collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Gelieve respect te hebben voor elkanders mening. Termen als zeveraars, geldwolven, puberaal, ... zijn hier niet gepast!

Auteur Topic: te weinig particuliere nestjes zorgen voor een toeloop naar broodfok  (gelezen 22954 keer)

Offline silas

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 512 HV-Punten
Re: te weinig particuliere nestjes zorgen voor een toeloop naar broodfok
« Reactie #340 Gepost op: september 27, 2013, 17:11:31 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Als iemand schrijft over "Kempense Kennel" dan denk ik meteen aan DE kennel in Kasterlee (en Temse). Om zo'n misverstanden (als het al een misverstand is  :denk:) te voorkomen, zou hij dan beter duidelijk aangeven dat het om een labradorfokker gaat.
Van een tv-programma weet ik niets, ik haal enkel aan wat in HBvL stond.

Offline triene

• hondenvriend pro
  • *
  • 496 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #341 Gepost op: september 27, 2013, 19:03:55 »
Als iemand schrijft over "Kempense Kennel" dan denk ik meteen aan DE kennel in Kasterlee (en Temse). Om zo'n misverstanden (als het al een misverstand is  :denk:) te voorkomen, zou hij dan beter duidelijk aangeven dat het om een labradorfokker gaat.
Van een tv-programma weet ik niets, ik haal enkel aan wat in HBvL stond.

Hij hoeft net nu eenmaal niet te formuleren zoals wij dat zouden doen, dit kunnen we nu toch wel toegeven.
 Le bonheur est une direction, pas une destination 

Offline gotcha

• hondenvriend pro
  • *
  • 526 HV-Punten
  • her pawprints is in our hearts forever
« Reactie #342 Gepost op: september 28, 2013, 07:32:47 »
Bepaalde rassen kunnen ook zonder testen gefokt worden, dus wat maakt de stamboomfokkers die hun pups aan winkels verkopen dan beter dan de broodfokkers zelf?

ik denk toch dat de ouderdieren  een veel beter  leventje hebben bij fokkers  :hmpf: ,dan degene die echt van broodfokkers komen,en dat maakt voor mij dan weer een enorm verschil qua broodfokkers.
Als de ouderdieren een gewoon leventje kunnen leiden zou ik zelfs geen wrang gevoel krijgen als er een verkoop in de winkels gebeurdt althans toch wat minder.

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal