collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: kostprijs dierenarts  (gelezen 40186 keer)

Offline melissa_0429

• hondenvriend pro
  • *
  • 96 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: kostprijs dierenarts
« Reactie #220 Gepost op: oktober 12, 2013, 23:48:28 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
En daarvoor heb je 82 euro betaald ?  :shock:
Jawadde :shock: !
Idd.. Ik was ook even in  :shock: toen ik de factuur via mail kreeg.. Ik had max. 60 euro verwacht eigenlijk  :shifty:

Nu, voor een sterilisatie vd kat betaal ik daar 115 euro terwijl ik bij een andere DA 95 euro heb betaald voor Ibele. Die laatste is een DA-praktijk met meerdere DA'en waar we van hadden gehoord en waar we dus voor de 1e keer zijn geweest. Was er ook wel tevreden van. Maar voor Fred wilde ik wel gaan naar die 1e DA omdat hij die gezwelletjes had weggehaald (waar ik ook 176 euro voor heb betaald enkele maand geleden), dus hij wist hoe of wat én ik ga daar al zoveel jaren.

Maar ik denk dat ik die andere praktijk wel eens zal "proberen".. Als ze me een goed gevoel geven bij de behandelingen van mijn dieren en ze zijn effectief ook goedkoper, kan ik even goed naar daar gaan.. Plus ze hebben wel ruimere uren. Van 7h 's morgens tot 20h 's avonds. En in het weekend kun je er ook terecht voor spoedgevallen.

Offline Thinka

• warme hondenvriend
  • *
  • 105 HV-Punten
« Reactie #221 Gepost op: oktober 13, 2013, 11:22:10 »
Ik heb pas 2 poezen moeten laten inslapen en dat was telkens 60 euro. Wij hebben ze wel thuis laten inslapen weet niet of dat een verschil maakt.
Vond die prijs nog meevallen.

Voor de rest wel een dure dierenarts als je gewoon op controle gaat met de honden of katten.

Offline -Tom-

• hondenvriend pro
  • *
  • 604 HV-Punten
  • Geslacht: Man
    • Powder Puff
« Reactie #222 Gepost op: oktober 13, 2013, 20:07:51 »
Ik ging onlangs met mijn nieuwe kitten naar de dichtstbijzijnde dierenarts. Inenting + ontworming was ik 95 euro kwijt. En nog een hele liturgie over alle extra's die ze aanboden waardoor ik in de toekomst geld zou kunnen uitsparen. Zo zou ik als ik iets van een 300 euro betaalde nu, later nooit meer iets moeten betalen voor de inentingen. Buiten de consultatie dan, en ze schrok al toen ik dat vroeg. :mrgreen:. En een verzekering was bij hen ook niet duur. Maar iets van een 26 euro/maand, maar dan kon ik wel alle testen/operaties gratis laten doen als het ooit nodig was. Maar als ik verder vroeg, was dat en dat en dat wel niet gedekt door die verzekering...

Dus voor tweede inenting naar een andere dierenarts. 35 euro was ik kwijt voor inenting, ontworming en consultatie, dus net hetzelfde als bij de vorige.
Ik weet wel waar ik in het vervolg naar toe ga. :yes:

Offline nalake

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 596 HV-Punten
« Reactie #223 Gepost op: oktober 13, 2013, 20:21:42 »
Eind mei is één van mijn yorkjes thuis ingeslapen, hier heb ik €60 voor betaald.

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal