collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Re: Wat maakt je boos vandaag?  (gelezen 101601 keer)

Online Nigra

• Global-Moderator
  • *
  • 260 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • di Amici Eterna...
    • lagotto romagnolo
Re: Wat maakt je boos vandaag?
« Gepost op: augustus 20, 2013, 09:32:20 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
mijn Ipad die "dood" is  :boos:...

Offline Calana

• hondenvriend pro
  • *
  • 1607 HV-Punten
Re: Re: Wat maakt je boos vandaag?
« Reactie #1 Gepost op: augustus 21, 2013, 14:29:17 »
Het hele verhaal en gedoe maakt me boos, de oven-uitspraak hoort eerder thuis in een wat-maakt-ja-aan-het-lachen-topic :D

Meneer die onze woef komt bewonderen want "het is toch zo ne mooie en wij hebben ook zo ene..."
Wat blijkt, ze hebben een aussie-teefje, een bruintje, al zes maand (ik dacht 3 of zo aangezien ze echt heel mini was), staat ook echt een heel raar hoofdje op en ze is ook echt heel fijn gebouwd. Meneer maakte zich wel wat zorgen want hadden al veel mensen gezegd dat ze precies niet zuiver was, ze hadden haar nochtans met papieren enz. gekocht en ouders gezien :yes: Toen ik dan vroeg van waar ze kwam zei die gewoon doodleuk "ja, van zo nen ovenfokker", gelukkig wist de dochter dat het niet "oven" maar "brood" was :vuistje:
Ze wisten duidelijk wel al dat het daar niet goed was, maar hadden toch een hond daar gekocht :weetniet:
Waren geen kwade mensen ze, maar hoe dom kan je zijn?

Offline Natas-bliss

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 568 HV-Punten
    • From Shepherds stars
« Reactie #2 Gepost op: augustus 21, 2013, 16:26:24 »
Het hele verhaal en gedoe maakt me boos, de oven-uitspraak hoort eerder thuis in een wat-maakt-ja-aan-het-lachen-topic :D

Meneer die onze woef komt bewonderen want "het is toch zo ne mooie en wij hebben ook zo ene..."
Wat blijkt, ze hebben een aussie-teefje, een bruintje, al zes maand (ik dacht 3 of zo aangezien ze echt heel mini was), staat ook echt een heel raar hoofdje op en ze is ook echt heel fijn gebouwd. Meneer maakte zich wel wat zorgen want hadden al veel mensen gezegd dat ze precies niet zuiver was, ze hadden haar nochtans met papieren enz. gekocht en ouders gezien :yes: Toen ik dan vroeg van waar ze kwam zei die gewoon doodleuk "ja, van zo nen ovenfokker", gelukkig wist de dochter dat het niet "oven" maar "brood" was :vuistje:
Ze wisten duidelijk wel al dat het daar niet goed was, maar hadden toch een hond daar gekocht :weetniet:
Waren geen kwade mensen ze, maar hoe dom kan je zijn?

hebben ze nog geen dekking gevraagd?

Offline Calana

• hondenvriend pro
  • *
  • 1607 HV-Punten
« Reactie #3 Gepost op: augustus 21, 2013, 16:32:18 »
hebben ze nog geen dekking gevraagd?

Ze zouden wel willen hoor, zo ne knappe woef :vuistje:
Maar gelukkig niet nee :roll: Denk ook niet dat Lucifer haar aantrekkelijk vond :fuu:

Offline Natas-bliss

• *
  • 568 HV-Punten
    • From Shepherds stars
« Reactie #4 Gepost op: augustus 21, 2013, 16:46:42 »
Ze zouden wel willen hoor, zo ne knappe woef :vuistje:
Maar gelukkig niet nee :roll: Denk ook niet dat Lucifer haar aantrekkelijk vond :fuu:

Indien wel had je ze wel mogen doorsturen had met plezier even met ze gebabbeld haha  :twistedevil:

Offline Calana

• hondenvriend pro
  • *
  • 1607 HV-Punten
« Reactie #5 Gepost op: augustus 21, 2013, 16:47:51 »
Indien wel had je ze wel mogen doorsturen had met plezier even met ze gebabbeld haha  :twistedevil:

Mag ik dan komen kijken? Kan mij u moeilijk kwaad voorstellen :fuu:

Offline Natas-bliss

• *
  • 568 HV-Punten
    • From Shepherds stars
« Reactie #6 Gepost op: augustus 21, 2013, 17:32:46 »
ben niet snel kwaad en blijf lang vriendelijk maar erover is erover

Offline Calana

• hondenvriend pro
  • *
  • 1607 HV-Punten
« Reactie #7 Gepost op: augustus 21, 2013, 17:47:10 »
ben niet snel kwaad en blijf lang vriendelijk maar erover is erover
Dan zal ik u maar niet boos maken :oops:

Offline Tianiz

• hondenvriend pro
  • *
  • 3534 HV-Punten
« Reactie #8 Gepost op: augustus 21, 2013, 18:03:01 »
Mag ik dan komen kijken? Kan mij u moeilijk kwaad voorstellen :fuu:

Haha ik bijna... toen onze papa zei dat puppy "nen aggressieve" was... Hij bedoelde dat zo niet, hij vond die puppy nochtans den tofste... Alleen jammer dat je die kleur niet in een teef had  :fuu:  :hmpf:  :mrgreen:

Ik denk dat ik Natacha misschien beter eerst had verwittigd  :?

Offline Calana

• hondenvriend pro
  • *
  • 1607 HV-Punten
« Reactie #9 Gepost op: augustus 21, 2013, 18:09:38 »
Haha ik bijna... toen onze papa zei dat puppy "nen aggressieve" was... Hij bedoelde dat zo niet, hij vond die puppy nochtans den tofste... Alleen jammer dat je die kleur niet in een teef had  :fuu:  :hmpf:  :mrgreen:

Haha, foutje van de papa :vuistje:
Daarom laat ik mijn ouders en vooral grootouders liever buiten dingen waar ze niets van weten en alles van denken te weten, val je anders altijd mee in affront  :roll:

Offline Natas-bliss

• *
  • 568 HV-Punten
    • From Shepherds stars
« Reactie #10 Gepost op: augustus 21, 2013, 18:29:47 »

ja, begreep het daarna wel :). Jammer dat een reu niet mag of een teef zonder staart  :wink: dan was het een stuk makkelijker kiezen en de goede zoeken

Offline desperate houswive

• *
  • 222 HV-Punten
« Reactie #11 Gepost op: augustus 21, 2013, 18:44:49 »
Hoe dom en onwetend de grote massa nog altijd is al het is "puppies" in huis hebben ? Vandaag op de vierdaagse van de ijzer stak ik een familie flodder voorbij die een border collie puppie mee hadden. Ik dacht, allez  :zot: een puppy , maar paaide me met de gedachte dat ze maar 8 km wandelden. Ik had wel gezien dat het een lelijke pup was, had bij mezelf geconcludeerd "broodfok". Nu leven en laten leven, ik stap door en raak in gesprek met een andere wandelaar die zegt dat hij zijn gezelschap heeft moeten achterlaten omdat de pubers het moeilijk kregen en hij vroeg "heb jij ze gezien, ze hebben een klein hondje mee ?"
Ik "een border collie pup ? Hoeveel km's doen ze dan ? " Hij "de 16 km, de pup is vier maanden oud, komt van een tante die honden fokt en ze gaan iedere dag zeker 4 km mee gaan wandelen"  :yeek:

Broodfok of niet, ik had compassie met die pup want familie flodder is doodeenvoudig de heupen van het beestje aan het kapotmaken. En neen, ik ging zeker niet durven een opmerking maken hoor tegen hen. Moeder had een beetje het lijf van Maggie de block en de dochters gaan haar achterna.  :shifty:

Offline witte duivels

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 2343 HV-Punten
    • Witte Duivels Domein

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • Geslacht: Man
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #13 Gepost op: augustus 22, 2013, 08:30:43 »
Hoe dom en onwetend de grote massa nog altijd is al het is "puppies" in huis hebben ? Vandaag op de vierdaagse van de ijzer stak ik een familie flodder voorbij die een border collie puppie mee hadden. Ik dacht, allez  :zot: een puppy , maar paaide me met de gedachte dat ze maar 8 km wandelden. Ik had wel gezien dat het een lelijke pup was, had bij mezelf geconcludeerd "broodfok". Nu leven en laten leven, ik stap door en raak in gesprek met een andere wandelaar die zegt dat hij zijn gezelschap heeft moeten achterlaten omdat de pubers het moeilijk kregen en hij vroeg "heb jij ze gezien, ze hebben een klein hondje mee ?"
Ik "een border collie pup ? Hoeveel km's doen ze dan ? " Hij "de 16 km, de pup is vier maanden oud, komt van een tante die honden fokt en ze gaan iedere dag zeker 4 km mee gaan wandelen"  :yeek:

Broodfok of niet, ik had compassie met die pup want familie flodder is doodeenvoudig de heupen van het beestje aan het kapotmaken. En neen, ik ging zeker niet durven een opmerking maken hoor tegen hen. Moeder had een beetje het lijf van Maggie de block en de dochters gaan haar achterna.  :shifty:

awel? dan kunnen ze u in ieder geval niet ver achtervolgen als ge na een opmerking wegloopt!  :vuistje:

nenee, maar alle gekheid op een stokje.... erg dat men dat niet inziet... flodder of niet; 16km voor een 4 maanden oud pupje...  :doh: :boos: allez, 't is niet dat ge een raketgeleerde moet zijn om een hond op te voeden maar als ge dt niet doorhebt dan moet je toch vrij dom zijn...

Offline Liesel

• *
  • 63 HV-Punten
« Reactie #14 Gepost op: augustus 22, 2013, 09:19:43 »

:doh: :doh: :doh:

Nu ja, als je er iets van had gezegd, had dat volgens mij toch niet veel uitgemaakt hoor.  Dan had je wss een reactie gekregen dat je je daar niet mee te bemoeien had.  Dus ja...
Maar 't is wel triestig voor de pup natuurlijk.  :?

Offline Shorty26

• warme hondenvriend
  • *
  • 178 HV-Punten
  • my golden dream is comin' true...
« Reactie #15 Gepost op: augustus 22, 2013, 15:52:01 »
Dat het toch weer elke keer hetzelfde is eh...

Een klein jaartje geleden..iemand die we kennen. Een alleenstaande met een zoontje van 10 (heel hevig manneke), ze willen een hond...en wel NU! Ik al wat proberen mee praten van ge zijt toch wel zeker, een hond is een grote verantwoordelijkhei d, enz...
Alja, de dag erna zat er een yorkshire uit het asiel van ongeveer 1 jaar oud.
Het beestje had overal schrik van, bibberde constant, kroop onder de bank,noem maar op...
De eerste paar weken werd het beestje bijna doodgeknuffeld, tot het 'nieuwe' ervan af was... :roll:
Een tuin hebben ze niet, wandelen werd alleen gedaan om zijn 'kakske en plaske' te doen, en dan snel weer naar binnen  :doh:
Resultaat...'t beestje wordt beetje bij beetje zo zot of een achterdeur... Blaft constant, bijt in de meubels, verveelt zich steendood, als het kind thuis komt laat hij de hond geen minuut gerust...

En voila sie...een jaar later berichtje op facebook: "gratis af te halen, yorkshire, gelieve u te melden via PB".

Daar krijgde toch grijs haar van  :roll:

Offline desperate houswive

• *
  • 222 HV-Punten
« Reactie #16 Gepost op: augustus 22, 2013, 17:58:16 »
:doh: :doh: :doh:

Nu ja, als je er iets van had gezegd, had dat volgens mij toch niet veel uitgemaakt hoor.  Dan had je wss een reactie gekregen dat je je daar niet mee te bemoeien had.  Dus ja...
Maar 't is wel triestig voor de pup natuurlijk.  :?

Maar ik heb het wel tegen die man gezegd dat het heel slecht is voor die pup en ik hoop, ben er bijna zeker van, dat hij het teruggezegd zal hebben want het zal er zo ene uit, wij zeggen een "komere". En tja, ik heb het al heel lang afgeleerd om opmerkingen te maken tegen vreemde mensen. Moest ik met iemand had gewandeld, ging ik het wel luidop durven gezegd hebben, zogezegd tegen mijn compagnon  :mrgreen:

Offline saartje39

• *
  • 288 HV-Punten
« Reactie #17 Gepost op: augustus 22, 2013, 21:56:44 »
In zoektocht naar hondenschool in de buurt (na verhuizen) een puppyles gaan bekijken. En was mij innerlijk serieus kwaad aan het maken pff.
Heb proberen hun uitleg te aanhoren maar die konden ze dus echt niet geven.
Snokken en trekken zijn normaal.
En spelen met je pupje doe je alleen thuis dn zeker niet in de les! Goed bezig  met pups van 12 weken :zot: pups moesten uur stil staan en opletten en houdingen en volgoefeningen doen!

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
  • Don't mind the dog, beware of the owner
« Reactie #18 Gepost op: augustus 22, 2013, 22:21:46 »
In zoektocht naar hondenschool in de buurt (na verhuizen) een puppyles gaan bekijken. En was mij innerlijk serieus kwaad aan het maken pff.
Heb proberen hun uitleg te aanhoren maar die konden ze dus echt niet geven.
Snokken en trekken zijn normaal.
En spelen met je pupje doe je alleen thuis dn zeker niet in de les! Goed bezig  met pups van 12 weken :zot: pups moesten uur stil staan en opletten en houdingen en volgoefeningen doen!

het antwoord: hoe moet ge anders een hond leren volgen zonder slipketting?  vond ik toch het beste  :doh:
lang geleden dak zoveel domheid op een hoopje had gezien...
en lang geleden dak zoveel bedrukte honden tesamen zag ook...

en nog langer geleden dat ge een beet van zover kunt zien komen he  :doh:

4ever... HERA...Please be our guardian angel...

Online Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #19 Gepost op: augustus 22, 2013, 22:41:10 »
het antwoord: hoe moet ge anders een hond leren volgen zonder slipketting?  vond ik toch het beste  :doh:
lang geleden dak zoveel domheid op een hoopje had gezien...
en lang geleden dak zoveel bedrukte honden tesamen zag ook...

en nog langer geleden dat ge een beet van zover kunt zien komen he  :doh:

Moet keer bij mij op showtraining zitten  :silenced: :silenced:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal