collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Re: Wat maakt je boos vandaag?  (gelezen 101602 keer)

Offline wendy hostyn

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 23532 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Re: Wat maakt je boos vandaag?
« Reactie #20 Gepost op: augustus 22, 2013, 22:44:22 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
het antwoord: hoe moet ge anders een hond leren volgen zonder slipketting?  vond ik toch het beste  :doh:
lang geleden dak zoveel domheid op een hoopje had gezien...
en lang geleden dak zoveel bedrukte honden tesamen zag ook...

en nog langer geleden dat ge een beet van zover kunt zien komen he  :doh:

en dat terwijl leren volgen zo makkelijk aan te leren is zonder al dat debiel geweld  :fuu:
we geven honden ons huis, onze tijd en onze liefde. Als dank geven zij ons alles...

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
  • Don't mind the dog, beware of the owner
« Reactie #21 Gepost op: augustus 23, 2013, 01:15:37 »
en dat terwijl leren volgen zo makkelijk aan te leren is zonder al dat debiel geweld  :fuu:

echt, twas zo triestig om zien, dak van puur miserie gewoon der mee begon te lachen om het te kunnen plaatsen, zoiets...
ma kvond Sarah wel goe  :mrgreen:
der was geen stoppen meer aan, en die mens kon echt niks inbrengen tegen haar argumenten en stond daar met zijn mond vol tanden (en bolde het uiteindelijk af)...
kregen we het helemaal e, tegen elkaar bezig over het nut van slipkettingen, het feit dat we nergens speelgoed zagen, dat we de baasjes geen enkel geluid hoorden maken (geen boos geluid, maar ook geen belonend hoog geluidje) en zo hebben we nog een half uurke verder gegaan...
dan zijn we gevlucht  :mrgreen:

pits, amstaffs én rottweilers niet toegelaten, maar ze trainen wel alle andere rassen met een slip... zelfs erg jonge hondjes...
en ik dan van: kheb meer schrik van ne slecht afgerichte mechelaar dan nen positief getrainde boerboel, ma dien bijtende mechel mag wel binnen?  kon ie ook ni op antwoorden...

kzeg hier wordt toch geen teletac gebruikt he?  hij dan van: nee, dat is verboden he, dat doet pijn voor een hond... wij van: en een slipketting ni?  hij weer: maar als achteruit loopt om weg te willen geraken, corrigeert ie zichzelf e, dan doe ik da ni... wij  :eh: :eh: naar elkaar...

en zo nog van die dingen... echt, zonde...

kenden ze ook rudy de meester (die dan nog van die regio ongeveer was, hamme) alleens ni, wij terug helemaal  :denk:

4ever... HERA...Please be our guardian angel...

Offline Calana

• hondenvriend pro
  • *
  • 1607 HV-Punten
« Reactie #22 Gepost op: augustus 23, 2013, 10:37:40 »
echt, twas zo triestig om zien, dak van puur miserie gewoon der mee begon te lachen om het te kunnen plaatsen, zoiets...
der was geen stoppen meer aan, en die mens kon echt niks inbrengen tegen haar argumenten en stond daar met zijn mond vol tanden (en bolde het uiteindelijk af)...
kregen we het helemaal e, tegen elkaar bezig over het nut van slipkettingen, het feit dat we nergens speelgoed zagen, dat we de baasjes geen enkel geluid hoorden maken (geen boos geluid, maar ook geen belonend hoog geluidje) en zo hebben we nog een half uurke verder gegaan...

pits, amstaffs én rottweilers niet toegelaten, maar ze trainen wel alle andere rassen met een slip... zelfs erg jonge hondjes...
en ik dan van: kheb meer schrik van ne slecht afgerichte mechelaar dan nen positief getrainde boerboel, ma dien bijtende mechel mag wel binnen?  kon ie ook ni op antwoorden...

kzeg hier wordt toch geen teletac gebruikt he?  hij dan van: nee, dat is verboden he, dat doet pijn voor een hond... wij van: en een slipketting ni?  hij weer: maar als achteruit loopt om weg te willen geraken, corrigeert ie zichzelf e, dan doe ik da ni... wij  :eh: :eh: naar elkaar...

kenden ze ook rudy de meester (die dan nog van die regio ongeveer was, hamme) alleens ni, wij terug helemaal  :denk:

Welke HS was dat? Mag in PB...

Offline DarrenRastaKaité

• *
  • 709 HV-Punten
    • AppyLeash
« Reactie #23 Gepost op: augustus 23, 2013, 10:59:03 »
Mijn pa  :x :x Ik ga -echt waar- ooit nog iets krijgen van diene mens :x

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • Geslacht: Man
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #24 Gepost op: augustus 23, 2013, 11:16:33 »

amai Fleureke, wil je mij in PB ook eens de naam van die HS opsturen aub? wij zijn ook van die regio en ik vermoed dat ik een vermoeden heb... vermoedelijk...  :mrgreen:

Offline Calana

• hondenvriend pro
  • *
  • 1607 HV-Punten
« Reactie #25 Gepost op: augustus 23, 2013, 14:50:12 »
amai Fleureke, wil je mij in PB ook eens de naam van die HS opsturen aub? wij zijn ook van die regio en ik vermoed dat ik een vermoeden heb... vermoedelijk...  :mrgreen:

Ah, een mededendermondenaar, leuk :thumbs:

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • Geslacht: Man
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #26 Gepost op: augustus 23, 2013, 14:55:29 »
Ah, een mededendermondenaar, leuk :thumbs:

:wave:
eigenlijk 'grembergenaar', heb liever reuzen dan reuzenpaarden.  :mrgreen:

Offline saartje39

• *
  • 288 HV-Punten
« Reactie #27 Gepost op: augustus 23, 2013, 15:01:24 »
Wil dat hier gerust zetten, is geen geheim volgens mij...
Was natte neuzen in Kruibeke.
Ben van steendorp en dus op zoek naar een deftige school wat niet makkelijk blijkt te zijn  :muur:

Offline Calana

• hondenvriend pro
  • *
  • 1607 HV-Punten
« Reactie #28 Gepost op: augustus 23, 2013, 15:05:14 »
:wave:
eigenlijk 'grembergenaar', heb liever reuzen dan reuzenpaarden.  :mrgreen:

En naar welke school ging uw vermoeden uit?

Offline sportinggirl

• *
  • 248 HV-Punten
« Reactie #29 Gepost op: augustus 23, 2013, 15:05:27 »
Wil dat hier gerust zetten, is geen geheim volgens mij...
Was natte neuzen in Kruibeke.
Ben van steendorp en dus op zoek naar een deftige school wat niet makkelijk blijkt te zijn  :muur:

en is action4dogs in puurs ver?

Offline loesje

• *
  • 3042 HV-Punten
  • Bailey, een droom dat werkelijkheid werd.Miss You!
« Reactie #30 Gepost op: augustus 23, 2013, 16:54:08 »
Hier een bordereigenaar op HS. Het was zijn eerste les in de B en dat beestje kreeg constant onder zijn kloten. Ik had echt de indruk dat hij nog veel gewoon niet kende. Ik had er echt medelijden mee.
Ik snap het niet. Er is geen geld mee te verdienen dus waarom als die druk op dat beestje? Maak er toch gewoon een quality moment van. Zucht

-- Do not make the mistake of treating your dogs like humans or they will treat you like dogs.--

Offline saartje39

• *
  • 288 HV-Punten
« Reactie #31 Gepost op: augustus 23, 2013, 18:33:59 »

Ben ik ook geweest. Stonden ze een uur gewoon stil en zeiden ze ook hele rare dingen  :fuu:
Instructeurs zijn moeilijke klanten  :vuistje: ja nee ik vind een goede school met een goede visie en goede lesgevers heel belangrijk...

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
  • Don't mind the dog, beware of the owner
« Reactie #32 Gepost op: augustus 23, 2013, 19:40:50 »

kheb daar gefrisbeet begin dit jaar, en dan stoppen die mannen er mee :(

voor mij is dat geweldig dichtbij, ik ben van ruisbroek  :mrgreen:

maar kheb er qua gehoorzaamheid ni direct die klik mee ;)
en het niveau agility is dan weer net ietske te hoog om als recreant met een hond van 11 zo nu en dan nog es wa lage sprongskes te gaan doen...

ik vond het ni zo erg e, maar wij zijn moeilijke klanten en komen eigenlijk met een eisenpakketje  :shifty:  (en met commentaar dus  :mrgreen: )

4ever... HERA...Please be our guardian angel...

Offline Liesel

• *
  • 63 HV-Punten
« Reactie #33 Gepost op: augustus 24, 2013, 11:06:10 »
Ik snap jullie volledig, dames.
Zoek ook nog een goeie HS in de buurt om agility met Liesel te doen en evt met Erynn ook weer wat gehoorzaamheid + lessen met Kaimook.
Maar de enige die ik ken is 40min rijden en dat is mij iets te ver.

Nu ga ik met Kaimook naar een kleine HS in de buurt, (heel content van) maar ik betaal er ook een pak meer voor dan bij een gewone HS, dus kost teveel om ook nog es les met Liesel en Erynn te gaan volgen daar.   :doh:
« Laatst bewerkt op: augustus 24, 2013, 11:16:37 door Liesel »

Offline Bandolero

• *
  • 3421 HV-Punten
« Reactie #34 Gepost op: augustus 24, 2013, 11:12:40 »
Nu ga ik met Kaimook naar een kleine HS in de buurt, (heel content van) maar ik betaal er ook een pak meer voor dan bij een gewone HS, dus kost teveel om ook nog es les met Liesel en Erynn te gaan volgen daar.   :doh:

oei, je moet als zelfde geleider voor de andere honden ook nog es betalen?
Da's ook wel stom he

Offline Liesel

• *
  • 63 HV-Punten
« Reactie #35 Gepost op: augustus 24, 2013, 11:14:51 »
oei, je moet als zelfde geleider voor de andere honden ook nog es betalen?
Da's ook wel stom he

Dat denk ik wel, eigenlijk heb ik daar nog niet naar gevraagd...
Dus zou dat mss beter eerst es doen.   :oops:  :lol:
Maar aangezien er met een stempelkaart gewerkt wordt per les die je volgt, vermoed ik wel dat je extra moet betalen per hond.  Maar weet niet of dat dan hetzelfde tarief is. 

Offline Lieze

• *
  • 256 HV-Punten
  • There's no I in team.
« Reactie #36 Gepost op: augustus 24, 2013, 11:37:12 »
Is Langemark (Brave Bakelanders) ver voor jou?

Iemand die niet weet hoe zeep smaakt, heeft nog nooit een hond gewassen.

Offline Tinne1990

• *
  • 3519 HV-Punten
« Reactie #37 Gepost op: augustus 24, 2013, 11:41:15 »
Ben ik ook geweest. Stonden ze een uur gewoon stil en zeiden ze ook hele rare dingen  :fuu:
Instructeurs zijn moeilijke klanten  :vuistje: ja nee ik vind een goede school met een goede visie en goede lesgevers heel belangrijk...

Geen last van  :mrgreen: Wanneer ben je geweest als ik zo nieuwsgierig mag zijn?

Offline Liesel

• *
  • 63 HV-Punten
« Reactie #38 Gepost op: augustus 24, 2013, 13:10:41 »
Is Langemark (Brave Bakelanders) ver voor jou?

Halfuur rijden.  Ben er een tijd geweest, maar dan veranderd van school. 

Offline saartje39

• *
  • 288 HV-Punten
« Reactie #39 Gepost op: augustus 24, 2013, 13:28:32 »
Geen last van  :mrgreen: Wanneer ben je geweest als ik zo nieuwsgierig mag zijn?

Weet het niet meer juist. Had er toen hier ook ergens een verslagje van geschreven.
Is echt geen hondenschool voor mij. Veel te saai en geen goede puppyles vond ik. Toch die 2 instructeurs van toen.

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal