Ja, waar zat ik met mijn verstand met de naamkeuze. Het ging tussen Heppi en Häsel, maar onbewust wist ik op voorhand blijkbaar dat ik nen EZEL ging krijgen.
' Das gene Real APBT ' De belachelijkste ooit
Tiens, da hebben ze van die van mij ook ooit gezegd
'Made in China' stond er op
Is Kiara ook een Jack russelxamstaff mix?? Mss is het wel familie van mijn fake shelter dog
Goh, vandaag weer ene over Fellow, "ah, wa ras is da madam?"Ik: een Cane Corso"Nooit van gehoord, het is al een oude zeker he?"Ik: nee, hij is nog geen 4 maanden oud."Nou dan zal hij wel niet veel meer groeien."(Ik wijselijk mijn mond gehouden en gedacht: wacht maar tot over een paar jaar, dan durven ze niet eens meer iets aan me te vragen als ik met mijn hond over straat gaat omdat het ne zwarte is ).
Behalve als ge zo'n zot geval als mij (of men zus ) tegen 't lijf loopt
Hehe, zou tof zijn.
Ligt Eksel ver van Tongeren?
Ik vind van niet, maar ik vind dat Marseille ook niet zo ver van Eksel ligt. Nee, maar dat is zo'n 45 minuutjes met de auto.Hoezo??
Zodra ik men autootje heb wil ik dat italiaantje van jou wel eens ontmoeten hoor
Haha, zijde zeker???
Ik dacht dat je t over bailey had Ja seg met zoveel honden daar bij u das verwarrend zenne Maar tblijft toch wel een vreemde opmerking he
Onlangst zat ik op een terrasje, toen een oud vrouwtje kwam zeggen dat het hondje op mijn schoot, toch wel een heel braveke was....euhm, het was men sjakos, ik had zelfs geen hond bij..
Ik heb het ook over Bailey. Ze is net door uh 'kmoet zen naam niet meer noemen' een jack russel x amstaff kruising genoemd. Bedoel.. kweet niet hoor
Ik heb daar psies geen last van... iedereen blijft weg van ons