collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Re: Je laatste aankoop?  (gelezen 92254 keer)

Offline barbaras

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 2004 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Re: Je laatste aankoop?
« Reactie #240 Gepost op: juni 01, 2013, 10:57:08 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit

K9 tuigje voor Boogie, nu nog de 'niet aaien' tekst en 't is compleet  :mrgreen:

:wink: een gat in de markt?
o

Offline vanessadenboef

• warme hondenvriend
  • *
  • 107 HV-Punten
« Reactie #241 Gepost op: juni 02, 2013, 04:26:34 »
Nieuwe pumps, nieuwe broeken en t shirts...  :D Yaaaay en volgende week of maand motor voor het ventje

Offline Ilsey

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #242 Gepost op: juni 02, 2013, 23:56:37 »
:wink: een gat in de markt?

Toch al een paar keer gezien bij andere honden, ideaal voor Boogie, dus ook om zo'n tuigje geweest...

En nu zijn de labels besteld, ben benieuwd wnr ze toekomen en om uit te proberen  :mrgreen:
“Until one has loved an animal a part of one's soul remains unawakened.”

Offline Irisvdb

• *
  • 759 HV-Punten
« Reactie #243 Gepost op: juni 03, 2013, 11:52:14 »
Toch al een paar keer gezien bij andere honden, ideaal voor Boogie, dus ook om zo'n tuigje geweest...

En nu zijn de labels besteld, ben benieuwd wnr ze toekomen en om uit te proberen  :mrgreen:

Wij hebben vorige week ook eentje gekocht voor Boris. Nu zijn wer wel mensen die hem niet eens durven passeren, maar als ze er daarmee afblijven, des te beter!

(Bestaan er ook met Wel Aaien voor Pinto?)

Offline musher1

• *
  • 153 HV-Punten
  • Geslacht: Man
« Reactie #244 Gepost op: juni 04, 2013, 13:29:43 »
2 boeken over greyhound racing   :cheeky:

Offline nalake

• *
  • 596 HV-Punten
« Reactie #245 Gepost op: juni 04, 2013, 13:55:34 »
hondenbrokken, duck, katteneten, kippeneten,.....

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #246 Gepost op: juni 04, 2013, 14:22:11 »
een UFI luchtfilter
een UFI oliefilter
een UFI mazoutfilter
een *ANDER MERK* interieurfilter
en 5 liter 5W30 volsynthetische motorolie.

alles samen = 140 euro... onderhoud: gratis want zelf gedaan.

ter vergelijking: toen wagen nog wat nieuwer was en ik klein onderhoud uit veiligheidsoverwegi ngen (mogelijkheid tot foutjes in software hetgeen ik niét zelf kan repareren indien ik iets vergeet vast te klikken ofzo) door garage liet doen heeft het me 450 euro gekost!  :yeek:

neh... keuze snel gemaakt dus, en als ik een softwarefout heb zal ik wel improviseren, heb kennis die uitleesapparatuur heeft dus die laat ik dan wel langskomen indien nodig...

ik zeg niet dat garagisten afzetters zijn, ik zeg alleen dat -bepaalde- garagisten hun werkuren nogal ruim rekenen... als je merkt dat het grootste deel van die 450 euro enkel is omdat je wagen daar een halve dag aanwezig is... terwijl de onderhoudsbeurt me zélf slechts anderhalf uur heeft gekost.... mja... tjah... okay dan...  :zot:
en dan was die wagen en motor nog compleet nieuw voor mij he, vanaf volgende keer zal het dus nog vlotter gaan.

Offline Erinyes

• *
  • 604 HV-Punten
    • Bouwblog
« Reactie #247 Gepost op: juni 04, 2013, 15:01:14 »
Maddock: ik voel met u mee :fuu:

Hier ook een groot onderhoud en nieuwe banden voor mijn auto, prijskaartje: 632,79 incl btw... en dan moet ik mijn remschijven en -blokken vooraan nog laten vervangen.

bv:
-motor/remmenreiniger: 7,20 excl btw: dit is een vloeistof dat mijn ventje ook gebruikt voor onderhoud aan zijn moto's, dit zijn pullen remreinigers. Hij zegt dat ze dus 5 pullen leegespoten hebben voor die prijs. 5 pullen?!
-ruitensproeiervloeistof: had ik nie eens gevraagd, dit kan ik zelf eigenlijk wel, zo blond ben ik nu ook weer niet :hmpf:

Ik vraag me af hoeveel marge ze zouden nemen op zo'n dingen. Het zijn maar kleine prutsen en klein materiaal maar toch... Mn ventje spreekt van een put te steken (of een lift) zodat hij in de toekomst zelf het onderhoud kan doen van de auto's. Maar dat zal dus ook pas voor over een paar jaar zijn.

Offline luigi

• *
  • 242 HV-Punten
« Reactie #248 Gepost op: juni 04, 2013, 15:04:03 »
Maddock: ik voel met u mee :fuu:

Hier ook een groot onderhoud en nieuwe banden voor mijn auto, prijskaartje: 632,79 incl btw... en dan moet ik mijn remschijven en -blokken vooraan nog laten vervangen.

bv:
-motor/remmenreiniger: 7,20 excl btw: dit is een vloeistof dat mijn ventje ook gebruikt voor onderhoud aan zijn moto's, dit zijn pullen remreinigers. Hij zegt dat ze dus 5 pullen leegespoten hebben voor die prijs. 5 pullen?!
-ruitensproeiervloeistof: had ik nie eens gevraagd, dit kan ik zelf eigenlijk wel, zo blond ben ik nu ook weer niet :hmpf:

Ik vraag me af hoeveel marge ze zouden nemen op zo'n dingen. Het zijn maar kleine prutsen en klein materiaal maar toch... Mn ventje spreekt van een put te steken (of een lift) zodat hij in de toekomst zelf het onderhoud kan doen van de auto's. Maar dat zal dus ook pas voor over een paar jaar zijn.

Ze hebben bij mij ooit eens zonder te vragen nieuwe ruitenwissers opgezet. €50!! Ze hebben die er terug mogen afhalen, in de euroshop betaal je €30 voor veel betere.

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #249 Gepost op: juni 04, 2013, 15:23:07 »
zot he, sommigen proberen de mensen echt bij hun pietje te hebben, enfin, "ruitenwissersproeiw ater opvullen" en wat dan, 5euro rekenen daarvoor?! komaan zeg.  :zot:

mij hebben ze ook niet meer liggen, bon, vroeger deed ik het sowieso allemaal zelf maar mijn vorige wagens waren er steeds zonder ECU dus weinig risico's, en als er iets niet werkte wist je dat het iets mechanisch was dat je over het hoofd gezien had dus: lijstje weer afgaan en je vond het steeds vrij snel.
tegenwoordig is alles zo gemaakt dat je er bijna niet meer kŕn zelf aan werken, en doe je het toch dan "klikt" er iets in die boordcomputer die dan een storing geeft en vervolgens kan je je wagen niet meer starten "motorstoring"... niet omdat er een defect is, maar omdat een of andere sensor een halve millimeter verschoven is, of wat vuil is geraakt.  :weetniet:
en het euvel repareren -of de sensor schoonmaken- lost het probleem niet op he, aaahneen, want die foutcode blijft en moet met speciale diagnose-apparatuur uitgelezen worden, apparatuur die de particulier dus niet even in z'n garage liggen heeft...  :roll:

maar bon...

voor je ventje misschien een handige tijdelijke oplossing want een put of autobrug plaatsen is vrij duur en intensief natuurlijk: bemachtig twee vrij dikke en sterke (eikenhout bvb) blokken hout, zaag, schuur en schaaf die vervolgens tot grote spie'en, ongeveer de breedte van je banden, en een 30 ŕ 40-tal centimeter hoog, schaaf ze mooi plat en egaal aan onderkant zodat ze stevig op de grond kunnen liggen en vernis ze vervolgens zodat er geen vocht aan kan, et voila: je zet ze op de breedte van je bandenspoor op de grond, rijdt met je voorwielen tot op het vlakke gedeelte, handrem op, en je kan makkelijk onder je wagen gaan liggen om aan te werken... (gebruik zo'n garagistentrolley waarop je op je rug ligt en met wieltjes onder, dat is niet duur en zo kan je letterlijk alle kanten op)

« Laatst bewerkt op: juni 04, 2013, 15:25:26 door Maddock »

Offline mira

• *
  • 1349 HV-Punten
« Reactie #250 Gepost op: juni 04, 2013, 15:28:34 »
6zakken Cavom en 2zakken Canex, de woefs kunnen weer eve verder :lol:

Offline Erinyes

• *
  • 604 HV-Punten
    • Bouwblog
« Reactie #251 Gepost op: juni 04, 2013, 15:37:58 »
Das wel een goei gedacht Maddock...
We breken binnenkort een volledige (grote) schuur af en die zit vol van die eiken balken. Of ze nog allemaal in even goeie staat zijn weet ik niet, maar 't is 't proberen waard.

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #252 Gepost op: juni 04, 2013, 15:42:34 »
Das wel een goei gedacht Maddock...
We breken binnenkort een volledige (grote) schuur af en die zit vol van die eiken balken. Of ze nog allemaal in even goeie staat zijn weet ik niet, maar 't is 't proberen waard.

:thumbs:

Offline Emmanuelle

• *
  • 148 HV-Punten
    • Trimsalon / winkel / webshop
« Reactie #253 Gepost op: juni 04, 2013, 15:57:59 »
Nog niet gekocht, maar mijn ouders gaan donderdag even over de Sinksenfoor en ik heb hen gevraagd om lacquements mee te brengen van Desiré de Lille, hmmm  :drool:

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #254 Gepost op: juni 04, 2013, 16:18:31 »
Nog niet gekocht, maar mijn ouders gaan donderdag even over de Sinksenfoor en ik heb hen gevraagd om lacquements mee te brengen van Desiré de Lille, hmmm  :drool:

wablieft?! "lacquements" direct eens googlen zie!
amaai ja, zie wat het is!! superlekker!!

hmmmmmmm....

vorige week kwam vriendin thuis met een lekker pakje speculaaskoekjes... niet de -ook superlekkere- alombekende Lotussen maar grovere, heb die al zo vaak gegeten maar voor het eerst viel me de naam op: "Vlamingskes"...  :mrgreen:

Offline Emmanuelle

• *
  • 148 HV-Punten
    • Trimsalon / winkel / webshop
« Reactie #255 Gepost op: juni 04, 2013, 17:05:51 »
wablieft?! "lacquements" direct eens googlen zie!
amaai ja, zie wat het is!! superlekker!!

hmmmmmmm....

vorige week kwam vriendin thuis met een lekker pakje speculaaskoekjes... niet de -ook superlekkere- alombekende Lotussen maar grovere, heb die al zo vaak gegeten maar voor het eerst viel me de naam op: "Vlamingskes"...  :mrgreen:
Ja die siroop die daar over is, is gewoonweg goddelijk  :drool: Ik heb die ooit gegeten op de Sinksefoor, wist zelfs niet hoe ze noemen, maar ook gegoogled en dan las ik van verschillende mensen dat ze het lekkerst zijn bij Desiré de Lille, dus stuur ik mijn ouders daar donderdag langs :)

Offline bloempje

• *
  • 888 HV-Punten
  • Agilityaddict
« Reactie #256 Gepost op: juni 04, 2013, 17:15:04 »
Emmanuelle zwijg!!!
 :mrgreen: :mrgreen:

Dat zijn ook de beste, ooooh  :drool: heb er al helemaal zin in

wat ik laatst heb gekocht
knabbelsnacks voor de woefjes op de Woef-dag
rugzakje voor Dakota van Jip & Janneke
speelgoed-auto voor Dakota
en rompertjes van Jip en Janneke ook voor Dakota

en het enige voor mezelf een computerspelletje
en dan zeggen dat ik niet vrijgevig ben :mrgreen:
(Agility)jumping is not a crime

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #257 Gepost op: juni 04, 2013, 18:34:22 »
Wij hebben vorige week ook eentje gekocht voor Boris. Nu zijn wer wel mensen die hem niet eens durven passeren, maar als ze er daarmee afblijven, des te beter!

(Bestaan er ook met Wel Aaien voor Pinto?)

Hoe verder ze van Boogie blijven, hoe beter, hij heeft een nogal grote persoonlijke ruimte  :lol:

Ik dacht dat er ook optie was om gepersonaliseerde labels te bestellen? Dan zou 'wel aaien' in principe mogelijk moeten zijn :D

Offline bloempje

• *
  • 888 HV-Punten
  • Agilityaddict
« Reactie #258 Gepost op: juni 04, 2013, 19:00:53 »
Hoe verder ze van Boogie blijven, hoe beter, hij heeft een nogal grote persoonlijke ruimte  :lol:

Ik dacht dat er ook optie was om gepersonaliseerde labels te bestellen? Dan zou 'wel aaien' in principe mogelijk moeten zijn :D

Ik heb een logo laten maken voor Joy (Chop Choy) :mrgreen:
heb dat laten doen bij jan van driel :wink: voor de geďnteresseerden
(Agility)jumping is not a crime

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #259 Gepost op: juni 04, 2013, 19:42:16 »
Ik heb een logo laten maken voor Joy (Chop Choy) :mrgreen:
heb dat laten doen bij jan van driel :wink: voor de geďnteresseerden

Daar heb ik mijn niet aaien labels idd besteld  :yes:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal