collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Re: Wat maakt je boos vandaag?  (gelezen 101574 keer)

Offline Pepperke

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 904 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Re: Wat maakt je boos vandaag?
« Reactie #60 Gepost op: augustus 27, 2013, 17:55:27 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Dat is u probleem toch niet, lees maar eens goed de voorwaarden. Als er niets in staat over foute prijzen en ze is nog geldig moeten ze dit leveren aan die prijs.
Dat vonden wij ook! Offerte is trouwens getekend  :yes: Ben benieuwd of m'n man al iets gehoord heeft ondertussen  :shifty:
Wat er zo aangenaam is bij honden, is dat we met hen de idioot mogen uithangen en dat ze ons dat nooit verwijten. Sterker nog: ze doen méé.

Offline Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #61 Gepost op: augustus 27, 2013, 17:58:37 »
Als't getekend is, zou ik er niet van afwijken... offerte's zijne r voro iets.  :shifty:

Offline luigi

• *
  • 242 HV-Punten
« Reactie #62 Gepost op: augustus 27, 2013, 17:59:49 »
Dat vonden wij ook! Offerte is trouwens getekend  :yes: Ben benieuwd of m'n man al iets gehoord heeft ondertussen  :shifty:

En anders bestelling plaatsen via aangetekend schrijven  :twistedevil:

Offline RustlingRose

• *
  • 385 HV-Punten
« Reactie #63 Gepost op: augustus 27, 2013, 19:23:36 »
Lol ik stond er ook tussen en bij overmaat van ramp zat ik nog eens op de verkeerde bus en kon ik nog een stuk te voet
oh nee :-/
vandaag is het even erg en de man vd dierenwinkel vertelde me net dat ze ook aan de kapucijnenvoer willen  werken. Ze willen die viaduct/brug wegdoen en een rondpunt plaatsen. :zot: :shock: :cryblue:
« Laatst bewerkt op: augustus 28, 2013, 07:59:26 door RustlingRose »

Offline Lizzz

• warme hondenvriend
  • *
  • 127 HV-Punten
« Reactie #64 Gepost op: augustus 27, 2013, 22:39:46 »
oh nee :-/
vandaag is het even erg en de man vd dierenwinkel vertelde me net dat ze ook aandekapucijnenvoer willen  werken. Ze willen die viaduct/brug wegdoen en een rondpunt plaatsen. :zot: :shock: :cryblue:

Seg... Ik snap echt niet waarom ze daar alles in één keer willen doen... Volgens mij denken ze 'beter de korte pijn'.

Offline RustlingRose

• *
  • 385 HV-Punten
« Reactie #65 Gepost op: augustus 28, 2013, 08:00:12 »
Seg... Ik snap echt niet waarom ze daar alles in één keer willen doen... Volgens mij denken ze 'beter de korte pijn'.
Volgens mij dachten ze alles "snel snel" tijdens de zomermaanden te doen, maar ik ben benieuwd naar volgende week maandag wanneer de school terug herbegint... :?

Offline Lizzz

• warme hondenvriend
  • *
  • 127 HV-Punten
« Reactie #66 Gepost op: augustus 28, 2013, 08:15:12 »
Volgens mij dachten ze alles "snel snel" tijdens de zomermaanden te doen, maar ik ben benieuwd naar volgende week maandag wanneer de school terug herbegint... :?

Ik kan me moeilijk voorstellen dat bussen zoals de 4, 5 en 6 op tijd gaan zijn... Ocharme de kindjes die niet met de fiets kunnen/mogen komen en verplicht de bus moeten pakken. :s

Offline Buster

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #67 Gepost op: augustus 28, 2013, 14:47:13 »
Huichelachtige mensen. Mensen die nog geeneens het lef hebben om gewoon rechtuit te zijn. Bah...  :puke:

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • Geslacht: Man
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #68 Gepost op: augustus 28, 2013, 15:04:54 »
Als't getekend is, zou ik er niet van afwijken... offerte's zijne r voro iets.  :shifty:

:yes: :yes:

zo hebben wij bij de interieurinkleding van ons appartement -na te informeren bij testaankoop- bij een firma moeten dreigen om de rechtbank van koophandel erop te zetten vooraleer ze ons de inbouwkast aan de afgesproken -en getekende- prijs wouden verkopen: bleek ook dat er een fout in hun berekening zat en gaven ons ook twee opties: bijbetalen of afzien van de offerte "maar uw voorschot krijgt ge dan wel terug meneer" nenee.... niet met dendezen... hebben toen ook korting van een paar honder euro's gehad door hun misrekening... dik tegen hun goesting...  8)

Offline RustlingRose

• *
  • 385 HV-Punten
« Reactie #69 Gepost op: augustus 28, 2013, 16:26:05 »
Ik kan me moeilijk voorstellen dat bussen zoals de 4, 5 en 6 op tijd gaan zijn... Ocharme de kindjes die niet met de fiets kunnen/mogen komen en verplicht de bus moeten pakken. :s
Inderdaad en ook de schoolbussen die van richting bxl/kortenberg komen zullen er onder lijden vrees ik.

Offline Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #70 Gepost op: augustus 28, 2013, 17:07:32 »
Life is so fucking unfair  :cry: :bla: :bla: :bla:

Offline dafkapin

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 130 HV-Punten
« Reactie #71 Gepost op: augustus 28, 2013, 17:46:55 »
voor de schoolvakantie vier uur zitten werken aan lesroosters voor dit schooljaar, terwijl ik ook een begrafenis aan het regelen was
om dan gisteren nog eens vier uur eraan te verkwisten omdat onze chef die eerste planning nie wil volgen
en dan vandaag horen dat de collega die we naar donderdag verzet hadden zodat het voor iedereen goed uitkwam, de donderdag niet WIL werken, wtf?  Als je maar 6 uur hebt, heb je volgens mij toch tijd genoeg om je boodschappen en huishouden op een ander moment te doen
grrr, zul je zien, kan ik vrijdag nog eens een paar uur aan de lesroosters sleutelen  :zot:

Offline maart

• *
  • 519 HV-Punten
« Reactie #72 Gepost op: augustus 29, 2013, 21:24:49 »
mijn manneke die daarnet aangevallen werd op de parking door een DH die zich losgetrokken had uit zijn gentle leader  :silenced:
gelukkig niet echt schade, kras op zijn bil.  DH wel fikse wonde op de kop.

krijg ik nog de uitleg dat het normaal is en dat dat van elkaar geleerd hebben (hadden er 2 mee)  :roll: :roll:

Offline lore

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #73 Gepost op: augustus 29, 2013, 23:23:02 »
da zit al jaar en dag op de ziekenkas wegens "niet bekwaam om te gaan werken", maar dan wel nen dikke int zwart bijverdienen  :roll:
en tis dan nog geen armbandjes vlechten ofzo zenne  :roll: neen. dat presteert het om ganser dagen zaken te doen waar ik alleen nog maar van kan dromen, maar wel de godgansen tijd nurken, zagen en klagen over de zogezegde boeboe ze  :roll:

...Repetition does not transform a lie into a truth...

Offline wesp

• *
  • 486 HV-Punten
« Reactie #74 Gepost op: augustus 29, 2013, 23:28:20 »
da zit al jaar en dag op de ziekenkas wegens "niet bekwaam om te gaan werken", maar dan wel nen dikke int zwart bijverdienen  :roll:
en tis dan nog geen armbandjes vlechten ofzo zenne  :roll: neen. dat presteert het om ganser dagen zaken te doen waar ik alleen nog maar van kan dromen, maar wel de godgansen tijd nurken, zagen en klagen over de zogezegde boeboe ze  :roll:

Awel ik weet niet om wie het gaat maar hopelijk worden ze gevat!  :hmpf:

Offline poeseline

• *
  • 3552 HV-Punten
« Reactie #75 Gepost op: augustus 29, 2013, 23:31:08 »
Al die versvoer verkopers kunnen zomaar orgaanvlees verkopen terwijl dat bij ons altijd "verdwijnt" in het slachthuis. Nu weet ik tenminste waar het naartoe is, dat iemand een beest laat slachten in het slachthuis (zoals het moet) wil dus blijkbaar zeggen dat ze stukjes weggeven aan het personeel daar zodat die wat kunnen bijverdienen door het verder te verkopen.

Zelfs kalfhersenen?! Daar raakt geen enkele slager aan van zijn eigen beesten maar je kan dat dan wel op restaurant eten of aan je hond geven. :zot:

Offline dober

• *
  • 337 HV-Punten
« Reactie #76 Gepost op: augustus 30, 2013, 07:36:08 »
Wakker worden met een rothumeur!  :silenced:

Offline loesje

• *
  • 3042 HV-Punten
  • Bailey, een droom dat werkelijkheid werd.Miss You!
« Reactie #77 Gepost op: augustus 30, 2013, 07:44:22 »
Pixel is aangevallen werd op HS omdat iemand zijn hond te veel vertrouwde tijdens de losse af-oefening van 1min. Gelukkig kon ik op tijd ingrijpen. Ik wil er niet aan denken anders...

-- Do not make the mistake of treating your dogs like humans or they will treat you like dogs.--

Offline Liesel

• *
  • 63 HV-Punten
« Reactie #78 Gepost op: augustus 30, 2013, 11:01:00 »
Mevrouw Kaimook heeft het op doeken gemunt....  :twistedevil: :boos: :x

Offline tara

• hondenvriend pro
  • *
  • 48 HV-Punten
« Reactie #79 Gepost op: augustus 30, 2013, 11:05:18 »
mijn manneke die daarnet aangevallen werd op de parking door een DH die zich losgetrokken had uit zijn gentle leader  :silenced:
gelukkig niet echt schade, kras op zijn bil.  DH wel fikse wonde op de kop.

krijg ik nog de uitleg dat het normaal is en dat dat van elkaar geleerd hebben (hadden er 2 mee)  :roll: :roll:

Om je dood te ergeren ,die uitleg toch he !

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal