collapse

Auteur Topic: Iemand ervaring met deze wandelschoen?  (gelezen 372 keer)

Offline Gittje

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Iemand ervaring met deze wandelschoen?
« Gepost op: juni 12, 2019, 16:58:50 »
Ik ben op zoek naar een stevige en comfortabele wandelschoenen en had dees gevonden: https://www.schecker.nl/baak-dog-walker-die-wil-alleen-maar-lopen

Zijn er forumleden die ervaring hebben met deze wandelschoenen?

Offline poeseline

• verslaafde hondenvriend
  • *
Re: Iemand ervaring met deze wandelschoen?
« Reactie #1 Gepost op: juni 12, 2019, 17:04:46 »
Geen ervaring mee maar 'uniseks' voor een schoen wil zeggen dat je geen al te smalle of brede voeten mag hebben

Offline Gittje

• *
« Reactie #2 Gepost op: juni 12, 2019, 18:58:44 »
Goed dat je dit meegeeft. Ik zal nog op de site moeten informeren in hoever de zending retour kan moesten ze niet passen.

Tot nu toe heb ik altijd gekozen voor Timberland. Meest wandelschoenen zijn lekker comfortabel, maar de laatste vijf jaar vind ik de kwaliteit toch wat minder geworden.

Offline chanelle

• begonnen hondenvriend
  • *
« Reactie #3 Gepost op: juni 13, 2019, 14:00:47 »
Ik ga altijd voor een echte wandelschoen zoals scarpa en lowa. Duur maar je hebt er jarenlang plezier van. Ze hebben verschillende breedtes van schoen, dus ik koop nooit online. Maar wij zijn wandelaars, wij zijn wel bijna elke dag in weer en wind onderweg. En ze zijn heel praktisch om te gaan trainen want ik koop ze altijd met Goretex in, waterdicht ook in grasland.

Offline RustlingRose

• *
« Reactie #4 Gepost op: juni 13, 2019, 14:15:27 »
Ik ga altijd voor een echte wandelschoen zoals scarpa en lowa. Duur maar je hebt er jarenlang plezier van. Ze hebben verschillende breedtes van schoen, dus ik koop nooit online. Maar wij zijn wandelaars, wij zijn wel bijna elke dag in weer en wind onderweg. En ze zijn heel praktisch om te gaan trainen want ik koop ze altijd met Goretex in, waterdicht ook in grasland.
Mijn vorige paar was van lowa en die waren al na 2 jaar goed versleten én niet meer waterdicht te krijgen. Ik ben deze keer voor Jack Wolfskin gegaan en heel tevreden van.
Vorige schoenen waar ik tevreden van was waren van Columbia. Timberland heb ik 1 keer gehad en die heb ik wel geteld 5x aan gehad, ik liep er mijn hielen mee open (in de winkel geen last van gehad).

Offline poeseline

• *
« Reactie #5 Gepost op: juni 13, 2019, 16:08:54 »
Ik heb al heel mijn leven Meindl gehad en nu heb ik, omdat ze productieproblemen hadden en mijn model niet beschikbaar was, Lowa's. Nooit meer. Al moet ik naar Nederland of Duitsland rijden de volgende worden terug Meindl. T is beetje kwestie van vinden waar je goed mee bent denk ik.

Offline Gittje

• *
« Reactie #6 Gepost op: juni 13, 2019, 17:16:05 »
Iowa heb ik ook geprobeerd en niet echt tevreden: héél stug en hielgedeelte buitenzool vlug versleten.

Meindl is mij iets te duur gezien mijn wandelschoenen te rap slijten. Is altijd zo geweest, vermoedelijk zal het met dit merk niet anders zijn.

Offline poeseline

• *
« Reactie #7 Gepost op: juni 14, 2019, 08:51:41 »
Iowa heb ik ook geprobeerd en niet echt tevreden: héél stug en hielgedeelte buitenzool vlug versleten.

Meindl is mij iets te duur gezien mijn wandelschoenen te rap slijten. Is altijd zo geweest, vermoedelijk zal het met dit merk niet anders zijn.
Meindl kost, voor een gelijkaardig model niet meer dan Lowa maar de kwaliteit zou ook niet meer zijn wat ze geweest is.

Offline lydhan

• Global-Moderator
  • *
« Reactie #8 Gepost op: juni 14, 2019, 09:04:02 »
Heb al vele jaren wandelschoenen van Jack Wolfskin en mijn volgende zullen er ook zo'n zijn, dus super tevreden over.

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal