collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Jouw "once in a lifetime dog"  (gelezen 7010 keer)

Offline sepke

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 722 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jouw "once in a lifetime dog"
« Reactie #20 Gepost op: september 08, 2013, 10:53:09 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit

Seppe dus.

Wij voelden elkaar aan. Zonder woorden wisten we alles van elkaar. Heb afgezien toen hij stierf en nog steeds mis ik hem.

Maar zo te lezen moet ik verder geen uitleg geven, iedereen die dit ooit meemaakte weet gewoon wat ik hiermee bedoel.  :yes:

Offline Fay-Heathcliff

• hondenvriend pro
  • *
  • 1108 HV-Punten
    • SchapendrijvenWestVlaanderen
« Reactie #21 Gepost op: september 08, 2013, 11:25:21 »
Bij mij is het lange tijd ons Onyx geweest, onze 2 bobtail. Ze is gestorven toen ze 5 was en nog altijd denk ik aan haar als 'mijn Oleke'. Een crème van een hond, zo zou er nooit meer 1 komen ... dacht ik.  :mrgreen:
En toen kwam Keetje ...  dat is echt een hondeke waarvan ik niet mag denken dat er haar iets kan overkomen. Wat je ook aan die vraagt, dat is met een inzet van 150% en overgave van 150%.Of ze nu tussen de schapen zit of in haar mand ligt ...  Keetje blijft de immerblije zachtaardige gup... ééntje met een gouden karakter.  :wub:
Alle honden die voor haar kwamen en alle honden die hier momenteel rondlopen,kunnen nooit het gevoel opwekken dat Keetje ons geeft ... Keetje is de overtreffende trap op dat gebied. In die zin ben ik wel blij dat er niet kan mee gefokt worden, k' vrees dat een aangehouden pup nooit de moeder zou kunnen evenaren.

Wakkere honden slapend maken.

Offline Ik

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 1038 HV-Punten
« Reactie #22 Gepost op: september 08, 2013, 11:29:58 »
Ik heb dat met Kibo, mijn eerste eigen hond. Jerra, het eerste hondje dat we hier thuis hadden, vind ik ook wel een tof hondje, maar ik heb met haar nooit zo'n leuke, sterke band gehad als met Kibo. Al van in het begin is Kibo voor mij speciaal. De eerste keer dat ik naar de pupjes ging kijken, mocht ik hem even vasthouden. Hij was toen nog zo klein dat hij nog niet echt kon stappen. Als ik hem terug bij zijn broertjes zette, kroop hij toch terug naar mij toe. Ook de volgende keren dat ik hem zag had ik zo'n goed gevoel bij hem (en ik denk ook hij bij mij).
Kibo heeft me veel geleerd en leert me nog veel bij. Onze band is nog aan het groeien merk ik. Ik zou hem niet meer kunnen missen, maar helaas zal er ooit wel een dag komen waarop dat wel moet...

Offline TASHAtje

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #23 Gepost op: september 08, 2013, 11:38:12 »
Voor mij is Rex een 'once in a lifetime dog'  :yes:
Hij heeft op zijn korte leven (bijna 4j) al zoveel meegemaakt,zowel mentaal (Ik ben zijn 4de baasje) als op gezondheidsvlak is hij een pechvogel.. maar toch.. de band die ik met hem heb,hoe hecht hij aan mij hangt.. ik heb daar nooit van durven dromen dat ik zo'n goede band kon hebben met een hond.
Ik kan echt genieten van met hem naar het bos/weide/jaagpad te gaan,samen spelen,ravotten,.. gewoon alleen hij en ik..

De trainingsmomenten,dat hij tegen mijn been loopt en mij recht in de ogen blijft aankijken.. mensen op de achtergrond lijken te verdwijnen.
Ook ik heb er al veel bij stil gestaan dat hij er ooit niet meer zal zijn,de laatste tijd denk ik er veel aan,ook omdat hij een periode zo slecht is geweest,dat hij zijn mand niet uitkon.. zo'n momenten maken mij echt bang.

Hopelijk doen we samen vele jaartjes..

Offline TASHAtje

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #24 Gepost op: september 08, 2013, 11:39:28 »

Offline Tinne1990

• *
  • 3519 HV-Punten
« Reactie #25 Gepost op: september 08, 2013, 11:43:58 »
Dat 'zonder woorden' heb ik eigenlijk met alle 4  :wub:

Ik hoef Hera maar op een bepaalde manier aan te kijken om haar aan het spelen of knuffelen te krijgen  :vuistje: Haar heb ik van pup af en het was/is zo'n zalig chihuahua teefje. Qua werklust heb ik van haar niet te klagen, het is alleen niet simpel soms om haar enthousiast te krijgen. Prima hondje voor doggy dance maar gehoorzaamheid heb ik voorlopig laten vallen. Niet dat ze het niet kan, want ze kan prima volgen, zitten, liggen, tandjes laten zien,... eigenlijk alles wat ze moet kunnen om naar de volgende klas te gaan. Maar het is zo'n verdomd eigenwijze meid!  :lol:

Bailey, mijn chi reutje, is mijn eerste hond. Hij straalt iets uit wat de anderen niet hebben. Hij is ook rustiger in zijn kopje. Van hem wordt ik zelf rustig, het is zalig om met hem in de zetel te hangen. Ik kan mij niet voorstellen dat ik hem ooit zou verliezen. Mijn kneusje  :wub: Eigenlijk zou ik met hem ook naar de hondenschool kunnen gaan denk ik. Maar hij was als pup zo traaaaag! Nu hij pakken rustiger is, kan ik het misschien wel proberen  :denk:

Dan is er Goya, het mixje van mijn vriend. Nu ja, officieel dan toch, want ik ben degene die er mee traint op de hondenschool. Hij werkt heel graag, heeft veel energie, maar kan thuis rustig zijn. Zoals nu wanneer hij op de rugleuning van de zetel ligt te slapen. Mijn band met hem is sterker aan het worden. Het is niet te beschrijven wat voor gevoel hij mij geeft. Hoe hij kan kijken... Zo een hond komen we misschien nooit meer tegen.

Tupac is mijn eerste herplaatser (die al 3-4 baasjes gehad heeft op 2,5 jarige leeftijd) en ook met hem had ik van in het begin een band. Heel gek, het was alsof hij hier altijd is geweest. Hij is rustiger geworden tegenover een half jaar geleden. Maar dat hyper gedrag, snel opgewonden zijn, dat krijg ik er nooit volledig uit. Daarom is het natuurlijk ook een zotte dwergpincher. En het is net dat wat ik zo geweldig vind. Hij is aanhankelijk, speelt graag, en vindt alles best als hij bij mij kan zijn. Aangelijnd wandelen doet hij ondertussen al liever maar het liefst loopt hij los. Dan is hij het meest ontspannen en geniet hij echt van het buiten zijn. Ik kan nog steeds niet begrijpen dat mensen een dier, dat zo puur is, dat zo onvoorwaardelijk van zijn baasje kan houden, zo slecht kunnen behandelen... en ik ben er zeker van dat ik hem héél erg ga missen als hij er niet meer is. Want ik heb van onze andere 3 deugnieten veel geleerd maar van hem nog het meest. Zijn uitvalgedrag naar andere honden neem ik er met plezier bij.

Offline runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #26 Gepost op: september 08, 2013, 11:44:58 »
Fala is mijn eerste en enige hond maar ik weet nu al dat zij een once-in-a-lifetime-hond is. Ik mag er niet aan denken dat ze er op een dag niet meer zal zijn maar omdat Fala er al 7 is een veel newfies niet echt lang leven komt die gedachte steeds vaker boven. Geen idee hoe ik daar mee zal omgaan, ik denk dat ik in een groot diep zwart gat zal vallen  :oops:
Fala heeft me alles geleerd. Hoe het is om een hond te hebben want dat op zich was al een aanpassing  :lol: maar ook om honden te leren begrijpen, andere mensen leren kennen, me niks aantrekken van wat andere mensen denken (want geef toe, honden trainen is vaak belachelijk staan doen  :vuistje:), de wereld van honden(top)sport leren kennen en nog zo veel meer.
Daarnaast is ze mijn steun, mijn motivatie, mijn troost,... Als ik me niet goed voel of met iets zit weet ze altijd hoe ze zich moet gedragen om me terug op te vrolijken.
Ze is ook niet altijd de meest gemakkelijke hond. Hoewel ik over het algemeen zeker niet mag klagen heb ik met momenten het gevoel gehad dat ik een monster gecreëerd had omdat ze zo vaak uitviel. Ze heeft nog altijd haar scherpe kantjes maar toch maakt het me trots om te zien hoeveel we samen bereikt hebben.
« Laatst bewerkt op: september 08, 2013, 11:49:45 door runa »

Offline denBen

• *
  • 975 HV-Punten
  • Geslacht: Man
  • And in the worship of security...
« Reactie #27 Gepost op: september 08, 2013, 12:07:55 »
Al goed dat wij nooit aan kindjes zullen beginnen
:shock:

da is nieuwe info
"Small minds discuss people; average minds discuss events; great minds discuss ideas."

Offline JamieVaya

• *
  • 622 HV-Punten
« Reactie #28 Gepost op: september 08, 2013, 12:34:33 »
Vaya, was mijn hond toen ik ze kreeg op mijn 6 jaar. Tegen Vaya kon ik alles zeggen en met 1 blik had ik genoeg om alles te zeggen tegen haar. Ze knuffelde mij, speelde met mij...Zij was mijn beste vriendin!!
Vlak voor haar 8ste verjaardag is ze gestorven aan kanker. Ik ging als het ware door een hel, werd gepest op school, jaar daarvoor mijn grootmoeder verloren en een jaar later zou ik snoesje de kat verliezen. Je kon zeggen dat echt wel een zwarte periode is geweest in mijn leven. Want ik kon niks meer zeggen tegen mijn beste vriendin.

3 jaar later kwam Lila, een kater, in mijn leven. Ook met hem had ik zo'n speciale band, het was alsof Vaya terug bij mij was. Ja ik geloof dat de ziel van Vaya in Lila zat. Tegen Lila kon ik alles zeggen en ook hadden we af en toe ruzie. Hij was mijn beste vriend, net zoals Vaya! Maar op helloween nacht 2010 is de kat overeden geweest en was op slag dood. Het rare is dat ik hem heb voelen sterven, er was toen een flits en verschikkelijke pijn in mijn hart. Zo plotseling was hij weg.
Ik heb een maand zwaar afgezien, ik wou niet meer studeren, kon moeilijk eten en sloot me nog verder af van de wereld. Maar toen had ik een droom en begon ik te zagen voor een hond (ik wou geen kat meer, ik kon dat niet meer aan).

En zo kwam Kaisa in mijn leven, ja nu weer zie ik regelmatig Vaya in haar. Zelfde lach en zelfde blik als Kaisa weer deugenieterij wilt uit voeren. Kaisa heeft mijn leven veruimd, ik durf veel meer en zij is ook de eerste hond die ik echt zelf opvoed.
Maar Kaisa is ook totaal anders dan Vaya. Vaya vroeg om te praten en Kaisa wilt het niet horen zij wilt me enkel gelukkig maken. Als ik weer ongelukkig ben of verdrietig zal Kaisa mij altijd proberen aan het lachen te krijgen en dat is zo bijzonder aan haar. Het is een echte clown, terwijl Vaya meer een serieuse type is.

Nu ik dit allemaal neer type, heb ik tranen in mijn ogen gekregen en ik hoop dat ik nog vele jaren met Kaisa kan doen.

Online myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #29 Gepost op: september 08, 2013, 12:40:23 »
Vaya, was mijn hond toen ik ze kreeg op mijn 6 jaar. Tegen Vaya kon ik alles zeggen en met 1 blik had ik genoeg om alles te zeggen tegen haar. Ze knuffelde mij, speelde met mij...Zij was mijn beste vriendin!!
Vlak voor haar 8ste verjaardag is ze gestorven aan kanker. Ik ging als het ware door een hel, werd gepest op school, jaar daarvoor mijn grootmoeder verloren en een jaar later zou ik snoesje de kat verliezen. Je kon zeggen dat echt wel een zwarte periode is geweest in mijn leven. Want ik kon niks meer zeggen tegen mijn beste vriendin.

3 jaar later kwam Lila, een kater, in mijn leven. Ook met hem had ik zo'n speciale band, het was alsof Vaya terug bij mij was. Ja ik geloof dat de ziel van Vaya in Lila zat. Tegen Lila kon ik alles zeggen en ook hadden we af en toe ruzie. Hij was mijn beste vriend, net zoals Vaya! Maar op helloween nacht 2010 is de kat overeden geweest en was op slag dood. Het rare is dat ik hem heb voelen sterven, er was toen een flits en verschikkelijke pijn in mijn hart. Zo plotseling was hij weg.
Ik heb een maand zwaar afgezien, ik wou niet meer studeren, kon moeilijk eten en sloot me nog verder af van de wereld. Maar toen had ik een droom en begon ik te zagen voor een hond (ik wou geen kat meer, ik kon dat niet meer aan).

En zo kwam Kaisa in mijn leven, ja nu weer zie ik regelmatig Vaya in haar. Zelfde lach en zelfde blik als Kaisa weer deugenieterij wilt uit voeren. Kaisa heeft mijn leven veruimd, ik durf veel meer en zij is ook de eerste hond die ik echt zelf opvoed.
Maar Kaisa is ook totaal anders dan Vaya. Vaya vroeg om te praten en Kaisa wilt het niet horen zij wilt me enkel gelukkig maken. Als ik weer ongelukkig ben of verdrietig zal Kaisa mij altijd proberen aan het lachen te krijgen en dat is zo bijzonder aan haar. Het is een echte clown, terwijl Vaya meer een serieuse type is.

Nu ik dit allemaal neer type, heb ik tranen in mijn ogen gekregen en ik hoop dat ik nog vele jaren met Kaisa kan doen.

Hoop het voor je Jamie :huggg:

Offline Neverever

• *
  • 440 HV-Punten
  • Just me and the dog
« Reactie #30 Gepost op: september 08, 2013, 14:05:23 »
Hier zal elke hond een once in a lifetime dog zijn. Ik zal nooit een tweede Rika vinden, maar ik zal ook nooit een tweede Quincy tegenkomen. Nu kan je misschien zeggen dan heb je je once in a lifetime dog nog niet gehad, maar ik denk niet dat het voor mij zo werkt. Ik kan er zo niet naar kijken, wel als ik zou kijken naar wat ik kan doen met de hond, zou ik zo kunnen gaan redeneren, maar voor mij telt in de eerste plaats: mijn beste maatje. En Quincy is dat net zo goed als Rika dat was.

Offline borderlove

• *
  • 386 HV-Punten
« Reactie #31 Gepost op: september 08, 2013, 15:26:04 »
Ik heb dat met Darco, onze oudste border collie... elkaar begrijpen met 1 blik, elkaar aanvoelen, ben de enige voor wie hij graag iets doet ook  :vuistje: als mn vriend hem roept kijkt hij soms zo is naar mij, en pas als ik zeg "doe maar", gaat hij er naartoe  :mrgreen: kvind da soms wel grappig ja ... Ik zie Kyra ook heel graag, maar het is toch een andere band dan met Darco.. Kyra hangt dan weer heel hard aan mn vriend!

Door onze sterke band heb ik een jaar geleden (of ist al 2 jaar?) een afdruk van zn poot laten tatoeren op mn arm... ik kreeg nog de vraag van mensen of ik da nu van al mn honden ging doen - nee dus, maar Darco wel, het voelt juist en hij heeft zo'n indruk gemaakt op mij, ik denk dat ik nooit spijt zal hebben van die tattoo  :wink:

Offline Bandolero

• *
  • 3421 HV-Punten
« Reactie #32 Gepost op: september 08, 2013, 15:37:42 »
Handsome, zonder twijfel, zo ene komt er nooit meer...
Mijn eerste BC, het begin van zoveel mooie dingen... Samen ondertussen al veel bereikt, veel nieuwe mensen leren kennen en in een volledig nieuwe wereld terechtgekomen dankzij hem  :fuu:
Handsome is... tja... Handsome  :wub: :wub: :wub:

Met de rest heb ik ook een hele goeie band, en met mijn vorige honden ook, maar de rossen is net nog dat stapje hoger...

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
    • Van de Hereheide Teckels
« Reactie #33 Gepost op: september 08, 2013, 16:06:28 »
Ik denk eigenlijk dat je dat pas 'met zekerheid' kan zeggen, als ze er niet meer zijn en je er mijmerend aan terug denkt...

Op Timo heb ik HEEL lang gewacht en ik heb het hier al vaker gezegd, maar met hem heb ik dus dat 'zonder woorden' ding. Moest die kunnen praten, er zou niks 'anders' zijn dan nu. Hij WEET wat ik bedoel, mensen zeggen op wandeling al wel eens 'is Timo niet te ver?', nee hoor, die weet waar die moet wachten, komt netjes terug als hij een tegenligger ziet, kijkt regelmatig eens om om te checken of 'er iets moet gebeuren'. Met de jaren is hij ook 'liever' geworden. Hij kan nu al eens genieten van een knuffel, waar dat vroeger niet kon (en wat ook de reden was dat er een tweede kwam). Timo is een constante in mijn leven en heeft heel veel watertjes doorzwommen samen met mij. Verschillende keren verhuisd, dikke miserie gekend, enz... Timo gaat ook ALTIJD mee wandelen, terwijl er in de rest afgewisseld wordt, dat is hier ook vanzelfsprekend.

Intussen lopen er hier een pak meer honden rond en zit daar nog eentje tussen die een trapje hoger staat dan de rest... Cessa... Had al een redelijk parcours afgelegd, voor ze hier verzeild geraakte (met een zusje uit Rusland gehaald door 2 fokkers, 1 uit Tsjechië en 1 uit Duitsland, de pups werden door de Tsjechische gehaald en eentje overleefde de eerste week niet, want werd dood gebeten door een Duitse Herder, Cessa had zich onder een hondenhokje verstopt en zat daar nog toen baasje terug thuis kwam, ging dan verder naar Duitsland, waar ze in een vrij grote groep honden terecht kwam en wat weg kwijnde. Dat was de reden dat ze terug verkocht werd onder de voorwaarde dat er nog een pup van zou terug gaan). DUS Cessa kwam naar hier met haar leuke gewoontes, plassen in bedden, manden, zetels, enz... Maniakaal likken likken en nog eens likken... Eerlijk? Ik heb mij er na een paar weken deftig aan geërgerd en gezworen nooit nog een 'volwassen' hond in huis te nemen... MAAR gaandeweg werd dat dus MIJN hondje, deed altijd haar best om mij te plezieren, kon stilaan los mee op wandel, want hield mij altijd in 't oog, was verder een heel sociaal hondje... Ook altijd leuk, luistert geen vets naar mijn vriend, kijkt altijd eerst naar mij om te zien of ze dat wel ECHT moet doen  :mrgreen: Cessa heeft ons dan ook ons eerste nestje gegeven, 8 reuzachtige prachtpuppies... Een belevenis om nooit te vergeten. Kort daarna liep ze nog eens onverwacht een eerste prijs op een zweetproef, amper getraind. Cessa is speciaal, zo speciaal dat ik vooral bij haar dat ding van de TS heb, naar haar kijken en een traan weg pinken omdat ze er ooit niet meer zal zijn EN ik vind ze ZO speciaal dat ik het idee heb dat dat niet normaal is en dat ze zo lief is net omdat ze er niet lang zal zijn en ze dus 'al haar teckeligheid' in een kortere periode moet weg geven. Ik koester ze gigantisch...

Offline polly

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 258 HV-Punten
« Reactie #34 Gepost op: september 08, 2013, 16:09:36 »
Mijn lieve Bella is mijn "once in a lifetime dog".
We hebben nog een paar honden en met allemaal heb ik een geweldige band,maar Bella was mijn eerste echte hond van mezelf! (Ik was 23 jaar toen ik haar kreeg)
Ze is nu 14 jaar en bijna 4 maand en ik hoop dat ze nog heel lang bij ons mag blijven!  :pray:
Bella wil alleen met mij wandelen,niet met mijn man,dan wil ze niet eens mee de voordeur uit...dan kijkt ze achterom naar mij,zo van;ga jij niet mee,dan ik ook niet!  :mrgreen:
En nu sinds een jaartje ofzo ,dan begint ze 's morgens te blaffen totdat ik beneden ben,als mijn man opstaat,dan blijft ze gewoon blaffen tot ze mij ziet!
En ze heeft al zoveel dingen met mij meegemaakt en ze  weet precies,wanneer ik een knuffel nodig heb van haar,want dan is ze er!
Ik moet er niet aan denken,dat ze op een dag er niet meer zal zijn,want dan begin ik al te huilen....dus ja....
De andere honden zijn ook geweldige honden hoor en die knuffelen ook heel wat af met mij en daar heb ik ook een hele goede band mee,maar Bella....is toch echt mijn  :wub:

Offline Sedde

• *
  • 135 HV-Punten
« Reactie #35 Gepost op: september 08, 2013, 16:17:23 »
Hier zal elke hond een once in a lifetime dog zijn. Ik zal nooit een tweede Rika vinden, maar ik zal ook nooit een tweede Quincy tegenkomen. Nu kan je misschien zeggen dan heb je je once in a lifetime dog nog niet gehad, maar ik denk niet dat het voor mij zo werkt. Ik kan er zo niet naar kijken, wel als ik zou kijken naar wat ik kan doen met de hond, zou ik zo kunnen gaan redeneren, maar voor mij telt in de eerste plaats: mijn beste maatje. En Quincy is dat net zo goed als Rika dat was.

Idem. Ze hebben allemaal wel iets speciaals dat me op dat moment in hen aantrekt.

Nu ben ik ook nogal nuchter. Ik hecht me niet zo erg snel aan mensen en dieren, en kan ook best snel over iets heen komen. Ik weet dat mijn honden ooit gaan sterven, en daar zal ik zeker ook wel even slecht van zijn. Maar voor mij is dat niet het einde van de wereld.

Offline silas

• *
  • 512 HV-Punten
« Reactie #36 Gepost op: september 08, 2013, 16:29:16 »

Zo ervaar ik dat over het algemeen ook maar toch...Met Eliah, nu 8 jaar heb ik toch net dat ietsje meer. Ze was ziek toen ze van de fokker bij mij kwam en toen ze 2 was, had ze volgens de hartspecialist al de longen van een hond van 8 jaar. Ik wil dus niet weten hoe haar longen er nu aan toe zijn... :cry:

Deze foto werd recent nog gemaakt op een wandeling in de Sahara. En nee, ik heb geen koekjes vast  :wink:

Offline antje

• *
  • 2057 HV-Punten
« Reactie #37 Gepost op: september 08, 2013, 18:04:04 »
Mijn "once in a lifetime dog" was altijd Polleke.

Polleke was mijn schaduw, mijn maatje, waar ik ging was hij; die ging zelfs mee naar het werk, het vertrouwen en de band tussen ons was ijzersterk. Na Polleke (moeten achterlaten bij mijn ex toen 'k terug naar België kwam) heb 'k ook heel lang geen hond meer gehad. Polleke was uniek, aan hem gaat geen enkele hond ooit nog kunnen tippen.

Jaren later kwam Zoltan in mijn leven, met hem had 'k ongeveer hetzelfde gevoel als bij Polleke. Na zijn te vroege overlijden (hij werd amper 3,5 jaar) ben 'k volledig ingestort. 'k Ben een hele tijd naast hem blijven liggen toen 'k hem vond, mijn hoofd in zijn hals; tranen met tuiten huilend, roepend dat het niet kon, niet mocht, wat 'k in godsnaam zonder hem moest doen.
Al was Zoltan dan geen Polleke, toch kan 'k twee jaar na zijn overlijden nog steeds niet over hem praten zonder tranen in mijn ogen te krijgen.

Ergens volg 'k dat dus wel dat er meer dan één "once in a lifetime dog" kan zijn: er zal ook nooit een tweede Saartje, Falco, Sloef, etc zijn, maar met deze twee had 'k "iets" wat er met de andere niet was/is hoe graag 'k hen ook zag/zie. Ik weet dat 'k het moeilijk zal hebben als Dante of Dasso zal overlijden en op het werk zijn ze al verwittigd dat 'k dan niet zal komen, maar het verdriet en het rouwen zal "anders" zijn (denk 'k toch) en 'k hoop uit de grond van mijn hart dat dat nog heel lang zal duren, want ook zonder hen kan me geen leven voorstellen; ze maken me compleet.
« Laatst bewerkt op: september 08, 2013, 18:09:42 door antje »

Offline silas

• *
  • 512 HV-Punten
« Reactie #38 Gepost op: september 08, 2013, 18:18:09 »
Ik ken iemand die haar honden altijd dezelfde naam geeft. Dat zou ik dus nooit doen, omdat een naam hoort bij die ene hond.

Offline Liesel

• *
  • 63 HV-Punten
« Reactie #39 Gepost op: september 08, 2013, 18:20:51 »
Goh, ik zou het niet weten.  Ik zie Liesel en Erynn allebei even graag en ze zijn uniek.  Ik wil er echt niet aan denken dat één van hen er niet meer zou zijn.

Ik heb wél een once in a lifetime 'tijdelijke' dog, en da's Feta.  Zoals hij, ga ik nooit nog een opvanger of hond in opleiding hebben.  Hij was alles wat ik zocht in een hond (al zal ie nooit boven Liesel en Erynn komen) en hij heeft mij door een héle zware periode heen getrokken.  Onze band is er enorm sterk door geworden, en ik ben dolgelukkig als ik nu zie dat ie even verliefd naar z'n huidig baasje kijkt, als hij ooit naar mij keek.  Dat was alles wat ik voor hem wenste en die wens is uitgekomen.  :bow:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal