Het tweede filmpje: die hond heeft nu alleen geleerd KAT=pijn volgens mij Da beest wist gewoon ni waar kruipen van de pijn.
laat gij u dan bijten of wa ? hond heeft zo nie te reageren tik of niet. hond was al aant fixeren dacht ik waardoor em al in andere wereld bezig was
wat is pijn ?
nee, omdat ik het zover niet laat komen hond hoeft geen tik te krijgen, fixatie kan ook op andere en veilige manieren doorbroken worden.
Ge gaat me nu toch ni zeggen dat die hond geen pijn had he
idd paniek is gene pijn
Maar die paniek is toch het gevolg van de het feit dat hij pijn heeft en niet weet vanwaar het komt?
vani, persoonlijk denk ik ook dat de hond in situatie 2 pijn had. als ik een elektrische opheining aanraak vind ik het ook niet een aangenaam gevoel. al mijn spieren spannen op, bah als ik er aan denk
vet gedrukte ja pijn neen zelf ervaren sommige honden reageren nu eenmaal gevoelig en slaan in paniek he een hond met pijn van TT gaat heel anders manouvers doen ze
Nou ja ok, ik heb zelf nog nooit aan een TT gehangen, dus wat weet ik er dan van he.Feit blijft dat die hond de verkeerde dingen geleerd heeft
Ik ben wel akkoord met je, dat wanneer je hond je om één of andere reden grijpt, je moet doorgaan tot wanneer jij wint. Maar ik kan me persoonlijk zelf geen situatie voorstellen dat mijn honden zich tegen me gaan keren en moest ik die situatie weten, dan lok ik die toch zeker absoluut niet zelf uit?
aan sommige honden zit een steekske los he en gebeurd al nekeer uitgelokt of niet.
en 2de vraag is wat hij voorheen heeft gedaan om dergelijke reactie van de hond uit te lokken, bij aanraking van de lies.
hoe bedoel je ? maar stel dat hem zo reageert jij laat hem dan los of wat ? onder moto negerenidd paniek is gene pijn
Snoepkes en afleiding, en nu kan ze mooi mee op wandeling