collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Stel...  (gelezen 3076 keer)

Offline stefanietjeuh

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 1679 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel...
« Reactie #20 Gepost op: februari 25, 2010, 13:35:00 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Dank je voor de uitleg, enja ik heb alles gelezen  :mrgreen:

James is van 2001, Caro van 2003 dus aan de regel van de generatiekloof wordt voldaan, de herplaatser is van 2008...
James en Caro zijn beide stabiele honden (in mijn ogen toch  :mrgreen: )
Waar de hond zich bevindt weet ik zelf niet echt, ik veronderstel nog bij de eigenaars (is de border uit het herplaatssingshoekj e).

Jammer dat ik nu ziek ben anders had ik lang contact opgenomen voor een bezoekje te brengen  :yes:
Als ik beslis om het effectief te doen is het ook met de bedoeling dat de hond blijft  :yes:
Daarom dat ik dit topic open en niet direct de hond bij mij plaats  :wink:

Lost my heart, I lost my mind without you. I will never be the same without you

Offline Marein

• *
  • 195 HV-Punten
    • Canis-Sanitas
« Reactie #21 Gepost op: februari 25, 2010, 14:04:01 »
De border  :lol:. D'er staan er meerdere ter adoptie, heb ik net gezien. Maar je hebt het op York?
Die foto, da's een pup-foto toch? Vacht, kopje, manier van zitten = helemaal puppy-houding. Aangezien hij bijna 2 jaar oud is, zal hij er nu toch al wat volwassener uitzien, vermoed ik toch?

En het gaat om 3 borders (reutjes) van hele jonge leeftijd, die bij een oude man zitten die nu naar een rusthuis moet - zo heb ik het toch begrepen?
Eigenlijk weet je heel erg weinig af van de honden, maar dat is natuurlijk met een bezoekje makkelijk op te lossen  :yes:

Ow, en ik twijfel er niet aan dat je ten volle voor een adoptie zou gaan hoor. Alleen maak ik vaak anders mee en lees ik (hier en ook elders) vaak anders  :?. Ik ben gewoon een beetje wantrouwig geworden, vrees ik...

Offline stefanietjeuh

• *
  • 1679 HV-Punten
« Reactie #22 Gepost op: februari 25, 2010, 16:00:18 »
De border  :lol:. D'er staan er meerdere ter adoptie, heb ik net gezien. Maar je hebt het op York?
Die foto, da's een pup-foto toch? Vacht, kopje, manier van zitten = helemaal puppy-houding. Aangezien hij bijna 2 jaar oud is, zal hij er nu toch al wat volwassener uitzien, vermoed ik toch?

En het gaat om 3 borders (reutjes) van hele jonge leeftijd, die bij een oude man zitten die nu naar een rusthuis moet - zo heb ik het toch begrepen?
Eigenlijk weet je heel erg weinig af van de honden, maar dat is natuurlijk met een bezoekje makkelijk op te lossen  :yes:

Ow, en ik twijfel er niet aan dat je ten volle voor een adoptie zou gaan hoor. Alleen maak ik vaak anders mee en lees ik (hier en ook elders) vaak anders  :?. Ik ben gewoon een beetje wantrouwig geworden, vrees ik...
Het gaat idd over York (ik had maar op 1tje gereageerd denk ik  :mrgreen: ) ik veronderstel dat het een foto is van als hij jonger is dan een jaar  :yes:

Ik begrijp wel dat je wantrouwig bent, ik vind het verschrikkelijk dat er zoveel honden herplaatst moeten worden. En ergens ben ik wel bang dat ik zou falen moest ik het overwegen...
Je leest tegenwoordig zoveel  :doh:

Offline SnuffelSof

• *
  • 26 HV-Punten
    • From Snowfighters
« Reactie #23 Gepost op: februari 25, 2010, 16:25:45 »
Kan je niet eens voorstellen om met York en jouw honden te gaan wandelen?
Dan heb je toch snel een idee hoe York zich opstelt ten opzichte van jouw honden.

Toen wij zijn gaan kamperen, ging het ook niet zo goed tussen Elvis en James hé,
waarvan het grotendeels aan Elvis lag, maar ik herinner me toch ook dat James zoiets had dat Caro 'zijn teef' was en dat Elvis daar niet teveel aandacht moest aan geven zonder dat hij zich zo wat kwam moeien, niet op een agressieve maar toch op een zelfzekere manier.

Als het je niet loslaat, ga dan gewoon eens wandelen met hen, dan ga je al wat meer weten!

Offline stefanietjeuh

• *
  • 1679 HV-Punten
« Reactie #24 Gepost op: februari 25, 2010, 16:32:23 »
Kan je niet eens voorstellen om met York en jouw honden te gaan wandelen?
Dan heb je toch snel een idee hoe York zich opstelt ten opzichte van jouw honden.

Toen wij zijn gaan kamperen, ging het ook niet zo goed tussen Elvis en James hé,
waarvan het grotendeels aan Elvis lag, maar ik herinner me toch ook dat James zoiets had dat Caro 'zijn teef' was en dat Elvis daar niet teveel aandacht moest aan geven zonder dat hij zich zo wat kwam moeien, niet op een agressieve maar toch op een zelfzekere manier.

Als het je niet loslaat, ga dan gewoon eens wandelen met hen, dan ga je al wat meer weten!

Idd dat bedoelde ik dan ook met het openen van dit topic, James durft Caro als zijn teef te zien...
Daarom dat ik vroeg of 2 reuen niet zouden vechten voor een teef.
James is niet aggresief, maar hij kan het wel heel hard tonen (de zelfzekere manier die jij bedoeld)
Ik zou zowiezo wandelen met mijn honden en York samen voor ik iets zou beslissen, op een gebied dat mijn honden niet kennen.

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal