Jajaa tis al goe ik heb thans geen tattoos of piercings of neusbellen..en tventje ook niet, we zijn helemaal geen stoere types
maar je moet het ook niet persoonlijk oppakken (niemand trouwens) Maar ik vind het gewoon leuk om bij een bepaald ras een beeld te vormen.
Poolhonden passen bij een bepaald soort romantische zielen, die grote bewondering hebben voor de "wilde" natuur en het terug-naar-de-natuur-gevoel.
Kleine terriermensen (jack, parson, norfolk, westie) houden van vrolijkheid en grapjes en zijn meestal extraverte types.Labradors zie je vaak bij eerder goedmoedige mensen, mensen die een soort "protohond" willen. Dé hond...
so what does that make me?
Een goedmoedige, extraverte persoon met een vrolijke "protohond"?
De hond is de spiegel van z'n baasje . En is maar zelden, zeer zelden, dat dit niet klopt. En dan heb ik het absoluut niet over het uiterlijk of het ras van de hond. Ik vind het altijd heel fijn (en grappig) als ik mensen kan typeren dankzij de omgang met hun hond Aan de hond ken je de baas, wordt wel vaker gezegd en ik kan dat alleen maar bevestigen (maar dan moet je echt wel verder kijken dan uiterlijke schijn alleen! Verder dan de agressie of soms de angst die als een vernislaagje of een masker over de innerlijke kern heen geschoven ligt).
(Poedels zijn trouwens zalige honden, maar jammer genoeg kunnen de meeste mensen niet verder kijken dan het uiterlijk .)
ik ben een rustige mens, wel perfectionistisch ingesteld en best ook wel kieskeurigik hou van rustige wandelingen, genieten van terrasje, genieten van natuur ben vrij emotioneel, gevoelig en een antimacho maar eerder een woessieen ik val nog altijd heel erg op amstaffs, en het is niet om mijn XXX te vergrotenvaak hoorde ik "die gast past nie bij zo'n staff"