collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Farah's Dagboek.  (gelezen 18588 keer)

Offline Trace

• hondenvriend pro
  • *
  • 590 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Farah's Dagboek.
« Reactie #180 Gepost op: mei 14, 2013, 18:32:42 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Superleuk om te lezen :lol:
En zo knap dat Dion de logo mag afbouwen, 't  is toch een belasting al dat oefenen, dus hij krijgt nu meer "vrije tijd" om andere leuke dingen te doen  :braaf:
Knap van jullie allemaal  :yes: :yes:

Online myriam.e

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #181 Gepost op: mei 14, 2013, 18:38:01 »
Weer een leuk verslagje van Farah!

Wat goed van Dion  :thumbs:

Offline vivtje

• hondenvriend pro
  • *
  • 488 HV-Punten
  • ons chekepeeke
« Reactie #182 Gepost op: mei 14, 2013, 18:52:45 »
Zo fijn om jullie wedervaren te lezen, en Dion wat een moedig ventje chapeau!
Das mir mein hund viel lieber sei, Sagst du o mensch sei sunde
Der hund blieb mir im sturme treu, Der mensch nicht mal im winde, Groetjes van mij en een poot van Che

Offline Peggyve

• startende hondenvriend
  • *
  • 39 HV-Punten
« Reactie #183 Gepost op: mei 15, 2013, 13:04:02 »
Wat mooi om dit te lezen, spijtig dat Farah haar heup niet helemaal tip top is.... en hoe fijn dat Dion zijn logopedie mag afbouwen...  goed van Dion om zo veel te praten tegen Farah en een dikke duim voor Farah om zo goed naar hem te luisteren ... :happywink:

Idd, Dion is al een hele man als hij beslist om zijn communie niet te doen .... heeft dus ook al een sterk willetje zoals Farah ... zou Farah hem dat ingefluisterd hebben ?? :eh:

Offline Peggyve

• startende hondenvriend
  • *
  • 39 HV-Punten
« Reactie #184 Gepost op: juli 10, 2013, 13:13:30 »
Hoe gaat het nog met Farah en haar nieuwe familie?

Offline vivtje

• hondenvriend pro
  • *
  • 488 HV-Punten
  • ons chekepeeke
« Reactie #185 Gepost op: juli 11, 2013, 19:12:16 »
Ben er ook benieuwd naar
Der hund blieb mir im sturme treu, Der mensch nicht mal im winde, Groetjes van mij en een poot van Che

Offline polly

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 258 HV-Punten
« Reactie #186 Gepost op: juli 11, 2013, 19:22:43 »
Ik ook!  :mrgreen:

Offline wennie

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 4 HV-Punten
  • Carpe Diem
« Reactie #187 Gepost op: augustus 06, 2013, 10:17:01 »
Hallo iedereen,

Na wederom lang wachten, toch weer een schrijfsel van mij, malle Farah!
Het waren rare tijden, de oma uit Fryslân is in mei overleden, Dion is met glans geslaagd en mag zonder problemen naar het tweede, ik ben gek op vliegen vangen en op chips ( pickles als het even kan) en ik heb slecht nieuws gehad over mijn heupen. Nu ja, dat verklaart vermoedelijk wel waarom mijn baasjes niks horen van iemand ... ( en nee, dat slaat zeker niet op mijn oude bazekes en de familie!)
Maar ik ben een oudere, kreupele dame. Er is gesproken geweest over een operatie ( néé hé!) maar dat blijft een laatste optie. Ik krijg nu andere supplementen en de dagen dat ik mijn achterpoot niet eens op de grond krijg (die zijn er ook ja) krijg ik Métacam.
Er is een test geweest meet dradekes en stroom en zo maar ik sliep gelukkig wel, stel u dat eens voor anders ... en ik ga nu niet meer veel wandelen. Ik dender, ren, sluip, huppel, hink wel door de tuin en het land, al naargelang hoe ik mij voel. En geloof me maar, ik voel me best goed! En hoe schat je "pijn" in bij een hond, tjah! De pijn is echt wel te doen, het is het stramme wat me het meeste hinder oplevert. En toch zijn er dagen, dan "sjees" ik door de tuin, gewoon omdat het 'kan'.
Ja zie, ik ben dan niet perfect maar voor mijn kleine vriend, mijn baasjes en de opa ben ik wel perfect, moet er nog meer zijn? Ik dacht het niet!
En ik krijg hier gewoon een mooie, oude dag. Samen met gekke pluizenbol, die zit in haar tweede jeugd denk ik.
Aan ballen geen gebrek, af en toe krijg ik een nieuwe knuffel om te slopen en mijn kleine vriend, wel, 't is de grootste vriend die een viervoeter zich maar kan wensen. Hij is op bivak geweest, zeven hele dagen. Natuurlijk heb ik hem een kaart gestuurd en geloof het of niet, IK, ja IK ben de enige die een antwoord kreeg!

En die hitte de afgelopen tijd, mijn tong sleepte vaak over de grond. Maar ik lig gewoon graag in de zon, lekker warm! Wel dertig keer per dag werd de waterbak voorzien van fris water, ik kreeg 'hondenijs', mijne kop werd wel eens liefdevol nat gesproeid en dat allemaal door een manneke van zeven.  Draai ik op mijn rug zijn er wel zes handen die mijn buik kroelen en geef ik een high five dan wordt er met me gespeeld.

Shyrelle, die hapt nog wel eens in mijn lip en dan geef ik haar een kleine knauw in haar dikke kont. Ik denk zelfs dat ze het daarom doet  :-)

Maar, zoals jullie lezen, het gaat me goed!
En wat me nog blijer maakte was het feit dat mijn bazekes zeiden dat ze toch wel blijven kiezen voor "speciallekes' ... moesten Shyrelle en ik vertoeven in de "hondenhemel".

Een afgekoelde lik en een serieuze groet!

Farah
“If a dog will not come to you after having looked you in the face, you should go home and examine your conscience.”
― Woodrow Wilson

Offline borderlove

• *
  • 386 HV-Punten
« Reactie #188 Gepost op: augustus 06, 2013, 11:08:19 »
zo blij nog iets te lezen hier !

wat jammer van het overlijden, en dan het slechte nieuws van de heupen  :cry: maar ik ben er zeker van dat ze de beste zorgen krijgt  daar bij jullie !

dikke knuffel voor Farah, en bedankt voor de update  :thumbs:

Offline Kieran

• *
  • 1899 HV-Punten
« Reactie #189 Gepost op: augustus 06, 2013, 11:21:23 »
Oei erg van het overlijden en de slechte heupen maar ook veel leuke dingen om te lezen en dat het ondertussen al wat beter gaat met de heupen.
Wat geweldig dat ze zo vertroeteld wordt door haar zeven jarige vriend. :thumbs: :thumbs:
Dikke knuffel voor die malle Farah en haar beste maatjes. :huggg: :huggg:

Offline Neverever

• *
  • 440 HV-Punten
  • Just me and the dog
« Reactie #190 Gepost op: augustus 06, 2013, 13:00:15 »
Fijn nog iets te lezen , de liefde tussen Farah en Dion is heel mooi.  :thumbs:
 Rika kreeg de laatste jaren van haar leven elke dag meloxidyl, als ze het goed verdraagt is dat misschien ook een optie?  Hierdoor had ze praktisch nooit last en ze kon tot het einde nog heel lange wandelingen doen. Nu ja, elke hond zal anders zijn, ik ben blij dat ze het daar zo goed heeft bij jullie!

Offline ille

• *
  • 485 HV-Punten
« Reactie #191 Gepost op: augustus 06, 2013, 13:02:20 »
Leuk om nog eens iets te horen van Farah. Het is niet echt een makkelijke tijd geweest voor de baasjes met het verlies van oma. Sterkte hiermee. Jammer dat Farah last heeft van haar heupen, maar gelukkig wordt ze bij jullie goed opgevangen en kan ze zelf haar beweging doseren in de tuin. De ene dag wat meer de andere dag wat minder. Hartverwarmend om te lezen hoe Dion en Farah beste maatjes zijn geworden.

Online myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #192 Gepost op: augustus 06, 2013, 14:06:15 »
Wat leuk nog eens te lezen over de lotgevallen van Farah,spijtig van haar heupen maar jullie omringen haar met zoveel zorg en liefde en de band tss Farah en Dion is niet stuk te krijgen , Farah is met haar gat in de roomboter gevallen :thumbs:

Offline polly

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 258 HV-Punten
« Reactie #193 Gepost op: augustus 06, 2013, 14:44:36 »
Leuk om weer iets te lezen over Farah!
Helaas niet allemaal goed nieuws :cry:
Maar  :thumbs: leuk om te lezen over de band tussen Dion en Farah! :hond:
« Laatst bewerkt op: augustus 06, 2013, 15:12:31 door polly »

Offline vivtje

• hondenvriend pro
  • *
  • 488 HV-Punten
  • ons chekepeeke
« Reactie #194 Gepost op: augustus 06, 2013, 18:43:51 »
Wat fijn om nog eens van Farah te horen, wat jammer van haar heup hopelijk zijn de goede dagen talrijker dan de slechte, wat mooi dat Dion en Farah zulke dikke vriendjes zijn  :thumbs: en mijn innige deelneming met het overlijden van oma

Offline Trace

• hondenvriend pro
  • *
  • 590 HV-Punten
« Reactie #195 Gepost op: augustus 06, 2013, 20:40:15 »
Wat fijn om nog eens van Farah te horen, wat jammer van haar heup hopelijk zijn de goede dagen talrijker dan de slechte, wat mooi dat Dion en Farah zulke dikke vriendjes zijn  :thumbs: en mijn innige deelneming met het overlijden van oma

Ik kon het niet mooier zeggen dan Vivtje !   :hond: :hond:

Offline Peggyve

• startende hondenvriend
  • *
  • 39 HV-Punten
« Reactie #196 Gepost op: augustus 08, 2013, 13:13:25 »
oeps, dat is niet leuk om te horen van jullie oma... jullie hebben je deel al gehad dit jaar.... ook spijtig te lezen dat Farah haar heupen niet in orde zijn. Haar oude baasjes hebben daar niets van gemerkt, ook de dierenarts niet. nou ja, het leven bij haar oude baasje bestond alleen uit luieren in de zetel of op haar dik kussen.... veel rennen in de tuin deed ze niet... mss ook daarom dat zij niets gemerkt hebben...Nu is het leven van Farah toch heftiger met Dion en Shyrelle die graag rennen en spelen in de tuin..     :doggyrun: is natuurlijk iets anders dan luieren en slapen de ganse dag..... ik vind het spijtig dat wij je opgezadeld hebben met een bijna kreupele hond.... dat was echt niet de bedoeling..  doch, anderzijds ben ik blij dat die lieve, blije Farah goed verzorgd wordt door jullie, :respect: en vooral ook door Dion.... ik denk dat zij 2 handen op 1 buik zijn en dat het hele dikke vrienden zijn ...
grts, peggy

Offline wennie

• *
  • 4 HV-Punten
  • Carpe Diem
« Reactie #197 Gepost op: augustus 09, 2013, 00:05:43 »
oeps, dat is niet leuk om te horen van jullie oma... jullie hebben je deel al gehad dit jaar.... ook spijtig te lezen dat Farah haar heupen niet in orde zijn. Haar oude baasjes hebben daar niets van gemerkt, ook de dierenarts niet. nou ja, het leven bij haar oude baasje bestond alleen uit luieren in de zetel of op haar dik kussen.... veel rennen in de tuin deed ze niet... mss ook daarom dat zij niets gemerkt hebben...Nu is het leven van Farah toch heftiger met Dion en Shyrelle die graag rennen en spelen in de tuin..     :doggyrun: is natuurlijk iets anders dan luieren en slapen de ganse dag..... ik vind het spijtig dat wij je opgezadeld hebben met een bijna kreupele hond.... dat was echt niet de bedoeling..  doch, anderzijds ben ik blij dat die lieve, blije Farah goed verzorgd wordt door jullie, :respect: en vooral ook door Dion.... ik denk dat zij 2 handen op 1 buik zijn en dat het hele dikke vrienden zijn ...
grts, peggy

Lieve, lieve Peggy!

GEEN SPIJT HEBBEN!

Farah hoort gewoon bij ons zoals ze is. Basta.
Ze is er niet minder om, integendeel ....
Ik kan het gewoon zo stellen: had ik gemerkt dat ze last had tijdens ons bezoek bij jullie had ik haar alsnog meegenomen  :-D

Nope, ben nog steeds heel dankbaar dat we "goed bevonden" werden ...

:huggg:
“If a dog will not come to you after having looked you in the face, you should go home and examine your conscience.”
― Woodrow Wilson

Offline schnauzerfan

• hondenvriend pro
  • *
  • 612 HV-Punten
« Reactie #198 Gepost op: augustus 09, 2013, 15:12:48 »
 :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Offline Peggyve

• startende hondenvriend
  • *
  • 39 HV-Punten
« Reactie #199 Gepost op: augustus 11, 2013, 10:55:46 »

Lieve, lieve Peggy!

GEEN SPIJT HEBBEN!

Farah hoort gewoon bij ons zoals ze is. Basta.
Ze is er niet minder om, integendeel ....
Ik kan het gewoon zo stellen: had ik gemerkt dat ze last had tijdens ons bezoek bij jullie had ik haar alsnog meegenomen  :-D

Nope, ben nog steeds heel dankbaar dat we "goed bevonden" werden ...

Respect voor wat jullie doen voor haar, wij zijn je eeuwig dankbaar... Geef Farah daar maar een dikke knuffel van ons allemaal.

grts, peggy

:huggg:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal