collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Re: Wat maakt je boos vandaag?  (gelezen 101575 keer)

Offline sportinggirl

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 248 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat maakt je boos vandaag?
« Reactie #260 Gepost op: oktober 01, 2013, 18:28:25 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
:shock: wreed :(

Uhu, ben er niet goed van :(
Weet ni of ik ni boos of verdrietig moet zijn...

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #261 Gepost op: oktober 01, 2013, 18:50:03 »
Ik steek de spoorweg over met de fiets, mijn zak met boeken en brooddoos scheurt en wat doen de auto's? Ze rijden lekker door als ik mijn fiets uit de weg zet, los over mijn boeken!
Ik ben voor de 4de auto gesprongen want niemand stopte :(

:huggg:

Offline DarkWolf

• *
  • 1205 HV-Punten
« Reactie #262 Gepost op: oktober 01, 2013, 19:43:38 »
Als ge geld hebt kunde u echt ALLES permitteren he!
Da koopt konijnen, hamsters, goudvissen, honden,....
Die beesten zijn nog supergezond maar ze is ze beu dus ofwel laat ze ze doodspuiten ofwel dumpt ze ze bij andere mensen (want dit noem ik niet meer herplaatsen).
Vorig jaar ne hond gedumpt, nu plots ne Bordeaux-dog rijker :twistedevil: (en we moeten al niet twijfelen aan de plek van herkomst...)

Offline sportinggirl

• *
  • 248 HV-Punten
« Reactie #263 Gepost op: oktober 01, 2013, 19:44:21 »

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #264 Gepost op: oktober 01, 2013, 20:07:10 »
Ik steek de spoorweg over met de fiets, mijn zak met boeken en brooddoos scheurt en wat doen de auto's? Ze rijden lekker door als ik mijn fiets uit de weg zet, los over mijn boeken!

Ma maf! Niet te doen die mensen tegenwoordig :x  :huggg:

Als ge geld hebt kunde u echt ALLES permitteren he!
Da koopt konijnen, hamsters, goudvissen, honden,....
Die beesten zijn nog supergezond maar ze is ze beu dus ofwel laat ze ze doodspuiten ofwel dumpt ze ze bij andere mensen (want dit noem ik niet meer herplaatsen).
Vorig jaar ne hond gedumpt, nu plots ne Bordeaux-dog rijker :twistedevil: (en we moeten al niet twijfelen aan de plek van herkomst...)

:shock: :silenced: :cry: ochére die diertjes allemaal
“Until one has loved an animal a part of one's soul remains unawakened.”

Offline Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #265 Gepost op: oktober 01, 2013, 21:54:09 »
leugens  :bla: :bla: :bla:

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline Moreghan

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 493 HV-Punten
« Reactie #266 Gepost op: oktober 02, 2013, 10:19:56 »
Ik snap sommige mensen toch echt niet hoor... Ik wist al uit eigen ervaring dat sommige alleen maar bezig zijn met ergens zo snel mogelijk geraken en daarbij liefst zo weinig mogelijk rekening houden met anderen, maar dat ze dan gewoon los over je spullen rijden... Ik hoop dat je boeken nog bruikbaar zijn, echt niet leuk om mee te maken  :huggg:

Offline sportinggirl

• *
  • 248 HV-Punten
« Reactie #267 Gepost op: oktober 02, 2013, 10:54:22 »
Ik snap sommige mensen toch echt niet hoor... Ik wist al uit eigen ervaring dat sommige alleen maar bezig zijn met ergens zo snel mogelijk geraken en daarbij liefst zo weinig mogelijk rekening houden met anderen, maar dat ze dan gewoon los over je spullen rijden... Ik hoop dat je boeken nog bruikbaar zijn, echt niet leuk om mee te maken  :huggg:

de boeken zijn nog heel, wel een beetje bijeen geperst maar ik kan ze nog lezen.
Ik wist ook niet dat het zo erg gesteld is... en het gaat niet om die boeken maar gewoon om de gedachte dat men voor niets nog respect heeft... wat is de volgende stap? een dier? een mens?  :weetniet:

Offline evie

• *
  • 3455 HV-Punten
  • waasland
« Reactie #268 Gepost op: oktober 02, 2013, 11:13:31 »
de boeken zijn nog heel, wel een beetje bijeen geperst maar ik kan ze nog lezen.
Ik wist ook niet dat het zo erg gesteld is... en het gaat niet om die boeken maar gewoon om de gedachte dat men voor niets nog respect heeft... wat is de volgende stap? een dier? een mens?  :weetniet:

Ale ja, dat snapte toch niet he! Dat zie je toch  :weetniet:

Ik heb zo eens een accident gehad, men wagen was perte totale en stond dus even op het kruispunt in de weg. Ik was uit men auto gecrosst maar wou toch nog even men handtas eruit halen.
Ipv dat mensen eens komen helpen ofzo, neenee toeteren omdat men auto in de weg staat (ja ik stond daar echt voor men plezier  :roll:) op het kruispunt en er zo snel mogelijk voorbij te proberen raken.
Echt joh, die paar seconden gaan het uitmaken

Offline sportinggirl

• *
  • 248 HV-Punten
« Reactie #269 Gepost op: oktober 02, 2013, 11:22:51 »

Ale ja, dat snapte toch niet he! Dat zie je toch  :weetniet:

Ik heb zo eens een accident gehad, men wagen was perte totale en stond dus even op het kruispunt in de weg. Ik was uit men auto gecrosst maar wou toch nog even men handtas eruit halen.
Ipv dat mensen eens komen helpen ofzo, neenee toeteren omdat men auto in de weg staat (ja ik stond daar echt voor men plezier  :roll:) op het kruispunt en er zo snel mogelijk voorbij te proberen raken.
Echt joh, die paar seconden gaan het uitmaken

:huggg:

is men eigenlijk ni verplicht om te kijken of de inzittenden in orde zijn? oké, je was al uit de wagen maar toch...

Offline Fabienne75

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 63 HV-Punten
« Reactie #270 Gepost op: oktober 02, 2013, 11:57:08 »
Tis erg met de mentaliteit van de mensen. Ik denk dat als ze iemand zien sterven op't straat ze nog zouden toeteren en voorbijrijden ...
Vorige week viel hier op't gemeenteplein (vlak voor mijn werk) een oude vrouw, wij zagen dat van binnen en het plein liep vol mensen maar iedereen ging er voorbij ... Wij zijn naar buiten gelopen en de ambulance moeten bellen, ze nam bloedverdunners en stopte niet met bloeden uit haar neus en mond, en haar pols stond in 90 graden ... dus duidelijk gebroken ... Als wij geen raam hadden om dit te zien had dat mens daar blijven liggen bloeden ...

Offline fieke0509

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 251 HV-Punten
« Reactie #271 Gepost op: oktober 02, 2013, 12:10:55 »
Ook eens gehad in Namen, vorige winter en er lag sneeuw.  Net voor ons schuift een mama uit en valt samen met haar kindje (kleutertje dat aan haar hand liep) op de grond.  Iedereen liep haar gewoon voorbij, zelfs mijn eigen ouders.  Mijn man en ik stonden perplex.  We hebben haar helpen opstaan, haar spullen van de grond geraapt, kindje getroost en 10 min later konden we weer op pad.

Wij een goed gevoel, zij een goed gevoel, en mijn ouders?  Die een minder goed gevoel want dat hebben ze geweten.  Ik vond het verschrikkelijk dat zij gewoon verder liepen.  Schaamde me dood.

Offline orinake

• *
  • 5968 HV-Punten
« Reactie #272 Gepost op: oktober 02, 2013, 12:15:14 »
de mensen zijn voor niks verlegen hoor.
Wij hebben zo is vol in de remmen gegaan tijdens drongen kermis.
We waren op weg naar fanne zijn ouders om de kindjes op te halen.
Een paar meter voor onze auto viel een oude man gewoon bonk omver, van het voetpad de weg op.
Fanne direct alles toegeklopt, ikke uit de auto gesprongen en der naar toe gelopen (ik dacht dat die man wat aan zijn hart gekregen had of zo gezien de leeftijd).
Bij de man aangekomen, fanne geroepen om de 100 te bellen en een deken uit de wagen te halen (was wel een van de honden, maar soit, beter dat dan zo'n oude man te laten onderkoelen op de asfalt toch?).
Ondertussen contact gezocht met de man, zodat we zoveel mogelijk info konden doorgeven aan de 100 - centrale.
hij was crimineel zat, maar verder was hij nog redelijk.
Maar aangezien hij een hoofdwonde had vertrouwde ik het dus niet helemaal.
Ik ben dus continu blijven praten met die man.
Ondertussen waren er dus nog hel wat kermisgangers komen kijken en na een paar minuten hoorden we al: dien jonge gast met den zwarte auto heeft er zeker op gereden!
Gelukkig voor ons hadden meer mensen hem zien vallen en gingen die direct in de verdediging.
Uiteindelijk heeft de ambu hem meegenomen en hadden we zijn zoon gevonden op de kermis zodat die mee kon.
Het bleef bij een hoofdwonde, een lichte hersenschudding en een flinke kater.
Maar toch...

Fanne en ik stoppen trouwens ALTIJD! Maar je zou is moeten zien wat een toeren mensen uithalen om toch nog voorbij te kunnen.

Offline fieke0509

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 251 HV-Punten
« Reactie #273 Gepost op: oktober 02, 2013, 12:27:45 »
Fanne en ik stoppen trouwens ALTIJD! Maar je zou is moeten zien wat een toeren mensen uithalen om toch nog voorbij te kunnen.

Wij stoppen ook altijd, ik heb ook graag dat ze voor mij zouden stoppen  :weetniet:
Tenzij er al heel wat volk rond staat he, dan niet want dan zouden we maar tot last zijn.

Zijn zo ook eens bij een ongeval gestopt waarbij een mama en haar dochter net papa afgezet hadden op een teambuilding in de buurt.  Dochter was erg overstuur en huilde dat ze haar papa wou.  Mijn man en ik zijn hem toen gaan halen en hebben hem bij het ongeval afgezet.  Die mensen waren kei-dankbaar.  Kregen toen wel serieus op onze voeten van de politie omdat we daar gestopt waren. 

Ik vind het meer dan normaal als je zo iets ziet gebeuren dat je even checkt of alles ok is.  Maar dat is tegenwoordig niet meer zo doorsnee.

Offline chepp

• *
  • 669 HV-Punten
« Reactie #274 Gepost op: oktober 02, 2013, 12:38:22 »
Ik ben zo ooit eens gestopt voor een hond die zwaar gewond was, langs de baan Leopoldsburg- Hechtel Eksel. Niemand die ook maar stopte om te helpen. Ik heb de politie gebeld en die hebben dan eigenaar gevonden. Een paar wielerterroristen vonden het nog leuk om me uit te lachen ook. Bende onnozelaars. Ik heb daarna vernomen dat hond hele zware operatie heeft gehad, ijzeren pinnen in zijn poot. Wel dank zij de politie want van eigenaar nooit niets meer gehoord. Terwijl ik daar toch anderhalf uur gestaan had.

Dat je mensen soms toch nog verkeerd inschat en dat dat pijn doet.

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #275 Gepost op: oktober 02, 2013, 13:13:01 »
das echt erg hé! :cry: doet mij ook denken aan het verhaal van dat meisje met haar chi.. daar stopte ook niemand voor.. érg!

Offline chepp

• *
  • 669 HV-Punten
« Reactie #276 Gepost op: oktober 02, 2013, 13:31:15 »
@Yoicka, het is inderdaad erg. Het is niet de eerste keer dat wij met een gewonde hond stonden, hebben zelfs mijn schoonouders laten zitten met hun eten omdat we met een gewonde hond zaten op een feestdag, politie en dierenarts schoven zwarte piet maar aan elkaar door tot dat burgemeester er zich mee bemoeide. Was een bobtail met een vuistgrote wond aan zijn lies en dat aan een druk kruispunt. De dierenarts weigerde hem zelfs te verzorgen, totdat de burgemeester zei dat de gemeente kosten op zich zouden nemen. Ben ik blij dat die vent geen dierenarts meer is.
Je probeert toch altijd te helpen waar het kan, of het nu mensen zijn of dieren, als ze in nood zijn ga je er niet zomaar aan voorbij vind ik. Pfff de wereld is erg egoïstisch geworden vind ik.

Offline Charlotte

• *
  • 932 HV-Punten
    • Vrienden der Blinden
« Reactie #277 Gepost op: oktober 02, 2013, 14:01:22 »
leugens  :bla: :bla: :bla:

x2 en zeker omdat die leugens hun eigen leven gaan leiden

Offline Moreghan

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 493 HV-Punten
« Reactie #278 Gepost op: oktober 02, 2013, 14:02:20 »
Ja weet wel dat het jou niet om de boeken gaat maar het zou ook nog is extra rot zijn als je boeken kapot waren.
Tijdje geleden ging ik naar de winkel en daar was een vrouw van midden/eind de 60 denk ik haar boodschappen in haar fietszakken aan het inladen.  Ze wilt vertrekken en haalt haar fiets van de pikkel en die valt omver (ze zat er gelukkig zelf nog niet op). Dat arm mens staat daar natuurlijk te sukkelen want da's natuurlijk wel een gewicht met die zakken en bukken ging op zich natuurlijk ook al niet meer te best. Ik ben speciaal terug naar buiten gegaan(had het door de ruit gezien) omdat niemand haar hielp....  :? Ik snap dat echt niet, als ze zelfs ocharme zo'n oudere vrouw nog niet eens meer helpen  :weetniet: Ik mag er niet aan denken dat mijn grootouders met iets zouden staan sukkelen of iets voorhebben en dat niemand hun zou helpen  :hmpf:
Ik ben zo ooit eens gestopt voor een hond die zwaar gewond was, langs de baan Leopoldsburg- Hechtel Eksel. Niemand die ook maar stopte om te helpen. Ik heb de politie gebeld en die hebben dan eigenaar gevonden. Een paar wielerterroristen vonden het nog leuk om me uit te lachen ook. Bende onnozelaars. Ik heb daarna vernomen dat hond hele zware operatie heeft gehad, ijzeren pinnen in zijn poot. Wel dank zij de politie want van eigenaar nooit niets meer gehoord. Terwijl ik daar toch anderhalf uur gestaan had.

Dat je mensen soms toch nog verkeerd inschat en dat dat pijn doet.
Amai da's ne schone die eigenaar, zijn hond ligt daar ergens te creperen en het kan die persoon dan blijkbaar weinig schelen  :zot: En die wielrenners lachen er wel mee maar als ze op een keer daar zelf zo liggen met hun fiets en niemand stopt zal het al heel wat anders zijn... Gelukkig zijn er nog mensen zoals jij  :clap:

Offline dafkapin

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 130 HV-Punten
« Reactie #279 Gepost op: oktober 02, 2013, 17:13:09 »
Ja weet wel dat het jou niet om de boeken gaat maar het zou ook nog is extra rot zijn als je boeken kapot waren.
Tijdje geleden ging ik naar de winkel en daar was een vrouw van midden/eind de 60 denk ik haar boodschappen in haar fietszakken aan het inladen.  Ze wilt vertrekken en haalt haar fiets van de pikkel en die valt omver (ze zat er gelukkig zelf nog niet op). Dat arm mens staat daar natuurlijk te sukkelen want da's natuurlijk wel een gewicht met die zakken en bukken ging op zich natuurlijk ook al niet meer te best. Ik ben speciaal terug naar buiten gegaan(had het door de ruit gezien) omdat niemand haar hielp....  :? Ik snap dat echt niet, als ze zelfs ocharme zo'n oudere vrouw nog niet eens meer helpen  :weetniet: Ik mag er niet aan denken dat mijn grootouders met iets zouden staan sukkelen of iets voorhebben en dat niemand hun zou helpen

jammergenoeg ook al meegemaakt dat je hulp niet gewaardeerd wordt, dat je nog afgebekt wordt omdat je wil helpen  :eh:
zo eens een oudere dame willen helpen die duidelijk aan het sukkelen was met haar boodschappenkarretj e dat vastzat in een rooster, ik zeg tegen haar: moet ik even helpen? en ik kreeg daar een snauw: blijf met je poten van mijn gerief af!
ok, laat maar zitten dan  :roll: 

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal