collapse

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

ZOOBIO.BE

Flexadin by Vetoquinol.

Auteur Topic: Re: Wat maakt je boos vandaag?  (gelezen 113237 keer)

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • Geslacht: Man
  • 7 op 7 een hondenleven
Re: Wat maakt je boos vandaag?
« Reactie #220 Gepost op: september 27, 2013, 13:02:51 »
Maddock heeft precies wat last van stress  :mrgreen:
Wat je ook doet, blijven ademen, in en uit en in en uit  :mrgreen:

*gasp* *gasp* okay, ik begin weer een normaal kleur te krijgen, merci voor je richtlijnen, khad ze nodig!  :vuistje:

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #221 Gepost op: september 27, 2013, 13:05:00 »
het zijn ook wel hectische dagen voor jullie nu.
Maar alles komt wel goed.

:thumbs: voor Maks

mja, ik heb het gewoon ffe extra hectisch gemaakt met mijn doemdenken vrees ik...
toch merci hoor! en Maks is alweer wakker en happy! zijn oor is nu precies zo een ouderwets knopjeskussen gelijk dat in mijn grootmoeder haren eenzit lag, toen ze sokken breidde.  :vuistje:

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #222 Gepost op: september 27, 2013, 13:10:10 »
heb ik ook al zitten denken :p, maar dan krijg ik mss ook miserie met de buren hť :)

goh, ik heb dat toch eens gedaan, ook na x-aantal keer geconstateerd te hebben dat iemand steeds op mijn parkeerplaats (vooraf gekochte parkings die bij de appartementen horen, zonder nummerplaatbordje, maar met metalen beugel) maar niemand, ook ik niet, gebruikt die rotbeugels omdat dat een heel gedoe is als je thuiskomt, zťker in rotweer: eerst dat sleuteltje vinden, dan in da slot prutsen die al half verroest is van de regen, en terwijl het verkeer ophouden met je wagen omdat je niet kan inrijden voordat de beugel naar beneden is...

en was ook steeds dezelfde wagen, was het al gaan rondvragen aan buren: was een buurvrouw van de andere bewonersblok haar dochter die daar steeds kwam staan, excuses en allemaal geen probleem... de week nadien = weer prijs... heb mijn wagen er gewoon dwars achter gezet en niet gaan verwittigen... toen ze die avond aanbelden omdat ze niet kon vertrekken heb ik nog lekker lang gewacht om me te verzetten. sindsdien heeft ze het niet meer gedaan.  :hmpf:
en dan vind ik dat ze nog veel geluk heeft dat we de takeldienst niet hebben gebeld; had ik vriendin laten doen dat had die zelfs geen 2 seconden getwijfeld.

Offline myriam.e

• verslaafde hondenvriend
  • *
« Reactie #223 Gepost op: september 27, 2013, 13:58:20 »
Maddock een spoedig herstel voor Max  :thumbs: :thumbs:

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #224 Gepost op: september 27, 2013, 14:05:29 »
Maddock een spoedig herstel voor Max  :thumbs: :thumbs:

merci!

heb net nog eens gebeld: onze jongeman is wakker maar kan nog niet goed op pootjes staan, vriendin mag er om 14u15 omgaan, ze gaat iemand meenemen om hem in wagen te helpen want hij zal er wellicht nog niet zelf kunnen in springen... stom dat ik er niet kan bij zijn maar bon, ben al content te horen dat alles supergoed is verlopen!

Offline myriam.e

• *
« Reactie #225 Gepost op: september 27, 2013, 14:06:43 »
dat komt goed met Maxke hoor , laat die maar lekker slapen  :wink:

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #226 Gepost op: september 27, 2013, 14:13:21 »
dat komt goed met Maxke hoor , laat die maar lekker slapen  :wink:

hier zou een knop "vind ik leuk" moeten staan!  :vuistje:

Offline myriam.e

• *
« Reactie #227 Gepost op: september 27, 2013, 14:15:25 »
hier zou een knop "vind ik leuk" moeten staan!  :vuistje:

:lol:

Offline Yoicka

• *
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #228 Gepost op: september 27, 2013, 15:30:28 »
merci!

heb net nog eens gebeld: onze jongeman is wakker maar kan nog niet goed op pootjes staan, vriendin mag er om 14u15 omgaan, ze gaat iemand meenemen om hem in wagen te helpen want hij zal er wellicht nog niet zelf kunnen in springen... stom dat ik er niet kan bij zijn maar bon, ben al content te horen dat alles supergoed is verlopen!

dus toch niet zelf bij gebleven? Goed dat hij van zijn beu bloedoor vanaf is! :thumbs: zie wel dat het goed ging komen! :happywink:

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #229 Gepost op: september 27, 2013, 15:36:58 »
dus toch niet zelf bij gebleven? Goed dat hij van zijn beu bloedoor vanaf is! :thumbs: zie wel dat het goed ging komen! :happywink:

neen, vriendin had al met DA gebeld terwijl ik gisteren nog op werk was en bleek dat DA een gaatje kon vrijmaken voor vandaag 's ochtends nog, zodat hij niet moest overnachten en hij eigenlijk snel weer terug bij ons kon, daar heeft vriendin direct op toegehapt... ze kon er zelf wel bij zijn ondanks haar hoogzwangerheid (gisteren is ze toch niet in ziekenhuis moeten blijven, diť episode begint wellicht vantweekend of begin volgende week)  :vuistje:

maar oef... ben ook blij dat hij er vanaf is en dat het goedgekomen is...
volgens de DA is hij een grote loebas maar met een klein hartje: "vanaf dat hij wakker werd huilde hij triest en zielig" en als vriendin hem een half uur geleden kwam halen was hij nog half bedwelmd, kon nog niet op pootjes blijven staan, maar dat staartje... dŗt kon wel al kwispelen zulle!  :vuistje:

en hiernet -2 minuutjes geleden- nog eens gebeld naar vriendin, door telefoon hoorde Maks mijn stem en hij begon weer te jammeren "hoewoewoeeew"  :wub: :loved:
mŗn man man hoe graag iemand een dier kan zien he ...pffffff... dat had ik van mezelf nooit verwacht (ik die tot een paar jaar geleden geen hond wou)  :roll:

Offline dafkapin

• begonnen hondenvriend
  • *
« Reactie #230 Gepost op: september 27, 2013, 17:19:55 »
veel beterschap voor Max

en wat kunnen ze goed de patiŽnt uithangen, die mannen, euh... honden   :vuistje:

Offline Moreghan

• geavanceerde hondenvriend
  • *
« Reactie #231 Gepost op: september 27, 2013, 17:25:39 »
Goed om te lezen dat alles goed verlopen is voor Max  :clap:

Offline Yoicka

• *
« Reactie #232 Gepost op: september 27, 2013, 17:32:41 »
neen, vriendin had al met DA gebeld terwijl ik gisteren nog op werk was en bleek dat DA een gaatje kon vrijmaken voor vandaag 's ochtends nog, zodat hij niet moest overnachten en hij eigenlijk snel weer terug bij ons kon, daar heeft vriendin direct op toegehapt... ze kon er zelf wel bij zijn ondanks haar hoogzwangerheid (gisteren is ze toch niet in ziekenhuis moeten blijven, diť episode begint wellicht vantweekend of begin volgende week)  :vuistje:

maar oef... ben ook blij dat hij er vanaf is en dat het goedgekomen is...
volgens de DA is hij een grote loebas maar met een klein hartje: "vanaf dat hij wakker werd huilde hij triest en zielig" en als vriendin hem een half uur geleden kwam halen was hij nog half bedwelmd, kon nog niet op pootjes blijven staan, maar dat staartje... dŗt kon wel al kwispelen zulle!  :vuistje:

en hiernet -2 minuutjes geleden- nog eens gebeld naar vriendin, door telefoon hoorde Maks mijn stem en hij begon weer te jammeren "hoewoewoeeew"  :wub: :loved:
mŗn man man hoe graag iemand een dier kan zien he ...pffffff... dat had ik van mezelf nooit verwacht (ik die tot een paar jaar geleden geen hond wou)  :roll:

:thumbs:

Offline Auryn

• warme hondenvriend
  • *
  • love my animals! <3
« Reactie #233 Gepost op: september 27, 2013, 18:20:46 »
goh, ik heb dat toch eens gedaan, ook na x-aantal keer geconstateerd te hebben dat iemand steeds op mijn parkeerplaats (vooraf gekochte parkings die bij de appartementen horen, zonder nummerplaatbordje, maar met metalen beugel) maar niemand, ook ik niet, gebruikt die rotbeugels omdat dat een heel gedoe is als je thuiskomt, zťker in rotweer: eerst dat sleuteltje vinden, dan in da slot prutsen die al half verroest is van de regen, en terwijl het verkeer ophouden met je wagen omdat je niet kan inrijden voordat de beugel naar beneden is...

en was ook steeds dezelfde wagen, was het al gaan rondvragen aan buren: was een buurvrouw van de andere bewonersblok haar dochter die daar steeds kwam staan, excuses en allemaal geen probleem... de week nadien = weer prijs... heb mijn wagen er gewoon dwars achter gezet en niet gaan verwittigen... toen ze die avond aanbelden omdat ze niet kon vertrekken heb ik nog lekker lang gewacht om me te verzetten. sindsdien heeft ze het niet meer gedaan.  :hmpf:
en dan vind ik dat ze nog veel geluk heeft dat we de takeldienst niet hebben gebeld; had ik vriendin laten doen dat had die zelfs geen 2 seconden getwijfeld.

haha ja de vriend van mijn schoonmoeder heeft da ook eens gedaan :)  opt einde van onze straat staat een blok met 6 apartementen met vooraan en opzij wat parking.  voor de rest zijn er in de straat alleen half-open bebouwingen.  het huis aan de overkant vond het zo nodig om hun wagen altijd op de parking aan de zijkant te zetten, terwijl dat plaatsen zijn van de apartementsblok, de huurders/eigenaars betalen daar dan ook voor.    hij heeft dan gewoon zijn auto achter die van hen gezet.  en ze moesten dan derna dringend weg, en hij zei ook van "ik moet over een half uur weg, ik zal DAN mijn auto verzetten.  met de nodige uitleg er bij :D  ze hebben het nooit meer gedaan haha

maar wij hebben met onze buurvrouw int begin wat strubbelingen gehad, en nu gaat alles heel goed, en wil dat wel zo houden.  ik zeg het haar dan liever dat ze er mee op let, dan zo boertig te doen :)  ben gewoon ne woosie :D  haha

Offline missy

• *
« Reactie #234 Gepost op: september 27, 2013, 21:43:01 »
@Maddock : wacht dan maar tot je jullie kleine prutske in de armen hebt. Dat gevoel is nog 1000x sterker.

Offline Kellp

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #235 Gepost op: september 27, 2013, 21:54:00 »
2 maand u zo uitsloven en veel opzij schuiven om met iemand anders hun honden te gaan wandelen meermaals de week gratis en voor niets om dan te horen te krijgen wanneer ge zegt dat het niet meer gaat omdat ik het zelf drukker heb met werk/huishouden/eigen hond/opstarten van een zaak en vriend! Allemaal verwijten naar menne kop krijgen ... Heb ik dat dan echt verdiend na ik zo men best heb gedaan voor haar en haar honden! Ik vind het echt erg en had het ook niet gedacht echt niet !  :cry:
Weer een les geleerd zeker ... Geef iemand vrijwillig een hand en ze willen alles ...  :muur:

Offline Auryn

• warme hondenvriend
  • *
  • love my animals! <3
« Reactie #236 Gepost op: september 27, 2013, 22:04:47 »

Offline loesje

• *
  • Bailey, een droom dat werkelijkheid werd.Miss You!
« Reactie #237 Gepost op: september 27, 2013, 22:13:03 »

Offline Auryn

• warme hondenvriend
  • *
  • love my animals! <3
« Reactie #238 Gepost op: september 27, 2013, 22:15:48 »
Lotte V*
Hallo ik zou graag eens kweken met mijn reu van 3jaar oud het gaat om Diesel de kruising rechts op de foto. Ik hoef geen commentaar enkel reacties van mensen die geÔntresseerd zijn regio Dendermonde (oost-vl)

mijn reactie's en de hare :

Els Niemegeers met welke reden wil je kweken met een kruising????
24 minuten geleden ∑ Vind ik leuk

Lotte V* omdat een kruising meestal sterker is dan een rashond en omdat vele mensen vragen of er mensen zijn die deze kruising kweken en da is der dus ni
17 minuten geleden ∑ Vind ik leuk

Els Niemegeers al eens in de asielen gekeken? in het buitenland gekeken? er zijn duizenden honden (kruisingen) die een goede thuis zoeken. opzettelijk gaan kweken met een kruising is echt ... hmjah ik heb er geen woorden voor, die vriendelijk zijn eerlijkgezegd. ik kan alleen maar vragen om NIET te beginnen kweken met kruisingen, terwijl er zodanig veel honden een nieuwe thuis zoeken!!!
14 minuten geleden ∑ Vind ik leuk

Els Niemegeers en met wat zou je dan zelfs gaan kruisen? je zal nooit het zelfde resultaat bekomen van uw eigen kruising (als dat al uw bedoeling is om te bereiken)
12 minuten geleden ∑ Vind ik leuk

Lotte V* wat zeg je dan tegen de hondenkwekerijen ? je moet duidelijk mijn tekst lezen ik zij geen commentaar alleen geintresseerden. alsik wil kweken met mijn hond dan kweek ik met mijn hond der zijn mensen die wel geintresseerd zijn
5 minuten geleden ∑ Vind ik leuk

Els Niemegeers ik geef commentaar omdat ik dit wil vermijden!!!! zoals ik al zei, dit is nutteloos, en je neemt de kans weg van andere honden om geadopteerd te worden! ik HAAAAT hondenkwekerijen! die dieren zijn machines, wordt niet naar gekeken, krijgen met veel chance wat eten, en mogen voor de rest alleen puppy's maken... de reden dat je geen commentaar wil, zegt in mijn ogen dat je maar al te goed weet dat je fout bent met je beslissing. ik heb hier ook een pracht van een reutje rondlopen, iedereen is er zot van, maar NEEN ik kweek er niet mee! en juist, kruisingen zijn sterker, daarom wil ik ook niets anders meer, maar ik adopteer ze wel. ik kan je genoeg beelden tonen van dieren die een thuis zoeken, die anders afgemaakt worden. als jou dat niets doet, dan ben je in mijn ogen geen echte dierenvriend, en wil je gewoon kweken om geld te verdienen...

ff aanvulling ondertussen:

Lotte V* aja juist met een hond 1nesje maken is nogal een hondenkwekerij waar de puppy's met veel chance ete krijge... toch zijn er mensen die hun teefje aanbieden dus vermijden heeft geen optie  en met een hond 1keer kweken is geen hondenmishandeling, of broodfok of weet ik dan ook en neen ik ga ze niet ZOMAAR laten kweken de dierenarts komt er ook tussen en deze staat er volledig achter. niet alle mensen willen een hond adopteren.
3 minuten geleden ∑ Vind ik leuk

Els Niemegeers ik zeg toch niet dat ik jou vergelijk met een hondenkwekerij???? KWEKEN MET KRUISINGEN IS NUTTELOOS!!!!! vermijden is wel een optie, maar dan moet je er natuurlijk zelf achterstaan, en ja met dat geld dat je kan verdienen zal dat toch moeilijk zijn om nee te zeggen ... ik kan u straks 100 kruisingen tonen, en puppy's ... da's wel adopteren, dusjah, dan gaan die mensen da nie willen hť... wtf???? moest jij en die andere mensen "die niet willen adopteren", eens stilstaan bij het dierenleed dat er NU REEDS IS, dan zou je slim zijn, en beseffen dat dit geen goed idee is... ik zou bijna op mijn knieŽn willen zitten om u te smeken dit niet te doen.
een paar seconden geleden ∑ Vind ik leuk

Lotte V* zijt dan mss ewa vriendelijker  in doe het niet om het geld en alsik het om het geld zou doen zou ik het minste winst hebben want ik heb de reu.. ik KWEEK met mijn hond en daarmee basta! ik was dan ook van plan om maar EEN keer te kweken en NIET 2 of 3 of meer keren !

Els Niemegeers ik kan niet meer vriendelijk zijn bij mensen die zo koppig zijn, en die het niet willen inzien dat dit fout is. 1x is 1x teveel!
2 minuten geleden ∑ Bewerkt ∑ Vind ik leuk

Lotte V* awel dan noemt gij die 1x te veel maar ik niet weetge ik verwijder deze foto. ik zal wel eens fotos sturen van het nestje de dekking gebeurd midden volgende maand moest je geintreseerd zijn in een pup -> ga hem dan adopteren in een asiel waarom adopteer je ze dan niet allemaal als er zoveel zitten
ongeveer een minuut geleden ∑ Vind ik leuk

Els Niemegeers ik heb hier al 5 geadopteerde honden rondlopen... moest ik het geld en de plaats hebben zouder er hier nog veel meer zitten... mensen zoals gij verdienen echt wa kletsen rond hunne kop!

Lotte V* awel eh en een trut zoals gij eh zoude ze beter van dees groep verwijdere stuk moeial
ongeveer een minuut geleden ∑ Vind ik leuk

Els Niemegeers ik ben de trut, maar gij zijt wel de koppige dommerik. ik probeer alleen maar mensen te doen inzien wat fout is, en daarom ben ik de trut omdat GIJ zo koppig zijt...

Lotte V* en daar benik trots op

ik ben aant koken!!!!!!   :bla:
« Laatst bewerkt op: september 27, 2013, 22:31:37 door Auryn »

Offline Kellp

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #239 Gepost op: september 27, 2013, 22:27:50 »
Lotte V*
Hallo ik zou graag eens kweken met mijn reu van 3jaar oud het gaat om Diesel de kruising rechts op de foto. Ik hoef geen commentaar enkel reacties van mensen die geÔntresseerd zijn regio Dendermonde (oost-vl)

mijn reactie's en de hare :

Els Niemegeers met welke reden wil je kweken met een kruising????
24 minuten geleden ∑ Vind ik leuk

Lotte V* omdat een kruising meestal sterker is dan een rashond en omdat vele mensen vragen of er mensen zijn die deze kruising kweken en da is der dus ni
17 minuten geleden ∑ Vind ik leuk

Els Niemegeers al eens in de asielen gekeken? in het buitenland gekeken? er zijn duizenden honden (kruisingen) die een goede thuis zoeken. opzettelijk gaan kweken met een kruising is echt ... hmjah ik heb er geen woorden voor, die vriendelijk zijn eerlijkgezegd. ik kan alleen maar vragen om NIET te beginnen kweken met kruisingen, terwijl er zodanig veel honden een nieuwe thuis zoeken!!!
14 minuten geleden ∑ Vind ik leuk

Els Niemegeers en met wat zou je dan zelfs gaan kruisen? je zal nooit het zelfde resultaat bekomen van uw eigen kruising (als dat al uw bedoeling is om te bereiken)
12 minuten geleden ∑ Vind ik leuk

Lotte V* wat zeg je dan tegen de hondenkwekerijen ? je moet duidelijk mijn tekst lezen ik zij geen commentaar alleen geintresseerden. alsik wil kweken met mijn hond dan kweek ik met mijn hond der zijn mensen die wel geintresseerd zijn
5 minuten geleden ∑ Vind ik leuk

Els Niemegeers ik geef commentaar omdat ik dit wil vermijden!!!! zoals ik al zei, dit is nutteloos, en je neemt de kans weg van andere honden om geadopteerd te worden! ik HAAAAT hondenkwekerijen! die dieren zijn machines, wordt niet naar gekeken, krijgen met veel chance wat eten, en mogen voor de rest alleen puppy's maken... de reden dat je geen commentaar wil, zegt in mijn ogen dat je maar al te goed weet dat je fout bent met je beslissing. ik heb hier ook een pracht van een reutje rondlopen, iedereen is er zot van, maar NEEN ik kweek er niet mee! en juist, kruisingen zijn sterker, daarom wil ik ook niets anders meer, maar ik adopteer ze wel. ik kan je genoeg beelden tonen van dieren die een thuis zoeken, die anders afgemaakt worden. als jou dat niets doet, dan ben je in mijn ogen geen echte dierenvriend, en wil je gewoon kweken om geld te verdienen...

ff aanvulling ondertussen:

Lotte V* aja juist met een hond 1nesje maken is nogal een hondenkwekerij waar de puppy's met veel chance ete krijge... toch zijn er mensen die hun teefje aanbieden dus vermijden heeft geen optie  en met een hond 1keer kweken is geen hondenmishandeling, of broodfok of weet ik dan ook en neen ik ga ze niet ZOMAAR laten kweken de dierenarts komt er ook tussen en deze staat er volledig achter. niet alle mensen willen een hond adopteren.

Els Niemegeers ik zeg toch niet dat ik jou vergelijk met een hondenkwekerij???? KWEKEN MET KRUISINGEN IS NUTTELOOS!!!!! vermijden is wel een optie, maar dan moet je er natuurlijk zelf achterstaan, en ja met dat geld dat je kan verdienen zal dat toch moeilijk zijn om nee te zeggen ... ik kan u straks 100 kruisingen tonen, en puppy's ... da's wel adopteren, dusjah, dan gaan die mensen da nie willen hť... wtf???? moest jij en die andere mensen "die niet willen adopteren", eens stilstaan bij het dierenleed dat er NU REEDS IS, dan zou je slim zijn, en beseffen dat dit geen goed idee is... ik zou bijna op mijn knieŽn willen zitten om u te smeken dit niet te doen.

Oei oei oei !!  :bla:
Onbegrijpelijk en waarschijnlijk spijtig genoeg een eindeloze discussie waarbij ze nog steeds zelf haar eigen zin gaat doen ...  :muur:
« Laatst bewerkt op: september 27, 2013, 22:29:24 door Kellp »

Hondenvrienden.be

« Reactie #239 Gepost op: september 27, 2013, 22:27:50 »
Dier algemeen

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal