collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: hod nemen of niet?  (gelezen 5382 keer)

Offline schrijnerke

• startende hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
Re: hod nemen of niet?
« Reactie #40 Gepost op: februari 14, 2010, 20:06:40 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Hier ook enkel herplaatsers dus ik snap je standpunt  :yes:
Wat denkt je vriendin ervan?

Die denkt hetzelfde erover,maar mede met de tijd door mij.
Ben een echte dierenvriend zoals de meeste hier wss,maar ik hou van alles op de hoogte van wat er in de dierenwereld zich afspeelt(het meeste door toedoen van de mens natuurlijk)en zo is men vriendin dit ook een beetje gaan aantrekken.

En zij vindt de beslissing ook moeilijk,maar we zullen van ons hart ne steen moeten maken.

En inderdaad je kunt altijd aan asiel aangeven als er een pup binnenkomt van dat soort ras om op de hoogte te gehouden worden,mss een idee :denk:

Online orinake

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 5968 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: hod nemen of niet?
« Reactie #41 Gepost op: februari 14, 2010, 20:20:45 »
Die denkt hetzelfde erover,maar mede met de tijd door mij.
Ben een echte dierenvriend zoals de meeste hier wss,maar ik hou van alles op de hoogte van wat er in de dierenwereld zich afspeelt(het meeste door toedoen van de mens natuurlijk)en zo is men vriendin dit ook een beetje gaan aantrekken.

En zij vindt de beslissing ook moeilijk,maar we zullen van ons hart ne steen moeten maken.

En inderdaad je kunt altijd aan asiel aangeven als er een pup binnenkomt van dat soort ras om op de hoogte te gehouden worden,mss een idee :denk:

pets.be bekijken :)
pups van Raina (pitbull x mechelaar) stonden er welgeteld 2 dagen op en khad al heel wat mensen teleur moeten stellen...
Kben wel streng geweest in de selectie van de baasje, maar je vind vaker pups in het asiel dan je mss denkt

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal