collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Re: Wat maakt je boos vandaag?  (gelezen 101571 keer)

Offline lore

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 4 HV-Punten
Re: Wat maakt je boos vandaag?
« Reactie #200 Gepost op: september 25, 2013, 22:37:43 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
ale ze, het was weer eens teveel moeite om ff 2 seconden na te denken voordat ze die pup hebben gekocht ze  :roll:
dat die pup rasecht is, maakt ge mij voor geen klets wijs, maar ey, ze is toch al niet in ne winkel geweest  :roll: neeeeeee, die "particuliere nest" die volgens u oh zoveel beter is, en waar ge begot zowat evenveel hebt betaald als dat ge bij nen deftige fokker had mogen doen, heeft u ne pup opgeleverd waar geen kat van zou kunnen zeggen welk ras het is  :roll:

das dus wachten tot de eerste problemen komen zeker  :roll:

...Repetition does not transform a lie into a truth...

Offline Liesel

• *
  • 63 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #201 Gepost op: september 26, 2013, 10:36:09 »
Dat een mens al 40 euro moet betalen om misschien in aanmerking te komen om een aangepaste job te kunnen vinden.
Dan doe je er alles aan om niet op ziekenkas te belanden en dus niet op kosten van de Staat te moeten leven, mag je er nog voor betalen ook.
In wat voor land leven wij eigenlijk???  :zot: :zot: :zot:

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • Geslacht: Man
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #202 Gepost op: september 26, 2013, 10:54:05 »
onze DA....

pasop: ben tevreden over de praktijk en het resultaat die we elke keer hebben gehad wanneer we met Maks gingen... maar blijkt dat ze toch wel SERIEUS doorvragen bij ons zulle....

situatie: Maks zit voor zoveelste keer met bloedoor.... door omstandigheden kunnen we nu niet overgaan tot operatie, misschien binnen een week wel, maar nu, deze dagen lukt het gewoon niet wegens er geen 100% voor hem kunnen zijn... natuurlijk zit hij nu voor de zoveelste keer met een serieus opgezwollen bloedoor en kunnen we hem daar geen week lang laten mee zitten.... dus bon: nog maar eens laten leegtrekken he....

probleem: ik ben op het werk in BXL en vriendin is onder monitor in ziekenhuis.
Dus mijn ma is onze Maks bij ons komen oppikken en heeft zelf DA opgebeld bij hen in de buurt...

verschil: onze DA (die dus niét aan huis komt maar waar wij moeten naartoe rijden) vraagt voor zo een onnozelheid (= bloed uit oor laten lopen met een naaldje) 70 euro (!!!)

de DA die mijn ma heeft gebeld bij haar in de buurt van waar ouders wonen (St.Lievens Houtem) komt op de koop toe op huisbezoek(!) en rekent voor dezelfde ingreep slechts 26 euro!!!!!
sorry maar dàt verschil ga ik toch eens aan onze DA voorleggen met de vraag hoe ze dat kan verklaren.  :boos:

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #203 Gepost op: september 26, 2013, 11:03:37 »
amai, 70euro is wel véél :shock:
hier was het 58euro (of 68eur, weet niet goed meer, alleszinds minder dan 70eur) voor Yenko zijn wondje in nek te laten proper maken en nieten, medicatie erbij..

Online Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #204 Gepost op: september 26, 2013, 11:34:27 »
Dat een mens al 40 euro moet betalen om misschien in aanmerking te komen om een aangepaste job te kunnen vinden.
Dan doe je er alles aan om niet op ziekenkas te belanden en dus niet op kosten van de Staat te moeten leven, mag je er nog voor betalen ook.
In wat voor land leven wij eigenlijk???  :zot: :zot: :zot:
op die sites voor thuiswerk? Echt geldklopperij  :silenced:

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline nalake

• *
  • 596 HV-Punten
« Reactie #205 Gepost op: september 26, 2013, 13:36:51 »
Dat er mensen zijn die mijn dochter en mezelf opzadelen met hun problemen en ons er nog de schuld van geven ook.  Mensen, los je problemen zelf op en laat ons erbuiten!

Offline Liesel

• *
  • 63 HV-Punten
« Reactie #206 Gepost op: september 26, 2013, 13:41:46 »
op die sites voor thuiswerk? Echt geldklopperij  :silenced:

Nee, VDAB - GTB.   :silenced:
Voor aangepaste loopbaanoriëntering voor mensen zoals ik die aan het werk zijn, maar die de huidige situatie omwille van medische redenen niet meer kunnen volhouden en dus een aangepaste job zoeken.

Offline mama

• hondenvriend pro
  • *
  • 250 HV-Punten
« Reactie #207 Gepost op: september 26, 2013, 13:45:13 »
onze DA....

pasop: ben tevreden over de praktijk en het resultaat die we elke keer hebben gehad wanneer we met Maks gingen... maar blijkt dat ze toch wel SERIEUS doorvragen bij ons zulle....

situatie: Maks zit voor zoveelste keer met bloedoor.... door omstandigheden kunnen we nu niet overgaan tot operatie, misschien binnen een week wel, maar nu, deze dagen lukt het gewoon niet wegens er geen 100% voor hem kunnen zijn... natuurlijk zit hij nu voor de zoveelste keer met een serieus opgezwollen bloedoor en kunnen we hem daar geen week lang laten mee zitten.... dus bon: nog maar eens laten leegtrekken he....

probleem: ik ben op het werk in BXL en vriendin is onder monitor in ziekenhuis.
Dus mijn ma is onze Maks bij ons komen oppikken en heeft zelf DA opgebeld bij hen in de buurt...

verschil: onze DA (die dus niét aan huis komt maar waar wij moeten naartoe rijden) vraagt voor zo een onnozelheid (= bloed uit oor laten lopen met een naaldje) 70 euro (!!!)

de DA die mijn ma heeft gebeld bij haar in de buurt van waar ouders wonen (St.Lievens Houtem) komt op de koop toe op huisbezoek(!) en rekent voor dezelfde ingreep slechts 26 euro!!!!!
sorry maar dàt verschil ga ik toch eens aan onze DA voorleggen met de vraag hoe ze dat kan verklaren.  :boos:

bij welke DA ga je?
mag ook in PB hoor

Online Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #208 Gepost op: september 26, 2013, 14:17:03 »
Nee, VDAB - GTB.   :silenced:
Voor aangepaste loopbaanoriëntering voor mensen zoals ik die aan het werk zijn, maar die de huidige situatie omwille van medische redenen niet meer kunnen volhouden en dus een aangepaste job zoeken.
:eh: moar enfin  :muur:

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline Liesel

• *
  • 63 HV-Punten
« Reactie #209 Gepost op: september 26, 2013, 14:30:16 »
:eh: moar enfin  :muur:

Ik wist niet wat ik hoorde toen ze me dat zomaar ff zeiden aan de telefoon.
En da's dan voor 4 uurkes begeleiding, en als dat niet genoeg is, dan moet je een nieuw pakket van 4u à 40 euro betalen....

Ik ben er dus van overtuigd dat er veel minder mensen op ziekenkas zouden kunnen zitten, zolang er maar een aangepaste job voor hen gezocht wordt, maar als je dan ziet welke moeilijke weg je daarvoor moet bewandelen...  :silenced:

Offline Auryn

• warme hondenvriend
  • *
  • 261 HV-Punten
  • love my animals! <3
« Reactie #210 Gepost op: september 26, 2013, 18:43:29 »
dien ouwen die altijd bij ons buren moet zijn!!!

ALTIJD parkeert hij in ONZE voortuin, terwijl er plaats is bij onze buren (waar hij dus moet zijn)...

hij heeft het ons al eens gelapt dat hij daar stond, 2 auto's blokkeerde, en ondertussen waren hij + de buren ergens naartoe voor een uur of 4.

ik denk dat hij dat ondertussen al een 20-tal keer gedaan heeft, heb het hem ondertussen al 2x gevraagd/gezegd om daar niet meer te parkeren, en al zeker niet als er plaats is bij de buren...

vandaag stond hij dus WEER in onze voortuin terwijl er plaats was bij de buren.

ik wor daar ZOT van hé!!!!   :bla:  :bla:  :bla:
Everything for my animals, forever...

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #211 Gepost op: september 26, 2013, 19:04:54 »
dien ouwen die altijd bij ons buren moet zijn!!!

ALTIJD parkeert hij in ONZE voortuin, terwijl er plaats is bij onze buren (waar hij dus moet zijn)...

hij heeft het ons al eens gelapt dat hij daar stond, 2 auto's blokkeerde, en ondertussen waren hij + de buren ergens naartoe voor een uur of 4.

ik denk dat hij dat ondertussen al een 20-tal keer gedaan heeft, heb het hem ondertussen al 2x gevraagd/gezegd om daar niet meer te parkeren, en al zeker niet als er plaats is bij de buren...

vandaag stond hij dus WEER in onze voortuin terwijl er plaats was bij de buren.

ik wor daar ZOT van hé!!!!   :bla:  :bla:  :bla:

ik zou paaltjes zetten ofiets :fuu:

Offline Auryn

• warme hondenvriend
  • *
  • 261 HV-Punten
  • love my animals! <3
« Reactie #212 Gepost op: september 26, 2013, 22:52:34 »
ik zou paaltjes zetten ofiets :fuu:

ja ik ben ook aant peisen, maar mijn eigen bezoek mag daar wel staan hé :)  en mijn schoonbroer komt hier soms te pas en te onpas toe, dus alsek da dan moet wegnemen als die hier is, vind ik maar omslachtig...

die mens moet daar gewoon nie staan gvd!  kzou al beginnen denken dattem alzheimer heeft of dattem het gewoon met opzet doet :-/

Offline Evil Lien

• *
  • 585 HV-Punten
« Reactie #213 Gepost op: september 26, 2013, 22:54:36 »
ja ik ben ook aant peisen, maar mijn eigen bezoek mag daar wel staan hé :)  en mijn schoonbroer komt hier soms te pas en te onpas toe, dus alsek da dan moet wegnemen als die hier is, vind ik maar omslachtig...

die mens moet daar gewoon nie staan gvd!  kzou al beginnen denken dattem alzheimer heeft of dattem het gewoon met opzet doet :-/

Een vriendin van mij had een gelijkaardig probleem. Zij heeft stickers/bordjes met verboden te parkeren gehangen en tegen haar vrienden/familie gezegd dat dat uiteraard niet voor hen geldt.  :lol:

Offline Auryn

• warme hondenvriend
  • *
  • 261 HV-Punten
  • love my animals! <3
« Reactie #214 Gepost op: september 26, 2013, 22:57:14 »
ik zal het er wel eens over hebben met de buurvrouw...  kging anders nog nekeer een briefke op zijn ruit plakken, maar wil ook geen gezever met de buurvrouw natuurlijk :)

kheb mij echt al moeten inhouden om nie uit mijn krammen te schieten zelle :/

Offline borderlove

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 386 HV-Punten
« Reactie #215 Gepost op: september 27, 2013, 00:19:26 »
zijnen auto blokkeren dat hij ni weg kan ?

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • Geslacht: Man
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #216 Gepost op: september 27, 2013, 11:36:02 »
aaah, ik moet iets rechtzetten, eerlijk is eerlijk!!

heb me ondertussen al wat verder geïnformeerd over Maks' bloedoor: de 70 euro die we moesten betalen de vorige keren waren omdat er telkens bijkomende medicatie aan te pas kwam.... normaalgezien is zo een ingreep bij onze DA iets van een 40 euro...  :yes:

den dezen liep weet ietske te hard van stapel...  :shifty: maar bon, het zou idd wel heel duur geweest zijn en nog steeds zijn ze toch wel bijna dubbel zo duur als de DA die onlangs bij mijn ouders is langsgeweest...

maar bon... het maakt heel het item al wat 'minder irritant'...

ps: DA kon een gaatje in drukke agenda vinden en onze Maks is dus onverwacht nét onder het mes gegaan voor z'n bloedoor, terwijl ik dit schrijf is hij stilletjes aan weer wakker aan het worden.... màn man man ik wist niet dat ik ZO ongerust kon zijn over iets dat in feite toch maar een klein operatie'tje is he... pfffff... ik moet een "niet te rap panikeren-cursus" gaan volgen denk ik.  :denk:

iets om in het topic "wat vond ik irritant vandaag" te plaatsen = mezelf.  :zot:

Offline mama

• hondenvriend pro
  • *
  • 250 HV-Punten
« Reactie #217 Gepost op: september 27, 2013, 11:59:32 »
het zijn ook wel hectische dagen voor jullie nu.
Maar alles komt wel goed.

:thumbs: voor Maks

Online Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #218 Gepost op: september 27, 2013, 12:10:06 »
Maddock heeft precies wat last van stress  :mrgreen:
Wat je ook doet, blijven ademen, in en uit en in en uit  :mrgreen:

Offline Auryn

• warme hondenvriend
  • *
  • 261 HV-Punten
  • love my animals! <3
« Reactie #219 Gepost op: september 27, 2013, 12:29:20 »
zijnen auto blokkeren dat hij ni weg kan ?

heb ik ook al zitten denken :p, maar dan krijg ik mss ook miserie met de buren hé :)

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal