collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: wat vinden jullie hiervan (schokkende beelden)  (gelezen 27091 keer)

Offline Vke

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Man
Re: wat vinden jullie hiervan (schokkende beelden)
« Reactie #280 Gepost op: februari 01, 2010, 22:10:53 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
kmag nie meer reageren van iemand  :mrgreen: :lol:

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #281 Gepost op: februari 01, 2010, 22:15:54 »
kmag nie meer reageren van iemand  :mrgreen: :lol:

Ligde onder de sloef??  :baeh:

:fuu: :whoea:

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline Vke

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #282 Gepost op: februari 01, 2010, 22:16:56 »
Ligde onder de sloef??  :baeh:

:fuu: :whoea:

door u he  :mrgreen:  :rolf:

Offline Anouk26

• *
  • 158 HV-Punten
  • Alle honden zijn belangrijk, ook straathonden.
« Reactie #283 Gepost op: februari 01, 2010, 22:19:38 »

alleen door sofie?  :weetniet: :denk: :denk: :baeh: :baeh: :baeh:

Offline Vke

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #284 Gepost op: februari 01, 2010, 22:41:32 »

Offline Anouk26

• *
  • 158 HV-Punten
  • Alle honden zijn belangrijk, ook straathonden.
« Reactie #285 Gepost op: februari 01, 2010, 22:42:52 »

tuurlijk  :lol: :mrgreen:

ik heb hier een schriftelijke bekentenis staan die het tegendeel aantoont...  :mrgreen:

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
« Reactie #286 Gepost op: februari 01, 2010, 22:44:50 »

Nie liegen gij  :shock: :bla:
Kheb gezegd da ge ook moet beseffen dat andere mensen ne voorkeur (en mss zelfs specialiteit) hebben voor andere types honden dan die motherf*ck*ng asswholes type waar gij voor valt  :hmpf:  (tiens ff flashback nr men liefdesleven  :denk: :rolf:)
Ma t ergste is da ge da verdomd goed genoeg beseft, ma ge hebt er plezier in om anderen vast te steken in discussies  :baeh:

Offline Vke

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #287 Gepost op: februari 01, 2010, 23:06:18 »
ik heb hier een schriftelijke bekentenis staan die het tegendeel aantoont...  :mrgreen:

moogde pb's posten ik dacht dat zoiets = ban was  :mrgreen: :lol: :lol: :lol:

ale alsk nie moe zwijgen. Ben nog steeds benieuwd hoelang de positievelingen bereid zijn om hun hond zonder eten te zetten ? want der is beetje onduidelijkheid over. Blijkbaar is dat iets dat liever stil gehouden word. Is positief dan toch niet zo positief ?  :mrgreen:

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
« Reactie #288 Gepost op: februari 01, 2010, 23:18:25 »
moogde pb's posten ik dacht dat zoiets = ban was  :mrgreen: :lol: :lol: :lol:

ale alsk nie moe zwijgen. Ben nog steeds benieuwd hoelang de positievelingen bereid zijn om hun hond zonder eten te zetten ? want der is beetje onduidelijkheid over. Blijkbaar is dat iets dat liever stil gehouden word. Is positief dan toch niet zo positief ?  :mrgreen:

Kben in de war  :shock:

Ik ben in principe ne negatieveling van aard, maar voor honden liever ne positieveling (en ik ben ook absoluut nie in staat ne hond dagenlang zonder eten te zetten  :mrgreen: moest k zo een agressief geval hebben krijgde em van mij cadeau Vani  :mrgreen:)

Identiteitscrisis :cryblue:

Offline Debby met heavy

• startende hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Wolfspitz
« Reactie #289 Gepost op: februari 02, 2010, 00:31:35 »
Hey, ik ben er niet goed van, de kick heb ook niet gezien. Dit is mishandeling! En dat electronisch ding niet te doen. Mijn hond lag te slapen en ze stond onmiddelijk bij mij om te zien of ik wel in orde was. Die hond heeft veel, heel veel pijn.
Zeker geen voorstander, eerder anti. Hoe kun je dit als een goede techniek zien. De agressie word juist aangewakkerd zou ik denken in beide filmkes. De haat jegens de kat, waarschijnlijk al eens een krab gekregen en daardoor blijf uit mijn buurt.
De kat had ook al direct een aanvals positie en blaastekens voor aanval. Ik denk als de hond niet aanvalt de kat het toch zou doen. Dus probleem is hier eerder de kat. :(

Offline Vke

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #290 Gepost op: februari 02, 2010, 00:37:02 »
Citaat
Hey, ik ben er niet goed van, de kick heb ook niet gezien. Dit is mishandeling!

Waar begint en eindigd dierenmishandeling voor je ?

Citaat
En dat electronisch ding niet te doen. Mijn hond lag te slapen en ze stond onmiddelijk bij mij om te zien of ik wel in orde was. Die hond heeft veel, heel veel pijn.

Dat elecktronisch ding wat is dat ? Weet je er iets vanaf ? Zo neen mondje dicht.

Citaat
Zeker geen voorstander, eerder anti. Hoe kun je dit als een goede techniek zien. De agressie word juist aangewakkerd zou ik denken in beide filmkes
.

Denk je   :denk: tis oftewel ja of neen he  :weetniet:

Citaat
De haat jegens de kat, waarschijnlijk al eens een krab gekregen en daardoor blijf uit mijn buurt.

Waarschijnlijk ?  :weetniet: dat weet ge niet. Die van mij pakte de buru zijn kat ook en die heeft nooit geen krab gekregen of gegeten  :mrgreen:

Citaat
De kat had ook al direct een aanvals positie en blaastekens voor aanval. Ik denk als de hond niet aanvalt de kat het toch zou doen. Dus probleem is hier eerder de kat. :(

dus de kat euthanaseren ?

en de belangerijkste vraag. WAT ZOU JIJ DOEN ?

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
« Reactie #291 Gepost op: februari 02, 2010, 00:56:22 »
. De haat jegens de kat, waarschijnlijk al eens een krab gekregen en daardoor blijf uit mijn buurt.
Kat wegdoen dus  :hmpf: spuitje  :hmpf:

Ik ken genoeg pittjes die al MEERMAALS een serieuze krab hebben gekregen en nog per sÚ DADELIJK terug wilden spelen met dezelfde kat  :doh:
(nee pittjes zijn niet DOM, das pas DOORZETTINGSvermoge :hmpf: Hoe noemen ze da weer?  :denk: ahja DRIVE  :rolf:)

En waarom zou de kat in godsnaam aanvallen als de hond zijn 'verstand' gebruikt en zich omdraait en wegwandelt??  :weetniet:
In dat geval zou ik idd een katten-GT inschakelen ja  :zot:

Offline Vke

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #292 Gepost op: februari 02, 2010, 01:01:32 »
niets zo gevaarlijk als poezen  :mrgreen: :lol: :lol: altijd miserie mee  :rolf:

Offline Debby met heavy

• startende hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Wolfspitz
« Reactie #293 Gepost op: februari 02, 2010, 01:05:37 »
Wat ik zou doen?
Ik kan niet zeggen wat ik zou doen omdat ik niet weet hoe de hond is:
- hoe is de hond zelf karakter; is het een hond die al gebeten heeft? En waarom. Er is meer dan dat filmke dit laat alleen slechte situaties zien .
-Ik zou als er geen oplossing meer zou zijn voor het tweede filmke de kat een nieuwe thuis zoeken zonder hond. Euthanasie waar denk je nu aan!!! Dat is nog erger dan het filmke
Waarschijnlijk gebruik je zelf de electrische stroomstoothalsband die ook gebruikt word voor het ongewensd blaffen tegen te gaan. De frequentie staat veel te hoog. Ben nog altijd geen voorstander.
Dit is een agressieve therapie,
Ik zou een andere therapeutische hondebegleider zoeken...
en deze begeleider zelf doen stoppen. :doh:

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
« Reactie #294 Gepost op: februari 02, 2010, 02:21:30 »
niets zo gevaarlijk als poezen  :mrgreen: :lol: :lol: altijd miserie mee  :rolf:

:hmpf: :hmpf:
Ma een KATTENmens ben ik toch nooit geweest  :rolf:

- hoe is de hond zelf karakter; is het een hond die al gebeten heeft? En waarom. Er is meer dan dat filmke dit laat alleen slechte situaties zien .
(ben er nu niet 100% zeker van, maar volgens mij heeft die hond idd al wel gebeten hoor  :wink: kzie anders niet in waarom CM aan de hond zen uitval gedrag zou willen werken  :lol:)
-Ik zou als er geen oplossing meer zou zijn voor het tweede filmke de kat een nieuwe thuis zoeken zonder hond. Euthanasie waar denk je nu aan!!! Dat is nog erger dan het filmke
Die kat laten euthanaseren was ook maar als grapje bedoeld hoor  :roll: Ik zou persoonlijk OOK een nieuwe thuis zoeken voor ofwel hond ofwel kat, MAAR de discussie draait erom WAT er verkeerd loopt bij deze behandeling en welke dingen mogelijk zijn om TOCH ervoor te zorgen dat kat en hond alleszins zullen verdragen dat ze in tzelfde huis moeten wonen.. Als ik mij niet vergist zijn er wel enkele HV'ers die daar ook in geslaagd zijn  :denk: alleszins niet op de manier zoals in t filmpje hoop ik  :mrgreen:

Waarschijnlijk gebruik je zelf de electrische stroomstoothalsband die ook gebruikt word voor het ongewensd blaffen tegen te gaan. De frequentie staat veel te hoog. Ben nog altijd geen voorstander.
Blafband wordt geactiveerd bij geluid, TT wordt gebruik met afstandsbediening  :wink:
Absoluut niet  :mrgreen: Dit is een agressieve hond en een NEGATIEF werkende therapie  :wink:
City Dog to the rescue baby  :mrgreen:
Met gevaar voor je eigen leven als de hond in zo'n agressieve aanvallende toestand staat  :wink: Maar doe gerust hoor  :mrgreen:

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
« Reactie #295 Gepost op: februari 02, 2010, 04:57:12 »
Hey, ik ben er niet goed van, de kick heb ook niet gezien. Dit is mishandeling! En dat electronisch ding niet te doen. Mijn hond lag te slapen en ze stond onmiddelijk bij mij om te zien of ik wel in orde was. Die hond heeft veel, heel veel pijn.

Ik ga absoluut niet beweren dat die hond GEEN pijn heeft, maar de decibels zijn daarbij geen ideale indicator hoor  :weetniet: 
Kiara zat een hele poos geleden halvelinge kreupel te lopen, en als je aan haar kwam krijste ze t zowat uit van de pijn  :shock: Bij de DA aangekomen bleek die trees gewoon komedie te hebben gespeeld  :doh: 
Ander voorbeeld: al ooit vechtende honden meegemaakt? Meestal een VERSCHRIKKELIJK lawaai (geloof me ik heb het maar al te vaak meegemaakt  :silenced:) waar je als baasje de eerste keren nog dagen erna niet goed ervan bent  :lol: Maar uiteindelijk veel geblaat en weinig wol  :lol:

Zeker geen voorstander, eerder anti. Hoe kun je dit als een goede techniek zien. De agressie word juist aangewakkerd zou ik denken in beide filmkes.
Vraagje: STEL dat dit de enige manier is om dit soort probleemgedrag aan te pakken? (en ik zeg niet DAT dit zo is hoor!!!) Dan opteer jij liever voor euthanasie omdat deze aanpak TE hard is  :weetniet:

De haat jegens de kat, waarschijnlijk al eens een krab gekregen en daardoor blijf uit mijn buurt.
Nooit gehoord dat katten en honden van nature uit normaal gezien al geen vriendjes zijn?  :lol:
(komt door hun lichaamstaal  :wink: wat bij een hond 'spelen' wil zeggen, betekent bij een kat bv 'pas op ik ga je aanvallen') Dus waarom zou die hond per sÚ al eerder gekrabt zijn?  :denk:

De kat geeft geen aanvalstekens, maar WAARSCHUWINGStekens (wereld van verschil  :silenced:) m.a.w. ze geeft de hond een waarschuwing die wil zeggen 'draai je om, maak dat je weg bent, ik wil je niet meer zien  :bla: :bla:' Ik snap dus Úcht niet hoe je erbij komt dat de kat dan TOCH nog zou aanvallen als de hond die waarschuwing aanneemt en vertrekt  :weetniet: Dan zou de kat al wel meteen hebben aangevallen hoor en geen energie hebben zitten verspillen aan al dat waarschuwen  :lol:

Offline Vke

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #296 Gepost op: februari 02, 2010, 07:57:36 »
Wat ik zou doen?

ben nie overtuigd. Veel moraal maar geen aanbrengende mogelijke oplossing. Boekelezers hebben we genoeg  :mrgreen:

Offline dannyro

• warme hondenvriend
  • *
  • 40 HV-Punten
« Reactie #297 Gepost op: februari 02, 2010, 08:46:06 »

Ga ik mijn beklag doen over deze dierenarts op een forum met vermelding van zijn of haar naam, neen....persoonlijk vind ik niet dat je iemand mag bekladden op een forum omdat je persoonlijk een slechte ervaring er mee gehad hebt....tis niet omdat ik er een slechte ervaring mee heb gehad dat die dierenarts voor iemand anders ook slecht is...dus ja....tis maar een visie die ik heb...

Je was nochtans de eerste om CM hier op het forum af te breken tot op de grond. (en ik denk dat je hem zelfs niet persoonlijk kent) En ik heb niets tegen GT's, maar als je ervoor kiest voor op TV te komen moet je er niet verwonderd over zijn dat je kritiek krijgt over een meer dan twijfelachtige beslissing. (nogmaals verwijzend naar het spuitje voor dat MH'tje).

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
« Reactie #298 Gepost op: februari 02, 2010, 09:00:49 »
ben nie overtuigd. Veel moraal maar geen aanbrengende mogelijke oplossing. Boekelezers hebben we genoeg  :mrgreen:

Ela ela, mijne nieuwe van Dan Brown nie beledigen eh  :bla:

Oh  :shock: ge hebt t over GDB-boeken envandatsoortgedoe zeker?  :shifty: :fuu: :mrgreen:

Offline dannyro

• warme hondenvriend
  • *
  • 40 HV-Punten
« Reactie #299 Gepost op: februari 02, 2010, 09:07:35 »
wat een sukkel die Ceasar Milan!!!!

bah bah bah

En dat was je eerste bijdrage(!) aan dit topic. Bracht weinig bij.  Vond je ook niet? Dat was dan ook de reden waarom de vragen kwamen hoe jij het zou oplossen.

Maar daar heb je al op geantwoord.

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal