collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Hondenpups.be is doorn in het oog van dierenrechtenorganisatie.  (gelezen 11576 keer)

Offline lunatic

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 75 HV-Punten
Re: Hondenpups.be is doorn in het oog van dierenrechtenorganisatie.
« Reactie #60 Gepost op: februari 08, 2010, 23:40:23 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Normaal zou het opgelost moeten zijn.

:thumbs:  :thumbs: :thumbs:
 :bow:  :bow: :bow:

Offline Nigra

• Global-Moderator
  • *
  • 260 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • di Amici Eterna...
    • lagotto romagnolo
« Reactie #61 Gepost op: februari 09, 2010, 08:06:31 »
Normaal zou het opgelost moeten zijn.

dat is goed nieuws zie  :thumbs: :thumbs:

Offline border_freak

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 480 HV-Punten
« Reactie #62 Gepost op: februari 09, 2010, 10:10:21 »
 :thumbs:

Offline Lien

• *
  • 1179 HV-Punten
« Reactie #63 Gepost op: februari 09, 2010, 10:13:08 »
Super!  :thumbs:
When you do things from your soul, you feel a river moving in you; a joy. - Rumi

Offline vlindertje

• *
  • 30 HV-Punten
    • http://keni.come2me.nl/
« Reactie #64 Gepost op: februari 09, 2010, 16:21:45 »
 :thumbs:

Offline Katrin

• *
  • 489 HV-Punten
« Reactie #65 Gepost op: februari 09, 2010, 22:48:31 »
Tof dat het opgelost is! :thumbs:

Maar schandalig dat er iets op te lossen viel! :bla: :bla: :bla: :bla: :bla:

De eerste keer dat ik het las was ik te kwaad om een antwoord te posten en de 2de keer durfde ik niet goed,  nu dus wel.

Bij zoiets gaan al mijn alarmbellen rinkelen! Gaat het over de rechten van het dier of de rechten van de poen? :weetniet:

Ik zou zoets graag uitgesmeerd zien in media! DIERENRECHTENORGANI SATIE VINDT DAT JE NIET MAG WAARSCHUWEN TEGEN BROODFOK!

@ WH, ik was daarstraks bij mijn da, we hadden nog efkes tijd voor de volgende kwam en ik heb haar je site laten zien.
Eerst was ze heel verontwaardigd, toen zei ik haar om een pup te kopen.
Ze vond het fantastisch! :thumbs:

Ik vertelde van de reactie van die organisatie, haar eerste reactie was dezelfde als de mijne. Simpel gezegd, goed gewikt en gewogen, tentakels kunnen ver reiken!

Offline Xtian1957

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Man
« Reactie #66 Gepost op: februari 10, 2010, 09:27:47 »
Citaat
"Een dierenrechtenorgani satie heeft hondenpups.be doorgegeven aan het FOD als:
- Grootschalige fokker van honden.
- Bedrijf die banden heeft met een Oost-Europees transportbedrijf die honden importeert.

Na een telefoontje aan betreffende organisatie waarbij doorgegeven wordt dat het hier om een sensibilisering gaat tegen impuls-aankopen zou men denken dat een dierenrechtenorgani satie in de handjes zouden klappen.

Niets is echter minder waar want heden overleggen ze of ze hondenpups.be niet van het net kunnen halen omdat:
- De site heel professioneel in elkaar steekt en daardoor misleidend is (ze liepen zelf in de val).
- Er leuke puppy's op staan en dit kan niet (al begrijp ik niet goed wat er daar mis mee is).
- Niemand moet zeggen waar men niet of wel puppy's moet kopen want we leven in een vrij land waar de koper moet beslissen waar hij een pup koopt.

eigelijk heeft deze dierenrechtenorgani satie al op voorhand verloren tov FOD en eventuele "rechtszaak"

eerst en vooral met het doorgeven als grootschalig fokkerij van honden die een link had met import van oost-europese pups. Wat eigelijk volledig onjuist is...
Dus klacht onontvankelijk.

dan oplossing nr twee wil men die site van het net bannen met het aanhalen van drie redenen (van super keskesgiet).
Citaat
"site is professioneel en daardoor misleidend.
is een onontvankelijke reden - van keskesgiet
Men kan niet op basis van profesionalisme een site uit het net bannen, en "professionalisme" op zichzelf kan moeilijk tot misleiding leiden. Een site is misleidend op basis van malafide praktijken, malafide reclame of malafide propaganda (vb xenophobie, racisme, negationisme). Volgens mij zitten deze elementen er niet in. Derhalve onontvankelijk.
Citaat
"Er leuke puppy's op staan en dit kan niet.
tja wat dan met al die XXXsites? dus op dat punt kan men dus ook die site niet verbannen. En als men dat zou doen ... dan mogen de sites met mooie honden, met mooie vogels, vissen bomen, huizen ... ook zomaar uit het net verbannen worden. Besluit evengoed onontvankelijk (en al een super keskesgietachtige redenering)
Citaat
"Niemand moet zeggen waar men niet of wel puppy's moet kopen want we leven in een vrij land waar de koper moet beslissen waar hij een pup koopt.
die laatste reden (ook van keskesgiet) is totaal het tegenovergestelde van  hun voorgaande aangehaalde redenen - het bannen van sites in een vrij "netwerkverkeer" op basis van ongegronde redenen.
Eigelijk zijn ze tegen het feit dat men ook het recht heeft in een vrij land zijn/haar mening uit te drukken en te kiezen hoe men dat doet , waar men dat doet...
Dus ze zijn in volledige contradictie met hun eigen laatste "statement"
Derhalve: ontvankelijk (en bewijs van hun  super idiotie)

Dus FOD heeft maar één oplossing ... dat geval gewoon als onontvankelijk te verklaren en de zaak seponeren.

Nu ik blijf het liefst gewoon hier bij de feiten en hou graag mijn bedenkingen over zulke groepering van "[zichzelf gecatalogeerde] hoogwaardige " dames/heren [die zonder schroom "redeneringen van keskesgiet" bekokstoven, zichzelf super belachelijk maken door idiotie, arrogantie en hoogheidswaanzin- doe mij eigelijk denken aan bepaalde"politieke" groeperingen van hetzelfde categorie] voor mij - ik zou hier dan zelf verbannen kunnen worden  :oops:.

Offline Lien

• *
  • 1179 HV-Punten
« Reactie #67 Gepost op: februari 10, 2010, 09:41:47 »
@Xtian1957: 't is voor de goede zaak hé...  :wink:
When you do things from your soul, you feel a river moving in you; a joy. - Rumi

Offline Xtian1957

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #68 Gepost op: februari 10, 2010, 10:51:18 »
bwa ...
in elk geval weet ge nu wel dat ik enooooooooooooooorm veel respect hebt voor dat soort Hominidae nml de "homo ridiculus" -  :mrgreen:

Offline Fingertips

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #69 Gepost op: februari 11, 2010, 10:38:11 »
Tof dat het opgelost is! :thumbs:

Maar schandalig dat er iets op te lossen viel! :bla: :bla: :bla: :bla: :bla:

amen to that!!!!

inderdaad leuk dat het opgelost is maar het blijft op MIJN maag liggen dat zo iets ook maar kan...

ik krijg er het vliegend schijt van

zo'n dingen zitten me hoog!

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal