :lol:

Offline Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #169 Gepost op: juni 26, 2013, 10:01:40 »
mijn ma haar zieke redenering  :lol:
canicross is dierenmishandeling, want geen enkele hond kan van nature 20km per uur lopen

:whoea:

ze aanziet de opwinding van de honden aan de start als schrik dat ze geslagen gaan worden  :rofl:

paar weken terug wou ze met fleur gaan lopen (de 2 groten trekken haar omver... ja, zelfs marie  :mrgreen:)... en dien dweizen terriėr ging in draf  :mrgreen:  Vond ze ni geestig, dus conclusie: lopen met de hond is niet normaal, en ook sledehonden worden daar niet voor gefokt!!!

ik lig ie plat  :mrgreen:  (ma kweet ni ofdak nu eerst moet gaan kotsen of blijven strike liggen vant lachen  :muur: )
Lolo effe lenen om met mams een toerke te gaan lopen  :mrgreen:

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline loesje

• *
  • 3042 HV-Punten
  • Bailey, een droom dat werkelijkheid werd.Miss You!
« Reactie #170 Gepost op: juni 26, 2013, 10:26:12 »
Ik word een personage in een boek  :lol: Ik ben benieuwd of ik dat nog even " :lol:" ga vinden na de karakteromschrijvin :mrgreen:

-- Do not make the mistake of treating your dogs like humans or they will treat you like dogs.--

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
« Reactie #171 Gepost op: juni 26, 2013, 10:57:05 »
Lolo effe lenen om met mams een toerke te gaan lopen  :mrgreen:

dan gaat het beestje 100meter beton lopen denk ik, want ne witten hond, nee, da moogt ge ni laten spelen in de bossen he, dan wordt da vuil!

:mrgreen:

Algoe da janus opt laatste moment toch naar rechts sloeg bij u  :vuistje:

Me lopen hebbek u eigenlijk ni gezien, allee ni opgelet peissek :lol:

ik zat daar eigenlijk erg slecht :shifty:  de honden hadden zoiets van: eeeeyyyy, kijk, daar ligt nen boebbel in het landschap!!! kga es ff kijken!  oesje, da beweegt!!! hallo mens met kodak!  :wave:
en dan hoort ge die  "rechts!  reeeeechtss!!!!  :yeek:" (of in sommige gevallen: "neeeee kieken, andere rechts!!!!  :mrgreen:)... maar ik kon daar ni meer weg  :doh: ... als ik zelf verderop het parcours wou geraken, had ik 10 bikers in mijne nek gehad onderweg... en een stuk teruggaan, hadden er een paar in de prikkeldraad gehangen om mij te ontwijken...
volgende keer als ik den bike ga proberen fotograferen, precies toch een meer uit het zicht plekje zoeken  :shifty:
(kheb een klein stukje gefilmd... gij, alain en evi... en ayla was eigenlijk de enige die van den eerste keer rechts ging  :mrgreen:)

Offline Epona

• *
  • 1348 HV-Punten
  • R*I*P Kena I, ik vergeet je nooit!
« Reactie #172 Gepost op: juni 26, 2013, 10:58:11 »
Gisteren. Men neme een fles vers spuitwater en een slapende Jack Russell. Buster lag nietsvermoedend naast mij te slapen. Ik draai mijn verse fles spuitwater open die naar alle waarschijnlijkheid een beetje hard had staan shaken in de auto, waardoor er bij het openen een heuse waterfontein ontstond.  Buster schrok niet enkel van het sissende geluid, maar kreeg ook ongevraagd een ijskoude douche.  :lol:
Hij vloog recht en ging onmiddellijk in de andere zetel liggen, mij nog zeker een kwatier heel boos aankijken.  Wat een zalig theatrale kop heeft dat ventje toch.  :whoea:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Offline Artan

• *
  • 667 HV-Punten
« Reactie #173 Gepost op: juni 26, 2013, 12:54:10 »
dan gaat het beestje 100meter beton lopen denk ik, want ne witten hond, nee, da moogt ge ni laten spelen in de bossen he, dan wordt da vuil!

ik zat daar eigenlijk erg slecht :shifty:  de honden hadden zoiets van: eeeeyyyy, kijk, daar ligt nen boebbel in het landschap!!! kga es ff kijken!  oesje, da beweegt!!! hallo mens met kodak!  :wave:
en dan hoort ge die  "rechts!  reeeeechtss!!!!  :yeek:" (of in sommige gevallen: "neeeee kieken, andere rechts!!!!  :mrgreen:)... maar ik kon daar ni meer weg  :doh: ... als ik zelf verderop het parcours wou geraken, had ik 10 bikers in mijne nek gehad onderweg... en een stuk teruggaan, hadden er een paar in de prikkeldraad gehangen om mij te ontwijken...
volgende keer als ik den bike ga proberen fotograferen, precies toch een meer uit het zicht plekje zoeken  :shifty:
(kheb een klein stukje gefilmd... gij, alain en evi... en ayla was eigenlijk de enige die van den eerste keer rechts ging  :mrgreen:)

Den Artan herkende u echt als ge daar zat want hij ging zo hard in kwispelende onderdanige kop modus als em naar u trok  :mrgreen:

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
« Reactie #174 Gepost op: juni 26, 2013, 13:27:09 »
Den Artan herkende u echt als ge daar zat want hij ging zo hard in kwispelende onderdanige kop modus als em naar u trok  :mrgreen:

de lieverd!

ma da maakt het eigenlijk gevaarlijk voor den biker zelf e, als de hond de fotograaf kent die vlak voor nen bocht zit...  :shifty:
ik zal alleen maar honden mee oproepen als de baasjes da vragen, en enkel aan de finish, maar blijkbaar is zelfs heel stillekes achter mijne kodak blijven zitten geen oplossing  :shifty:
(lopend is da misschien nog anders, omdat ge rapper kunt reageren, maar op de fiets met die snelheid...  :shifty:)
(zelf ben ik al es over Texas gevallen op canicross omdat ze een gecamoufleerde fotograaf had gezien... een meeeeennnsss!!!! jjiiieeeehaaaaaa!!!!  op mijnen "Texas, reeeeeechtsssss" kreeg ik een "ja subiet, eerst dag zeggen"   :doh: :lol:

Offline mira

• *
  • 1349 HV-Punten
« Reactie #175 Gepost op: juni 26, 2013, 13:53:50 »

Ja janus dacht mmm wa ligt er daar nu :lol:

Gij hebt chans gehad want als hem rechtdoor had gegaan had ge janus en mij op u, want ik had gene achterste rem  :fuu: :lol:

Ze vinden da altijd eens interessant om gaan te kijken wa daar zit of ligt :lol:

Offline Artan

• *
  • 667 HV-Punten
« Reactie #176 Gepost op: juni 26, 2013, 14:40:15 »
de lieverd!

ma da maakt het eigenlijk gevaarlijk voor den biker zelf e, als de hond de fotograaf kent die vlak voor nen bocht zit...  :shifty:
ik zal alleen maar honden mee oproepen als de baasjes da vragen, en enkel aan de finish, maar blijkbaar is zelfs heel stillekes achter mijne kodak blijven zitten geen oplossing  :shifty:
(lopend is da misschien nog anders, omdat ge rapper kunt reageren, maar op de fiets met die snelheid...  :shifty:)
(zelf ben ik al es over Texas gevallen op canicross omdat ze een gecamoufleerde fotograaf had gezien... een meeeeennnsss!!!! jjiiieeeehaaaaaa!!!!  op mijnen "Texas, reeeeeechtsssss" kreeg ik een "ja subiet, eerst dag zeggen"   :doh: :lol:

Me de bike daar in die bocht had hij u ni herkend ze, dan was hij te druk bezig met in't rood te crossen achter zijn grote liefde Fates aan  :lol:

Offline dober

• *
  • 337 HV-Punten
« Reactie #177 Gepost op: juni 26, 2013, 14:44:25 »
Gisteren.. 't ventje ging achter kiekens, kom ik thuis en zie ik daar 2 ganzen tss lopen..  :whoea:

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
« Reactie #178 Gepost op: juni 26, 2013, 14:57:46 »
Me de bike daar in die bocht had hij u ni herkend ze, dan was hij te druk bezig met in't rood te crossen achter zijn grote liefde Fates aan  :lol:

Ja janus dacht mmm wa ligt er daar nu :lol:

Gij hebt chans gehad want als hem rechtdoor had gegaan had ge janus en mij op u, want ik had gene achterste rem  :fuu: :lol:

Ze vinden da altijd eens interessant om gaan te kijken wa daar zit of ligt :lol:

ge had nog zacht gevallen, ik heb genoeg blubber da als schokdemping kan dienen  :mrgreen:
geen achterrem meer... ik zou het besterven  :shifty:  (ben ooit es met de moto tegen den beton gegaan omdak in den bocht aan mijne voorrem trok  :mrgreen:  sindsdien besef ik het belang van den achterkant  :mrgreen:)

ik peis dak volgende keer met kodak en al in nen boom kruip... kan ik nog wel fotograferen, maar tmoet al nen hond zijn die loopt te koekeloeren als ie me dan nog ziet e  :mrgreen: (oewel, mijn eigen Texas zou het zien, nog maar weinig keren gehad dat die in de juiste richting keek en marie neemt er haar tijd voor, om boven, onder, links en rechts te zien...)
wil er mij nadien wel iemand terug uithalen?  :shifty: :lol:

Offline witte duivels

• *
  • 2343 HV-Punten
    • Witte Duivels Domein
« Reactie #179 Gepost op: juni 26, 2013, 15:04:43 »
Hoe slim ben je, als je trots en zelfzeker aankondigt dat honden hartwormen krijgen door het eten van varkensvlees....

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal