collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Re: Wat maakt je boos vandaag?  (gelezen 101609 keer)

Offline runa

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 2765 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
    • De Hansbeekse hoeve
Re: Wat maakt je boos vandaag?
« Reactie #300 Gepost op: oktober 06, 2013, 02:23:46 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Dank je  :huggg: Ik had ze goed kunnen gebruiken dit weekend maar ja, niets aan te doen.
Dat is eigenlijk mijn verantwoordelijk niet. Ik bestel online bij iemand die tuigjes, de verzender is dan verantwoordelijk voor de zending tot ze bij mij correct afgeleverd is. De tuigjes komen ook vanuit Nederland en waarschijnlijk is het daar al fout gegaan, in NL schijnt het nogal de gewoonte te zijn dat post of de inhoud ervan gepikt wordt  :zot: Dus ja, als er iemand is die klacht moet/kan indienen dan is het de verzender. Maar ze heeft diezelfde dag nog nieuwe tuigjes gemaakt en opgestuurd in een volledig met plakband dicht geplakte envelop  :bow: Maandag zou hij er moeten zijn, ben benieuwd!
Dat is lief van de verzender  :thumbs:

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #301 Gepost op: oktober 06, 2013, 09:36:23 »
Dank je  :huggg: Ik had ze goed kunnen gebruiken dit weekend maar ja, niets aan te doen.
Dat is eigenlijk mijn verantwoordelijk niet. Ik bestel online bij iemand die tuigjes, de verzender is dan verantwoordelijk voor de zending tot ze bij mij correct afgeleverd is. De tuigjes komen ook vanuit Nederland en waarschijnlijk is het daar al fout gegaan, in NL schijnt het nogal de gewoonte te zijn dat post of de inhoud ervan gepikt wordt  :zot: Dus ja, als er iemand is die klacht moet/kan indienen dan is het de verzender. Maar ze heeft diezelfde dag nog nieuwe tuigjes gemaakt en opgestuurd in een volledig met plakband dicht geplakte envelop  :bow: Maandag zou hij er moeten zijn, ben benieuwd!

Goed nieuws Dorien :thumbs:

Offline terrierlady

• *
  • 1227 HV-Punten
    • Off the wetlandclan
« Reactie #302 Gepost op: oktober 06, 2013, 19:35:45 »
Hebben ze code 37 vervangen door een herhaling van die 2 flikkers :boos:

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #303 Gepost op: oktober 06, 2013, 19:49:27 »
Hebben ze code 37 vervangen door een herhaling van die 2 flikkers :boos:

Echt sneu ik zag code 37 graag

Offline terrierlady

• *
  • 1227 HV-Punten
    • Off the wetlandclan
« Reactie #304 Gepost op: oktober 06, 2013, 20:10:46 »
Echt sneu ik zag code 37 graag
Waren nog maar 2a3afleveringen tot de ontknoping.
Zondag is hier steevast codeavond en jammer dat de clan ook afgerond is.

Offline Loekie

• *
  • 58 HV-Punten
« Reactie #305 Gepost op: oktober 07, 2013, 23:38:14 »
Awel echt kwaad, collega belt voor de zoveelste keer ziek, heeft teveel pijn om te werken mr al 3x deze week op fb gelezen 'leuk feestje hier' 'leuke avond gehad'  enz echt niet leuk als je al een maand bijna non stop late aant doen bent door die zieken  :boos: heb NIKS meer van mijn dagen, moet 's avonds laat met de honden gaan fietsen als ik al stikop ben want vaak ook nog met ne man tekort...
Voor het eerst in 5j en 6mnd hààt ik mijn job  :silenced: :silenced: :silenced: geen tijd voor jezelf, geen tijd om de mensen fatsoenlijk te verzorgen, geirriteerd rondlopen, en het ergste vanal ik werk vooral met "nieuwe" collega's dus hoor 40x op ne dag 'Sanne???'  :roll:

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
  • Don't mind the dog, beware of the owner
« Reactie #306 Gepost op: oktober 08, 2013, 07:28:26 »
mijn lijf dat me nog maar es in de steek laat  :boos:
welgeteld 3,5u geslapen, wakker geworden van de pijn... na gisteren pas midden in de nacht te kunnen slapen door die stoemme pijn...
beu, ma zo beu...

4ever... HERA...Please be our guardian angel...

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #307 Gepost op: oktober 08, 2013, 09:14:45 »
mijn lijf dat me nog maar es in de steek laat  :boos:
welgeteld 3,5u geslapen, wakker geworden van de pijn... na gisteren pas midden in de nacht te kunnen slapen door die stoemme pijn...
beu, ma zo beu.

:huggg:

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #308 Gepost op: oktober 08, 2013, 09:15:02 »
Awel echt kwaad, collega belt voor de zoveelste keer ziek, heeft teveel pijn om te werken mr al 3x deze week op fb gelezen 'leuk feestje hier' 'leuke avond gehad'  enz echt niet leuk als je al een maand bijna non stop late aant doen bent door die zieken  :boos: heb NIKS meer van mijn dagen, moet 's avonds laat met de honden gaan fietsen als ik al stikop ben want vaak ook nog met ne man tekort...
Voor het eerst in 5j en 6mnd hààt ik mijn job  :silenced: :silenced: :silenced: geen tijd voor jezelf, geen tijd om de mensen fatsoenlijk te verzorgen, geirriteerd rondlopen, en het ergste vanal ik werk vooral met "nieuwe" collega's dus hoor 40x op ne dag 'Sanne???'  :roll:

:huggg:

Offline Bandolero

• *
  • 3421 HV-Punten
« Reactie #309 Gepost op: oktober 08, 2013, 10:41:45 »
Weer compleet aan 't vallen voor ne puppy, toeme toch, ze is zooooo mooi  :muur: :muur: :muur:

Offline Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #310 Gepost op: oktober 08, 2013, 12:12:56 »
Weer compleet aan 't vallen voor ne puppy, toeme toch, ze is zooooo mooi  :muur: :muur: :muur:
know the feeling  :muur:

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline Charlotte

• *
  • 932 HV-Punten
    • Vrienden der Blinden
« Reactie #311 Gepost op: oktober 08, 2013, 12:19:36 »

know the feeling  :muur:

Neeeeeeeeeeeeeeeeee eeee  dames  :mrgreen:

Offline terrierlady

• *
  • 1227 HV-Punten
    • Off the wetlandclan
« Reactie #312 Gepost op: oktober 08, 2013, 12:19:54 »
Daarom gn collegas op mijn fb.
Kan ik me niet druk maken over wat ze doen als ze ziek zijn en kunnen zij het niet als ik wat post terwijl ik ziek ben.
Vorige week ook griep gehad maar vond het buiten beter dn binnen. Ik stoomde van verhoging. Dus effe hondjes wat dummys laten zoeken in wei en leuke fotos gemaakt en op fb gezet. Dus dat kan door collegas ook vies aanzien worden, terwijl ik op een stoel zat. Maar had ook niet vermeld op fb dat ik ziek was. Dus lijkt het of die plaatjes in gezonde toestand zijn genomen. Ik weet ook dat er zich ziek melden na een zuipnacht, maar bellen of mailen en enkel zeggen, ben ziek is genoeg in nl. Ze zijn niet verplicht te melden wat ze hebben of ziektebriefje binnen te brengen.

Offline Charlotte

• *
  • 932 HV-Punten
    • Vrienden der Blinden
« Reactie #313 Gepost op: oktober 08, 2013, 12:21:45 »
Wat maakt mij boos: mensen die zich niet aan de afspraken houden.
Ik wacht als sinds januari, dat heeft wel lang genoeg geduurd zeker  :bla:

Offline zwtmoni

• *
  • 87 HV-Punten
« Reactie #314 Gepost op: oktober 08, 2013, 16:05:56 »
zo ken ik er ook mensen en afspraken pfff

Offline Loekie

• *
  • 58 HV-Punten
« Reactie #315 Gepost op: oktober 08, 2013, 23:39:56 »
Daarom gn collegas op mijn fb.
Kan ik me niet druk maken over wat ze doen als ze ziek zijn en kunnen zij het niet als ik wat post terwijl ik ziek ben.
Vorige week ook griep gehad maar vond het buiten beter dn binnen. Ik stoomde van verhoging. Dus effe hondjes wat dummys laten zoeken in wei en leuke fotos gemaakt en op fb gezet. Dus dat kan door collegas ook vies aanzien worden, terwijl ik op een stoel zat. Maar had ook niet vermeld op fb dat ik ziek was. Dus lijkt het of die plaatjes in gezonde toestand zijn genomen. Ik weet ook dat er zich ziek melden na een zuipnacht, maar bellen of mailen en enkel zeggen, ben ziek is genoeg in nl. Ze zijn niet verplicht te melden wat ze hebben of ziektebriefje binnen te brengen.
Ik had idd een hele tijd geen collega's op fb maar ja na een tijdje... Wij "moeten" ook geen reden zitten en dat ze ziek zijn ok mr zet dan zo'n dingen niet online  :? en hetgeen mij stoort is dat ik dees maand max 2 dagen achteréén vrij ben en telkens reeks van 10-11 dagen heb en ik heb maar een 28uren contract  :wink: ik krijg overuren betaald -wat ik niet wil want komt terug bij belastingen- ipv terug opnemen!

En als ik uren bijvraag want ik wil full time werken of 32h toch dan krijg ik ze toch niet want niemand krijgt uren bij omdat er zoveel zieken zijn  :silenced:
« Laatst bewerkt op: oktober 08, 2013, 23:41:28 door Loekie »

Offline DarrenRastaKaité

• *
  • 709 HV-Punten
    • AppyLeash
« Reactie #316 Gepost op: oktober 09, 2013, 09:13:19 »
Collega die gisteren besliste om te beginnen werken. Had ze beter niet gedaan :silenced:

Offline terrierlady

• *
  • 1227 HV-Punten
    • Off the wetlandclan
« Reactie #317 Gepost op: oktober 09, 2013, 09:36:14 »
Ik had idd een hele tijd geen collega's op fb maar ja na een tijdje... Wij "moeten" ook geen reden zitten en dat ze ziek zijn ok mr zet dan zo'n dingen niet online  :? en hetgeen mij stoort is dat ik dees maand max 2 dagen achteréén vrij ben en telkens reeks van 10-11 dagen heb en ik heb maar een 28uren contract  :wink: ik krijg overuren betaald -wat ik niet wil want komt terug bij belastingen- ipv terug opnemen!

En als ik uren bijvraag want ik wil full time werken of 32h toch dan krijg ik ze toch niet want niemand krijgt uren bij omdat er zoveel zieken zijn  :silenced:
Ben niet zeker maar kan zijn dat ik be en nl nu verwar, maar als je 3 maand iver je contracturen komt zijn ze verplicht je contract aan te passen aan meer uren. Vraag eens inlichtingen bij de vakbond.

Offline Loekie

• *
  • 58 HV-Punten
« Reactie #318 Gepost op: oktober 09, 2013, 13:10:25 »
Ben niet zeker maar kan zijn dat ik be en nl nu verwar, maar als je 3 maand iver je contracturen komt zijn ze verplicht je contract aan te passen aan meer uren. Vraag eens inlichtingen bij de vakbond.

:shock: dat ga ik zeker  doen  :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #319 Gepost op: oktober 09, 2013, 13:12:50 »
:shock: dat ga ik zeker  doen  :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:

Loekie lijkt me een goede hint van TL , je kan altijd info vragen , succes  :thumbs:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal