collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Re: Wat maakt je boos vandaag?  (gelezen 101606 keer)

Offline stropertje

• hondenvriend pro
  • *
  • 378 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat maakt je boos vandaag?
« Reactie #180 Gepost op: september 17, 2013, 21:41:51 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Ik wou hier net hetzelfde komen posten. :( Ik weet ook niet welk gevoel er bij mij eerst komt: kwaad zijn of verdrietig...

En hij moet -alweer- zo snel mogelijk opvang hebben. :'( Wéér geen tijd om rustig te zoeken naar de ideale thuis...
Is er geen plaats waar deze hond in opvang kan? Zeker in zo'n situaties, zo'n moeilijke herplaatsing, is het toch makkelijker om zo'n hond in opvang te zetten. Dan kan er rustig naar de ideale thuis gezocht worden. Desnoods vraag je aan de huidige eigenaars een bijdrage voor voeding, als dat een probleem is.

Offline Ilsey

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #181 Gepost op: september 17, 2013, 23:00:21 »
Als er nu eens wat mensen een mailtje sturen naar Kiwaq?  :fuu:

Ja dat vind ik een goed idee, zijn er hier mensen die goed zijn in zoiets op te stellen? Kunnen we allemaal dezelfde mail sturen  :fuu: :mrgreen:
“Until one has loved an animal a part of one's soul remains unawakened.”

Offline Moreghan

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 493 HV-Punten
« Reactie #182 Gepost op: september 18, 2013, 13:41:50 »
Ja dat vind ik een goed idee, zijn er hier mensen die goed zijn in zoiets op te stellen? Kunnen we allemaal dezelfde mail sturen  :fuu: :mrgreen:
Ik wil ook wel een mailtje sturen maar ben ook niet zo goed in zo'n dingen opstellen... Dus als er eventueel iemand eentje kan maken en die dan gebruikt kan worden? Alle kleine beetjes helpen om de broodfokkers ermee te doen stoppen  :yes:

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #183 Gepost op: september 18, 2013, 22:36:40 »
Ik heb een oproepje geplaatst in een ander topic, om meer HV'tjes te bereiken: http://www.hondenvrienden.be/forum/algemeen/oproep-aan-kiwaq/ duimen dat iemand zich geroepen voelt, en anders zal ik wel iets ineen proberen flansen zeker  :denk: :shifty:
“Until one has loved an animal a part of one's soul remains unawakened.”

Offline Lizzz

• warme hondenvriend
  • *
  • 127 HV-Punten
« Reactie #184 Gepost op: september 19, 2013, 07:48:35 »
Is er geen plaats waar deze hond in opvang kan? Zeker in zo'n situaties, zo'n moeilijke herplaatsing, is het toch makkelijker om zo'n hond in opvang te zetten. Dan kan er rustig naar de ideale thuis gezocht worden. Desnoods vraag je aan de huidige eigenaars een bijdrage voor voeding, als dat een probleem is.

Hij heeft opvang! :)

Offline fieke0509

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 251 HV-Punten
« Reactie #185 Gepost op: september 19, 2013, 09:39:54 »
Pffff, keislecht gezind.

Gisteren voor de tweede keer in 3 maand (wonen hier nog maar 6 maand) de septische put laten leeg trekken.  Put werkt prima, maar toch komt hij telkens vol te zitten.

Bellen dus iemand om dat te komen doen, blijkt die hier al een paar keer geweest te zijn (ting, belletje rinkelt).  Dus trekt de put leeg, en wat zien we weer?  Steenpuin, oude kleren, sokken, snoeppapiertjes, wc-blokhoudertjes, ...  allemaal in de spetische put.

Dus gisteren om 17u30 (hele dag gewerkt) begonnen aan het uitgraven van de put op zoek naar de leiding naar t straat zodat we die ook kunnen nakijken want het blijkt hier en daar toch nog verstopt te zijn (duh).  Blijkt dat alles verkeerd is aangesloten.  Afvalwater loopt door water van de toiletten, ne put die moet overlopen in de septische tank loopt omgekeerd wat ook verklaard dat we, als we het bad laten leeglopen, een erg vieze lucht in de badkamer krijgen.

Resultaat: dit weekend heel de oprit uitbreken (hij ligt net een week terug dicht na het afwerken van de stroom), alle leidingen loskoppelen en nazien, desnoods grotere steken, putten correct verbinden, alles terug dichtmaken.

T begint toch een beetje irritant te worden hoor.  Dit kwamen we al tegen:

- Rolluik die naar onder viel omdat ze maar aan twee kleine plastic haakjes opgehangen was.  Gordijnkasten waren net 3 dagen geplaatst en afgewerkt, maar ja, alles terug er uit.
- In de smeerput zou wat steenpuin liggen maar toen we hier aan begonnen bleken dit betonblokken van telkens 25kg te zijn: 30 blokken later was ie leeg.
- De drijfkracht die in de garage zou moeten liggen (stroom) is nog steeds niet gevonden.  Nergens een spoort van 380V te vinden
- Chauffageketel zou 2 jaar oud moeten zijn, maar op de factuur blijkt hij van 1997 te zijn.  Oeps, hadden wij dat gezegd?
- Ja het dak lekte in de veranda maar dat hebben we laten raperen, niet dus, heel het dak is rot.
- Wij komen toe met 1300l stookolie per jaar hoor!  Nee hoor want gij stookte niet denk ik.  Wij waren al meer dan 900l kwijt op 2 maand en dan was het net 20°C in huis en moest ik de katjes dekentjes geven want die beestjes kregen koude oren
- Ja, ge hebt nog een aantal jaar garantie over op de ramen en rolluiken, ik bezorg u de papieren.  ........ Oh ja, hadden wij dat gezegd?  Wij vinden die papieren niet meer ze.

Begint echt irritant te worden, en dan rijden die hier nog continu langs om te gapen.  En willen die héél graag uitgenodigd worden om eens te komen kijken wat we er van gemaakt hebben?  Ze mogen mee komen de oprit opbreken, zeikerds.

Hadden ze ons op de mankementen gewezen of gezwegen, dan hadden we dat huis ook gekocht hoor, maar nu hebben ze gelogen en bedrogen en daar kan ik niet tegen.

Offline borderlove

• *
  • 386 HV-Punten
« Reactie #186 Gepost op: september 19, 2013, 12:32:22 »
amai da is idd om kwaad van te worden!! bij ons was dat ook, maar met minder dingen... bv meer stookkosten ook, en volgens hen hadden de buren geen stroom in hun garage (zij hebben een garage in onze bouw), we zaten er 2 dagen en toen ging hun automatische poort (!) open, en stond er een ijskast, een droogkast,enz...

Kzou zeggen goeie moed  :thumbs:

Offline Auryn

• warme hondenvriend
  • *
  • 261 HV-Punten
  • love my animals! <3
« Reactie #187 Gepost op: september 19, 2013, 18:28:06 »
da's wel schijt, maar ik zou zowieso nooit een huis kopen dat op stookolie brandt...  da's echt gewoon pokkeduur!  ge zijt nog beter af door gewoon met elektrische accumulatoren te werken :/

da's dus de reden waarom ik schrik heb om een huis "met werk aan" te kopen...  ge weet echt nooooit op voorhand wa uw extra kosten gaan zijn eh :(

maar idd, liegen en bedriegen is echt LAF
Everything for my animals, forever...

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #188 Gepost op: september 19, 2013, 18:32:30 »
jeetje fieke0509 das allesbehalve leuk !

Ooit een huis gehuurd , man, man je kreeg dat niet warm gestookt zo koud en kil en vooral vochtig

We zijn er letterlijk gaan 'lopen' ik werkte enkel en alleen voor de rekening van de stookkosten te betalen

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
    • Van de Hereheide Teckels
« Reactie #189 Gepost op: september 19, 2013, 22:07:20 »
Op Marktplaats;

Leuke lieve zwangere teckel met spijt moeten we haar weg doen omdat het niet meer samen met onze bulldog overweg kan ze heeft 3 of 4 puppy's in haar buik en ze moet nog nu 2 a 3weken we zoeken wel een goed tehuis want ze is gewend binnen te liggen en op de bank we vragen 800 voor haar omdat ze zwanger is voor meer info kunt u bellen naar 065xxxxxx0 gr hxxxs

Offline Loekie

• *
  • 58 HV-Punten
« Reactie #190 Gepost op: september 19, 2013, 22:14:28 »
Iemand dat zomaar gewoon goeiedag zegt zonder moeite na mij door een hel te laten gaan en erna nog een leuke sms met een leuke smiley stuurt  :boos: euhm dacht het niet  :zot:

Online Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #191 Gepost op: september 19, 2013, 22:15:17 »
Op Marktplaats;

Leuke lieve zwangere teckel met spijt moeten we haar weg doen omdat het niet meer samen met onze bulldog overweg kan ze heeft 3 of 4 puppy's in haar buik en ze moet nog nu 2 a 3weken we zoeken wel een goed tehuis want ze is gewend binnen te liggen en op de bank we vragen 800 voor haar omdat ze zwanger is voor meer info kunt u bellen naar 065xxxxxx0 gr hxxxs
:shock: :puke:

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
    • Van de Hereheide Teckels
« Reactie #192 Gepost op: september 19, 2013, 22:20:31 »
:shock: :puke:

Ik ben zo geshockeerd dak nie eens weet wat eerst te voelen... walging? giga-agressie?? geen idee...
Bij leeftijd 0-2 jaar... 't zal hoogst wss ook nog naar het eerste neigen ook nog... EN rara wie zou de papa zijn? Gelukkig vragen ze 800, want ja, van zo'n kruisingen word je rijk!  :puke:

Offline Moreghan

• *
  • 493 HV-Punten
« Reactie #193 Gepost op: september 20, 2013, 09:57:04 »
Op Marktplaats;

Om mottig van te worden! je zou al bijna gaan denken dat ze het beestje nog expres zwanger hebben laten worden om er meer geld voor te kunne vragen  :zot:

Offline wendy hostyn

• *
  • 23532 HV-Punten
« Reactie #194 Gepost op: september 20, 2013, 10:05:45 »
Milor! wat een kl*** van een hond  :bla:
we geven honden ons huis, onze tijd en onze liefde. Als dank geven zij ons alles...

Online Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #195 Gepost op: september 20, 2013, 10:18:54 »
Milor! wat een kl*** van een hond  :bla:
jaloers op Aivic?

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline wendy hostyn

• *
  • 23532 HV-Punten
« Reactie #196 Gepost op: september 20, 2013, 10:21:39 »
jaloers op Aivic?

waar hij ook is, of wat hij ook doet, hij kan het niet hebben dat Aivic voor hem door de deur gaat. dan rept hij zich om aivic voor te zijn, loopt hij te krijsen gelijk een speenvarken...  :muur: :muur: :muur:
we geven honden ons huis, onze tijd en onze liefde. Als dank geven zij ons alles...

Offline Tianiz

• hondenvriend pro
  • *
  • 3534 HV-Punten
« Reactie #197 Gepost op: september 20, 2013, 10:56:34 »
Die van ons boekhoudkantoor... Professioneel mailen dat kan die niet meer... En kan die nu niets doen, moet ik nu alles voorkauwen. Wij huren hun toch in voor nog iets te doen!

Online Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #198 Gepost op: september 20, 2013, 11:27:49 »
waar hij ook is, of wat hij ook doet, hij kan het niet hebben dat Aivic voor hem door de deur gaat. dan rept hij zich om aivic voor te zijn, loopt hij te krijsen gelijk een speenvarken...  :muur: :muur: :muur:
:doh: :doh: :doh:

Offline DarkWolf

• *
  • 1205 HV-Punten
« Reactie #199 Gepost op: september 24, 2013, 17:28:59 »
Eén van de dingen waar ik NIET tegen kan is dat ik zelf meermaals achter iets moet vragen. Ik ben al sinds 2september een collega aan het vervangen op het werk, wat mij totaal niet stoort want ik werk daardoor momenteel dus voltijds. Maar ik ben in die 3weken al zeker 2x gaan vragen tot wanneer haar ziekteverlof net loopt, want ik had wel al enkele dingen gepland in oktober. En 2x werd mij gezegt "25 september komt ze terug". Vorige week werd mij nog gezegt dat ze ZEKER terug ging komen. Gisteren nog eens gaan vragen, ze hadden geen telefoon of mail gehad dus ze ging ZEKER woensdag terug komen. Ga ik het daarnet NOG is vragen omdat mn collega zei dat ze gistern nog had gestuurd en dat M. donderdag op controle moest bij de dokter dus we vonden het raar dat ze woensdag dan al terug zou komen werken als ze pas donderdag op controle moet + ze had nog veel pijn. Nu blijkt dat haar ziektebriefje tot donderdag loopt :muur: Was da nu echt zo moeilijk om dat is na te kijken en het mij zélf te komen zeggen, ipv dat ik er achter moet komen vragen?
Nog iets waar ik niet tegen kan is zo kort op voorhand iets weten/iets dat veranderd. Ik plan mijn dingen liever al wat op voorhand en als er dan plots iets veranderd dan kan ik daar best wel wat ondersteboven van zijn. En laat ik nu dus net wat dingen hebben gepland waar ik naar uit keek (maar die ik gerust kan uitstellen).
En combineer die 2 dingen en tjah..nu benk dus best wel wat pissed!

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal