collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Re: Wat maakt je boos vandaag?  (gelezen 101576 keer)

Offline loesje

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 3042 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • Bailey, een droom dat werkelijkheid werd.Miss You!
Re: Wat maakt je boos vandaag?
« Reactie #240 Gepost op: september 27, 2013, 22:32:26 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Ik vind het eigenlijk wel een leuk hondje  :oops:

-- Do not make the mistake of treating your dogs like humans or they will treat you like dogs.--

Offline Auryn

• warme hondenvriend
  • *
  • 261 HV-Punten
  • love my animals! <3
« Reactie #241 Gepost op: september 27, 2013, 22:35:41 »
ja ok, het ís een leuke hond!!  mijnen bruce is óók een leuke hond... maar WAAROM in godsnaam kweken met een kruising, terwijl er zoveel hondjes een thuis zoeken  :weetniet:

vroeger was ik ook zo wel een beetje hoor, maar wat ben ik BLIJ dat ik naar mensen geluisterd heb die er al zolang mee bezig zijn! (ook mede dankzij dit forum)...  in tegenstelling tot miss trut, heb ik wél willen luisteren...

en nu met die miserie in Roemenië (en die andere apelanden), sta ik er nóg meer achter om hondjes te adopteren.  willen ze een kruising? awel, keuze genoeg zelle!!
Everything for my animals, forever...

Offline Rebecca

• *
  • 148 HV-Punten
« Reactie #242 Gepost op: september 29, 2013, 13:01:06 »
Het gebeurt niet zo vaak, maar nu ben ik écht kwaad op een klant. Ze spreken een bericht in op mijn voicemail, denken dan dat ze afgelegd hebben en terwijl mijn voicemail verder opneemt, zitten ze te vloeken en mij te verwijten, omdat ik op zondagmiddag niet meteen mijn gsm opneem.  :zot:
Ik heb in 7 jaar nog nooit een klant buiten gezet, maar deze moet nooit meer terugkomen.  :eh:
Keep calm & love your Icelandic Sheepdog.

Offline Anja

• *
  • 631 HV-Punten
    • http://www.trimstyle.be
« Reactie #243 Gepost op: september 29, 2013, 16:01:40 »
Het gebeurt niet zo vaak, maar nu ben ik écht kwaad op een klant. Ze spreken een bericht in op mijn voicemail, denken dan dat ze afgelegd hebben en terwijl mijn voicemail verder opneemt, zitten ze te vloeken en mij te verwijten, omdat ik op zondagmiddag niet meteen mijn gsm opneem.  :zot:
Ik heb in 7 jaar nog nooit een klant buiten gezet, maar deze moet nooit meer terugkomen.  :eh:

groot gelijk!!

Offline Liesel

• *
  • 63 HV-Punten
« Reactie #244 Gepost op: september 29, 2013, 17:03:10 »
Mannekes toch, ze willen wel het plezier van een hond, maar niet de ongemakken....  :roll:  :silenced:

Offline spast

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 146 HV-Punten
« Reactie #245 Gepost op: september 30, 2013, 00:22:36 »
die l*ll*s van jehova die me vandaag hebben wakker gebeld,... Vriendjelief heeft daar blijkbaar vorige week een klapke mee gedaan en een folderke van aangenomen  :doh:
Die had niet eens door dat het jehova's waren, "die kwamen gewoon praten over halloween en dat het een heidens gebruik was of zoiets" Veel te vriendelijk die jongen, altijd luisteren naar iedereen...
nu hebben we ze dus aan ons been (en lag er blijkbaar een folderke waarin het verenkleed van de pinguin werd aangehaald als argument in het voordeel van intelligent design op m'n kast - ik moet dat in m'n huis niet hebben dedju) :muur:

wacht maar tot ik ze te pakken krijg (vandaag was ik in m'n dekentje gedraaid door de raam gaan kijken om vervolgens terug vloekend in m'n bed te kruipen)  :twistedevil:

laten we lekker link gaan doen!

Offline Loekie

• *
  • 58 HV-Punten
« Reactie #246 Gepost op: september 30, 2013, 00:35:54 »
 :boos: awel voor het eerst een collega dat ik echt achter het behang wil plakken en waar ik niet meer mee wil samen werken, ze krijgt het zelfs klaar om onze meest goede en lieve collega "tegen" haar te krijgen, is jonger als mij denk ik, waant zich god  :weetniet: doet niks wat buiten vpk taken valt, wordt gek van dat wegloop gedrag en herhalen van de mensen (euhm t zijn dementerenden, duh  :roll: ) weet niks van papieren, orders enz maar weigert iets van mij aan te nemen terwijl ik van alle documenten enz op de hoogte ben omdat ik die in mijn nachten in orde maakte  :boos:  :bla: zo dat moest er even uit

Offline natacha

• warme hondenvriend
  • *
  • 64 HV-Punten
« Reactie #247 Gepost op: september 30, 2013, 15:41:37 »
vandaag het zoveelste sollicitatiegesprek om als poetsvrouw aan de slag te gaan.

Ben misschien 1 minuut binnen geweest bij die persoon en hij heeft maar 1 vraag gesteld:
weet je dat dit een deeltijdse job is?

ja zeg, zeg me dan gewoon dat ik niet in aanmerking kom e  :cry:

Ik ben nu al 3 maand aan het solliciteren vollen bak, zeker 40 verstuurd en mss maar een paar antwoorden terug gekregen.

En de meesten zeggen dan nog: we nemen later contact met u op
jaja

Ben ze nu zelf aan het opbellen met de vraag of er al nieuws is, krijg ik als antwoord: vacature is reeds ingenomen

YASSOE   °22/03/1999   + 19/12/2009                       SKIPPY  ° 09/04/1992    +03/12/2009

Offline cherish

• *
  • 2266 HV-Punten
  • Angels in the outfield
« Reactie #248 Gepost op: oktober 01, 2013, 14:30:18 »
Ik kan veel verdragen en ik kan best leven met een correctie maar vandaag was het mij net teveel.  :bla: :bla:

Nonchalante buurman die weeral eens zijn voordeur vergeet dicht te doen, hondje loopt voor de 1001ste keer weg maar keert uiteindelijk naar huis. Thuis aangekomen wordt hij echter hardhandig aangepakt met stokslagen waarop je de hond meermaals hoort krijsen van de pijn. Hondje is maltezertje dus de slagen komen echt aan.

Ik moet er maar niet bij vertellen in welke colère ik zat.

Offline Sarah B

• *
  • 2051 HV-Punten
« Reactie #249 Gepost op: oktober 01, 2013, 14:41:55 »
Ik kan veel verdragen en ik kan best leven met een correctie maar vandaag was het mij net teveel.  :bla: :bla:

Nonchalante buurman die weeral eens zijn voordeur vergeet dicht te doen, hondje loopt voor de 1001ste keer weg maar keert uiteindelijk naar huis. Thuis aangekomen wordt hij echter hardhandig aangepakt met stokslagen waarop je de hond meermaals hoort krijsen van de pijn. Hondje is maltezertje dus de slagen komen echt aan.

:shock:

Ocharme dat hondje :?

Offline Calana

• hondenvriend pro
  • *
  • 1607 HV-Punten
« Reactie #250 Gepost op: oktober 01, 2013, 14:46:34 »
Dat hondje, zo erg!

Hier: mijn direct leidinggevende :muur:
Wij hebben normaal iedere week overleg en dat is al twee jaar zo de overeenkomst. Op die twee jaar heeft zij misschien drie keer tijd gehad om dit overleg te houden, nu staat ze hier in mijn bureau binnen en doet alsof het mijn fout is dat we nooit overleg hebben. Nu hebben we dus morgen overleg, ze wil weten met welke dossiers ik bezig ben. Ben benieuwd of ze er gaat zijn of dat ik weer voor een gesloten deur mag gaan staan...

Offline mama

• hondenvriend pro
  • *
  • 250 HV-Punten
« Reactie #251 Gepost op: oktober 01, 2013, 14:49:09 »
hier ook mijne chef, ni te doen,
omhoog gevallen blaaskaak.

Zit die mij door te steken dat ik niet meer capabel ben om mijn werk te doen, en ook dat ik geen diploma heb  :twistedevil:

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #252 Gepost op: oktober 01, 2013, 14:50:29 »

maar enfin, zit hier al met kippevel , arm arm hondje  :cry:

Offline cherish

• *
  • 2266 HV-Punten
  • Angels in the outfield
« Reactie #253 Gepost op: oktober 01, 2013, 14:54:05 »
Voor zo een honden hoop ik eigenlijk dat ze soms snel in een asiel terecht komen voor een betere thuis en dat hij nooit meer iets in huis neemt maarja. Hij was blijkbaar geschrokken door mijn reactie want hij is onmiddellijk gestopt.

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #254 Gepost op: oktober 01, 2013, 14:56:22 »
Voor zo een honden hoop ik eigenlijk dat ze soms snel in een asiel terecht komen voor een betere thuis en dat hij nooit meer iets in huis neemt maarja. Hij was blijkbaar geschrokken door mijn reactie want hij is onmiddellijk gestopt.

:thumbs: hopelijk denkt hij er dan ook effectief es bij na..... :pray: arm dier!

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #255 Gepost op: oktober 01, 2013, 14:58:01 »
vandaag het zoveelste sollicitatiegesprek om als poetsvrouw aan de slag te gaan.

Ben misschien 1 minuut binnen geweest bij die persoon en hij heeft maar 1 vraag gesteld:
weet je dat dit een deeltijdse job is?

ja zeg, zeg me dan gewoon dat ik niet in aanmerking kom e  :cry:

Ik ben nu al 3 maand aan het solliciteren vollen bak, zeker 40 verstuurd en mss maar een paar antwoorden terug gekregen.

En de meesten zeggen dan nog: we nemen later contact met u op
jaja

Ben ze nu zelf aan het opbellen met de vraag of er al nieuws is, krijg ik als antwoord: vacature is reeds ingenomen

dat is niet leuk meid, blijven proberen , goede moed :huggg:

Offline cherish

• *
  • 2266 HV-Punten
  • Angels in the outfield
« Reactie #256 Gepost op: oktober 01, 2013, 15:00:05 »
:thumbs: hopelijk denkt hij er dan ook effectief es bij na..... :pray: arm dier!

Als hij eens nuchter zou zijn dan zou het misschien wel eens kunnen helpen.

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #257 Gepost op: oktober 01, 2013, 15:33:15 »
Als hij eens nuchter zou zijn dan zou het misschien wel eens kunnen helpen.

oei.. dat zou idd wel handig zijn :eh:

Offline sportinggirl

• *
  • 248 HV-Punten
« Reactie #258 Gepost op: oktober 01, 2013, 18:17:37 »
Ik steek de spoorweg over met de fiets, mijn zak met boeken en brooddoos scheurt en wat doen de auto's? Ze rijden lekker door als ik mijn fiets uit de weg zet, los over mijn boeken!
Ik ben voor de 4de auto gesprongen want niemand stopte :(

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #259 Gepost op: oktober 01, 2013, 18:26:11 »
Ik steek de spoorweg over met de fiets, mijn zak met boeken en brooddoos scheurt en wat doen de auto's? Ze rijden lekker door als ik mijn fiets uit de weg zet, los over mijn boeken!
Ik ben voor de 4de auto gesprongen want niemand stopte :(

:shock: wreed :(

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal