collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Re: Wat maakt je boos vandaag?  (gelezen 101582 keer)

Online Tequila

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 3336 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
    • FromSmilingLotus
Re: Wat maakt je boos vandaag?
« Reactie #280 Gepost op: oktober 02, 2013, 19:43:13 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit

x2 en zeker omdat die leugens hun eigen leven gaan leiden
mja hier zijn 't leugens die ze zelf verspreiden, jammer genoeg trappen mensen daarin.

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline lore

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #281 Gepost op: oktober 02, 2013, 20:54:34 »
om te schieten!
dat verkoopt zen 6 maand oude dogo pup omdat het blijkbaar niet zo handig is op een appartement  :roll: en nog geen godgeklaagde halve minuut later zit dat stuk ongeluk te bieden op ne andere pup, ale kom, wel een formaat kleiner  :roll:
hoe ist godverdomme mogelijk hoe sommige mensen ma zo godgeklaagd makkelijk hun beesten buitenzwieren en ter dezelfden dag nog ne nieuwen in huis pakken!
ik zit al maanden en maanden te janken en te bleiten omdat ik voor Basje en Fifi een nieuwe thuis moest zoeken en geen haar op mijn hoofd dat er nog aan denkt om ooit nog een paard in huis te halen. en dan ziet ge van die exemplaren die ter maar gewoon mee smijten gelijk confetti  :puke:

...Repetition does not transform a lie into a truth...

Offline Auryn

• warme hondenvriend
  • *
  • 261 HV-Punten
  • love my animals! <3
« Reactie #282 Gepost op: oktober 02, 2013, 20:58:43 »
om te schieten!
dat verkoopt zen 6 maand oude dogo pup omdat het blijkbaar niet zo handig is op een appartement  :roll: en nog geen godgeklaagde halve minuut later zit dat stuk ongeluk te bieden op ne andere pup, ale kom, wel een formaat kleiner  :roll:
hoe ist godverdomme mogelijk hoe sommige mensen ma zo godgeklaagd makkelijk hun beesten buitenzwieren en ter dezelfden dag nog ne nieuwen in huis pakken!
ik zit al maanden en maanden te janken en te bleiten omdat ik voor Basje en Fifi een nieuwe thuis moest zoeken en geen haar op mijn hoofd dat er nog aan denkt om ooit nog een paard in huis te halen. en dan ziet ge van die exemplaren die ter maar gewoon mee smijten gelijk confetti  :puke:

:huggg:
Everything for my animals, forever...

Offline -Dorien-

• hondenvriend pro
  • *
  • 260 HV-Punten
    • Doggies & Daffodils
« Reactie #283 Gepost op: oktober 03, 2013, 16:35:26 »
Ik had twee supermooie tuigjes laten maken voor mijn fretjes met een sjaaltje aan en hun naam erop geborduurd. Dus vol spanning zitten wachten op de envelop en vandaag zit hij eindelijk in de bus  :dance: Maar de envelop was zo plat als een vijg en het enige wat erin zit is een flyer voor een knaagdieren - en frettenbeurs  :eh: Ik stuur dus een berichtje naar de verkoopster en vraag al lachend of ze misschien vergeten is om de tuigjes toe te voegen. Maar ze is heel zeker dat ze ze erin heeft gedaan en vroeg me of er misschien met de envelop geprutst was en inderdaad, toen ik wat beter keek, zag ik dat de flap wel meer verfrommeld was dan de rest van de envelop alsof iemand ze al eens voorzichtig had opengemaakt.  :? Waarschijnlijk heeft dus iemand de tuigjes uit de envelop gepikt  :x Wat kan iemand nu in godsnaam doen met twee gepersonaliseerde frettentuigjes  :doh:

Offline Lizzz

• warme hondenvriend
  • *
  • 127 HV-Punten
« Reactie #284 Gepost op: oktober 03, 2013, 16:52:33 »
Mensen die elk in een verschillende (aangrenzende) losloopwei staan met hun honden, heel de tijd tegen elkaar staan te babbelen en dus geen oog hebben voor hun hond.

Ja, mevrouw het stoort mij dat uw twee honden heel de tijd uitdagend aan de draad op mijn honden zitten te blaffen, terwijl die van mij gewoon lekker samen spelen. En ja zeker, mevrouw. Het stoort mij nog meer dat gij uw honden daar gewoon aan één stuk door -laat- blaffen zonder er iets van te zeggen, zélfs niet als uw hond onder het poortje van mijn wei probeert te kruipen...

Ne mond had ge wel, want die waart ge volop aan't gebruiken. Alleen niet tegen de juiste.. Pfoe!

Offline borderlove

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 386 HV-Punten
« Reactie #285 Gepost op: oktober 04, 2013, 00:33:11 »
reacties op fb...

vriendin zoekt voor vrienden een jack russel pup, en plaats dit op fb.

De eerste reactie die iemand plaatst, is een gekend broodfokker...

Dus ik reageer naar mn vriendin toe, en zeg haar om zeker weg te blijven van broodfokkers ( ik weet dat zij dit fenomeen door mij al kent , maar toch maar eens extra vermelden op fb).
De eerst volgende reactie van iemand :" oh die van ons komen van A*n*m*l E*p*e*s, keicontent van , en die hebben er altijd zitten"

Mijn reactie " dit is dus 1 van de grootste broodfokkers, neem eens een kijkje op www.broodfok.be , ik ben blij voor jou dat je hondjes ok zijn, maar het dierenleed dat veroorzaakt wordt door zo'n handelaars is echt gruwelijk"

Haar reactie, waardoor ik razend werd : " ja da weet ik wel, ik ken het wel hoor broodfok, das kei erg"

WTF ??? da ge niet weet waarvoor ge reclame maakt, tot daar aan toe, maar BESEFFEN dat je een broodfokker aanprijst, en da OK vinden ????

Offline sportinggirl

• *
  • 248 HV-Punten
« Reactie #286 Gepost op: oktober 04, 2013, 11:06:23 »
reacties op fb...

Dus ik reageer naar mn vriendin toe, en zeg haar om zeker weg te blijven van broodfokkers ( ik weet dat zij dit fenomeen door mij al kent , maar toch maar eens extra vermelden op fb).
De eerst volgende reactie van iemand :" oh die van ons komen van A*n*m*l E*p*e*s, keicontent van , en die hebben er altijd zitten"

Mijn reactie " dit is dus 1 van de grootste broodfokkers, neem eens een kijkje op www.broodfok.be , ik ben blij voor jou dat je hondjes ok zijn, maar het dierenleed dat veroorzaakt wordt door zo'n handelaars is echt gruwelijk"

Haar reactie, waardoor ik razend werd : " ja da weet ik wel, ik ken het wel hoor broodfok, das kei erg"

WTF ??? da ge niet weet waarvoor ge reclame maakt, tot daar aan toe, maar BESEFFEN dat je een broodfokker aanprijst, en da OK vinden ????

:zot: :puke:

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #287 Gepost op: oktober 04, 2013, 13:38:50 »
Ik had twee supermooie tuigjes laten maken voor mijn fretjes met een sjaaltje aan en hun naam erop geborduurd. Dus vol spanning zitten wachten op de envelop en vandaag zit hij eindelijk in de bus  :dance: Maar de envelop was zo plat als een vijg en het enige wat erin zit is een flyer voor een knaagdieren - en frettenbeurs  :eh: Ik stuur dus een berichtje naar de verkoopster en vraag al lachend of ze misschien vergeten is om de tuigjes toe te voegen. Maar ze is heel zeker dat ze ze erin heeft gedaan en vroeg me of er misschien met de envelop geprutst was en inderdaad, toen ik wat beter keek, zag ik dat de flap wel meer verfrommeld was dan de rest van de envelop alsof iemand ze al eens voorzichtig had opengemaakt.  :? Waarschijnlijk heeft dus iemand de tuigjes uit de envelop gepikt  :x Wat kan iemand nu in godsnaam doen met twee gepersonaliseerde frettentuigjes  :doh:

Dorien zo sneu voor je :huggg:

Offline witte duivels

• *
  • 2343 HV-Punten
    • Witte Duivels Domein
« Reactie #288 Gepost op: oktober 04, 2013, 15:02:24 »
dat verkoopt een hond zonder entingen of chip op FB? en als je iets zegt, krijgt je allemaal commentaar dat je haar moet laten doen, dat iedereen mag doen wat ze willen... :puke:

Online lydhan

• Global-Moderator
  • *
  • 1083 HV-Punten
« Reactie #289 Gepost op: oktober 04, 2013, 16:43:56 »
Ne verdomde smeerlap die een kat vergiftigd heeft  :bla: :bla:

Offline lore

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #290 Gepost op: oktober 04, 2013, 18:58:43 »
dat verkoopt een hond zonder entingen of chip op FB? en als je iets zegt, krijgt je allemaal commentaar dat je haar moet laten doen, dat iedereen mag doen wat ze willen... :puke:

is ze haren hond nog altijd niet kwijt? nu, in elk geval het fod is al op de hoogte gebracht hoor  :fuu: :mrgreen:

Offline runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #291 Gepost op: oktober 05, 2013, 14:19:21 »
:shock: Ik zou toch eens klacht indienen bij de post

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #292 Gepost op: oktober 05, 2013, 14:23:41 »

:silenced:

Offline runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #293 Gepost op: oktober 05, 2013, 15:42:09 »
En als ik nu zin heb om iemand te vermoorden, mag ik dan ook doen wat ik wil?  :weetniet: Sommige mensen zullen het ook nooit snappen  :muur:

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #294 Gepost op: oktober 05, 2013, 15:46:23 »

ik ook.. Maar dan wel echt serieus, ik heb bij post gewerkt en klachten behandeld (enfin, doorgegeven en beantwoord). Dus je gaat best zijn als je meteen belt en vraagt naar de teamleader van de postman van uw straat! :happywink:

Offline Linsay

• *
  • 282 HV-Punten
« Reactie #295 Gepost op: oktober 05, 2013, 17:18:35 »
reacties op fb...

Er is een superknap jackxpoedel kruisingkje ter adoptie op facebook.
Heb ik jou staan op fb? Anders ik heb het beestje gedeeld

Offline borderlove

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 386 HV-Punten
« Reactie #296 Gepost op: oktober 05, 2013, 17:39:51 »
nee maar ge moogt mij altijd toevoegen : kirsten geeraerts aka kiki  :mrgreen:

en bedankt  :thumbs:

Offline Linsay

• *
  • 282 HV-Punten
« Reactie #297 Gepost op: oktober 05, 2013, 18:07:25 »
nee maar ge moogt mij altijd toevoegen : kirsten geeraerts aka kiki  :mrgreen:

en bedankt  :thumbs:
tis net verwijdert van fb  :? alles is weg...

Offline lore

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #298 Gepost op: oktober 05, 2013, 20:29:06 »
een hypocriete zweefteef tot en met dat zelf wel vlees eet, maar voor de buitenwereld wel een zogezegde vegetariër is, die nu ff ranzige filmkes op fb gaat zetten over de vleesindustrie  :roll: ahja, vlees is moord he  :roll:
als ge het zelf eet, ga het dan niet veroordelen he stomme koe :roll:

Offline -Dorien-

• hondenvriend pro
  • *
  • 260 HV-Punten
    • Doggies & Daffodils
« Reactie #299 Gepost op: oktober 06, 2013, 02:16:19 »
Dorien zo sneu voor je :huggg:
Dank je  :huggg: Ik had ze goed kunnen gebruiken dit weekend maar ja, niets aan te doen.

ik ook.. Maar dan wel echt serieus, ik heb bij post gewerkt en klachten behandeld (enfin, doorgegeven en beantwoord). Dus je gaat best zijn als je meteen belt en vraagt naar de teamleader van de postman van uw straat! :happywink:
Dat is eigenlijk mijn verantwoordelijk niet. Ik bestel online bij iemand die tuigjes, de verzender is dan verantwoordelijk voor de zending tot ze bij mij correct afgeleverd is. De tuigjes komen ook vanuit Nederland en waarschijnlijk is het daar al fout gegaan, in NL schijnt het nogal de gewoonte te zijn dat post of de inhoud ervan gepikt wordt  :zot: Dus ja, als er iemand is die klacht moet/kan indienen dan is het de verzender. Maar ze heeft diezelfde dag nog nieuwe tuigjes gemaakt en opgestuurd in een volledig met plakband dicht geplakte envelop  :bow: Maandag zou hij er moeten zijn, ben benieuwd!

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal