In Nederland inschrijven veronderstel ik. Daar zijn verschillende data banken.
Iemand een idee , wat ik exact moet doen met het feit dat bij Kitai 'geëxporteerd' staat ? Kunnen mensen op een andere manier chip nummer en adres gegevens opvragen ?Alvast merci !
Het is al jaaaaaren een euvel dat van die "geëxporteerd", het geeft broodfokkers een vrijbrief om wat dan ook met honden te doen... geen spoor meer van! Veel activisten hebben dit al aangekaart bij dierenwelzijn, maar die hebben daar geen oren naar. Daar ga je dus niets aan kunnen veranderen. Check eens of/hoe hij geregistreerd staat in de europese database: https://www.petbase.eu/index.php (ik hoop dat die niet doorverwijzen, en zo ja, dan naar de Nederlandse als die daar nu ingeschreven is).
Ja, dat heb ik intussen gedaan. Lange leve Google...Maar de vraag is eerder; wij wonen op de grens met Belgie - Nederland.... stel ze zijn een dagje bij mijn mama en ze gaan hier lopen terwijl ik in Nederland woon, zijn ze dus niet meer terug te vinden in de databank van Belgie en staat daar gewoon 'Geëxporteerd' ; maar wat is degene zoals Politie daar dan mee ?? Of bekijken die echt ook buitenlandse databanken (want eerlijk, zo slim zijn ze hier niet op dat vlak vrees ik, absoluut geen belediging maar heb op dat vlak al eerder stoten meegemaakt hier op de gemeente).
En hang een penning met telefoonnr aan de halsband voor de zekerheid.
een dierenarts van de grensstreek zal automatisch beide database bekijken!