collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Re: Wat maakt je boos vandaag?  (gelezen 101581 keer)

Offline Timo jr

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 1595 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
    • Van de Hereheide Teckels
Re: Re: Wat maakt je boos vandaag?
« Reactie #100 Gepost op: september 01, 2013, 17:35:28 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
jeweeeeeel... De politie bellen om te vragen of ze de jager van dat stuk willen informeren dat er gestroopt wordt op zijn jacht... Als het de jager zelf is, weet die impersant ook dat de politie ervan op de hoogte is... Als het de jager zelf niet is, dan zal die er wel iets aan doen...

Offline lore

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #101 Gepost op: september 01, 2013, 17:49:15 »
de laatste keer dat ik dat ooit gedaan heb, heeft Grien een nacht aan het infuus mogen liggen en heb ik de raad gekregen van de toenmalige wijkagent om die mannen braaf met rust te laten  :silenced:

...Repetition does not transform a lie into a truth...

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
« Reactie #102 Gepost op: september 01, 2013, 18:58:07 »
dan zou ik de wijkagent aangeven. Jagen bij nacht is een zwaar misdrijf!

Offline Karo

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #103 Gepost op: september 01, 2013, 19:03:02 »
mijn pc is stuk, amper 2 maand oud.
ik heb just zo een drukke week en nu moet ik mijn vriend zijn pc gebruiken met een qwerty toetsenbord  :roll:

Offline wesp

• *
  • 486 HV-Punten
« Reactie #104 Gepost op: september 01, 2013, 19:19:37 »
Gezaag  :roll:

Offline Lieze

• *
  • 256 HV-Punten
  • There's no I in team.
« Reactie #105 Gepost op: september 01, 2013, 19:36:07 »
Pascal Smet

Iemand die niet weet hoe zeep smaakt, heeft nog nooit een hond gewassen.

Offline spast

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 146 HV-Punten
« Reactie #106 Gepost op: september 01, 2013, 22:53:52 »
de laatste keer dat ik dat ooit gedaan heb, heeft Grien een nacht aan het infuus mogen liggen en heb ik de raad gekregen van de toenmalige wijkagent om die mannen braaf met rust te laten  :silenced:
:yeek:

jagerklemmen zetten?  :twistedevil:
laten we lekker link gaan doen!

Offline borderlove

• *
  • 386 HV-Punten
« Reactie #107 Gepost op: september 01, 2013, 23:12:28 »
dan zou ik de wijkagent aangeven. Jagen bij nacht is een zwaar misdrijf!

ff off topic maar is dat altijd zo, of zijn daar uitzonderingen op? en vanaf hoe laat is dat dan ?

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
« Reactie #108 Gepost op: september 01, 2013, 23:25:37 »
ff off topic maar is dat altijd zo, of zijn daar uitzonderingen op? en vanaf hoe laat is dat dan ?

Sommige soorten (reebok in mei, ganzen/eenden in juli) mogen in Vlaanderen een uur voor of na zonsondergang of opgang bejaagd worden. In de lente kan het dus voor velen nog 'nacht' zijn een uur voor zonsopgang... Maar daarbuiten (echt 's nachts dus) is het strikt verboden. Er wordt wel degelijks 's nachts op vossen gejaagd of 'gelicht' op haas ofzo... Soms zijn dat jagers, soms zijn dat stropers...
Ik heb dit jaar mijn jachtakte behaald en daar liepen VEEL 'ouw mannekes' bij die daar niet voor hun plezier rond liepen... Jachtaktes worden wel degelijk in getrokken bij overtredingen, maar als er niks aangegeven wordt, dan verandert er niks...

Offline borderlove

• *
  • 386 HV-Punten
« Reactie #109 Gepost op: september 01, 2013, 23:47:43 »
tis omdat ik weet heb van een jager die na het donker (meestal rond 22 à 23u) komt jagen op vossen... en dit het ganse jaar door (hij wacht tot het donker is ,en gaat dan op pad met de schijnwerpers van de auto in de velden). Hij schiet zelfs vanuit zn wagen, en ik dacht gelezen te hebben dat dit ook niet mag ?

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
« Reactie #110 Gepost op: september 01, 2013, 23:49:15 »
pb

Offline terrierlady

• *
  • 1227 HV-Punten
    • Off the wetlandclan
« Reactie #111 Gepost op: september 02, 2013, 10:57:50 »
tis omdat ik weet heb van een jager die na het donker (meestal rond 22 à 23u) komt jagen op vossen... en dit het ganse jaar door (hij wacht tot het donker is ,en gaat dan op pad met de schijnwerpers van de auto in de velden). Hij schiet zelfs vanuit zn wagen, en ik dacht gelezen te hebben dat dit ook niet mag ?
Dan heeft ie waarschijnlijk een ontheffing.

Online Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #112 Gepost op: september 02, 2013, 14:47:09 »
leugens, leugens en nog eens leugens en dat mensen daar intrappen hé  :muur: :muur: :muur:  :bla:

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
« Reactie #113 Gepost op: september 03, 2013, 09:40:09 »
Dan heeft ie waarschijnlijk een ontheffing.
Om 's nachts te mogen schieten? Denk het niet...

Offline terrierlady

• *
  • 1227 HV-Punten
    • Off the wetlandclan
« Reactie #114 Gepost op: september 03, 2013, 09:51:03 »
Ik ken een jachtopzichter die snacht ook met de lamp gaat. En hem kennnde is dat niet iemand die gauw regeltjes zal breken.

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • Geslacht: Man
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #115 Gepost op: september 03, 2013, 10:01:16 »
een vriend die in een vechtscheiding zit, zijn vrouw die 4x meer dan hem verdient (Europese Commissie) én verschillende advocaten ter beschikking heeft, die hem letterlijk financiëel pluimt met alimentatie (4 kinderen) on-ge-looflijk... als je denkt dat de verdeling van alimentatiegelden wordt berekend op het loon van de ouders individueel: niet zo simpel helaas... komt veel meer bij te kijken en uiteraard haalt zij àlles uit de kast om hem te ruïneren, die mens is al zo vermagerd van de stress, ziet er echt onder af. op de koop toe probeert ze hun kinderen tegen hem op te zetten maar gelukkig lukt dit haar niet zo makkelijk: kinderen hebben nl. veel meer aan hem dan aan haar... terwijl zij hen verwent met materialistische zaken doet hij ECHTE dingen met hen die ze ECHT graag doen...

maar ook daar hield rechtbank geen rekening mee want: zij is financiëel beter in staat om in hun onderhoud te kunnen voorzien dus 2 derden van de tijd zijn de kinderen bij haar, nu gaat ze dus ook nog eens zijn centen afpakken. stel je voor: 980euro alimentatie, tel daar de huur van zijn appartementje bij op en er schiet niks van zijn loon meer over... integendeel, moet gaan bijlenen.

ongelooflijk hoe koud en berekend sommige mensen kunnen zijn.

Offline Neverever

• *
  • 440 HV-Punten
  • Just me and the dog
« Reactie #116 Gepost op: september 03, 2013, 10:13:50 »
Mensen die als eerste hulpmiddel bij een uitvaller / hond die focust op andere honden aan een teletac denken, dan leg je precies uit hoe je GT het heeft opgelost met iets heel leuks, doen ze alsof ze dat niet gelezen hebben en er helemaal geen oplossing is.  :weetniet:

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
« Reactie #117 Gepost op: september 03, 2013, 10:16:37 »
Ik ken een jachtopzichter die snacht ook met de lamp gaat. En hem kennnde is dat niet iemand die gauw regeltjes zal breken.

Wil je hem eens vragen hoe het zit? Ben benieuwd.

Online Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #118 Gepost op: september 03, 2013, 11:12:03 »
een vriend die in een vechtscheiding zit, zijn vrouw die 4x meer dan hem verdient (Europese Commissie) én verschillende advocaten ter beschikking heeft, die hem letterlijk financiëel pluimt met alimentatie (4 kinderen) on-ge-looflijk... als je denkt dat de verdeling van alimentatiegelden wordt berekend op het loon van de ouders individueel: niet zo simpel helaas... komt veel meer bij te kijken en uiteraard haalt zij àlles uit de kast om hem te ruïneren, die mens is al zo vermagerd van de stress, ziet er echt onder af. op de koop toe probeert ze hun kinderen tegen hem op te zetten maar gelukkig lukt dit haar niet zo makkelijk: kinderen hebben nl. veel meer aan hem dan aan haar... terwijl zij hen verwent met materialistische zaken doet hij ECHTE dingen met hen die ze ECHT graag doen...

maar ook daar hield rechtbank geen rekening mee want: zij is financiëel beter in staat om in hun onderhoud te kunnen voorzien dus 2 derden van de tijd zijn de kinderen bij haar, nu gaat ze dus ook nog eens zijn centen afpakken. stel je voor: 980euro alimentatie, tel daar de huur van zijn appartementje bij op en er schiet niks van zijn loon meer over... integendeel, moet gaan bijlenen.

ongelooflijk hoe koud en berekend sommige mensen kunnen zijn.

Euhm, uw maat heeft ne héél slechte advocaat. Want een rechtbank die in zoiets trapt, heeft gewoon geen bewijs van het tegendeel;

Als het week/week is, wordt er geen alimentatie voorzien. Dus hij ziet waarschijnlijk zijn kinderen maar in het weekend om de 14 dagen ?
€ 980 / 4 = € 245/ kind ongeveer. Ik vermoed dat het dus gaat om "oudere" kinderen? Want als dit voor jonge kinderen is, is dit compléét gek  :zot:
Wat met de buitengewone kosten? Daar kan hij ook de verdeelsleutel 2/3 voor haar en 1/3 voor hem vragen.

Als ze effectief 4x meer dan hem verdient, en hij moet alsnog € 980 voor 4 kinderen betalen, ondanks dat het maar een secundair verblijfsrecht is, dan zou ik zeggen, ga vlug in beroep en verander héél vlug van advocaat  :thumbs:

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • Geslacht: Man
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #119 Gepost op: september 03, 2013, 11:21:44 »
Euhm, uw maat heeft ne héél slechte advocaat. Want een rechtbank die in zoiets trapt, heeft gewoon geen bewijs van het tegendeel;

Als het week/week is, wordt er geen alimentatie voorzien. Dus hij ziet waarschijnlijk zijn kinderen maar in het weekend om de 14 dagen ?
€ 980 / 4 = € 245/ kind ongeveer. Ik vermoed dat het dus gaat om "oudere" kinderen? Want als dit voor jonge kinderen is, is dit compléét gek  :zot:
Wat met de buitengewone kosten? Daar kan hij ook de verdeelsleutel 2/3 voor haar en 1/3 voor hem vragen.

Als ze effectief 4x meer dan hem verdient, en hij moet alsnog € 980 voor 4 kinderen betalen, ondanks dat het maar een secundair verblijfsrecht is, dan zou ik zeggen, ga vlug in beroep en verander héél vlug van advocaat  :thumbs:

kzal hem deze info voorleggen (zonder je gegevens hierboven uiteraard) maar idd... 3 jongere kinderen en een adoptiedochter die geloof ik 17 of 18 jaar oud is.
wat er aan het gebeuren is is ook compleet gek maar hij vecht tegen een leger "Europese Commissie" advocaten en voor zover ik weet heeft hij gewoon niet genoeg geld om echt goeie advocaten te betalen (betaalt nu al 100 euro/u en moet dus vele uren met hen overleggen) nu weet ik verder niks van advocaten e.d. wellicht zijn er wel betere die wel in zijn budget vallen maar bon... zij is hem idd dingen aan het lappen die niet correct zijn maar ze vind -of haar advocaten vinden- wel meer juridische achterpoortjes wellicht...
en het is niet week/week idd, hij ziet ze maar om de 14 dagen één week.

en verder over buitengewone kosten weet ik niks vanaf, hij gaat ook niet tot in detail als hij vertelt maar wat ik wel weet is dat hij sowieso in beroep gaat, hij kan niet anders, hij KAN gewoon zoveel niet betalen én in zijn eigen leven/onderhoud voorzien, dus hij moet wel... zal hem wel eens aanspreken over zijn advocaat...

merci voor je reactie.

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal