collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Oproep aan Kiwaq  (gelezen 11090 keer)

Offline Liekeuh

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 796 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • ...
Re: Oproep aan Kiwaq
« Reactie #120 Gepost op: september 22, 2013, 21:25:51 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Tuurlijk moogt gij da zeggen! (ik vind dat trouwens ook hoor, wat je zegt) Maar iedereen mag hier natuurlijk zijn mening verkondigen, ik moet soms ook slikken en anderen wrs ook bij wat ik zeg  :fuu: :mrgreen: in het begin was ik daar ook soms van overrompeld, maar nu heb ik een relativatieknop  :vuistje:

Ik noem het de negeerknop, enkel werkt hij niet  :muur: :mrgreen: Geen idee waarom trouwens  :weetniet:  :vuistje:

Offline AD1988

• *
  • 687 HV-Punten
« Reactie #121 Gepost op: september 22, 2013, 21:26:19 »
Ik vind het DOODZONDE dat er broodfok bestaat en blijft bestaan. Gewoon omdat ik heb gezegd dat ik NIET vind dat er heisa om NIETS wordt gemaakt ben ik een naïef dom geval. Beoordeel mij maar hoor. Ga gerust jullie gang.

Leuk forum. Enkel zeggen dat ik NIET vind dat mensen er zich zomaar moeten bij neerleggen word ik hier dom en wat nog al genoemd. Jullie zijn dom om mij zo te beoordelen.

Ik ga niet akkoord met hoe de wereld draait. Mag ik dat even zeggen aub?

Maar ja, ik ga ook werken bij de NMBS, en ja, wellicht zitten daar ook broodfokkers of god weet wat ik nog veel tussen ( 36 000 Man personeel). Kan ik dan mijn ontslag gaan geven morgen? Euh, neen.
MAG ik even zeggen aub dat ik daar niet mee akkoord ben? Ik ben heus geen stomme trut die denkt dat de wereld gaat zeggen 'okee, jij vindt dat het niet kan, dus geef ik mijn broodwinning op?'

Wat trouwens met mensen die broodfok doen omdat ze hun job kwijt zijn door de crisis? Maar daar wel een aardig centje mee verdienen? Dat is ook door de crisis eh... Ik ken er zo wel eh, zo een paar gevallen!!!!

Soit, ik ga zwijgen.  :silenced:

Tis idd niet zomaar heisa, ik vind dat ook erg, en ik vind broodfok ook héél héél erg.. Maar we moeten gewoon realistisch blijven dat ne wereld is die rond geld en macht draait.. Ik vind je geen naïeve trut, kzou het fijn vinden dat je dat dan ook niet laat uitschijnen alsof ik zoiets gezegd heb. Ik zeg alleen hoe het op mij overkomt, daar is niks mis mee.. Tis een forum, discussies zijn er en das echt niet persoonlijk bedoeld.

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #122 Gepost op: september 22, 2013, 21:28:39 »
Ik noem het de negeerknop, enkel werkt hij niet  :muur: :mrgreen: Geen idee waarom trouwens  :weetniet:  :vuistje:

Demijne werkt meestal wel, maarja soms kan ne knop wel is blijven haperen natuurlijk  :fuu: :mrgreen:
“Until one has loved an animal a part of one's soul remains unawakened.”

Offline Lins

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 321 HV-Punten
« Reactie #123 Gepost op: september 23, 2013, 07:55:09 »
Tis idd niet zomaar heisa, ik vind dat ook erg, en ik vind broodfok ook héél héél erg.. Maar we moeten gewoon realistisch blijven dat ne wereld is die rond geld en macht draait.. Ik vind je geen naïeve trut, kzou het fijn vinden dat je dat dan ook niet laat uitschijnen alsof ik zoiets gezegd heb. Ik zeg alleen hoe het op mij overkomt, daar is niks mis mee.. Tis een forum, discussies zijn er en das echt niet persoonlijk bedoeld.

Dat sloeg niet op jou hoor  :mrgreen:  Je weet best wel wat ik bedoelde. Ik laat mij heus niet uitmaken voor dommerik op een forum. En jij hebt dat helemaal niet gedaan...

Mijn relativatieknop, of laat het me de 'tjah, blijkbaar luisteren sommige mensen enkel naar zichzelf, dus ik negeer ze ook maar' - knop werkt ook hoor bij mij. Maar me dom laten noemen ... omdat ik mijn mening geef?  neje... :hmpf:

Whatever... Dieje knop staat in deze discussie vanaf nu ook op ON  :vuistje:
*Dierenrijk...Mensdom...*

Offline Sofie en Lady

• *
  • 1052 HV-Punten
  • hoezo hondengek?
    • Working Bearded Collies
« Reactie #124 Gepost op: september 23, 2013, 09:32:36 »
Dus bij deze kan je best over ELKE leveranciers van dierenbenodigdheden en voeding een topic starten hoe schandalig het wél niet is dat ze aan BF leveren en dan ook gelijk al die leveranciers mails sturen dat je stopt met hun producten te kopen  ( jullie gaan dus vanaf nu enkel nog orijen voeren aan de honden, ook geen vers vlees ) , en de honden een touw aan de nek binden ipv een leiband.

Daar heb je gelijk in. Het was van mij uit ook eerder een eerste schreeuw maar als ik erover nadenk, moet ik dan idd wel heel veel zaken zo schrappen dan.

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal