Ik heb zo de indruk dat 'de band die je gratis en voor niks in je schoot geworpen krijgt' niet zo'n indruk maakt als diegene waar je hard aan hebt moeten werken...
Die angstmomenten waarover je spreekt heb ik ook heel vaak, zowel met betrekking tot de honden als tot mijn familie en vrienden. Zo erg dat ik er idd ook tranen van krijg....
Ik heb dezelfde ervaring!
Nooit gedacht dat dat klein wit spook m'n blonde god ging evenaren en toch is het zo
Ik heb de omgekeerde ervaring .. hier hadden wij een hond waar er 4-dubbel tijd ingestoken werd dan in alle andere samen en die hond 'gaf' zich niet.Wat je ook deed, mentaal bleef die altijd op afstand.Niks dat méér energie vreet dan 'alles' geven en er niks voor in de plaats krijgen.
maar dat is dan niet wat ik bedoel... Ik krijg er wel iets voor in de plaats...
Ik had het eerste jaar amper een band met Timo en dat is dus 1 van de 2 die vermeld staat in mijn post hier Ik heb zo de indruk dat 'de band die je gratis en voor niks in je schoot geworpen krijgt' niet zo'n indruk maakt als diegene waar je hard aan hebt moeten werken...
Ik hoop dat het ook zo zal zijn bij Linde...misschien wel, want toen Hanne erbij kwam ging dat eigenlijk vanzelf en voor ik het wist had dat kleine terroristje mijn hart evengoed veroverd als Lars. Maar ik kan het me nu gewoon niet goed voorstellen hoe het zal zijn
Ik wou hem nog zoveel gunnen: een tuin, vriendjes,… maar het heeft niet mogen zijn.
alsof hij zei: “Nu kan je weer zonder mij. Mijn taak zit erop” Hij was echt mijn soulmate, maar vooral diegene die me terug op het juiste pad gezet heeft. Ik wou hem nog zoveel gunnen: een tuin, vriendjes,… maar het heeft niet mogen zijn.
Deze week nog een zwak momentje gehad. Binnenkort vertrek ik op reis zonder Fala, ik mag er niet aan denken dat ze er niet meer is als ik terug kom. Er is nog zoveel dat ik met haar wil doen, nog zoveel dat we samen kunnen bereiken, nog zovele jaren dat ik mijn beste vriendin dicht bij mij wil hebben...
Vandaag reed ik een wandelaar met een bruine hond voorbij die dezelfde kleur of Fala had... deed ook weer ff raar en direct de ontnuchtering... zal u nooit vergeten Falafel